Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
122z dziś
5960z ostatnich 7 dni
20340z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie termomodernizacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Górnik" w Katowicach
ul. Mikołowska 125A
40-592 Katowice
powiat: Katowice
tel. 534 922 455, tel. 733-55-28-74, tel. (32) 25-19-671
Robert.tulejski@smgornik.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: 145 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 534 922 455, te
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Górnik" w Katowicach Ul. Mikołowska 125A ogłasza przetarg nieograniczony na: wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy Ul. Fliegera 12 w Katowicach zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, przedmiarami robót, specyfikacją i decyzją RDOŚ wraz z robotami towarzyszącymi.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego z zastosowaniem tynku silikonowego z kapsułkowanym biocydem gwarantującego trwałość powłoki, odporności na uszkodzenia mechaniczne, odporność na zawilgocenia ścian, zabezpieczenia przed porostami i algami, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacjami, projektem architektoniczno-budowlanym termomodernizacji, decyzją RDOŚ .
2. Zamawiający preferował będzie Oferentów, którzy zaoferują docieplenie ścian w technologii Farby KABE Polska lub STO.
4. Dodatkowo w ofercie Wykonawcy (wg wzoru Zleceniodawcy załącznik nr 16) należy wyszczególnić koszt:
4.1 system instalacji Azart zgodnie z załącznikiem nr 2, 3, 4 ( oddzielna umowa - załącznik nr 5).
4.2 ceny zakupu i montażu pojedynczego nawiewnika higrosterowalnego w mieszkaniach higrosterowalnego AERECO typ EMM.707 Ilość nawiewników zostanie określona na etapie wykonywania prac termomodernizacyjnych /uzależnione od zgody mieszkańca/, maksymalnie 150 szt. (oddzielna umowa - załącznik nr 6).
4.2.1 zaoferowana cena musi obejmować skucie nierówności betonu przy głębokości skucia 5 cm na ścianach -podkucie bruzdy pod osadzenie nawiewników.
4.3 modernizacja złącza na potrzeby termomodernizacji budynku oraz zabudowa przeciwpożarowego wyłącznika prądu zgodnie z załącznikiem nr 7, 8 ( oddzielna umowa - załącznik nr 9).
4.4 montaż nasad kominowych - podanie ceny za komplet robót wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 10 do zawiadomienia (inwentaryzacja przewodów kominowych oraz wykaz elementów kominowych z numerami kanałów do ich zamontowania (oddzielna umowa - załącznik nr 11).
4.5 montaż systemu kamer CCTV - (oddzielne zlecenie - załącznik nr 12) podanie ceny za komplet robót, których przedmiotem jest modernizacja systemu monitoringu wizyjnego obejmującego zewnętrzne elementy budynku i teren do niego przyległy zgodnie z poniższymi wytycznymi (lokalizacje kamer, przebieg tras kabli i technologii wykonania należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru):
- cyfrowe kamery IP o rozdzielczości min. 6MPix, tryb nocny z IR o zasięgu ok. 50m, klasa szczelności min. IP67 i odporności IK10 - 6 szt., ,
- hybrydowy rejestrator analog / cyfra, wyposażony w 16 portów / kanałów umożliwiających pełną obsługę kamer o specyfikacji jw. oraz 2 szt. dysków o pojemności 10 TB - 1 szt.
- switch 16 - portowy, montowany na szynie 19", zarządzalny i umożliwiający rozbudowę - 1 szt.,
- dysk twardy o pojemności 10TB, dedykowany systemom monitoringu wizyjnego - 1 szt.,
- przewody FTP kat 6 prowadzone w rurach winidurowych, listwach elektroinstalacyjnych z PCW oraz hermetycznych przepustach przy przejściu przez przegrody,
- dedykowany zasilacz, osprzęt oraz inne elementy umożliwiające kompleksowe wykonanie opisywanej instalacji kamer zewnętrznych oraz jej ingerencję z istniejącym systemem kamer obejmujących zasięgiem monitoringu wizyjnego wnętrze budynku,
- montaż rejestratora w pomieszczeniu maszynowni dźwigów osobowych znajdującej się na ostatniej kondygnacji budynku, zabudowa dedykowanej w szafie RACK 19".
