zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KZB Legionowo Sp. z o.o ul. marsz. J. Piłsudskiego 3 05-120 Legionowo powiat: legionowski tel. 22 774 45 95, fax 22 774 11 77, tel. 22 766 47 38, 22 766 47 33, (0-22) 766-47-31 info@kzb-legionowo.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Legionowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 774 45 95, f |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
K Z B Legionowo Spółka z o.o. zaprasza do składania ofert na: WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. SOWIŃSKIEGO 38 W LEGIONOWIE W RAMACH WSPARCIA FINANSOWEGO Z FUNDUSZU DOPŁAT W RAMACH REALIZACJI PRZEZ BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO RZĄDOWEGO PROGRAMU BUDOWNICTWA KOMUNALNEGO Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku mieszkalnym przy Ul. Sowińskiego 38 w Legionowie w ramach wsparcia finansowego z funduszu dopłat w ramach realizacji przez Bank Gospodarstwa Krajowego Rządowego Programu Budownictwa Komunalnego, zgodnie z opisem technicznym oraz przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do zapytania ofertowego. 4. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania odpadów powstałych w procesie wykonywania prac budowlanych, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach (Dz.U. z 2018 , poz. 992, 1000) 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, programem funkcjonalno - użytkowym, harmonogramem robót oraz poleceniami Inspektora. Następstwa jakiegokolwiek błędu w robotach, spowodowanego przez Wykonawcę zostaną przez niego poprawione na własny koszt. Polecenia Inspektora będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania robót. 6. Materiały stosowane podczas wykonywania prac powinny być dopuszczone do powszechnego obrotu i zastosowania w branży instalacyjnej na obszarze Unii Europejskiej, w odpowiednim standardzie oraz zgodnie z wszelkimi obowiązującymi normami. Wszystkie elementy powinny być fabrycznie nowe. 7. Wszystkie roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zasadami sztuki budowlanej, stosować materiały i wyroby budowlane zgodne z obowiązującymi normami i posiadające ważne atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej. 8. Materiały stosowane przez WYKONAWCĘ podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być w gatunku I lub klasie I. 9. Zmiany zakresu robót wymagają pisemnej zgody stron pod rygorem nieważności 10. Cena ofertowa brutto będzie podstawą przy rozpatrywaniu cenowego kryterium oferty. 11. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Cena ryczałtowa zawiera również koszty robót nie ujętych w przedmiarze, których wykonanie niezbędne jest do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 12. W wynagrodzeniu mieszczą się wszelkie koszty wykonania przedmiotu umowy w tym między innymi koszty urządzeń, koszty transportu, robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych oraz koszty przyłączy, prób, sprawdzeń, pomierów, itp. 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z własnych materiałów i przy użyciu własnego sprzętu. 14. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. Dokument nr: DOP/ZPU/UR/5/2024 Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 MAJA 2024r 2. Prosimy o przesłanie swojej oferty: 1) faksem na numer (0-22) 774-11-77, 2) drogą elektroniczną e-mail: info@kzb-legionowo.pl lub pisemnie na adres KZB Legionowo Sp. z o.o., Ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, parter - Biuro Obsługi Klienta. Miejsce i termin realizacji: Rozdział III - Termin wykonania zamówienia Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: 4 tygodnie od dnia zawarcia umowy. Wymagania: 2. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami. Wizja lokalna: Kierownik Działu Eksploatacyjnego - Grażyna Kostera - Kosterzewska, tel.: 22 766 47 34; 516 316 983 grazyna.kosterzewska@kzb-legionowo.pl Inspektor Nadzoru - Andrzej Krasoń, Tel.: 22 766 47 30; 3. Ewentualne uwagi Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu w terminie nie krótszym niż 3 dni przed terminem składania ofert. Rozdział IV - Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2. Zamawiający przyjmuje wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w godzinach urzędowania, to znaczy od wtorku do piątku od 7:00 do 15:00 oraz w poniedziałki od 9.00 do 17.00. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: KZB Legionowo Sp. z o.o. ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05 - 120 Legionowo 4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: info@kzb-legionowo.pl faks: (22) 774-11-77 Rozdział V - Opis sposobu przygotowywania ofert Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta (wraz z załącznikami) musi być sporządzona w sposób czytelny. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez wykonawcę. 5. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 6. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty. 7. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści. 10. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 11. Ewentualne uwagi Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu w terminie nie krótszym niż 2 dni przed terminem składania ofert. 12. Na potrzeby oceny ofert oferta musi następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - o ile dotyczy; 3) Zaakceptowanego wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 2; 4) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 3; 6) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7) Kopia uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem do przynależności o właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego. 8) Kopia uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem do przynależności o właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego 9) Kopia uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wraz z aktualnym zaświadczeniem do przynależności o właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego. Rozdział VI - Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski O/Legionowo, konto nr 73 1050 1012 1000 0005 0241 1663. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego, na zasadach określonych w odrębnych przepisach. 5. Dokument wniesiony w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 7. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 8. Sposób wniesienia: wykonawca wniesie zabezpieczenie najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 9. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości 10. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 11. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. Wypłata, o której mowa, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia. 12. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy podlega zwrotowi na rzecz wykonawcy: 1) 70% - w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane; 2) 30% - nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Kontakt: 5. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: a) w kwestiach formalnych: ? Małgorzata Rabiega- Starszy Specjalista w Dziale Organizacyjno - Prawnym, tel. 22 766 47 38 b) w kwestiach merytorycznych: Grażyna Kostera - Kosterzewska - Kierownik Działu Eksploatacyjnego, tel. 22 766 47 33 ? Andrzej Krasoń - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, tel. (0-22) 766-47-31 |
© eurobudowa.pl 2004-2024