Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przegląd- konserwacja klimatyzacji, wentylacji mechanicznej oraz kurtyny powietrznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd- konserwacja klimatyzacji, wentylacji mechanicznej oraz kurtyny powietrznej

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Skarżysku-Kamiennej
ul. Krasińskiego 11
26-110 Skarżysko-Kamienna
powiat: skarżyski
tel.: 412520360 fax: 412520369
zp@skarzysko.sr.gov.pl
www.skarzysko.sr.gov.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Skarżysko-Kamienna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 412520360 fax:
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi:

Przeglądu - konserwacji klimatyzacji, wentylacji mechanicznej oraz kurtyny powietrznej w budynkach Zamawiającego.

Wykaz klimatyzatorów znajduje się w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

Warunki przeglądu - konserwacji urządzeń klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej.
Zakres przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych znajduje się w załączniku nr 1 i dotyczy:

a) sprawdzenie poprawności działania funkcji klimatyzatora - kontrola podstawowych parametrów urządzenia,

b) czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymianę filtrów na nowe,

c) czyszczenie, mycie i dezynfekcja (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych,

d) czyszczenie i mycie ciśnieniowe skraplaczy jednostek zewnętrznych oraz obudów (tylko w przypadku dostępu do jednostki),

e) sprawdzenie szczelności urządzeń i instalacji chłodniczej wraz z ewentualnym uzupełnieniem ubytków eksploatacyjnych czynnika chłodniczego,

f) sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny,

g) sprawdzenie funkcjonowania klimatyzacji w rożnych trybach pracy oraz jej regulacja.

4. Czynności wykonywane w przypadku przeglądu kurtyny powietrznej

a) czyszczenie grzałek,

b) czyszczenie turbiny,

5. Czynności wykonywane w przypadku przeglądu wentylacji mechanicznej.

a) czyszczenie aparatu wyciągowego w pomieszczeniu,

b) sprawdzenie przepływu powietrza w aparacie wyciągowym ,

c) czyszczenie modułu wyciągowego.

Dokument nr: (Adm.262.3.2024)

Składanie ofert:
Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia w siedzibie Zamawiającego - Sąd Rejonowy w Skarżysku-Kamiennej, Ul. Krasińskiego 11, 26-110 Skarżysko-Kamienne, na parterze - Biuro Obsługi Interesantów lub na adres email: zp@skarzysko.sr.gov.pl (preferowany sposób złożenia oferty).

2. TERMIN SKŁADANIA ofert: 13.05.2024 r. do godz. 9:00

Miejsce i termin realizacji:
Wszystkie urządzenia wymienione w załączniku nr 2 będą serwisowane jednokrotnie. Przegląd musi się odbyć do 31 maja 2024 r.
termin realizacji zamówienia to: od dnia 20.05.2024 roku do 31.05.2024 roku.

Wymagania:
Uwagi:

1. Koszt wykonania w/w czynności przeglądowych i konserwacyjnych tj. dojazdu do siedziby Zamawiającego, materiałów niezbędnych do wykonania konserwacji urządzeń (czynnik chłodniczy, filtry, płyn bakteriobójczy, oleje, smary, powietrze sprężone) oraz związane z wymianą drobnych elementów (przewodów elektrycznych, uszczelek, zacisków, drobnych elementów sygnalizacyjnych, żarówek, diod, bezpieczników itp.) Oferent winien uwzględnić w cenie ofertowej za przegląd-konserwację. Cena ofertowa uwzględnia koszt za przeprowadzenie przeglądów-konserwacji
Z wykonanego przeglądu serwisowego, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji zostanie sporządzony protokół ze szczegółowym kosztorysem ewentualnych uszkodzeń bądź niesprawnych urządzeń, podpisany przez przedstawicieli Stron.

3. Po przedstawieniu przez Oferenta kosztorysu ewentualnych napraw Zamawiający podejmie decyzję, czy zleci naprawę Oferentowi.

4. Przeglądy serwisowe, zabiegi konserwacyjne w/w wymienionych urządzeń winny być dokonywane przez wykwalifikowanych pracowników Oferenta, posiadających stosowne uprawnienia SEP, Certyfikat F-gazy, oraz Świadectwa Kwalifikacji.

5. Prace związane z realizacją usługi Oferent będzie wykonywał zgodnie
z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami
oraz z zachowaniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.

6. Oferent będzie stosował przy przeglądach oraz konserwacji urządzeń części zamienne, które posiadają wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości, certyfikaty, w tym bezpieczeństwa oraz spełniające odpowiednie normy techniczne.

7. Rozliczenie będzie dokonane po przeglądzie w oparciu o faktury wystawiane zgodnie z przedstawioną ofertą. Faktura płatna będzie na rachunek Oferenta przelewem w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.

8. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na realizację zamówienia.

9. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze zamówienie dokonywane będą w PLN.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami

1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Oferentami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U.2022.896 t.j. z dnia 2022.04.26), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z dnia 2020.03.03).

3. Przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania, dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania między Zamawiającym a Oferentem następuje w sposób pisemny lub faksem albo drogą elektroniczną.

4. W przypadku gdy Zamawiający lub Oferent będą przekazywali wyżej wymienione dokumenty faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.

5. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Oferenta, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na numer faksu lub adres poczty elektronicznej podane przez Oferenta, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.

7. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Oferenci powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania: Adm.262.3.2024

V. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie oraz sposób oceny

1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Kryterium wyboru oferty
Waga
Cena
100%
1.1. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

1.2. Punkty w kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:

Ilość punktów = Cmin/Cwn x waga kryterium

gdzie:

Cmin - najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert

Cwn - cena brutto oferty badanej

Ocena oferty w powyższym kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta, zawartego w załączniku nr 3 do Ogłoszenia - Formularzu Ofertowym.

