Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa pędzli i taśm

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa pędzli i taśm

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: 1 Regionalna Baza Logistyczna
ul. Ciasna 7
78-600 Wałcz
powiat: wałecki
tel. 261472424, 261 427172
1rblog@ron.mil.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Wałcz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 261472424, 261
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na:
2. Nazwa postępowania: DOSTAWA pędzli i taśm.
3. Opis przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1 i 3.

Dokument nr: 589/ZZ/ŻYWN/2024

Otwarcie ofert: 9. Termin otwarcia ofert: 29.05.2024 r., godz. 13.00.

Składanie ofert:
7. Miejsce złożenia oferty: Kancelaria nr II Ul. Woj. Pol. 76, 78-600 Wałcz.
8. Termin złożenia oferty: do 29.05.2024 r. godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: do 30 czerwca 2024 r.
5. DOSTAWA na koszt i ryzyko Wykonawcy do Odbiorców zgodnie z planem dostaw (załącznik 4).

Wymagania:
6. Okres gwarancji: 24 miesięcy.
10. Warunki płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury (faktura i protokół przyjęcia).
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
13. Zamawiający dopuszczalnie dopuszcza składania ofert częściowych*.
14. Zamawiający winien złożyć ofertę na całość zadania.
15. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: cena -100 %.
C of.n.
Cn =-----------------------x 100
Cof.b.
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena C of.n. - cena oferty najniższej Cof.b. - cena oferty badanej
1) Oferty za kryterium ,,cena" będą rozpatrywane w odniesieniu do każdej części (zadania).
2) Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
16. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w postępowaniu:
a) ......................
b) ......................
17. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) Po zatwierdzeniu przez Wnioskującego protokołu z przeprowadzonego rozeznania cenowego zostanie on zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.1rblog.wp.mil.pl
b) Osoba dokonująca zakupu zawiadomi (drogą pisemną lub mailową) Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę o wyborze jego oferty,
c) zamówienie lub umowa w sprawie zamówienia zawarta będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
d) wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do dnia podpisania umowy aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika.
18. Sposób przygotowania oferty cenowej:
1) Ofertę cenową składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
2) Celem zapewnienia integralności oferty oraz załączników do oferty zaleca się aby Wykonawca:
a) zaparafował każdą stronę oferty oraz załączników do oferty (w przypadku jej zapisania),
b) ponumerował strony oferty oraz załączników do oferty,
c) spiął lub zszył kartki w ofercie oraz załączników do oferty,
3) Koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści - do terminu otwarcia ofert.
4) Kopertę należy opisać hasłem:
,,OFERTA CENOWA na ,,Dostawę pędzli i taśm, nr sprawy według rejestru 589/ZZ/ŻYWN/2024 nie otwierać do dnia 29.05.2024 r. do godziny 12.00"
Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
5) Dokumenty winny być wykonane w języku polskim (zgodnie z załącznikiem nr 2), dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
6) W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę bądź inną osobę legitymującą się pełnomocnictwem rodzajowym do reprezentowania Wykonawcy.
7) Jeżeli złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a komisja nie będzie mogła sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
8) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9) Ofertę cenową należy sporządzić wg poniższego wzoru w formie pisemnej,
w języku polskim, włożyć ją w kopertę, opisać zgodnie z pkt 4 i przesłać
do Kancelarii Jawnej Zamawiającego. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień klasycznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Oz. U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.)

Uwagi:
1. Ochrona Danych Osobowych
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 2016.05.04), dalej ,,RODO"
1. Strony niniejszym oświadczają, że:
a) każda ze Stron jest Administratorem danych osobowych zarówno swoich przedstawicieli, pracowników, a także wszelkich danych osobowych otrzymanych od drugiej Strony w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
b) każda ze stron przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do realizacji postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 6 ust. 1 lit.b)
c) RODO w celu związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa pędzli i taśm;
d) podanie danych osobowych przez Strony jest dobrowolne, lecz niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, brak podania danych uniemożliwi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e) dane osobowe będą przetwarzane przez Strony przez czas obowiązywania zamówienia, następnie przechowywane przez czas określony w przepisach w zakresie przedawnienia roszczeń i przepisach archiwizacyjnych;
f) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) dane osobowe przetwarzane przez Strony nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych;
h) dane osobowe będą przetwarzane przez Strony przez czas obowiązywania zamówienia, następnie przechowywane przez czas określony w przepisach w zakresie przedawnienia roszczeń i przepisach archiwizacyjnych;
i) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; j)dane osobowe przetwarzane przez Strony nie będą przekazywane do państw
trzecich i organizacji międzynarodowych; k) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Strony mogą być inne
podmioty, którym Strony udostępnią lub powierzą dane osobowe; I) posiadają w stosunku do przekazanych przez Strony danych osobowych:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO**
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Strony uznają, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ,,Regulaminem udzielania zamówień klasycznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych" oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, m) Stronom nie przysługuję:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
2. Zamawiający informuje, że:
a) na terenie obiektów do niego należących i w ich bezpośrednim otoczeniu prowadzona jest rejestracja obrazu zdarzeń w postaci monitoringu wizyjnego, w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, ochrony mienia oraz w celu zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora na szkodę, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. e) RODO;
b) zapis monitoringu przechowywany jest maksymalnie przez okres 3 miesięcy, następnie podlega automatycznemu usunięciu.
3. Z ramienia Zamawiającego:
3.1 Administratorem danych osobowych jest 1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78 -- 600 Wałcz, tel. 261 472 424, reprezentowana przez Komendanta;
3.2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając wiadomość na adres e -- mail: 1rblog.iod@mil.ron.pl lub dzwoniąc pod numer tel. 261 472 209;
1. Wykonawca/Podwykonawca/Podmiot trzeci zobowiązany jest podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby konkretnego postępowania
o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny o którym mowa w art. 13 oraz art. 14 RODO, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń,
0 których mowa w art. 13 i art. 14 ust. 5 RODO. Mając na względzie treść art. 12 RODO, mówiący o tym, że obowiązek informacyjny musi być zamieszczony w łatwo dostępnej formie i opisany zwięzłym, przejrzystym, zrozumiałym, jasnym
1 prostym językiem;
2. Strony zobowiązują się do ochrony danych osobowych udostępnionych wzajemnie w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym do wdrożenia oraz stosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających odpowiedni stopień bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych zgodnie z przepisami prawa.

Kontakt:
12. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Sylwia KOWALIK, telefon kontaktowy 261 427172.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.