4.6 remont ciągu pieszego pomiędzy budynkami przy Ul. Fliegera 12 i 14 w Katowicach - zgodnie z załącznikiem nr 13, 14, 14a ( oddzielna umowa - załącznik nr 15).
4.7 montaż rolet zewnętrznych w rozliczeniu indywidualnym z lokatorem - podanie ceny jednostkowej brutto za dostawę i montaż 1m2 rolety uśrednionej dla otworów okiennych i drzwiowych (w tym: drzwi balkonowych), wytyczne dla rolet:
- montaż wyłącznie wewnątrz wnęki okiennej / drzwi balkonowych,
- sposób rozwijania: wariant ręczny za pomocą taśmy lub linijki i zwijacza lub wariant automatyczny.
- kolorystyka: kolor zbliżony do kolorystyki elewacji,
- należy załączyć materiały poglądowe proponowanych rolet,
Wykonawca na etapie realizacji zadania związanego z termomodernizacją robót będzie zobowiązany do wykonania rolet zewnętrznych w ilości wskazanej przez SM ,,Górnik".

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 maja 2024 roku o godz. 10.00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Górnik", Ul. Mikołowska 125a w Katowicach.
7. Rozstrzygnięcie przetargu odbędzie się w siedzibie Zleceniodawcy w dniu 4 czerwca 2024 r. o godz. 10.00 (termin rozstrzygnięcia może decyzją Komisji przetargowej ulec zmianie.

Specyfikacja:
Archiwalny projekt budowlany budynku i KOB dostępne są do wglądu w Administracji Osiedla Centrum w Katowicach przy Ul. W. Pola 10 w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7 30 do 1300. Projekt termomodernizacji wraz z pozostałymi dokumentami udostępniony będzie Oferentowi po wykupieniu specyfikacji.
5. Oferent winien wpłacić kwotę 100,00 zł brutto /w tym obowiązujący podatek VAT/za zakup materiałów przetargowych przelewem na konto Spółdzielni w PKO BP S.A I O/Katowice nr 44 1020 2313 0000 3302 0019 6444 z dopiskiem ,,Fliegera 12". Proszę o wpisanie na potwierdzeniu zapłaty nr NIP firmy. Na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu drogą elektroniczną na adres tu@smgornik.katowice.pl zostaną wysłane na adres zwrotny materiały przetargowe od poniedziałku do piątku w godz.ch 700-1300.

Składanie ofert:
5. Ofertę z załącznikami opisanymi w punkcie II zawiadomienia należy złożyć w zaklejonej kopercie z naklejonym tytułem przetargu w kancelarii Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Górnik" w Katowicach, Ul. Mikołowska 125a lub przesłać pocztą lub kurierem do dnia 23 maja 2024 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
Pożądany termin realizacji: do 29.11.2024 r.

Wymagania:
Oferent przed opracowaniem oferty winien zapoznać się z frontem robót na obiekcie. W celu potwierdzenia zakresu prac ujętego w przedmiarach robót, specyfikacji i projekcie, należy dokonać w uzgodnieniu z Administracją Centrum wizji w budynku potwierdzającej ujęty w przedmiarach, specyfikacji i projekcie zakres przewidzianych przez Zleceniodawcę do wykonania prac. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych nie ujętych lub niedoszacowanych w przedmiarach robót, specyfikacji lub projekcie oferent zobowiązany jest złożyć kosztorys uzupełniający.
Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie, iż w kosztorysie ofertowym / i uzupełniającym / załączonym do oferty uwzględnił pełny zakres robót opisanych w projekcie i koniecznych do prawidłowego wykonania termomodernizacji, zweryfikował błędnie wyliczone lub pominięte w przedmiarach i specyfikacjach ilości robót i doprecyzował ich zakres rzeczowy co stanowi gwarancję, iż Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Górnik" nie będzie ponosiła dodatkowych kosztów wynikających z błędnie sporządzonego lub niedoszacowanego kosztorysu sporządzonego przez Oferenta.
