Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa oświetlenia ewakuacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa oświetlenia ewakuacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków
powiat: Kraków
tel. 12-62-90-234, 12-62-90-157, 12-68-17-334, 12-68-17-334
przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 12-62-90-234, 1
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa oświetlenia ewakuacyjnego
w budynkach Izby Administracji
Skarbowej w Krakowie
Zapytanie ofertowe
dot. naprawy oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Izby
Administracji Skarbowej w Krakowie
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest naprawa oświetlenia ewakuacyjnego poprzez wymianę
niesprawnych lamp oświetlenia na nowe lampy LED, o wyższych parametrach
świetlnych spełniających obowiązujące przepisy i normy w tym zakresie, w budynkach
Izby Administracji Skarbowej w Krakowie położonych przy Ul. Wiślnej 7,
ul. Wadowickiej 10, Ul. Grodzkiej 65 w Krakowie, os. Bohaterów Września 80.
2) liczba lamp do wymiany w poszczególnych lokalizacjach:
Lp.
1.
2.
3.
4.
Lokalizacja
Kraków
Kraków
Kraków
Kraków
ul. Wiślna 7
ul. Wadowicka 10
ul. Grodzka 65
os. Bohaterów Września 80
Liczba punktów do
wymiany (szt.)
41
20
38
32
3) Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
a) demontaż istniejących lamp oświetlenia;
b) montaż nowych lamp LED zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa;
c) naniesienie niepowtarzalnych cech identyfikacyjnych (numerów) na zamontowane
lampy;
d) testowanie zainstalowanego oświetlenia;
e) sporządzenie protokołów z pomiarów wartości natężenia oświetlenia awaryjnego
wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej, przeprowadzonych po 1 godz. działania
oświetlenia w celu potwierdzenia odpowiednio dobranych wymienionych
elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami: Norma PN-EN
1838:2013: Określa wymagania dotyczące oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
w tym lokalizację i intensywność oświetlenia; Norma PN-EN 50172:2005: Określa
wymagania dla oświetlenia dróg ewakuacyjnych i znaków bezpieczeństwa, w tym
wymiary, typy i przeznaczenie nieruchomości; Norma PN-EN 60598-2-22:2015-01P
Oprawy oświetleniowe. Część 2-22: Wymagania szczegółowe. Oprawy
oświetleniowe do oświetlenia awaryjnego; Rozporządzenie Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony
przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U.
nr 109 z 2010 r. poz. 719), Certyfikat CNBOP - potwierdzający zgodność z normami
bezpieczeństwa.
4) Montowane nowe lampy LED powinny spełniać normy dotyczące oświetlenia
awaryjnego:
a) Norma PN-EN 1838:2013: Określa wymagania dotyczące oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego w tym lokalizację i intensywność oświetlenia;
b) Norma PN-EN 50172:2005: Określa wymagania dla oświetlenia dróg
ewakuacyjnych i znaków bezpieczeństwa, w tym wymiary, typy i przeznaczenie
nieruchomości;
c) Norma PN-EN 60598-2-22:2015-01P Oprawy oświetleniowe. Część 2-22:
Wymagania szczegółowe. Oprawy oświetleniowe do oświetlenia awaryjnego;
d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
e) Certyfikat CNBOP - potwierdzający zgodność z normami bezpieczeństwa.
5) Dobór wymienionych elementów i montaż nowych opraw powinien zapewnić
uzyskanie parametrów natężenia oświetlenia drogi ewakuacyjnej wymaganych Normą
PN-EN 1838:2013.
6) Nowe montowane oprawy oświetlenia winny mieć widocznie naniesione
niepowtarzalne cechy identyfikacyjne (numery).
7) Zamontowane oprawy powinny posiadać możliwość testowania bez wyłączania
zasilania.
8) Na wykonane prace Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji, a na zastosowane
materiały gwarancję zgodną z gwarancją producenta.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy - załącznik
nr 2.

Dokument nr: 1201-ILL-2.261.24.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert:
Ofertę sporządzoną elektronicznie (wystarczający jest czytelny skan wypełnionego
i podpisanego Formularza ofertowego - załącznik nr 1 oraz pełnomocnictwa - jeżeli
dotyczy) należy przesłać na adres: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl w nieprzekraczalnym
terminie do 31 maja 2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
lokalizacje podane w opisie.

Zamówienie powinno zostać wykonane w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia
umowy.

Wymagania:
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę stanowią:
a) uzupełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
b) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
2) Ofertę należy przedstawić zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu
ofertowym;
3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
4) Oferta powinna być wypełniona w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę/-y
upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy;
5) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane
własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cena wskazana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie wymogi, o których mowa
w zapytaniu ofertowym; w tym zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego
i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz obejmować należne opłaty i podatki
jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili składania oferty. Nieuwzględnienie powyższego przez Wykonawcę w
zaoferowanej przez niego cenie nie będzie stanowić podstawy do ponoszenia przez
Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym;
2) Zamawiający wymaga określenia ceny w walucie polskiej (PLN);
3) Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
3/58. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty oraz sposób oceny ofert:
1) jedynym kryterium przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto realizacji
całego zamówienia. Cena brutto - 100%;
2) w trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą
punkty za powyższe kryterium według następujących zasad:
najniższa cena brutto
Ocena punktowa (C) = ------------------- ------------------------ x 100 pkt
cena brutto badanej oferty
3) Projekt umowy, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą, stanowi
załącznik nr 2.
9. Informacje dodatkowe:
1) Dane do faktury: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków,
NIP: 6761773084
Fakturę należy przesłać na adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie,
al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została
oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru. Za ofertę
najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną brutto zawartą
w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1.
3) Przedmiotowe postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej pzp. W związku z czym - ze względu
na wartość przedmiotowego zamówienia - przepisy pzp nie będą stosowane;
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego
postępowania w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę,
jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Uwagi:
Dane osobowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej RODO:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej
w Krakowie z siedzibą przy ul. Wiślnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail:
sekretariat.ias.krakow@mf.gov.pl);
b) w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie wyznaczony został Inspektor Ochrony
Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej
pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl lub listownie na adres: ul. Wiślna 7, 31-007
Kraków, z dopiskiem IOD na kopercie;
4/5c) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego nr 1201-ILL-2.261.24.2024;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
f) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich
danych osobowych, prawo do sprostowania danych oraz prawo do ograniczenia
przetwarzania;
g) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z pzp;
i) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
jak również nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4
RODO;
j) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego;
k) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności
na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia;
l) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
Adres do korespondencji: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie,
al. Zygmunta Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków.
Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail:
przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl .
Osoby do kontaktu w zakresie zamówienia
a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Ewa Olchowska -
tel. 12-62-90-234, e-mail: ewa.olchowska@mf.gov.pl;
Zofia Żukowska - tel. 12-62-90-157, e-mail: zofia.zukowska@mf.gov.pl;
Tomasz Zawadzki - tel. 12-68-17-334, e-mail: tomasz.zawadzki@mf.gov.pl;
Grzegorz Kiszka - tel. 12-68-17-334, e-mail: grzegorz.kiszka@mf.gov.pl;
b) w sprawach dot. procedury udzielania zamówienia: Dorota Sęp,
tel. 12-62-90-220, e-mail: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.