Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SĄD OKRĘGOWY W SIERADZU al. Zwycięstwa 1 98-200 Sieradz powiat: sieradzki gospodarczy@sieradz.so.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Sieradz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych (wyposażenie) na jednej sali rozpraw ( sala nr IV) w Sądzie Okręgowym w Sieradzu, Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 6.1. - 6.3. oraz 7 do SWZ. Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na trzech salach rozpraw (sala nr III, V, VII) (modernizacja) w Sądzie Rejonowym w Łasku, Ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego Systemu. Wykonawca zobowiązuje się do demontażu elementów dotychczasowego systemu na salach rozpraw wskazanych w zdaniu poprzednim. Zamawiający wymaga wymiany okablowania wszędzie tam, gdzie jest to konieczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 6.1. - 6.3. oraz 7 do SWZ CPV: 32330000-5, 32341000-5,32342410-9,30213000-5,48820000-2,32232000-8,79421200-3 Dokument nr: 2024/BZP 00334830, OF. 261.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86fba5ea-166d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Porozumiewanie się zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej ,,Systemem" dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.Pozostałe informacje zostały określone w SWZ i załączniku nr 8 do SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024