Komisja zastrzega sobie prawo uznać zaoferowane ceny jako ostateczne niepodlegaiace negocjacjom. Preferowany okres gwarancji: nie mniej niż 60 miesięcy
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy złoża oferty wspólnie z Dostawca systemu docieplenia i potwierdza gotowość zawarcia z Zleceniodawcą umowy trójstronnej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zawiadomienia.
Postępowanie przetargowe będzie procedowane bez osobistego udziału oferentów.
W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający elektronicznie w terminie od 24 maja do 4 czerwca.2024 r. do godziny 15:00 zastrzega sobie możliwość żądania od Oferenta:
- udzjelenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, proponowanej technologii wykonania robót.
- uzupełnienia oświadczeń, wymaganych dokumentów /zaświadczenia z ZUS, US, polisy ubezpieczeniowej/.
Oferenci zostaną poinformowani o tym fakcie drogą elektroniczną na wskazany w ofercie adres e-mail. Drogą elektroniczną Oferenci indywidualnie zostaną powiadomieni o ewentualnym terminie spotkań z członkami Komisji w celu złożenia dodatkowych wyjaśnień .
8. Oferty złożone po terminie wskazanym w niniejszym zawiadomieniu decyzją Komisji mogą zostać odrzucone. W przypadku ofert przesłanych pocztą lub kurierem decyduje data wpływu do siedziby Spółdzielni.
9. Zgodnie z ,,Regulaminem dotyczącym zasad postępowania przy przeprowadzaniu konkursów ofert i udzielania zamówień na roboty remontowo - budowlane i konserwacyjne w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Górnik" w Katowicach" oferty cenowe zawierające rażąco niską cenę i różniącą się o więcej niż 20% od ceny wynikającej z kosztorysu inwestorskiego lub różniącego się o więcej niż 20% od średniej oferowanej ceny ze wszystkich pozostałych ważnych ofert mogą zostać przez Komisie przetargowa odrzucone.
II. Wykaz dokumentów (drukowanych dwustronnie) wymaganych przez Zleceniodawcę, które należy dołączyć do oferty.
1. Oferta Wykonawcy - na druku Zamawiającego (załącznik nr 16 do Zawiadomienia).
2. Odpis lub wydruk ze strony internetowej KRS albo aktualne zaświadczenie lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający wpis do CEIDG Wykonawcy (z datą nie późniejszą niż 1 miesiąc od daty otwarcia ofert).
3. Odpis lub wydruk ze strony internetowej Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie lub wydruk ze strony internetowej potwierdzający wpis do CEIDG Dostawcy systemu docieplenia ( z datą nie późniejszą niż 1 miesiąc od daty otwarcia ofert).
4. Stwierdzenie przygotowania zawodowego kierownika budowy (który będzie dostępny na budowie w godzinach od 9:00 do 13:00 min. 3 dni robocze w tygodniu /do uzgodnienia/ oraz dostępny na wezwanie telefoniczne Inspektora Nadzoru SM ,,Górnik") do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, oraz przynależności do Izby.
5. Kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót, specyfikacji (załącznik nr 17, 18, 20, 22 i projektu (załącznik nr 19. 19a i 23, 23a).
6. Kosztorys ofertowy szczegółowy robót uzupełniających; roboty uzupełniające to roboty nie ujęte - w uznaniu Oferenta - w przedmiarach robót, projektach, specyfikacjach, a konieczne do wykonania pełnego zakresu prac lub w uzgodnieniu z Dostawcą systemu dociepleń uznane jako konieczność dodatkowego wzmocnienia lub wypionowania warstwy docieplenia ścian budynku. Nie dopuszcza się adnotacji (dopisków) na załączonych zaświadczeniach i kosztorysach ofertowych dokonanych odręcznie.
