Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa klimatyzacji wraz z montażem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa klimatyzacji wraz z montażem

Data zamieszczenia: 2024-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krotoszyńskiego Centrum Usług Społecznych
ul. Kobylińska 10a
63-700 Krotoszyn
powiat: krotoszyński
tel.: 62 725 36 96 fax: 62 725 36 68, 62 506 50 59 wew. 32 wew. 37, 62 725 36 68
przetargi@kcus.krotoszyn.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Krotoszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 62 725 36 96 f
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie dostaw pn.:
DOSTAWA klimatyzacji wraz z montażem na potrzeby
§ 4. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa klimatyzacji wraz z montażem na potrzeby Krotoszyńskiego
Centrum Usług Społecznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do ZO.

CPV: 39717200-3, 45331220-4

Dokument nr: KCUS.2621.01.2024

Otwarcie ofert: § 13. Wskazanie terminu i miejsca otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi do końca dnia następującego po dniu, w którym upływa termin składania ofert,
tj. do 7 maja 2024 r.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
3. Oferty należy składać przy użyciu poczty elektronicznej poprzez przesłanie oferty wraz
z dokumentacją na adres e-mail: przetargi@kcus.krotoszyn.pl
2. Oferty można składać do dnia 7 maja 2024 r. do godz. 9:00, przy czym termin składania ofert
nie jest krótszy niż 7 dni od dnia zamieszczenia ZO na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.

Miejsce i termin realizacji:
§ 5. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie zostanie wykonane do 23 maja 2024 r.

Wymagania:
Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.) prowadzone postępowanie nie podlega tej ustawie.
§ 2. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści zapytania
ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem
o udzielenie zamówienia
Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje związane z zamówieniem, a w tym ewentualne
informacje o zmianach i wyjaśnieniach treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia
bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem określonym
w § 1 ust. 6.§ 3. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamówienie udzielane jest w trybie Zapytania Ofertowego (ZO) i w związku z tym Zamawiający
nie przewiduje możliwości przeprowadzania negocjacji. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi po
ocenie ofert i przyznaniu punktacji według kryteriów opisanych w § 15. Informacja o wyborze
najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4. Zamawiający nie organizuje zebrania wykonawców.
§ 6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy
Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 2
do ZO.
§ 7. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się
wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkami komunikacji elektronicznej, o których mowa w ust. 1, to poczta elektroniczna (e-mail).
3. Zamawiający żąda od wykonawców niezwłocznego, nie później jednak jak w terminie 3 dni od dnia
wysłania wiadomości, potwierdzenia otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przekazanych wykonawcom.
§ 8. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż
przy użyciu środków, o których mowa w § 7.
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się, jak tego który został wskazany w § 7.
§ 10. Termin związania ofertą
1. Wykonawca związany jest ofertą przez 14 dni. Termin biegnie wraz z upływem terminu składania ofert,
przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania
ofert.
2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą. Jednocześnie w tym
samym terminie Zamawiający zawrze umowę o wykonanie zamówienia.
3. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania
ofertą, Zamawiający przed upływem terminy związania ofertą zwróci się jednokrotnie
do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez
zamawiającego okres, nie dłuższy niż 10 dni.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia
o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
5. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta otrzyma najwyższą ocenę, do wyrażenia w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 5, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody
do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki
do unieważnienia postępowania.
§ 11. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wymogi formalne sporządzenia oferty:
1)
2)
3)
4)
oferta musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 7;
ofertę należy sporządzić, wypełniając Formularz Oferty (FO) stanowiący załącznik nr 3 do ZO;
oferta musi być przygotowana w języku polskim;
wykonawca ma obowiązek poinformowania zamawiającego, czy wybór jego oferty będzie
prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
5) wszystkie dokumenty przedstawiane przez wykonawcę sporządzone w językach obcych muszą
być przetłumaczone na język polski, a tłumaczenie potwierdzone poprzez wykonawcę, pod
rygorem pominięcia przez Zamawiającego tekstu obcojęzycznego i tłumaczenia tekstu na jeżyk
polski podczas kwalifikacji podmiotowej wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia
i spełnienia udziału w postępowaniu oraz badania i oceny ofert;
6) wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wnieść poprawki w ofercie w tej samej
formie co oferta pod rygorem pominięcia poprawek przez Zamawiającego podczas kwalifikacji
podmiotowej wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia i spełnienia udziału
w postępowaniu oraz badania i oceny ofert;
7) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena;
8) oferta musi być złożona w oryginale, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania
wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelniona profilem zaufanym;
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu oferty opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisanej ręcznie;
10) wykonawca do upływu terminu składania ofert może zmienić lub wycofać ofertę, poprzez
złożenie oświadczenia w tej samej formie, która jest wymagana do złożenia oferty.
2. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w zapytaniu ofertowym obciążają
wyłącznie wykonawcę.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ZO.
4. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ZO wpłynie
do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
§ 12. Opis sposobu składania ofert oraz wskazanie terminu składania ofert
1. Oferta musi być złożona Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których
mowa w § 7, w warunkach opisanych w § 10 ust. 1.

. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
5. Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

3. Zamawiający oświadcza, że otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego
i w przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie
określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
4. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego
postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności
gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
§ 14. Informacje o podstawach wykluczenia
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U z 2023 r. poz. 1497, ze
zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę
lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
4) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 ustawy z dnia
6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. z 2024 r. poz. 17, ze zm.),
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a k.k.,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a k.k. lub w art. 46 lub 48 ustawy z dnia 25 czerwca
2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2023 r. poz. 2048),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a k.k.,
bądź udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub
ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 k.k.,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 20 k.k., lub mające na celu
popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9
ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy
cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Dz.U. poz. 769 ze zm.),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 k.k., oszustwa,
o którym mowa w art. 286 k.k., przeciwko wiarygodności dokumentów, o którym mowa
w art. 270-277d k.k., lub skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach
powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego
5) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki
w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej
lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym
mowa w pkt 1;
6) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną
o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał
płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych
należności;
7) wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
8) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca
zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji,
w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), złożyli
odrębne oferty.
2. Zamawiający wymaga wykazania, że w stosunku do wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia
określone w ust. 1.
§ 15. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ilekroć Zamawiający mówi o cenie - należy mieć przez to na uwadze cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1
pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2023 r.
poz. 168), nawet jeżeli cena jest płacona na rzecz osoby niebędącej przedsiębiorcą.
2. Wykonawca wynik obliczonego kosztu oferty wpisuje cyfrowo i słownie do Formularza Oferty (FO).
Formularz Oferty stanowi załącznik nr 3.
3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
Cena musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku - złote i grosze. W przypadku braku
zaokrąglenia ceny do dwóch miejsc po przecinku (złote i grosze), zamawiający dokona takich
zaokrągleń, jeżeli poprawa takiej omyłki nie spowoduje istotnych zmian w treści oferty.
4. W rozliczeniach między zamawiającym i wykonawcą będzie obowiązywać cena ryczałtowa.
5. Cena określona zgodnie z ust. 2 i 3 będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie
wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 16. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i opis sposoby oceny ofert
1. Jedynym kryterium oceny jest cena brutto oferty.
2. Kryteria oceny ofert są związane z przedmiotem zamówienia i nie dotyczą właściwości wykonawcy,
w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej
3. Zamawiający zbada oferty, czy zaoferowana cena nie jest rażąco niska w stosunku do przedmiotu
zamówienia, a obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu, spoczywa
na wykonawcy.
4. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(Dz. U. z 2024 r. poz. 361), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza
do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek
rozliczyć.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów
lub oświadczeń, jednak zamawiający nie będzie prowadzić z żadnym wykonawcą negocjacji
dotyczących złożonych ofert oraz Zamawiający nie będzie dokonywać jakiejkolwiek zmiany w treści
ofert.
6. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 pkt 3, Zamawiający wyznaczy wykonawcy odpowiedni termin
na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia,
brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie zostanie uznany za wyrażenie zgody na poprawienie
omyłki.
8. Zamawiający odrzuci oferty jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
5) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi
oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w § 7 i 10 ust. 1;
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
7) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
9) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki;
10) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
11) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania
ofertą;
12) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa,
a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób.
9. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił
wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają
podanej w ofercie ceny lub kosztu.
10. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert
określonych w ust. 1
11. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą
liczbę punktów według wzoru:
C x 100 = ogólna ocena badanej oferty,
gdzie:
C = (comin / cobad)
comin - najniższa cena spośród zaoferowanych we wszystkich ofertach
cobad - cena zaoferowana w badanej ofercie
12. Zamawiający w trakcie dokonywania obliczeń zaokrągli każdą liczbę do dwóch miejsc po przecinku.
13. Jeżeli w jakimkolwiek z obliczeń dokonywanych przez Zamawiającego będzie należało wstawić liczbę
o wartości bezwzględnej mniejszej niż 0,01 a (w tym liczbę 0) - zamawiający zaokrągli
tę liczbę do wartości bezwzględnej 0,01.
14. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje równocześnie
wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając:
a) nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem
wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano,
b) nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami
wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty,
c) punktację przyznaną ofertom;
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone - podając uzasadnienie.
15. Zamawiający udostępni niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 14 pkt 1, na stronie
internetowej prowadzonego postępowania, chyba że ujawnienie tych informacji będzie sprzeczne z
ważnym interesem publicznym.
16. Zamawiający jednocześnie z informacją o wyborze najkorzystniejszej
do wybranego wykonawcy zaproszenie do zawarcia umowy.
oferty
wystosuje
17. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały
odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem
terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione.
Rozdział 2.
Informacje dodatkowe do Zapytania Ofertowego
§ 17. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
§ 18. Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę, lub maksymalna liczba
części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy, oraz kryteria lub
zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu
wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
§ 19. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia
wadium
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
§ 20. Informacje o zabezpieczeniu należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający przewiduje
obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed
zawarciem umowy.
§ 21. Informacje o ofertach wariantowych, w tym informacje o sposobie przedstawiania ofert
wariantowych oraz o minimalnych warunkach, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli
zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie
Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
§ 22. Wskazanie maksymalnej liczby wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę
ramową, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
§ 23. Informacje o przeprowadzeniu przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez
wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli zamawiający przewiduje
możliwość albo wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych
dokumentów
Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej ani sprawdzenia dokumentów.
§ 24. Informacje o walutach obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między
zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych bez względu na sposoby rozliczania się
wybranego wykonawcy.
§ 25. Informacje o uprzedniej ocenie ofert, jeżeli zamawiający przewiduje odwróconą kolejność
oceny
Zamawiający nie przewiduje dokonywania uprzedniej oceny ofert i zastosowania odwróconej kolejności
oceny ofert.
§ 26. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z informacjami, jeżeli zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną
Zamawiający nie przewiduje do wyboru oferty najkorzystniejszej zastosowania aukcji elektronicznej.
§ 27. Informacje o zwrocie kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje zwrot
kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
§ 28. Informacje o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli
zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w zakresie obowiązku osobistego wykonania przez
wykonawcę kluczowych zadań.
§ 29. Wymóg złożenia lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia katalogów elektronicznych do oferty
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
§ 30. Informacje uzupełniające dla wykonawców
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia kończy się:
1) zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo
2) unieważnieniem postępowania.
2. Zamawiający przewiduje, że zawarcie umowy w sprawie zapytania ofertowego nastąpi w terminie
związania ofertą.

