śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | CZYSZCZENIE - MYCIE ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rzeszowska Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Gałęzowskiego 6 35-959 Rzeszów powiat: Rzeszów 17 856 84 74 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | 3 000,00 zł |
Nr telefonu: | 17 856 84 74 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO CZYSZCZENIE - MYCIE ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NA TERENIE OSIEDLA KRAKOWSKA POŁUDNIE W RZESZOWIE -ZADANIE NR 1 I BARANÓWKA W RZESZOWIE - ZADANIE NR 2 2. Zakres rzeczowy: wg załączonego rzeczowego zakresu robót 3. Oferta powinna zawierać dla poniższych zadań oddzielnie: ZADANIE NR 1 - budynek RATAJA 4 - 3 062 m2 budynek RATAJA 4A - 2 245 m2 ZADANIE NR 2 - elewacja północna OBROŃCÓW POCZTY GD. 32 i 34 - 975 m2 elewacja północna OBROŃCÓW POCZTY GDAŃSKIEJ 24 - 155 m2 pawilon handlowy OSMECKIEGO 23 - 560 m2 - opracowany kosztorys ofertowy metodą szczegółową, zgodnie z przyjętym metrażem, - wartość kosztorysu ofertowego, wynikająca ze szczegółowej wyceny robót winna pokrywać się z ceną na przedmiot zamówienia podaną w ofercie, - nie będą traktowane jako roboty dodatkowe, roboty wynikające z przyjętej powierzchni do mycia, a nie ujęte w przedmiarze robót, - koszt wykonania usług w zł netto/brutto dla każdego budynku osobno, - ofertę można złożyć na cały zakres objęty przetargiem lub na poszczególne zadania, tj. na ZADANIE NR 11 ZADANIE NR 2 Dokument nr: Tl - 22/EAIII,EAV/B/2024 Otwarcie ofert: 11. Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 03 czerwca 2024 r. o godz. 9.15 biurze Rzeszowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy Ul. Gałęzowskiego 6 pok. nr udziałem oferentów. Składanie ofert: 10. Oferty należy składać w terminie do dnia 03 czerwca 2024 r. do godz. 9.00 w biurze Spółdzielni przy Ul. Gałęzowskiego 6 (sekretariat) - z dopiskiem TI- Tl - 22/EAIII,EAV/B/2024 Miejsce i termin realizacji: - termin realizacji robót - do 30.09.2024 r. Wymagania: - okres gwarancji na roboty - minimum 24 miesiące na wykonanie powyższych prac z zagwarantowaniem, że na umytych i zabezpieczonych ścianach nie pojawią się wykwity biologiczne, - termin płatności, - dowód wpłacenia wadium, - oświadczenie oferenta o zaznajomieniu się z warunkami lokalnymi realizacji robót, oraz zakresem robót, - opis użytych do realizacja środków z podaniem ich nazw wraz z kartami charakterystyk oraz aprobatami technicznymi. Przyjęte do stosowania środki winny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne dokumenty wyrobu, - kserokopia zaświadczenia o rejestracji firmy i przedmiotu działalności stosownie do rodzaju oferowanych robót, - aktualne zaświadczenie ZUS i Urzędu Skarbowego, - dane osobowe osoby do kontaktu, nadzorującego roboty, - wykaz osób i stanowisk upoważnionych w firmie do podpisywania umów i zobowiązań, - informacja z ostatnich 2 lat o zakresie i profilu z co najmniej 3 prac tożsamych lub podobnych potwierdzonych referencjami zamawiającego, - nośniki cenowe robót. 4. Wadium w wysokości 3 000,00 zł - ZADANIE NR 1 i 2 000,00 zł - ZADANIE NR 2 należy wpłacić na konto Bank PKO S. A. Rzeszów ul. Słowackiego 5, Nr 69124047641111000048640459 z dopiskiem Tl - 22/EAIII,EAV/B/2024 5. Oferta, na którą nie będzie wpłacone wadium, nie będzie rozpatrywana. 6 Wadium oferenta, który wygra przetarg, zostanie zwrócone po podpisaniu umowy na wykonawstwo robót, a pozostałym oferentom po ogłoszeniu wyników przetargu. 7. Wykonawca wnosi zabezpieczenie finansowe na ewentualne roszczenie z tytułu gwarancji w wysokości 3% wartości robót brutto, wynikającej z treści zawartej umowy o wykonawstwo, kwota zabezpieczenia zostanie potrącona z faktury końcowej. 8. Oferent utraci wadium: -jeżeli wycofa ofertę w okresie jej ważności - w przypadku oferenta wygrywającego przetarg, jeżeli w określonym czasie nie podpisze umowy o wykonawstwo robót. 9. Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni. Podczas otwierania ofert Zamawiający sprawdzi: - stan otwieranych ofert (winny być nienaruszone do chwili otwarcia) - nazwę i adres wykonawcy, którego oferta jest otwierana - cenę ofertową, termin wykonania, okres gwarancji - wysokość wpłaconego wadium. 12. Zamawiający oceni i porówna te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami warunków określonymi w dokumentach przetargowych specyfikacji przetargu. Brak załączenia przez oferenta któregokolwiek z dokumentów, zostaje uznany przez zamawiającego jako niedopełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem oferenta z postępowania. 13. Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. 14. Kryterium wyboru oferty będzie spełnienie wszystkich warunków wyszczególnionych w specyfikacji oraz zaoferowana cena. 15. Zamawiający powiadomi oferentów o wynikach przetargu poprzez informację na tablicy ogłoszeń w biurze RSM oraz pisemnie. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo dowolnego wyboru oferenta, zmiany zakresu robót do wysokości posiadanych środków i unieważnienia przetargu bez podania przyczyny i z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego. Kontakt: Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 17 856 84 74 - zadanie nr 1 lub 17 863 34 25 - zadanie nr 2. |
© eurobudowa.pl 2004-2024