Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa materiałów drogowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa materiałów drogowych

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych
Młynarska 10
84-351 Nowa Wieś Lęborska
powiat: lęborski
gzuknwl@nwl.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Nowa Wieś Lęborska
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa materiałów drogowych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionych materiałów drogowych, 44113000-5 drogowe materiały konstrukcyjne, posiadających atest, który potwierdza, że materiał można wprowadzać do obrotu i nadaje się do budowy dróg zgodnie z prawem polskim w następujących ilościach:
a) płyta żelbetowa typu JOMB ( 100 cm x 75 cm x min 12cm) - 6 500 szt.
b) Kostka brukowa- cegiełka wibroprasowana 20cm x 12 cm: o grubości 6 cm szara z fazą - 200 m2
c) kostka brukowa - cegiełka wibroprasowana 20cm x 10cm: o grubości 8 cm szara z fazą - 700 m2
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w/w materiałów w miarę potrzeb Zamawiającego wraz z rozładunkiem. (Brak możliwości rozładunku przez Wykonawcę będzie skutkował nieodebraniem dostawy)
3. Ceny powyższych materiałów powinny uwzględniać wszystkie koszty potrzebne
do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z dowozem oraz rozładunkiem na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu.
4. Zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną e-mail lub telefonicznie potrzebę dostarczenia określonego materiału będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiane będą pełne samochody w ilości palet dopasowanych do maksymalnej ładowności samochodu. Wyjątkiem jest końcówka partii materiału. W tym przypadku transporty mogą być niepełne. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego przez Zamawiającego materiału w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym.
DOSTAWA zamówionego materiału powinna być realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00. Miejsce dostawy obejmuje teren Gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu.
5. Za palety, na których będą dostarczane w/w materiały Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego i nie będą podlegały zwrotowi.
6. Dodatkowo Wykonawca składając ofertę, udziela pisemną gwarancję na okres minimum 36 miesięcy (w zależności od zadeklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty). Okres gwarancji będzie zaczynał się od daty wpływu faktury za dostarczone materiały.
7. Materiały, które stanowią przedmiot zamówienia mają przeznaczenie do wykonywania nawierzchni dla ruchu pieszego, kołowego i powinny posiadać deklarację właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają obowiązujące normy jakościowe:
Płyty żelbetowe typu YOMB:
- Wymiary: 100x75x min 12 cm,
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339
- Wytrzymałość na ściskanie - >=C30/37
- Nasiąkliwość - <= 5%
- Odporność na działanie mrozu - >= F 100
- Odporność na ścieranie - <= 18000/5000 mm3/ mm2
- Odchyłki od wymiarów - długość/szerokość/grubość - 5mm/5mm/5mm
- grubość otuliny - 30mm5mm
- Zbrojenie - dwie siatki z prętów żebrowanych o średnicy min.6mm
Kostka brukowa o grubości 6 cm:
- Wymiary: 20x10x6 cm,
- Kolor : szary
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1338
Kostka brukowa o grubości 8 cm:
- Wymiary: 20x10x8 cm,
- Kolor : szary
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1338

CPV: 44113000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00336230, GKiZP 260.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a08fa156-18d6-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: gzuknwl@nwl.pl (nie dotyczy
składania ofert).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") lub za pomocą poczty elektronicznej. Dotyczy to w
szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi.
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji"
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane (na Platformę e-Zamówienia) w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po
zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu poczty elektronicznej (email):
możliwy do przesłania za pomocą poczty elektronicznej maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami
wynosi 64MB.
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
15.1. administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, Ul. Młynarska 10, 84 351
Nowa Wieś Lęborska, tel. (59) 861 22 64;
15.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej jest p. Bartosz
Mendyk, e-mail: iod@drmendyk.pl, tel. 507-054-139;
15.3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Zakup i dostawa materiałów drogowych" oznaczenie postępowania:
GWŚiZP 341.3.2023, prowadzonym w trybie podstawowym (bez negocjacji);
15.4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2022r., poz 1710), dalej Ustawa Pzp;
15.5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
15.6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
15.7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
15.8. Wykonawca posiada:
15.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
15.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
15.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
15.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie
danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 15.9. Wykonawcy nie przysługuje:
15.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
15.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
15.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 10:00
Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: GKiZP 260.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą niżej wymienionych materiałów drogowych, 44113000-5 drogowe materiały konstrukcyjne, posiadających atest, który potwierdza, że materiał można wprowadzać do obrotu i nadaje się do budowy dróg zgodnie z prawem polskim w następujących ilościach:
a) płyta żelbetowa typu JOMB ( 100 cm x 75 cm x min 12cm) - 6 500 szt.
