Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa w zakresie kompleksowych przeglądów, konserwacji i napraw zespołu prądotwórczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa w zakresie kompleksowych przeglądów, konserwacji i napraw zespołu prądotwórczego

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Wojska Polskiego 27 pok. 001
73-110 Stargard
powiat: stargardzki
91/578 92 91, 91/578 92 92, Faks: 91/391 18 83, tel. 91/578 92 03, tel. 91-578-92-22
zapytania@zozstargard.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Wadium: ---
Nr telefonu: 91/578 92 91, 91/578
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zapytania (nazwa):
Usługa w zakresie kompleksowych przeglądów, konserwacji i napraw zespołu prądotwórczego (3 agregatów prądotwórczych i automatyki) przez okres 36' miesięcy w lokalizacji SPWZOZ w Stargardzie, przy Ul. Wojska Polskiego 27 i Staszica 16.
2. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Usługa w zakresie kompleksowych przeglądów, konserwacji i napraw zespołu prądotwórczego (3 agregatów prądotwórczych i automatyki) przez okres 36 miesięcy w lokalizacji SPWZOZ w Stargardzie, przy Ul. Wojska Polskiego 27 i Staszica 16.
3) Usługa obejmuje wykonanie kompleksowych przeglądów rocznych i okresowych, konserwacji i napraw zespołu prądotwórczego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 zapytania ofertowego oraz Wykaz urządzeń stanowiący Załącznik nr 3 zapytania ofertowego.
5) Zamówienie nie jest podzielone na części (pakiety).
6) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę protokołu odbioru prac, zgodnie z Załącznikiem nr 5 zapytania ofertowego, podpisanego przez obie Strony.
3. Szczegółowy opis części zamówienia
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 oraz Wykaz urządzeń stanowiący Załącznik nr 3 zapytania ofertowego.
4) W ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca sporządzi harmonogram przeglądów w związku z koniecznością uzgodnienia z użytkownikami ich czasowego wyłączenia z eksploatacji.
3) Termin zakończenia potwierdzony zostanie podpisem protokołu odbioru końcowego prac. Stanowiącego Załącznik nr 5 zapytania ofertowego - Protokół odbioru prac.
4) W okresie obowiązania umowy wykonanych zostanie po 3 przeglądy główne wraz z przeglądami okresowymi i oraz po 3 przeglądy okresowe każdego z agregatów prądotwórczych wykonującym zalecenia producenta.

CPV: 50532300-6, 31122000-7

Dokument nr: 9/ZO/2024

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.05.2024r. o godz. 9.10.

Składanie ofert:
8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1) Ofertę należy złożyć na adres e-mail: zapytania@zozstargard.pl do dnia 17.05.2024r. do godz. 9.00

Miejsce i termin realizacji:
9) Miejscem wykonania zamówienia: Samodzielny Publiczny Wieiospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej;
a) Ul. Wojska Polskiego 27 w Stargardzie, Budynek H2.
b) Ul. Staszica 16 w Stargardzie , plac za Budynkiem C
4, Warunki realizacji zamówienia
1) Termin realizacji umowy: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. od dnia...............do dnia................
5) Przeglądy główne roczne wykonywane będą w miesiącu maju danego roku (2024, 2025, 2026). W przeglądzie głównym zostaną min. wymienione płyny eksploatacyjne, filtry, paski klinowe oraz zostaną wykonane czynności z przeglądu okresowego.
6) Przeglądy okresowe wykonywane będą w miesiącu maj i listopad danego roku (2024, 2025, 2026).
7) Przeglądy wykonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 8:00 - 14:00.