1.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie
wymagania określone w niniejszym zaproszeniu oraz uzyska najwyższą ilość punktów obliczoną zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami oceny ofert.

2. Opis sposobu obliczania ceny.

2.1. Cena ofertowa, czyli cena, za jaką Oferent podejmie się zrealizowania zamówienia, zostanie obliczona przez Oferenta zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia) - łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

2.2. Cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

2.3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.

2.4. Cena nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem zmian przewidzianych we wzorze umowy.

2.5. Ceny jednostkowe oraz cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta złożona drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska, za pośrednictwem posłańca) winna być umieszczona w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta lub opisanej w sposób umożliwiający identyfikację Oferenta oraz oznaczona w następujący sposób:

Oferta na: ,,Przegląd - konserwację klimatyzacji, wentylacji mechanicznej oraz kurtyny powietrznej w budynkach Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej". znak Adm.262.3.2024

4. W przypadku składania ofert drogą pocztową za termin jej złożenia przyjęty
będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego. Złożenie oferty przez Oferenta zostanie potwierdzone pieczęcią wpływu do Zamawiającego z zaznaczeniem daty i godziny złożenia. Oferty otrzymane po terminie do składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Oferentom bez otwierania.

5. Oferty otrzymane po terminie, wskazanym w pkt. 2 nie będą podlegały ocenie.

VII. Informacje dotyczące procedury

1. Zmiana treści dokumentacji

W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający, przed terminem składania ofert, może dokonać zmiany treści niniejszego Ogłoszenia lub załączników. W takim wypadku Zamawiający rozważy kwestię istotności dokonanej zmiany i jej ewentualnego wpływu na treść ofert, w kontekście możliwości przedłużenia terminu składania ofert. Informacja o zmianie zostanie zamieszczona na stronie, na której znajduje się dokumentacja postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nieistotnych zmian w treści umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia przed jej podpisaniem.

2. Poprawa omyłek

Zamawiający dokona w ofercie poprawy:

o oczywistych omyłek pisarskich,

o oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych w wyniku poprawy,

o innych omyłek, polegających na niezgodności oferty z treścią Ogłoszenia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

3. Wyjaśnienie, uzupełnienie oferty

3.1. Zamawiający może wezwać Oferenta do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oferty, oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą oraz elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny ofertowej.

3.2. Zamawiający może wezwać Oferenta do uzupełnienia brakujących lub zawierających błędy oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw.

4. Odrzucenie oferty

Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:

o jej treść nie odpowiada treści niniejszego Ogłoszenia wraz z Załącznikami,

o została złożona przez Oferenta, który nie spełnia warunku udziału w postępowaniu,

o zawiera błędy w obliczeniu ceny.

5. Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania. W takim wypadku Zamawiający pisemnie poinformuje o tym fakcie Oferentów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie podawania przyczyn unieważnienia.

6. Zawiadomienie o wyniku postępowania i zawarciu umowy

6.1. Zawiadomienie o wyniku postępowania zostanie przesłane e-mailem na adres wskazany w ofercie wybranego Oferenta oraz zamieszczone na stronie internetowej, na której znajduje się dokumentacja postępowania.

6.2. Zamawiający powiadomi wybranego Oferenta o miejscu i terminie podpisania umowy.

6.3. W przypadku uchylania się Oferenta od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru kolejnego Oferenta, który osiągnął najwyższą pozycję w rankingu, wg. kryterium oceny ofert.

VIII. Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO) informujemy:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes lub Dyrektor Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej z siedzibą przy ul. Krasińskiego11, 26-110 Skarżysko-Kamienna.

2. Kontakt z Panem Tomaszem Jaśkiewiczem, Inspektorem Ochrony Danych w Sądzie Rejonowym w Skarżysku-Kamiennej, możliwy jest pod adresem do korespondencji: w Skarżysku-Kamiennej z siedzibą przy ul. Krasińskiego1126-110 Skarżysko-Kamienna lub adresem e-mail: iod@skarzysko.sr.gov.pl.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z potrzebą wyłonienia Oferenta w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji rozliczenia umowy z Sądem Rejonowym w Skarżysku-Kamiennej.

4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b (w celu zawarcia umowy) RODO lub art. 6 ust. 1 lit. c (obowiązki prawne ciążące na administratorze) RODO, innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.) oraz wewnętrznych procedur obowiązujących u administratora danych.

5. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do celów określonych w pkt 3.

6. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych w zakresie, w jakim uprawnienia te nie są odmiennie uregulowane lub wyłączone na podstawie odrębnych przepisów lub nie wpływają na wynik.

7. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe dostępne na stronie: https://uodo.gov.pl/), gdy Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

8. Nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych (przez okres niezbędny do realizacji umowy, a także dochodzenia ewentualnych roszczeń), prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

9. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.

10. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

11. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

12. Państwa dane osobowe pochodzą od podmiotu uczestniczącego w wyłonieniu Oferenta zamówienia (lub uczestnika konkursu) lub podmiotu będącego stroną umowy zawieranej z Sądem Rejonowym w Skarżysku-Kamiennej.

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji. Podmiot będący oferentem, uczestnikiem konkursu lub stroną umowy zobowiązuje się do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych odpowiednio w art. 13 lub w art. 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) w stosunku do osób fizycznych, od których dane pozyskane zostały bezpośrednio lub pośrednio i przekazane zostały Sądowi Rejonowemu w Skarżysku-Kamiennej w celach określonych w niniejszej klauzuli.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest: Kierownik Oddziału Administracyjnego Tomasz Jaśkiewicz tel. 41 2462411 w godzinach pracy Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej lub mailowo: zp@skarzysko.sr.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.