Uwagi:
§ 31. Obowiązek informacyjny (RODO)
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej ,,RODO"
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Krotoszyńskie Centrum Usług Społecznych,
ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo skontaktować się
z Inspektorem ochrony danych osobowych, wysyłając wiadomość e-mail na adres:
iod@kcus.krotoszyn.pl lub pocztą na adres: Inspektor Ochrony Danych, Krotoszyńskie Centrum
Usług Społecznych, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn;
3) Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcia
i rozliczenia umowy, archiwizacji, realizacji prac remontowych w budynku przy ul. Młyńskiej 2b
w Krotoszynie;
4) Państwa dane osobowe przetwarzamy w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, który wynika ustawy o finansach publicznych i ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), zawarciem
i rozliczeniem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres lat 5;
6) podanie danych osobowych obowiązkowych jest warunkiem koniecznym do udziału
w prowadzonym postępowaniu;
7) przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są
przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, lub wynika to z wymogu prawa, lub gdy dane te
są już niepotrzebne do przetwarzania danych;
8) przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie
wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
wycofaniem;
9) przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych, o ile Państwa dane osobowe
są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody lub są niezbędne do zawarcia umowy oraz
gdy dane te są przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
10) przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania;
11) przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Państwa
sytuacją szczególną o ile przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne
do zrealizowania zadania w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej;
12) przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych o ile uważają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych
osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem;
13) Państwa dane osobowe będą ujawniane podmiotom świadczącym usługi na rzecz
Krotoszyńskiego Centrum Usług Społecznych w zakresie serwisu i wsparcia systemów
informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej, przekazywania przesyłek pocztowych,
lub podmiotom dokonującym badań, kontroli, ewaluacji;
14) Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia
jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania;
15) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych i państw
trzecich.

Kontakt:
§ 9. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami
Osobą uprawnioną do komunikowania się z wykonawcami jest:
1) Krystian Olejniczak:
a) telefon: 62 506 50 59 wew. 32,
b) e-mail: k.olejniczak@kcus.krotoszyn.pl;
2) Mikołaj Jagodziński:
a) telefon: 62 506 50 59 wew. 37,
b) e-mail: m.jagodzinski@kcus.krotoszyn.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.