b) Kostka brukowa- cegiełka wibroprasowana 20cm x 12 cm: o grubości 6 cm szara z fazą - 200 m2
c) kostka brukowa - cegiełka wibroprasowana 20cm x 10cm: o grubości 8 cm szara z fazą - 700 m2
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w/w materiałów w miarę potrzeb Zamawiającego wraz z rozładunkiem. (Brak możliwości rozładunku przez Wykonawcę będzie skutkował nieodebraniem dostawy)
3. Ceny powyższych materiałów powinny uwzględniać wszystkie koszty potrzebne
do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z dowozem oraz rozładunkiem na terenie gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu.
4. Zamawiający będzie zgłaszał drogą elektroniczną e-mail lub telefonicznie potrzebę dostarczenia określonego materiału będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiane będą pełne samochody w ilości palet dopasowanych do maksymalnej ładowności samochodu. Wyjątkiem jest końcówka partii materiału. W tym przypadku transporty mogą być niepełne. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionego przez Zamawiającego materiału w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym.
Dostawa zamówionego materiału powinna być realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00. Miejsce dostawy obejmuje teren Gminy Nowa Wieś Lęborska wskazane każdorazowo przy zamówieniu.
5. Za palety, na których będą dostarczane w/w materiały Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego i nie będą podlegały zwrotowi.
6. Dodatkowo Wykonawca składając ofertę, udziela pisemną gwarancję na okres minimum 36 miesięcy (w zależności od zadeklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty). Okres gwarancji będzie zaczynał się od daty wpływu faktury za dostarczone materiały.
7. Materiały, które stanowią przedmiot zamówienia mają przeznaczenie do wykonywania nawierzchni dla ruchu pieszego, kołowego i powinny posiadać deklarację właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają obowiązujące normy jakościowe:
Płyty żelbetowe typu YOMB:
- Wymiary: 100x75x min 12 cm,
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1339
- Wytrzymałość na ściskanie - >=C30/37
- Nasiąkliwość - <= 5%
- Odporność na działanie mrozu - >= F 100
- Odporność na ścieranie - <= 18000/5000 mm3/ mm2
- Odchyłki od wymiarów - długość/szerokość/grubość - 5mm/5mm/5mm
- grubość otuliny - 30mm5mm
- Zbrojenie - dwie siatki z prętów żebrowanych o średnicy min.6mm
Kostka brukowa o grubości 6 cm:
- Wymiary: 20x10x6 cm,
- Kolor : szary
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1338
Kostka brukowa o grubości 8 cm:
- Wymiary: 20x10x8 cm,
- Kolor : szary
- Spełnia wymagania normy: PN-EN 1338
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
a) kryterium K1: cena oferty (brutto) - waga 60% (60 punktów)
b) kryterium K2: termin dostawy - waga 20% (20 punktów)
c) kryterium K3: okres gwarancji - waga 20% (20 punktów)
2. Sposób obliczenia:
a) Kryterium K1: Cena oferty
- przy kryterium ceny Zamawiający będzie brał pod uwagę wartość oferty brutto (z podatkiem od towarów u usług) za realizację całości zadania;
- na podstawie kryterium K1 można uzyskać maksymalnie 60 punktów;
- ilość punktów w kryterium K1 obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena ze złożonych ofert
K1 = --------------------------------- x 60 pkt
cena badanej oferty
b) Kryterium K2: Termin dostawy
- Zamawiający wymaga zrealizowania dostawy w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, termin ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje termin dostawy do 3 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, wówczas otrzyma 20 punktów w kryterium K2;
- ilość punktów w kryterium K2 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanej wartości w formularzu ofertowym:
1. Do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 0 punktów
2. Do 3 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 20 punktów
Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem dostawy, wówczas Zamawiający uzna, że termin dostawy będzie wynosił do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) i przyzna 0 punktów w kryterium K2.
c) Kryterium K3: Okres gwarancji
- Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały drogowe, okres ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, wówczas otrzyma ilość punktów, zgodnie z poniższą tabelą;
- na podstawie kryterium K3 można uzyskać maksymalnie 20 punktów;
- ilość punktów w kryterium K3 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji przez Wykonawcę w formularzu ofertowym:
1. 36 miesięcy - 0 punktów
2. 48 miesięcy - 10 punktów
3. 60 miesięcy - 20 punktów
Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z deklarowanym okresem gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że deklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie wynosił do 36 miesięcy i przyzna 0 punktów w kryterium K3.
Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia.
Łączna punktacja oferty = suma punktów (K1+K2+K3)
gdzie:
K1 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Cena oferty
K2 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Termin dostawy
K3 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Okres gwarancji
Maksymalna liczba punktów: 100
3. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najkorzystniejszą.
4. Zamawiający udzieli niniejszego Zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów z wszystkich kryteriów, zgodnie z powyższym wzorem. Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. W przypadku, gdy nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów przyznanych łącznie w kryteriach oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1do SWZ oraz w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ i będącym uszczegółowieniem formularza oferty w zakresie oferowanych cen w ilościach zgodnych z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że
oferowane materiały drogowe spełniają określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy i są zgodne z przedmiotem
zamówienia. Do oferty należy dołączyć następujące środki dowodowe
1.1. Deklaracje właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty lub inne równoważne przedmiotowe środki
dowodowe gwarantujące potwierdzenie zgodności oferowanych materiałów drogowych z wymaganiami lub cechami
określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Deklaracje właściwości użytkowych lub aprobaty techniczne lub certyfikaty lub inne równoważne przedmiotowe środki
dowodowe gwarantujące potwierdzenie zgodności oferowanych materiałów drogowych z wymaganiami lub cechami
określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie / Podwykonawcy): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od:
Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy,
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w
dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego
reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zamówienie dołącza następujące oświadczenia:
1.1 Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SWZ, w przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców.
2. Do oferty Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają ponadto (jeżeli dotyczy):
2. 1. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie / Podwykonawcy): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od:
Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy,
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w
dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego
reprezentowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wysokości
wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją
zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
a) kryterium K1: cena oferty (brutto) - waga 60% (60 punktów)
b) kryterium K2: termin dostawy - waga 20% (20 punktów)
c) kryterium K3: okres gwarancji - waga 20% (20 punktów)
2. Sposób obliczenia:
a) Kryterium K1: Cena oferty
- przy kryterium ceny Zamawiający będzie brał pod uwagę wartość oferty brutto (z podatkiem od towarów u usług) za realizację całości zadania;
- na podstawie kryterium K1 można uzyskać maksymalnie 60 punktów;
- ilość punktów w kryterium K1 obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena ze złożonych ofert
K1 = --------------------------------- x 60 pkt
cena badanej oferty
b) Kryterium K2: Termin dostawy
- Zamawiający wymaga zrealizowania dostawy w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, termin ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje termin dostawy do 3 dni roboczych od zgłoszenia Zamawiającego, wówczas otrzyma 20 punktów w kryterium K2;
- ilość punktów w kryterium K2 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanej wartości w formularzu ofertowym:
1. Do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 0 punktów
2. Do 3 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) - 20 punktów
Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z terminem dostawy, wówczas Zamawiający uzna, że termin dostawy będzie wynosił do 7 dni roboczych (od zgłoszenia Zamawiającego) i przyzna 0 punktów w kryterium K2.
c) Kryterium K3: Okres gwarancji
- Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na zakupione materiały drogowe, okres ten nie będzie punktowany. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dłuższy okres gwarancji, wówczas otrzyma ilość punktów, zgodnie z poniższą tabelą;
- na podstawie kryterium K3 można uzyskać maksymalnie 20 punktów;
- ilość punktów w kryterium K3 będzie przyznana na podstawie zadeklarowanego okresu gwarancji przez Wykonawcę w formularzu ofertowym:
1. 36 miesięcy - 0 punktów
2. 48 miesięcy - 10 punktów
3. 60 miesięcy - 20 punktów
Uwaga: Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnego pola z deklarowanym okresem gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że deklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie wynosił do 36 miesięcy i przyzna 0 punktów w kryterium K3.
Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia.
Łączna punktacja oferty = suma punktów (K1+K2+K3)
gdzie:
K1 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Cena oferty
K2 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Termin dostawy
K3 - liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Okres gwarancji
Maksymalna liczba punktów: 100
3. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najkorzystniejszą.
4. Zamawiający udzieli niniejszego Zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów z wszystkich kryteriów, zgodnie z powyższym wzorem. Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. W przypadku, gdy nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów przyznanych łącznie w kryteriach oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1do SWZ oraz w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ i będącym uszczegółowieniem formularza oferty w zakresie oferowanych cen w ilościach zgodnych z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.