śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa oświetlenia ewakuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków powiat: Kraków tel. 12-62-90-234, 12-62-90-157, 12-68-17-334, 12-68-17-334 przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 12-62-90-234, 1 |
Termin składania ofert: | 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie Zapytanie ofertowe dot. naprawy oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest naprawa oświetlenia ewakuacyjnego poprzez wymianę niesprawnych lamp oświetlenia na nowe lampy LED, o wyższych parametrach świetlnych spełniających obowiązujące przepisy i normy w tym zakresie, w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie położonych przy Ul. Wiślnej 7, ul. Wadowickiej 10, Ul. Grodzkiej 65 w Krakowie, os. Bohaterów Września 80. 2) liczba lamp do wymiany w poszczególnych lokalizacjach: Lp. 1. 2. 3. 4. Lokalizacja Kraków Kraków Kraków Kraków ul. Wiślna 7 ul. Wadowicka 10 ul. Grodzka 65 os. Bohaterów Września 80 Liczba punktów do wymiany (szt.) 41 20 38 32 3) Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: a) demontaż istniejących lamp oświetlenia; b) montaż nowych lamp LED zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa; c) naniesienie niepowtarzalnych cech identyfikacyjnych (numerów) na zamontowane lampy; d) testowanie zainstalowanego oświetlenia; e) sporządzenie protokołów z pomiarów wartości natężenia oświetlenia awaryjnego wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej, przeprowadzonych po 1 godz. działania oświetlenia w celu potwierdzenia odpowiednio dobranych wymienionych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami: Norma PN-EN 1838:2013: Określa wymagania dotyczące oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w tym lokalizację i intensywność oświetlenia; Norma PN-EN 50172:2005: Określa wymagania dla oświetlenia dróg ewakuacyjnych i znaków bezpieczeństwa, w tym wymiary, typy i przeznaczenie nieruchomości; Norma PN-EN 60598-2-22:2015-01P Oprawy oświetleniowe. Część 2-22: Wymagania szczegółowe. Oprawy oświetleniowe do oświetlenia awaryjnego; Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109 z 2010 r. poz. 719), Certyfikat CNBOP - potwierdzający zgodność z normami bezpieczeństwa. 4) Montowane nowe lampy LED powinny spełniać normy dotyczące oświetlenia awaryjnego: a) Norma PN-EN 1838:2013: Określa wymagania dotyczące oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w tym lokalizację i intensywność oświetlenia; b) Norma PN-EN 50172:2005: Określa wymagania dla oświetlenia dróg ewakuacyjnych i znaków bezpieczeństwa, w tym wymiary, typy i przeznaczenie nieruchomości; c) Norma PN-EN 60598-2-22:2015-01P Oprawy oświetleniowe. Część 2-22: Wymagania szczegółowe. Oprawy oświetleniowe do oświetlenia awaryjnego; d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; e) Certyfikat CNBOP - potwierdzający zgodność z normami bezpieczeństwa. 5) Dobór wymienionych elementów i montaż nowych opraw powinien zapewnić uzyskanie parametrów natężenia oświetlenia drogi ewakuacyjnej wymaganych Normą PN-EN 1838:2013. 6) Nowe montowane oprawy oświetlenia winny mieć widocznie naniesione niepowtarzalne cechy identyfikacyjne (numery). 7) Zamontowane oprawy powinny posiadać możliwość testowania bez wyłączania zasilania. 8) Na wykonane prace Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji, a na zastosowane materiały gwarancję zgodną z gwarancją producenta. 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy - załącznik nr 2. Dokument nr: 1201-ILL-2.261.24.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: Ofertę sporządzoną elektronicznie (wystarczający jest czytelny skan wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego - załącznik nr 1 oraz pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy) należy przesłać na adres: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do 31 maja 2024 r. Miejsce i termin realizacji: lokalizacje podane w opisie. Zamówienie powinno zostać wykonane w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wymagania: 5. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę stanowią: a) uzupełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1, b) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 2) Ofertę należy przedstawić zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym; 3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; 4) Oferta powinna być wypełniona w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy; 5) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 7. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) Cena wskazana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie wymogi, o których mowa w zapytaniu ofertowym; w tym zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz obejmować należne opłaty i podatki jak i ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. Nieuwzględnienie powyższego przez Wykonawcę w zaoferowanej przez niego cenie nie będzie stanowić podstawy do ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w terminie późniejszym; 2) Zamawiający wymaga określenia ceny w walucie polskiej (PLN); 3) Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 3/58. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert: 1) jedynym kryterium przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto realizacji całego zamówienia. Cena brutto - 100%; 2) w trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryterium według następujących zasad: najniższa cena brutto Ocena punktowa (C) = ------------------- ------------------------ x 100 pkt cena brutto badanej oferty 3) Projekt umowy, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą, stanowi załącznik nr 2. 9. Informacje dodatkowe: 1) Dane do faktury: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, NIP: 6761773084 Fakturę należy przesłać na adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków 2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną brutto zawartą w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1. 3) Przedmiotowe postępowanie o zamówienie publiczne jest prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej pzp. W związku z czym - ze względu na wartość przedmiotowego zamówienia - przepisy pzp nie będą stosowane; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Uwagi: Dane osobowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej RODO: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Wiślnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail: sekretariat.ias.krakow@mf.gov.pl); b) w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl lub listownie na adres: ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, z dopiskiem IOD na kopercie; 4/5c) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 1201-ILL-2.261.24.2024; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do sprostowania danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania; g) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp; i) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak również nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO; j) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; k) w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; l) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: Adres do korespondencji: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Zygmunta Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków. Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl . Osoby do kontaktu w zakresie zamówienia a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Ewa Olchowska - tel. 12-62-90-234, e-mail: ewa.olchowska@mf.gov.pl; Zofia Żukowska - tel. 12-62-90-157, e-mail: zofia.zukowska@mf.gov.pl; Tomasz Zawadzki - tel. 12-68-17-334, e-mail: tomasz.zawadzki@mf.gov.pl; Grzegorz Kiszka - tel. 12-68-17-334, e-mail: grzegorz.kiszka@mf.gov.pl; b) w sprawach dot. procedury udzielania zamówienia: Dorota Sęp, tel. 12-62-90-220, e-mail: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024