7. Referencje Oferenta odpowiadające zakresowi niniejszego przetargu dotyczące budynków wielorodzinnych wielokondygnacyjnych wraz z wykazem systemu docieplenia o wartości robót powyżej 2 000 000,00 zł brutto, (prosimy
0 referencje z wykonanych robót w latach: 2014 - 2020 oraz potwierdzenie Inwestora o braku uwag do wykonanych prac
1 zastosowanego systemu docieplenia). Referencje powinny być wystawione w okresie nie dłuższym niż 5 miesięcy przed datą ogłoszenia niniejszego przetargu.
8. Referencje, Dostawcy odpowiadające zakresowi niniejszego przetargu, na budynkach wielorodzinnych wielokondygnacyjnych (prosimy o referencje z lat: 2014 - 2020 oraz potwierdzenie Inwestora o braku uwag do
zastosowanego systemu docieplenia). Referencje powinny być wystawione w okresie nie dłuższym niż 5 miesięcy przed datą ogłoszenia niniejszego przetargu.
9. Certyfikat wystawiony przez Dostawcę systemu docieplenia potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Oferenta w wykonywaniu robót termomodernizacyjnych w danym systemie dociepleń.
10. Charakterystykę firmy oraz informację o zapleczu kadrowo-sprzętowym firmy Wykonawczej.
11. Zaświadczenie z ZUS dotyczące zatrudnionej liczbie pracowników.
12. Wykaz robót dotyczących termomodernizacji budynków wykonanych przez Oferenta, potwierdzający realizację tych robót na poziomie minimum 5,0 mln zł brutto średniorocznie z ostatnich 4 lat. Wykaz musi zawierać informację w jakim systemie wykonano docieplenie, adres, kwotę i Zarządcę.
13. Informację o stanie zatrudnienia i wielkości produkcji Dostawcy systemu dociepleń z ostatnich trzech lat, wykaz produkowanego asortymentu, wielkości średniorocznej sprzedaży produktów do dociepleń opis przedmiotu działalności.
14. Wykaz pracowników Dostawcy systemu dociepleń, którzy będą sprawować nadzór techniczny i doradztwo w trakcie prowadzenia robót termomodernizacyjnych.
15. Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu przez Wykonawcę z płatnościami, nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
16. Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu przez Dostawcę systemu docieplenia z płatnościami, nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
17. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu Wykonawcy systemu dociepleń o niezaleganiu z płatnościami nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
18. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu przez Dostawcę systemu docieplenia z płatnościami, nie starsze niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert.
19. Podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów oświadczenia Wykonawcy i Dostawcy dołączone do materiałów konkursowych.
20. Parafowany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów Wykonawcy i Dostawcy projekt umowy.
21. Raport z weryfikacji kontrahenta VAT (z datą nie starszą niż 5 dni od daty złożenia oferty).
22. Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą i posiadanym mieniem, a także kontraktową obejmującą niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, która zapewnia pokrycie szkód wyrządzonych: osobom trzecim i w majątku osób trzecich z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł, z rozszerzeniem o klauzule: szkód w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, naprawy lub innych czynności w ramach usług wykonywanych przez osoby objęte ubezpieczeniem, szkód w rzeczach znajdujących się w pieczy, pod dozorem lub kontrolą osób objętych ubezpieczeniem oraz oc produkt /klauzule usunięcia wadliwego produktu i zastąpienia go produktem wolnym od wad/ z limitem nie mniejszym niż 2 000 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć Zleceniodawcy kserokopię polisy, wraz z opłatą składki, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia określającymi zakres wyłączeń lub pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku takich wyłączeń. Ubezpieczenie musi obejmować okres realizacji robót.
23. Dostawca przedstawi potwierdzoną kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą i posiadanym mieniem, obejmującą szkody z tytułu czynów niedozwolonych, szkody z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz szkody z tytułu wprowadzenia produktu do obrotu z limitem nie mniejszym niż 1 000 000,00 zł, z rozszerzeniem o klauzulę kosztów związanych z usunięciem, demontażem, zastąpieniem wadliwego produktu z limitem nie mniejszym niż 1 000 000,00 zł na jeden i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia.
