Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania sieci

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania sieci

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
Mieczysława Karłowicza 4
20-027 Lublin
powiat: Lublin
81 47 81 356
martyna.buczkowska@lcit.lubelskie.pl
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/156560/notice/public/details
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 81 47 81 356
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania sieci na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej z podziałem na części
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I: DOSTAWA programowalnych przekaźników NEED-230AC-22-08-4R-D firmy Relpol lub równoważnych - 8 sztuk (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia dla części I postępowania
2. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami
3. Oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub ze sprzedaży;
4. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) dostarczenia Przedmiotu Umowy:
na adres:
Lubelski Park Naukowo-Technologiczny
Centrum Zarządzania Siecią
ul. Dobrzańskiego 3
20-262 Lublin,
2) transportu, zapakowania, zabezpieczenia, ubezpieczenia, rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być zapakowany w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie, uszkodzenie czy zabrudzenie podczas dostawy. Koszt transportu pokrywa Wykonawca,
3) dostawy w godz.ch urzędowania Zamawiającego, tj. od godz. 7.30 do 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku;
4) dostarczenia: kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi oraz innych dokumentów niezbędnych do przyjęcia przedmiotu zamówienia lub wskazania ogólnodostępnej strony producenta z najnowszymi dostępnymi wersjami instrukcji/dokumentacji. W przypadku, gdy instrukcja obsługi/dokumentacja nie jest dostępna w języku polskim, Zamawiający dopuści instrukcję/dokumentację w języku angielskim.
5. Sprzęt dostarczony w ramach części I postępowania winien być objęty co najmniej 12-miesięczną gwarancją Wykonawcy, na zasadach opisanych w §6 Istotnych Postanowień Umowy. W sytuacji, gdy asortyment objęty Przedmiotem zamówienia posiada również gwarancje producenta, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o ich warunkach i wyda przy odbiorze stosowne dokumenty gwarancyjne.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I postępowania stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.
1. Część II - DOSTAWA termowentylatorów serii Typhoon 6.0 lub równoważnych - 300 sztuk
2. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami
3. Oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub ze sprzedaży;
4. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) dostarczenia Przedmiotu Umowy:
na adres:
Lubelski Park Naukowo-Technologiczny
Centrum Zarządzania Siecią
ul. Dobrzańskiego 3
20-262 Lublin,
2) transportu, zapakowania, zabezpieczenia, ubezpieczenia, rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być zapakowany w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie, uszkodzenie czy zabrudzenie podczas dostawy. Koszt transportu pokrywa Wykonawca,
3) dostawy w godz.ch urzędowania Zamawiającego, tj. od godz. 7.30 do 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku;
4) dostarczenia: kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi oraz innych dokumentów niezbędnych do przyjęcia przedmiotu zamówienia lub wskazania ogólnodostępnej strony producenta z najnowszymi dostępnymi wersjami instrukcji/dokumentacji. W przypadku, gdy instrukcja obsługi/dokumentacja nie jest dostępna w języku polskim, Zamawiający dopuści instrukcję/dokumentację w języku angielskim.
5. Sprzęt dostarczony w ramach części II postępowania winien być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją Wykonawcy, na zasadach opisanych w §6 Istotnych Postanowień Umowy. W sytuacji, gdy asortyment objęty Przedmiotem zamówienia posiada również gwarancje producenta, Wykonawca poinformuje Zamawiającego o ich warunkach i wyda przy odbiorze stosowne dokumenty gwarancyjne.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II stanowi załącznik nr 1b do SWZ

CPV: 31700000-3, 31600000-2,31711110-7

Dokument nr: 2024/BZP 00313564, OZP.26.1.21.2024.MBU

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/156560/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod adresem: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę ,,Lista postępowań PZP", następnie zakładkę ,,Aktualne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce ,,W toku", a po zakończeniu postępowania w zakładce ,,Archiwalne").
2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
- bez logowania - poprzez funkcjonalność ,,Zadaj pytanie",
- poprzez funkcjonalność ,,Przystąp do postępowania" i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce ,,Korespondencja".
3) Przystąpienie do postępowania:
a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii;
https://lcit.ezamawiajacy.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się",
c) rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu,
lub
- jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych,
d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku
(z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.ch od 9:00 do 17:00,
- pod numerem telefonu: (22) 257-22-23, - pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
7. O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
8. Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
1) Martyna Buczkowska - nr telefonu 81 47 81 356,
e-mail: martyna.buczkowska@lcit.lubelskie.pl
2) Maria Szczur - nr telefonu 81 44 16 533,
e-mail: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej - RODO) informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest:
Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii Ul. Mieczysława Karłowicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, Ul. Marii Curie-Skłodowskiej 3, I piętro pokój nr 1.20, e-mail: kontakt@lcit.lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: odo@lcit.lubelskie.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych;
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawego ciążącego na administratorze w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów
lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy,
b) rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, na podstawie art. 5k w zakresie składania oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postępowania,
c) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w związku z art. 7 ust. 1 w zakresie składania oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postępowania,
d) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z ustaleniem okresu przechowywania dokumentacji,
2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłączenie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji, i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych) oraz podmiotom świadczący usługi wsparcia IT i serwisu, tj. podmiotom przetwarzającym dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem.
5. Dokumentacja postępowania będzie przechowywana przez okres wskazany w przepisach wydanych na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. przez 5 lat. Jeżeli natomiast dokumentacja postępowania będzie stanowić materiał dowodowy w toczących się postępowaniach wówczas może być przechowywana przez czas trwania postępowań albo do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń.
6. Podmiotom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub uzupełnienia, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych, w zakresie określonym przez ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/156560/notice/public/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 11:00
Miejsce składania ofert: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.