Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowego przeglądu technicznego agregatów prądotwórczych wraz z wymianą materiałów i płynów eksploatacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań tel. +48 61 646 33 44 | fax +48 61 820 17 09, tel. 61 64 77 241 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 61 646 33 4 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Tytuł zamówienia Wykonanie okresowego przeglądu technicznego dwóch agregatów prądotwórczych wraz z wymianą materiałów i płynów eksploatacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie okresowego przeglądu technicznego, w zakresie zgodnym z kartą przeglądu i zaleceniami producenta następujących agregatów prądotwórczych: o FP60ACG, nr fabryczny: D11242, znajdujący się na terenie ZDM przy Ul. Góreckiej 15 w Poznaniu. o FM30ASCG, nr fabryczny: D5541, znajdujący się na terenie ZDM przy Ul. Pułaskiego 9 w Poznaniu. Wymagany zakres prac przeglądowych: - wymiana w razie konieczności materiałów oraz płynów eksploatacyjnych, - wykonanie pomiarów napięć i rezystancji izolacji każdego z urządzeń, - sporządzenie protokołu powykonawczego, dokumentującego prace i pomiary. Uwagi: o udzielenie przez oferenta 12-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przegląd oraz na zastosowane materiały eksploatacyjne i części zamienne. o warunkiem uczestniczenia w postępowaniu jest dostarczenie wraz z ofertą (formularz ofertowy) oświadczenia, że osoba wykonująca przegląd posiada uprawnienia SEP. o wskazane jest aby osoba wykonująca przegląd posiadała autoryzacje firmy FOGO upoważniającą do wykonywania obsługi ww. urządzeń, której kopię należy dołączyć do oferty. Dokument nr: DL.342.47.2024 Otwarcie ofert: Data, godz. otwarcia ofert: 31.05.2024 r. godz. 1000 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 29.05.2024 r. godz. 1400 Miejsce złożenia ofert: Oferty można składać wyłącznie drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału i numeru postępowania. Miejsce i termin realizacji: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 lipca 2024 r.. Wymagania: Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE Warunki uczestnictwa: Warunkiem uczestnictwa jest prawidłowo złożona oferta na formularzu ofertowym /załącznik do ogłoszenia/ oraz zaoferowanie usługi zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia. Pouczenie: Oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. Kontakt: Osoba odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia: Robert Iwański tel. 61 64 77 241, Wydział Logistyki |
© eurobudowa.pl 2004-2024