24. Uzasadnienie techniczne i ekonomiczne preferowanego tynku.
24. Potwierdzenie wykonanej operacji bankowej dotyczącej wpłaty wymaganego wadium.
25. Każda strona oferty powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i Dostawcy, które ją składają.
26. Harmonogram realizacji prac (prosimy o podanie zakresu prac + planowany termin wykonania). Kryteria oceny oferty:
1) kompletność złożonych i wymaganych dokumentów,
2) preferowane przez Zleceniodawcę systemy dociepleń firm: STO, FARBY KABE.
3) cena,
4) referencje
5) cykl i termin realizacji zadania,
6) udzielone gwarancje na roboty i materiały,
7) jakość i trwałość oferowanego systemu docieplenia i rodzaju tynku,
8) doświadczenie w realizacji podobnych robót,
9) ubezpieczenie w tym wymagane klauzule,
III. Wysokość wadium, zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
1. Oferent winien wpłacić wadium w wysokości 145 000,00 zł najpóźniej do dnia 23 maja 2024 r. przelewem na konto Spółdzielni PKO BP S.A. l/O Katowice nr 44 1020 2313 0000 3302 0019 6444.
2. Wadium oferenta, który wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet należytego wykonania umowy w okresie jej trwania i w okresie gwarancji za wady.
3. Zleceniodawca dokona zwrotu wadium Oferentom, którzy nie zostaną wybrani przez Zleceniodawcę w ciągu 5 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zarząd SM ,,Górnik" w Katowicach wyniku przetargu.
4. Zamawiający informuje, iż Oferent wybrany w postępowaniu przetargowym przed datą podpisania umowy zobowiązany jest wnieść w pieniądzu lub w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej lub cesji wierzytelności zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % kwoty umownej brutto, z którego Zamawiający ma prawo potrącić wszelkie koszty roszczeń wynikłych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zakresu umowy, kar umownych oraz roszczeń z tytułu gwarancji, rękojmi i jakości za wady.
Oferent, który wygra przetarg i chce wnieść zabezpieczenie w formie gotówkowej zobowiązany jest wpłacić wymaganą kwotę najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Oferent ten straci wadium jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie z uwzględnieniem ewentualnych zmian wynegocjowanych z Zamawiającym w trakcie
procedowania przetargu.
Zamawiający informuje, iż w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu, na pisemny wniosek Oferenta Zamawiający, o ile po upływie 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót nie zostaną ujawnione żadne wady i usterki, może zwrócić Oferentowi połowę zabezpieczenia w kwocie nominalnej i wyrazić zgodę na zmianę formy pozostałej kwoty zabezpieczenia w pieniądzu na zabezpieczenie w formie gwarancji ubezpieczeniowej, lub gwarancji bankowej lub cesji wierzytelności obejmującą okres do końca gwarancji zawierając stosowny aneks do umowy.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu w kwocie nominalnej w terminie do 30 dni kalendarzowych liczonych od daty odbioru pogwarancyjnego sporządzonego po upływie okresu gwarancji jakości, na rachunek bankowy Oferenta pod warunkiem, że zostały usunięte wszystkie wady lub usterki ujawnione w tym okresie.
Oferent, który wygra przetarg i zadeklaruje wniesienie zabezpieczenia w formie gwarancji ubezpieczeniowej (wg wzoru Zleceniodawcy) lub gwarancji bankowej lub cesji wierzytelności zobowiązany jest dostarczyć oryginał dokumentu w terminie do 21 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy. Przedstawiona gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa lub cesja wierzytelności musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie i musi obejmować okres realizacji robót i okres gwarancji za wady oraz posiadać klauzulę upoważniającą Zamawiającego do pobierania kar umownych.
W gwarancji musi być określona w PLN łączna gwarantowana kwota. Zapisy i klauzule ujęte w gwarancji muszą być przed jej podpisaniem zaakceptowana przez SM ,,Górnik" zgodnie z reprezentacją. Wykonawca utraci wadium jeżeli nie dostarczy oryginału dokumentu ww. terminie.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej lub cesji wierzytelności przekazanie frontu robót nastąpi nie wcześniej niż po przedłożeniu Zamawiającemu przez Wykonawcę ww. dokumentów.
