dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi wykonania przeglądu serwisowego systemu klimatyzacji wraz z kontrolą stanu szczelności układu chłodniczego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Słowiński Park Narodowy w Smołdzinie ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino powiat: słupski tel. (059) 81 17 204, 059 8489124 sekretariar@slowinskipn.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Smołdzino |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (059) 81 17 204 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
świadczenie usługi wykonania przeglądu serwisowego systemu klimatyzacji wraz z kontrolą stanu szczelności układu chłodniczego w obiektach Słowińskiego Parku Narodowego. 2. Przedmiot zamówienia Zamówienie obejmuje świadczenie usługi wykonania przeglądu serwisowego systemu klimatyzacji wraz z kontrolą stanu szczelności układu chłodniczego w obiektach Słowińskiego Parku Narodowego: 1) Muzeum SPN w Czołpinie 2) Budynku administracyjnym przy Ul. Mostnika 1 w Smołdzinie 3) Filii muzeum leśniczówce w Rowach Ul. Parkowa 1 Wykaz klimatyzatorów stanowi załącznik nr 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w m.in: 1) wykonanie m. in. następujących czynności serwisowych i kontrolnych: a) kontrolę podstawowych parametrów pracy urządzeń, b) kontrolę stanu szczelności układu chłodniczego, c) kontrolę stanu zanieczyszczenia i zużycia filtrów, d) czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, e) czyszczenie lameli wymienników ciepła jednostki zewnętrznej klimatyzatorów, f) kontrolę stanu zanieczyszczenia parowników, g) czyszczenie toru skroplin, h) kontrolę i regulację ciśnienia w obiegu chłodniczym, poziomu i stanu olejów, i) kontrolę stanu połączeń elektrycznych, j) kontrolę działania podzespołów pompy ciepła (tj. zaworów przełączających, pomp obiegowych, grzałki elektrycznej, zabezpieczeń) k) inne czynności, zapewniające prawidłowe i bezpieczne działanie systemu klimatyzacji, l) wydanie protokołów z przeprowadzonego serwisu urządzeń oraz kontroli stanu szczelności układu chłodniczego Składanie ofert: 8. Sposób składania ofert Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (zał. nr 1) drogą elektroniczną jako skan na adres email: sekretariar@slowinskipn.pl lub pisemnie w kopercie z dopiskiem ,,Serwis systemu klimatyzacji w obiektach SPN", w sekretariacie w siedzibie Słowińskiego Parku Narodowego, Ul. Bohaterów Warszawy 1A. Sekretariat czynny w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 730 do 1530. 9. TERMIN SKŁADANIA ofert Do dnia 07.05.2024 r. do godz. 1500 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia Do 31.05.2024 r. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym termin wykonywania prac w obiektach, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wykonać usługę od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:30 do 15:30. Preferowany przez Zamawiającego termin wykonania usługi w Muzeum SPN w Czołpinie to każdy poniedziałek (muzeum jest nieczynne w tym dniu dla zwiedzających). Wymagania: realizacja zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130.000 zł 4. Warunki do spełnienia przez oferentów 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) Dysponują osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą odpowiednie kwalifikacje z zakresu chłodnictwa i elektryki, uprawnioną do wykonywania czynności w zakresie urządzeń f-gazowych, posiadającą certyfikat dla personelu lub przedsiębiorstwa, zgodnie ustawą z dnia 15 maja 2015r. (Dz.U. 2020 poz. 2065) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Osoba winna posiadać również świadectwo typu E do 1 kV na pracę przy urządzeniach elektrycznych. b) posiadają aktualną autoryzację serwisową firmy MIDEA. Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z zał. nr 3. oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby wskazanej w wykazie - certyfikat dla personelu, Świadectwo Klasyfikacji E oraz dokument potwierdzający autoryzację serwisową firmy MIDEA. 5. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe ( Zamówienie publiczne poniżej 130 000 zł). 6. Kryterium oceny i wyboru ofert Najniższa cena brutto. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi i związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający poprawi w formularzu oferty: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści formularza oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7. Termin związania ofertą 14 dni licząc od upływu terminu składania ofert wraz z tym dniem. Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika należy załączyć pełnomocnictwo (odpowiednio scan). Decyduje data wpływu do Zamawiającego. 10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po terminie, ofert nie spełniających postawionych wymogów, ofert nie odpowiadających treści zapytania ofertowego. 11. Zamawiający poinformuje oferentów o rozstrzygnięciu drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie, w terminie 5 dni od terminu składania ofert. Wybranego Wykonawcę poinformuje o miejscu i terminie zawarcia umowy. 12. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, zał. nr 4 w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny. Uwagi: 15. INFORMACJE/OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW RODO Zgodnie z art.14 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej zwana RODO, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Słowiński Park Narodowy z siedzibą w Smołdzinie przy ul. Bohaterów Warszawy 1A, e-mail: sekretariat@slowinskipn.pl, tel. 059 8117 204, 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Słowińskim Parku Narodowym jest Andrzej Rykaczewski e-mail: iod@slowinskipn.pl , 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu realizacji niniejszego zapytania ofertowego,4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będę osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 33 Ustawy o finansach publicznych oraz art. 10 Ustawy o dostępie do informacji publicznej, 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Zarządzeniem dyrektora SPN w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej 130.000 zł, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z niniejszego zapytania ofertowego, 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8. posiada Pani/Pan: o na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, o na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych pod warunkiem, że sprostowanie nie będzie skutkowało zmianą wyniku postępowania ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z zapytaniem ofertowym, o na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 9. nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO. Na Wykonawcy ubiegającym się o udzielenie przedmiotowego zamówienia spoczywa w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art.13 RODO względemosób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekaże Zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Dla potwierdzenia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne oraz dla ochrony prawnie uzasadnionych interesów osób trzecich, których dane zostały przekazane Zamawiającemu w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia zawiera formularz oferty - załącznik nr 1a do zapytania ofertowego. Kontakt: 14. W przypadku pytań - kontakt telefoniczny - 059 8489124 w godz. od 800 do 1500 od poniedziałku do piątku. |
© eurobudowa.pl 2004-2024