kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa dzierżawy ciemnego włókna światłowodowego jednomodowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Oleśnicy J. Słowackiego 10 56-400 Oleśnica powiat: oleśnicki 71 3140114, tel. 71 314 01 68 informatyk@powiat-olesnickil.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Oleśnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 71 3140114, tel. 71 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa dzierżawy ,,ciemnego włókna światłowodowego jednomodowego I. Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy ,,ciemnego włókna światłowodowego jednomodowego pomiędzy Starostwem Powiatowym w Oleśnicy a lokalizacjami wskazanymi w tabeli nr 1- wykaz lokalizacji - załącznik nr 1. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2, Dokument nr: I.272.1.2024 Składanie ofert: V. TERMIN SKŁADANIA ofert: 1. Oferta powinna być dostarczona na adres: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy, 56-400 Oleśnica, ul. Słowackiego 10, Biuro podawcze na parterze budynku, do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00. Oferta powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem: ,,Usługa dzierżawy ,,ciemnego włókna światłowodowego jednomodowego" lub mailowo: skan podpisanej oferty lub oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres: informatyk@powiat-olesnickil.pl lub biuropodawcze@powiat-olesnicki.pl do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: II. Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku. Wymagania: w trybie zapytanie ofertowego, o wartości do 130 000 zł netto zgodnie z regulaminem wewnętrznym Zamawiającego, III. Zamawiający wymaga złożenia: - wypełnionego formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania, - oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania, - ewentualnego upoważnienia do podpisania oferty. IV. Sposób złożenia oferty: 1. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 3). Oferta powinna: - być opatrzona pieczątką firmową, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, adres email, numer NIP, - być podpisana czytelnie przez Wykonawcę. 2. Cenę podaną w ofercie (brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Wynagrodzenie ryczałtowe, płatne w okresach miesięcznych. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 30 dni licząc od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej jest możliwe w przypadku uzyskania przynajmniej jednej ważnej oferty. 6. Przeprowadzenie postępowania następuje zgodnie z poniższymi zasadami: 1) Za ważne uważane są tylko te oferty, które są zgodne z wymaganiami zamawiającego zawartymi w zapytaniu ofertowym oraz złożone zostały w wyznaczonym terminie,2) W przypadku nieprawidłowego wyliczenia ceny w ofercie, polegającego na oczywistej omyłce rachunkowej czy też omyłce pisarskiej lub w przypadku braków w wypełnieniu formularza ofertowego, zamawiający wzywa wykonawców do wyjaśnienia lub poprawienia oferty, 3) W przypadku innych braków niż wskazane w pkt. 2), zamawiający wzywa do uzupełnienia lub poprawy błędów wszystkich wykonawców lub tylko tych, którzy złożyli oferty najkorzystniejsze, 4) w przypadku, gdy wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy, zamawiający może wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych lub odstąpić od zamówienia, 5) w trakcie postępowania zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub do odstąpienia od podpisania umowy bez podawania przyczyn, 6) jeżeli po dwukrotnie przeprowadzonej procedurze zapytania ofertowego nie wpłynie żadna oferta lub żadna nie będzie spełniała wymogów, zamawiający może udzielić zamówienia wykonawcy wybranemu z wyłączeniem procedury, z zachowaniem zasad : - zachowania uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców i przejrzystości, - racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi, w tym zasady wydatkowania środków publicznych w sposób celowy, oszczędny oraz umożliwiający terminową realizację zadań, a także zasady optymalnego doboru metod i środków w celu uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów. 7) w przypadku gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną lub liczbą uzyskanych punktów w określonych kryteriach oceny ofert, zamawiający dopuszcza możliwość: a) złożenia ofert dodatkowych, b) wyboru wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę. 8) w przypadku złożenia ofert dodatkowych z taką samą ceną dopuszcza się: a) podpisanie umowy z wykonawcami dzieląc zamówienia do ich wykonania proporcjonalnie do liczby tych wykonawców, b) złożenie ofert dodatkowych. 9) Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym, oraz która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny - otrzyma największą ilość punktów. 10) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejszą, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie zawarcia umowy. 2. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-olesnicki VI. Kryteria oceny ofert: - Cena 100 % VIII. Faktury elektroniczne 1.W związku z obowiązkiem odbioru ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, o których mowa w art. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych (Dz.U.2018.2191 z dnia 2018.11.23) przez Zamawiającego, w celu wypełnienia ww. obowiązku, niezbędne jest oświadczenie Wykonawczy czy zamierza wysyłać ustrukturyzowane faktury elektroniczne do Zamawiającego za pomocą platformy elektronicznego fakturowania (w skrócie: PEF). 2. W stosunku do innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych: Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 4 nie wyraża zgody na przesyłanie za pośrednictwem platformy innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, wskazanych w art. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych (Dz.U.2018.2191 z dnia 2018.11.23), tj. z wyłączeniem ustrukturyzowanej faktury elektronicznej. Do innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z § 1 Rozporządzenia MINISTRA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie listy innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, które mogą być przesyłane za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania służącej do przesyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych (Dz.U.2019.856 z dnia 2019.05.09) zalicza się: 1) zlecenie dostawy (zamówienie); 2) awizo dostawy; 3) potwierdzenie odbioru; 4) faktura korygująca Uwagi: IX. Klauzula obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 ,,RODO" Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Administrator Danych Starosta Powiatu Oleśnickiego ul. J. Słowackiego 10 56- 400 Oleśnica Z AD można się skontaktować: Dane kontaktowe ? ? ? Inspektor Ochrony Danych Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania tel.: 71/314-01-14, 71/314-01-11 fax: 71/314-01-10 e-mail: biuropodawcze@powiat-olesnicki.pl mgr inż. Sebastian KOPACKI - iodo@powiat-olesnicki.pl a. Pani/Pana dane osobowe będą w celu: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - celem przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres: a. Okres, przez który będą przetwarzane b. c. Odbiorcy danych AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. AD przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp). Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp. Starostwo Powiatowe w Oleśnicy, 56-400 Oleśnica, ul. Słowackiego 10, Strona internetowa: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-olesnicki , e-mail: biuropodawcze@powiat-olesnicki.pl Tel. 71 314 01 11, fax: 314 01 10Posiada Pani/Pan: ?na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ?na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ?na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; ? Prawa osoby, której dane dotyczą prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu: ? ? ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zm ianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Dodatkowe informacje Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu jak również nie będą przekazywane do Państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania przez Nas Państwa danych osobowych można znaleźć na stronie www Administratora Danych. W wyniku przeprowadzenia procedury, Zamawiający nie jest zobowiązany do podpisania umowy i może odstąpić od udzielenia zamówienia. Kontakt: VII. Osoby do kontaktu z Wykonawcami: 1) Klaudiusz Oleksiuk - tel. 71 314 01 68, informatyk@powiat-olesnicki.pl, (w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia), |
© eurobudowa.pl 2004-2024