Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KROSNO
ul. Krośnieńska 36A
66-600 Osiecznica
powiat: krośnieński (odrzański)
+48 68 383 50 87
krosno@zielonagora.lasy.gov.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Osiecznica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 68 383 50 87
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2024 r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy dla Pakietu I: W zakresie opracowania konserwacji nawierzchni dojazdów pożarowych znajdują się drogi: ,,Kwadratowa" na dług. 7127m, ,,Na Ślepy przejazd" na dług. 9307m, ,,Na Męża i Żonę" na dług. 5740m. Drogi - dojazdy pożarowe znajdują się w różnym stanie technicznym, zależnym od intensywności eksploatacji. Podczas wizji terenowej dokonano pomiarów i zliczenia uszkodzeń nawierzchni. Do analiz ilościowych przyjęto przeciętny wymiar uszkodzenia tzw. wyboju w nawierzchni 40*40*5cm. Projektuje się przeprowadzenie konserwacji nawierzchni poprzez wykonanie czynności: - wzruszenie okolic wyboju oskardem, - usunięcie luźnego kruszywa, - wypełnienie ubytków kruszywem naturalnym skalnym łamanym o ciągłym uziarnieniu frakcji 0/31.5mm (najlepiej z surowca identycznego jak górna warstwa nawierzchni), - zasypanie miałem kamiennym frakcji 0/5mm w ilości ok. 15kg/1m2 (ubytku wypełnionego za pomocą kruszywa 0/31.5mm),
- polanie wypełnionego ubytku wodą i przeprowadzenie zagęszczenia walcem lub zagęszczarką. Po wypełnieniu metodą jak wyżej wszystkich ubytków w nawierzchni drogi należy całą nawierzchnię drogi, w sposób jednorodny:
- posypać miałem kamiennym frakcji 0/5mm w ilości ok. 10kg/1m2, - ponownie zagęścić walcem. Kwadratowa: 1709 wybojów na długości 7127m tj. 273,44m2 ubytków nawierzchni. Miałowanie 10kg/1m2 + zagęszczenie: 7127m*3,5m = 24 944,50m2, Koszenie traw na poboczach w ilości 5000m2.
Na Ślepy przejazd: 2961wybojów na długości 9307m tj. 473,76m2 ubytków nawierzchni. Miałowanie 10kg/1m2 + zagęszczenie: 9307m*3,5m = 32 574,50m2, Koszenie traw na poboczach w ilości 6000m2. Na Męża i Żonę: 4220 wybojów na długości 5740m tj. 675,20m2 ubytków nawierzchni.
Miałowanie 10kg/1m2 + zagęszczenie: 5740m*3,5m = 20 090,00m2,
Koszenie traw na poboczach w ilości 4000m2.
Zakres rzeczowy dla Pakietu II: W zakresie opracowania konserwacji czterech zjazdów z drogi gminnej Nr 003408F znajdują się zjazdy oznaczone literami A, B, C, D - w km drogi gminnej: A - ok. 2+521.50, B - ok. 2+163.50, C - ok. 1+771.30, D - ok. 1+427.80. W zakres opracowania konserwacji dwóch odcinków drogi leśnej każda o długości 100m wchodzą odcinki położone na drodze przy: Oddział 54 wydzielenie b oraz oddział 53 wydzielenie b - o długości 100m, Oddział 52 wydzielenie a - o długości 100m. Drogi posiadają silne zdeformowane nawierzchnie ze względu na gliniaste podłoże. Zjazd na drogi leśne posiadają nawierzchnię skoleinowaną. Projektuje się przeprowadzenie konserwacji nawierzchni poprzez wykonanie czynności:
Konserwacja 4 zjazdów: - Wykonanie koryta ziemnego śr. 20cm głębokości,
- Ułożenie nawierzchni drogi w dwóch warstwach, 15cm - z mieszanek kruszyw niezwiązanych C90,3 o uziarnieniu 0/63mm, 10cm - z mieszanek kruszyw niezwiązanych C90,3 o uziarnieniu 0/31.5mm, - zasypanie miałem kamiennym frakcji 0/5mm w ilości ok. 20kg/1m2, - wykonanie poboczy ziemnych z humus grubości do 15cm. Konserwacja dwóch odcinków drogi leśnej po 100m każdy: - wykonanie koryta do 20cm głębokości i szerokości 5.0m, - ułożenie geotkaniny 150x150kN/m na szerokości 5.0m,
- wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości 25cm na szerokości 5.0m, - ułożenie geotkaniny 150x150kN/m na szerokości 5.0m,
- ułożenie na geotkaninie - geokraty komórkowej o wysokości 15cm i wymiarze oczka ok. 318*290mm na szerokości 4.0m, - wypełnienie komórek geokraty kruszywem zasypowym 0/63mm, - wykonaniu nawierzchni o grub. 10cm z mieszanek kruszyw niezwiązanych C90,3 o uziarnieniu 0/31.5mm na szerokości 3.50m, - zasypanie miałem kamiennym frakcji 0/5mm w ilości ok. 20kg/1m2, - wykonanie poboczy ziemnych, warstwa odcinając 15cm oraz humus grub. 10cm z obsianie trawami na szerokości 75cm. Zestawienie robót: Powierzchnia 4 zjazdów, razem F=265m2, Powierzchnia konserwacji dwóch odcinków drogi leśnej F=700m2.

CPV: 45233140-2, 45233142-6,45233220-7,45233141-9

Dokument nr: 2024/BZP 00334997, SA.270.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e053d7c-129b-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: krosno@zielonagora.lasy.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta
na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia. Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga
posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Szczegółowe informacje są zawarte w SWZ w Rozdziale 10.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Krosno, adres siedziby Nadleśnictwa: Ul. Krośnieńska 36 A, 66-600 Osiecznica, tel. +48 68 383 50 87, fax wew. 53, e-mail: krosno@zielonagora.lasy.gov.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Monika Nawrocka, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. 6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe stanowiącym Załącznik do Zarządzenia nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. tj. przez okres 5 lat (symbol Klasyfikacji JRWA 270) licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, która przechowywana jest przez okres 10 lat (symbol klasyfikacji JRWA 271) licząc od momentu jej wygaśnięcia tj. zrealizowania zobowiązań wzajemnych z niej wynikających. 7. Niezależnie od postanowień pkt 6 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, 9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ w Rozdziale
21.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.