Wymagania:
'Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11.09.2019r. Prawo Zamówień Public^iiych (cwanej dalej Psp). --podstawa prawna:: art. 2 ust 1 pkt 1 Psp-
Strona internetowa postępowania: https: / /zozstargard.pl/category/zamowienia-pubriczne-2024/ Służbowy e-mail do korespondencji: zapytania@zozstargard.pl. Godziny pracy: 7:25 -- 15:00 od poniedziałku do piątku.
7) Ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy będą stałe w trakcie trwania umowy.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
10) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik
nr 4 zapytania ofertowego.
11) Zalecana jest wizja lokalna po uprzednim uzgodnieniu terminu z kierownikiem Działu Techniczno-Gospodarczego Panem Markiem Komornickim tel.: 533 367 013, adres e-mail: m.komomicki@zozstargard.pl
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybraną/wybrane części zamówienia.
3) Wszelkie miejsca w opisie przedmiotu zamówienia, gdzie zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, że dopuszcza się składanie ofert równoważnych:
a) we wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia,
b) w sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych,
c) ilekroć w treści niniejszym zapytaniu ofertowym lub w załącznikach do niego, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
2) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
8) Urządzenia nie podlegają gwarancji.
9) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 4 zapytania ofertowego.
10)Wszystkie prace wykonywane w ramach realizacji przeglądu będą prowadzone przez osoby uprawnione dc wykonywania czynności, zgodnie ze sztuką, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi.
11) Termin płatności: 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy protokołu odbioru prac w dwóch egzemplarzach oraz prawidłowo wystawionej faktury.
12) Płatność nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
13) Dokumentem potwierdzającym wykonanie prac będzie protokół odbioru prac wypełniony przez Wykonawcę zgodnie z Załącznikiem nr 5 zapytania ofertowego i podpisany bez uwag przez obie Strony wraz z załączonymi protokołami przeglądu agregatów prądotwórczych.
5. Warunki udziału Wykonawcy w realizacji zamówienia
1) Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zlecenia z należytą starannością z uwzględnieniem zawodowego charakteru swojej działalności, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej.
2) Wszystkie czynności związane z usługą konserwacji - serwisem należy wykonać zgodnie z instrukcją eksploatacji agregatów, tzw DTR, opisem przedmiotu zamówienia, zaleceniami producenta.
3) W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi spełnić następujące warunki:
a) posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej złożonej oferty brutto,
b) dysponować osobami posiadającej uprawnienia do wykonywania prac w zakresie kompleksowych przeglądów, konserwacji i napraw zespołu prądotwórczego (3 agregatów prądotwórczych i automatyki),
c) posiadać kwalifikacje do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia i w ramach prowadzonej działalności wykonuje przeglądy, naprawy, konserwacje, modernizacje, montaż urządzeń agregatów prądotwórczych i automatyki.
d) przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,
e) przedstawić referencje, udokumentowane wykonanie 2 zleceń na kwotę co najmniej złożonej oferty,
f) posiadać uprawnienia energetyczne El oraz Dl;
4) Spełnienie warunku odbędzie się poprzez:
a) wypełnienie i podpisanie wykazu stanowiącego Załącznik nr 8 oraz Załącznik nr 9 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) dołączenie do oferty kopii stosownych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie pracowników lub osób, z których zasobów Wykonawca będzie korzystał zgodnie z Załącznikiem nr 9 zapytania ofertowego,
c) dołączenie do oferty kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe - uprawnienia do obsługi i serwisowania agregatów prądotwórczych jednego z producentów,
d) dołączenie do oferty kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w zakresie w zakresie energetycznym El i oraz Dl,
e) dołączenie do oferty dokumentu autoryzacji serwisu SDMO lub Fago w zakresie przeglądów dla agregatów i współpracującej automatyki.
f) dołączenie do oferty kopii odpisu z właściwego rejestru z działalności gospodarczej,
g) podpisanie oświadczeń, o których mowa w Załączniku nr 1 zapytania ofertowego;
h) dołączenie do oferty wzoru protokołu z przeglądu dla danego urządzenia do akceptacji przez Zamawiającego jako Załącznik nr 7 zapytania ofertowego.
5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za prowadzenie na bieżąco książki serwisowej, sporządzenie protokołów.
6) Wykonawca zobowiązany jest do podania cen jednostkowych netto i brutto dla całości wykonywanych prac zgodnie z Załącznikiem nr 6 zapytania ofertowego, ich suma będzie stanowiła ogólną wartość całego zamówienia.
7) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w formie ryczałtowej, po wykonaniu przedmiotu umowy i załączeniu do faktury podpisanego protokołu odbioru prac Zamawiającemu.
8) W zaoferowaną ryczałtową ofertę cenową Wykonawca wliczy wszystkie niezbędne koszty jakie musi ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dojazdu, robociznę, niezbędne materiały eksploatacyjne takie jak: przewody, baterie, złączki elektryczne i inne drobne materiały wskazane w instrukcji obsługi w celu dokonania prawidłowego przeglądu. Zaoferowana ryczałtowa cena przedstawiona jest z rozbiciem na poszczególne urządzenia. Suma tych pozycji składa się na wartość całego zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 zapytania, ofertowego.
9) W przypadku konieczności napraw, stwierdzonych podczas przeglądu urządzeń, celem dokończenia przeglądu, zakupu części zamiennych na naprawy pokryje Zamawiający, po uprzedniej akceptacji kalkulacji cenowej przedłożonej przez Wykonawcę. Naprawa może nastąpić tylko po pisemnym zleceniu Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony.
10) W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do prac naprawczych w terminie 1 dnia roboczego w przypadku konieczności przyjazdu. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia telefonicznie musi nastąpić w terminie 3 godzin od zgłoszenia.
11) W przypadku napraw i awarii części zamienne i materiały nie wymienione w punkcie 8) konieczne do usunięcia awarii lub koniecznej naprawy-wymiany, pokrywa Zamawiający z zastrzeżeniem, że zabezpieczenie awarii następuje niezwłocznie, w terminie wskazanym w ofercie, jednak nie dłużej niż 12 godzin, natomiast naprawa odbędzie się po akceptacji kalkulacji cenowej przedłożonej przez Wykonawcę. Przedstawiając Zamawiającemu do akceptacji kalkulację cenową Wykonawca wykaże ceny materiałów i do wyceny zastosuje stawkę rbg wskazaną w ofercie.
12) W przypadku korzystania z zasobów innych osób, należy wskazać z jakich zasobów Wykonawca zamierza korzystać. Do realizacji jakiej części zamówienia oraz na jakich zasadach zostały udostępnione Wykonawcy ww. zasoby. W Załączniku nr 9 zapytania ofertowego Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierowałprzy wyborze oferty
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Kryterium Waga kryterium Max. ilość punktów jaką może uzyskać oferta za dane kryterium
1. Cena za przeglądy 60% 60pkt
Czas reakcji na zgłoszoną awarię
2. - do 5 godzin 10% lOpkt
- do 10 godzin 5% 5pkt
- do 12 godzin 0 Opkt
3. Stawka za roboczogodzinę przy naprawie 20% 20 pkt
Gwarancja
(nie krótsza niż 12 miesięcy)
4. - 36 miesięcy 10% lOpkt
- 24 miesiące 5% 5 pkt
- 12 miesięcy 0 Opkt
a) cena - waga 60%
-- Ocenie podlega łączna cena oferty brutto za wszystkie przeglądy, zgodnie z wyliczeniem z Załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zwana dalej ceną.
-- Cena ofertowa przedstawiona przez Wykonawcę musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz będzie ceną ofertową z uwzględnieniem należnego podatku VAT według stawki obowiązującej Wykonawcę, zgodnej z aktualnym stanem prawnym na dzień wyznaczony na złożenie ofert.
Cena oferty najniższej
Liczba punktów oferty badanej = ---------------------------- x 60% pkt x 100 = liczba punktów za
Cena oferty badanej kryterium cena
-- Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglenia.
-- Cenę należy przedstawić w OFERCIE -- oświadczeniu Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 zapytania
ofertowego.
b) Czas reakcji na zgłoszoną awarię (nie dłuższy niż 12 godzin) -- waga 10%
-- do 5 godzin - 10 pkt
-- do 10 godzin -- 5 pkt
-- 12 godzin -- 0 pkt
-- Czas reakcji w przypadku awarii należy przedstawić w OFERCIE -- oświadczeniu Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
c) Stawka roboczogodziny przy naprawie -- waga 20%
Cena rbg z oferty najniższej
Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------- x 20% x 100 = liczba punktów za kryterium:
Cena rbg z oferty badanej cena roboczogodziny
- Ocenia podlega stawka 1 roboczogodziny brutto, zgodnie z wyliczeniem z Załącznika nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego.
-- W przypadku naprawy za koszty materiałów wykonawca otrzyma wynagrodzenie przedstawione w kosztorysie. Zaakceptowanym przez Zamawiającego.

