Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi dozoru i bieżącego utrzymania zbiorników wodnych i fontann

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi dozoru i bieżącego utrzymania zbiorników wodnych i fontann

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Ludwika Kondratowicza 20
00-983 Warszawa
powiat: Warszawa
targowek.zzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/127587/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi dozoru i bieżącego utrzymania zbiorników wodnych i fontann w obiektach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
Wykonanie prac przygotowawczych w tym m. in.
I. W Parku Bródnowskim,
II. Na skwerze G. Ciechowskiego,
III. Na skwerze B. Dubickiego.
Wykonywanie prac konserwacyjnych obejmujących m. in. :
1) konserwację fontann i zbiorników wodnych wraz z całą infrastrukturą techniczną stanowiącą ich integralną część w tym min. obsługę i kontrole prawidłowości działania urządzeń służących do zbierania wody z niecek fontann, uzdatnianie i podawanie wody do niecek jak również uzupełnianie ewentualnych jej ubytków;
2) codzienną kontrolę prawidłowości działania pomp, uzupełniania wody oraz dezynfekcji;
3) uzupełnianie na bieżąco środków chemicznych oraz płukanie filtrów jak również czyszczenie prefiltrów;
4) kontrolę pozostałych urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach technicznym fontann i zbiorników;
5) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach technicznych;
6) bieżące oczyszczanie niecek fontann i zbiorników z nieczystości wraz z ich wywozem i utylizacją;
7) po zakończonym sezonie eksploatacji fontann i zbiorników dokonanie wyłączenia wszystkich urządzeń technicznych wraz z zabezpieczeniem ich na okres zimowy oraz bieżące kontrolowanie ich stanu w pomieszczeniach technicznych;
8) wykonywanie innych prac w tym:
a) prowadzenie książek eksploatacji obiektów, w których należy odnotowywać wszystkie czynności eksploatacyjne przy konserwacji fontann i zbiorników oraz kontroli ich stanu.
b) posiadanie odpowiednich środków łączności i transportu umożliwiających w przypadku awarii podjęcie szybkich działań;
9) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SWZ.

CPV: 50511000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00293166, P-22/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisane w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/127587/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 10:00
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-22/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 178065,04 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
Wykonanie prac przygotowawczych w tym m. in.
I. W Parku Bródnowskim,
II. Na skwerze G. Ciechowskiego,
III. Na skwerze B. Dubickiego.
Wykonywanie prac konserwacyjnych obejmujących m. in. :
1) konserwację fontann i zbiorników wodnych wraz z całą infrastrukturą techniczną stanowiącą ich integralną część w tym min. obsługę i kontrole prawidłowości działania urządzeń służących do zbierania wody z niecek fontann, uzdatnianie i podawanie wody do niecek jak również uzupełnianie ewentualnych jej ubytków;
2) codzienną kontrolę prawidłowości działania pomp, uzupełniania wody oraz dezynfekcji;
3) uzupełnianie na bieżąco środków chemicznych oraz płukanie filtrów jak również czyszczenie prefiltrów;
4) kontrolę pozostałych urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach technicznym fontann i zbiorników;
5) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach technicznych;
6) bieżące oczyszczanie niecek fontann i zbiorników z nieczystości wraz z ich wywozem i utylizacją;
7) po zakończonym sezonie eksploatacji fontann i zbiorników dokonanie wyłączenia wszystkich urządzeń technicznych wraz z zabezpieczeniem ich na okres zimowy oraz bieżące kontrolowanie ich stanu w pomieszczeniach technicznych;
8) wykonywanie innych prac w tym:
a) prowadzenie książek eksploatacji obiektów, w których należy odnotowywać wszystkie czynności eksploatacyjne przy konserwacji fontann i zbiorników oraz kontroli ich stanu.
b) posiadanie odpowiednich środków łączności i transportu umożliwiających w przypadku awarii podjęcie szybkich działań;
9) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: opisany w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia działań interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
a) wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było wykonanie świadczenia usług w zakresie konserwacji lub serwisowania fontann, pomp wodnych lub instalacji oczyszczających wodę o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł, (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każde zamówienie. W przypadku zamówień wykonywanych uznany zostanie zakres już należycie wykonany o wartości wskazanej powyżej.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do dozoru i eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych do 1kV.,
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 lit. a) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 niniejszej SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 lit. a) SWZ - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
2) dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, dopuszcza się wskazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W takim przypadku część usługi już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczegól-ności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawo-dowych, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowa-nia tymi osobami - zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 lit. b) SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie Formularza oferty;
2) załączenie do oferty wypełnionego Formularza cenowego, stanowiącego integralną cześć oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3) załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 1 do SWZ;
4) załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ;
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 3) i 4) dotyczących każdego podmiotu;
6) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 3) i 4) dotyczących każdego podmiotu wraz z zobowiązaniem każdego podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniony),
b) sposób wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy podmiot będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia);
7) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
8) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - dokument zawierający dowody, o którym mowa w dziale VII ust. 6 SWZ.
9) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy)
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1.
4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę w systemie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 w przypadkach opisanych w paragrafie 7 projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: opisany w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia działań interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-28

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.