Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie projektu budowy ulicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu budowy ulicy

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stare Babice
Rynek 32
05-082 Stare Babice
powiat: warszawski zachodni
22 730 80 36
zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stare Babice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 22 730 80 36
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie projektu budowy Ul. Ciećwierza, Krzyżanowskiego i drogi 22-8KDL
w Klaudynie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch odrębnych projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie dwóch odrębnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zwanej dalej decyzją ZRiD i wystąpienie o nadanie decyzjom ZRiD rygoru natychmiastowej wykonalności dla dwóch odcinków dróg, tj.:
1) Ul. Ciećwierza w Klaudynie gmina Stare Babice - na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 Ul. Sikorskiego (z włączeniem się w projektowane skrzyżowanie wg. odrębnego opracowania) do Ul. Szymanowskiego (łącznie z przebudową skrzyżowania), długość odcinka około 1740 m oraz
2) Ul. Krzyżanowskiego oraz droga oznaczona w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako 22-8KDL w Klaudynie gmina Stare Babice na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 Ul. Sikorskiego (włączenie w skrzyżowanie typu rondo Ul. Sikorskiego/Ekologiczna) do Ul. Ciećwierza, długość odcinka około 1500 m.

CPV: 71322000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00290130, WIZiF.271.12.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 12:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Wymagania:
1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.12.2024 pn.: ,,Wykonanie projektu budowy ul. Ciećwierza, Krzyżanowskiego i drogi 22-8KDL w Klaudynie".
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch odrębnych projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie dwóch odrębnych decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zwanej dalej decyzją ZRiD i wystąpienie o nadanie decyzjom ZRiD rygoru natychmiastowej wykonalności dla dwóch odcinków dróg, tj.:
1) ul. Ciećwierza w Klaudynie gmina Stare Babice - na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego (z włączeniem się w projektowane skrzyżowanie wg. odrębnego opracowania) do ul. Szymanowskiego (łącznie z przebudową skrzyżowania), długość odcinka około 1740 m oraz
2) ul. Krzyżanowskiego oraz droga oznaczona w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako 22-8KDL w Klaudynie gmina Stare Babice na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego (włączenie w skrzyżowanie typu rondo ul. Sikorskiego/Ekologiczna) do ul. Ciećwierza, długość odcinka około 1500 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 340 000,00 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie dodatkowych/zamiennych projektów, opracowań, uzgodnień, opinii i innych dokumentów dla dróg, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w zakresie branż określonych i nie określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz innych czynności i usług, których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne w celu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych a także innych decyzji określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamówienia obejmują również wykonanie czynności i projektów, opracowań, uzgodnień, opinii i innych dokumentów z zakresu branż wymienionych i nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia dla terenu poza terenem dróg stanowiących przedmiot zamówienia, a które okażą się konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamówienia obejmują również zaprojektowanie dróg (w zakresie wszystkich niezbędnych branż), które są położone w bezpośrednim sąsiedztwie dróg stanowiących przedmiot zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy/rozbudowy/przebudowy dróg wraz z projektem odwodnienia i projektem oświetlenia;
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do projektowania w branży drogowej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającego doświadczenie
w wykonaniu, co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy/rozbudowy/przebudowy dróg wraz z projektem odwodnienia i projektem oświetlenia - doświadczenie po uzyskaniu uprawnień;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie z Rozdziałem XIII SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.12.2024 pn.: ,,Wykonanie projektu budowy ul. Ciećwierza, Krzyżanowskiego i drogi 22-8KDL w Klaudynie".
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-28

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.