- Kosztorys powinien uwzględnić stawkę roboczogodziny określonej w ofercie oraz wyszczególnienie cen materiałów do akceptacji Zamawiającego (Dyrektora, Głównej Księgowej) .
- Cena musi być zgodna ze szczegółowym wyliczeniem dla poszczególnych przeglądów agregatów stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Stawkę roboczogodziny należy przedstawić w OFERCIE -- oświadczeniu Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
d) Gwarancja (nie krótsza niż 12 miesięcy) -- waga 10%
- 12 miesięcy - 0 pkt
- 24 miesiące - 5 pkt
- 36 miesięcy - 10 pkt
- Gwarancję należy przedstawić w OFERCIE - oświadczeniu Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
2) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny brutto i pozostałych kryteriów.
3) W przypadku wystąpienia w ofercie błędów rachunkowych/obliczeniowych Zamawiający dokona ich poprawy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
4) W przypadku kiedy ilość uzyskanych punktów przez dwie lub więcej ofert będzie taka sama, Zamawiający dokona wyboru oferty i uzna za najkorzystniejszą - ofertę z najniższą ceną brutto za przeglądy, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie brutto Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
7. Termin związania ofertą
1) Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Instrukcja składania ofert
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga przesłania na adres e-mail: zapytania@zozstargard.pl we wskazanym w pkt. 8 terminie oferty wraz z załącznikami (podpisanej w formie pdf lub opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
2) Na ofertę składa się wypełniona i podpisana OFERTA - oświadczenie Wykonawcy, którą należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 zapytania ofertowego, bądź zgodnie z jego treścią;
a) Wykonawca nie powinien dokonywać żadnych istotnych zmian (merytorycznych) we wzorze oferty, opracowanym przez Zamawiającego. OFERTĘ - oświadczenie Wykonawcy - dołącza jako załącznik podpisany przez osoby umocowane (wymienione w dokumentach rejestracyjnych np. KRS lub CEilDG). W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