Na kopercie ma znajdować się tylko odcięty zaznaczony poniżej i naklejony tytuł niniejszego przetargu, koperta nie może być w inny sposób oznaczona ani zawierać innych znaków.
KONKURS OFERT NA:
Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Fliegera 12 w Katowicach zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, przedmiarami robót, specyfikacją i decyzją RDOŚ wraz z robotami towarzyszącymi.
IV. Uwagi:
1. Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Górnik" w Katowicach zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, dodatkowych rokowań, zmiany zakresu oraz ilości zleconych prac, a także unieważnienia przetargu nieograniczonego bez podania przyczyn.
2. O wynikach z wyboru, firmy w drodze przetargu zostaną poinformowani drogą elektroniczną, po zatwierdzeniu wyboru ofert przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Górnik" stosowną Uchwałą.
3. Ceny ofertowe traktuje się jako maksymalne.
3.1 roboty rozliczone zostaną zgodnie ze wzorami umów lub zlecenia.
4. Oferent w przypadku negocjacji cenowej zobowiązany będzie do dostarczenia do siedziby Zleceniodawcy poprawionego kosztorysu ofertowego uwzględniającego wynegocjowane warunki.
5. Oferent rozliczając prace musi przyjąć, że zastosowane ceny (R, M, S) w kosztorysie powykonawczym nie mogą być wyższe niż w kosztorysie ofertowym.
6. Oferent może zwrócić się drogą elektroniczną /na adres: tu2@smgornik.katowice.pl / najpóźniej na trzy dni robocze przed datą złożenia oferty o wyjaśnienie treści zapisów: w przedmiarach robót, projekcie, specyfikacjach, wzorach umów, zlecenia lub w ,,Zawiadomieniu" i uzyskania dodatkowych informacji.
7. Wymiana kasety domofonowej - oferta Wykonawcy powinna uwzględnić pozycję materiałową związaną z dostawą i montażem nowego panelu kasety wezwań systemu domofonowego (koszt ten należy uwzględnić w pozycji kosztorysowej odpowiadającej poz. 188 przedmiaru robót kwalifikowanych -- załącznik nr 24 do zawiadomienia. Typ panelu oraz technologię jego wymiany oferent winien uzgodnić z firmą konserwującą instalacje domofonowe w zasobach SM ,,Górnik" w Katowicach: Zakład Instalacji Teletechnicznych i Elektrycznych D.W. Tele Dariusz Walczuch z siedzibą w Rudzie Śląskiej.

Uwagi:
RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Górnik" z siedzibą w Katowicach, ul. Mikołowska 125a, zwana dalej jako AD.
2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem: iod@smgornik.katowice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym (poza ustawą Prawi Zamówień Publicznych) / w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów. 1 /
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 1 roku.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia ewentualnej umowy.
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją.
8. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub e-mailowo pod adresem poczty elektronicznej rodo@smgornik.katowice.pl
10. Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie.
SM ,,Górnik" w Katowicach jest podmiotem zwolnionym ze stosowania procedur zawartych w Ustawie PZP.

Kontakt:
Osobami upoważnionymi do kontaktu są:
1. Pan Karol Motyczyński Kierownik Administracji Centrum Rejon Północ - urzędujący w Katowicach ul. W. Pola 10 w Katowicach, od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1430, w piątek w godz. od 730 do 1230, tel. 534 922 455, adres e-mail: tc-pn@smgomik.katowice.pl.
2. Pani Martyna Dykta - Inspektor Nadzoru ds. elektrycznych urzędująca w Katowicach, ul. Mikołowska 125a pok. 121 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1500, w piątek w godz. od 730 do 1300 tel. 733-55-28-74, email: martyna.dykta@smgomik.katowice.pl
3. Pan Robert Tulejski - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego urzędujący w Katowicach, ul. Mikołowska 125a pok. 121 w godz. od 700 do 1200 tel. (32) 25-19-671 do 3, wew. 357, email: Robert.tulejski@smgornik.katowice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.