b) Niezastosowanie wzoru określonego w Załączniku nr 1 zapytania ofertowego nie spowoduje odrzucenia oferty, jednakże Zamawiający wymaga, żeby w złożonej ofercie znalazły się wszystkie oświadczenia zawarte we wzorze oferty.
c) Wykonawca przedstawi inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy).
3) Zamawiający nie wymaga odręcznego podpisania Formularza oferty wraz z załącznikami w przypadku opatrzenia dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpłynięcia oferty na adres e-mailowy Zamawiającego zapytania@zozstargard.pl
5) Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę poprzez przesłanie do Zamawiającego e-mailem pisma (podpisanego skanu w formie pdf lub opatrzonego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) z informacją o wycofaniu złożonej oferty. Pismo Wykonawcy powinno być podpisane przez upoważnione osoby. Oferta podlegająca wycofaniu na wniosek Wykonawcy zostanie usunięta i nie będzie podlegała ocenie.
6) Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania ofert nie będą podlegać ocenie, z uwzględnieniem okoliczności określonych ust. 11 pkt. 7.
7) W przypadku określonym w pkt. 6, Wykonawca otrzyma e-mailem informację zwrotną od Zamawiającego, że oferta wpłynęła po terminie i nie będzie podlegać ocenie.
8) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty zostaną odrzucone.
10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1) Wszelkie informacje, dokumenty, oświadczenia, które Zamawiający zobowiązany jest umieszczać będą publikowane na stronie internetowej postępowania pod adresem https;//zozstargard.pl/category/zamowienia-publiczne-2024/.
2) Wszelkie informacje Zamawiający przekazuje za pośrednictwem strony internetowej postępowania. Możliwe jest także dodatkowo przekazywanie Wykonawcy informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3) Wszelkie oświadczenia, wnioski oraz informacje, przekazywane przez Wykonawcę odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zapytania@.zozstargard.pl. W tytule wiadomości Wykonawca podaje numer referencyjny sprawy (zapytania ofertowego), której ona dotyczy.
4) Oświadczenia, wnioski lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
5) Za datę i godzinę wpływu oświadczeń, wniosków oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę i godzinę dostarczenia wiadomości na adres e-mail zapytania@zozstargard.pl.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej zapytania@zozstargard.pl. W tytule wiadomości Wykonawca podaje numer referencyjny sprawy (zapytania ofertowego), której ona dotyczy.
6) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie z zastrzeżeniem zapisów ust. 11 pkt. 2. zapytania ofertowego.
7) Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o dokonaniu modyfikacji zapytania ofertowego, Zamawiający zamieści na stronie internetowej postępowania.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany terminu składania ofert,
2) nie udzjelenia odpowiedzi na pytania Wykonawców,
3) zmiany treści zapytania ofertowego,
4) poprawienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie,
5) wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
6) unieważnienia prowadzonego zapytania bez podania przyczyny przed terminem wyznaczonym na składanie ofert,
7) rozpatrzenia ofert złożonych po terminie składania ofert w uzasadnionej sytuacji, leżącej w interesie Zamawiającego.
12. Zamawiający nie przewiduje
1) aukcji elektronicznej,
2) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
3) zaliczek dla Wykonawców,
4) prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
13. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
1) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
2) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi Załącznik nr 10 zapytania ofertowego.
14. Rozstrzygnięcie postępowania
1) Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte niezwłocznie po otwarciu ofert.
2) Protokół z wyboru Wykonawcy bądź protokół z unieważnienia postępowania zostanie zamieszczony na stronie internetowej postępowania i w trybie określonym w ust. 9 zapytania ofertowego.
3) Z wybranym Wykonawcą zamówienia zostanie zawarta umowa według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zapytania ofertowego.

Kontakt:
8) Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
o w sprawach formalnych: Pani Karolina Idryjan, Pani Małgorzata Stępień tel. służbowy 91 578 92 21, e-mail służbowy: zapytania@zozstargard.pl.w sprawach merytorycznych: Pan Marek Komornicki, tel. służbowy 533 367 013, e-mail: m.komornicki@zozstargard.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.