kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont schodów zewnętrznych oraz wypoziomowanie podjazdu |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Kobyłka ul. Wołomińska 1 05-230 Kobyłka powiat: wołomiński tel. 519-110-998, tel. 509826300 zapytanie.ofertowe.wai@kobylka.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kobyłka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 519-110-998, te |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Konkurs ofert na remont schodów zewnętrznych (od Ul. Wołomińskiej) Urzędu Miasta Kobyłka w technologii tzw. ,,kamienny dywan" oraz wypoziomowanie podjazdu od strony parkingu UM Kobyłka III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych schodów wejściowych do Urzędu Miasta Kobyłka od Ul. Wołomińskiej (schody zewnętrzne - 2szt.) w technologii tzw. ,,kamienny dywan" oraz wypoziomowaniu podjazdu od strony parkingu. Szczegółowy zakres prac przedstawia projekt techniczny remontu (załącznik nr 1) oraz przedmiar robót (załącznik nr 2) do konkursu ofert. Budowa systemu na schody Rysunek poglądowy poniżej. Dokument nr: WA.2512.3.2024 Otwarcie ofert: XII. Termin otwarcia i zapoznania się z ofertami: 29.05.2024r. godz. 12.15. Składanie ofert: XI. Termin i sposób składania ofert: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty poprzez przesłanie następujących dokumentów; - wypełniony i podpisany formularz ofertowy, - pełnomocnictwo - jeśli ofertę przesyła osoba upoważniona przez wykonawcę - wykaz prac 2) Załączone dokumenty do regulaminu postępowania ofertowego należy przesłać na adres e-mail: zapytanie.ofertowe.wai@kobylka.pl do dnia 29.05.2024 r. do godz. 12.00. w polu TEMAT proszę wpisać: ,,REMONT SCHODÓW 2024". Oferty należy przesłać jako załącznik do emaila w formacie PDF lub JPG. Uwaga: Oferty złożone po terminie lub złożone w inny sposób niż określony w rozdziale XI nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31.10.2024r. (rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż 10.06.2024r.) Szczegółowy harmonogram prac przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Wykonawcą w dniu podpisania Umowy. Wymagania: II. PROCEDURA ROZPATRYWANIA OFERT Zamawiający rozpatrzy oferty w trybie konkursu ofert - wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz Regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta Kobyłka Nr 3/2022 z dnia 3 stycznia 2022 roku (wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł). INFORMACJE DODATKOWE: 1. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej schodów oraz podjazdu przed złożeniem oferty. 2. Zamawiający wymaga, aby prace zostały wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w: a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725), b) rozporządzeniu z dnia 12 kwietnia 2012 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225), c) ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 r. poz. 2240). 3. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca będzie używał własnych narzędzi oraz materiałów. 4. Rozstrzygnięcie nastąpi w oparciu o najniższą cenę łączną wykonania przedmiotu zapytania (załącznik nr 1), według złożonej oferty w formie przewidzianej w postępowaniu. 5. Wobec Wykonawcy nie mogą zachodzić przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507). 6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany w ofercie adres e- mail i na stronie BIP Miasta Kobyłka. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, dostarczył referencje - min. 2szt z okresu ostatnich 5 lat. 8. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie zawiadomić o zakończeniu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy; 9. Harmonogram prowadzenia prac należy uzgodnić z Zamawiającym; 10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej; 11. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami; 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji koloru wybranego materiału schodów; 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć komplet atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia; 14. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę; 15. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy; 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia zamówienia uzupełniającego, jednakże łączna wartość zamówienia uzupełniającego wraz z wartością zamówienia podstawowego nie mogą przekroczyć kwoty 130.000,00zł netto. V. Gwarancja: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, chyba że Wykonawca zaoferuje w kryterium dłuższy okres. VI. Podwykonawstwo: 1) Zamawiający dopuszcza stosowanie podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są już znane. 2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli są już znani. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdział III ust. 6 niniejszego konkursu ofert, wobec podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia na etapie realizacji zamówienia. W tym celu wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dotyczące tego podwykonawcy. W przypadku, w którym wobec podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie wymagać, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił tego podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia podwykonawcy do realizacji części zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Postanowienia określone w rozdział VI lit. 3) i 4) stosuje się również wobec dalszych podwykonawców. VII. Wykluczenie z postępowania oraz warunki udziału w postępowaniu 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę: a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury; b) w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507, z późn, zm.) 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej, tj. wykażą że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli) co najmniej dwie roboty polegające na pracach będących przedmiotem tego postępowania. 3) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć do oferty wykaz prac budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. 4) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, na wniosek Zamawiającego dostarczy dowody określające, czy prace montażowe zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. VIII. Informacje uzupełniające: 1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę; 2) wykonawca związany jest z ofertą przez 30 dni; 3) w treści oferty ma być podana łączna wartość przedmiotu zamówienia w kwocie brutto; 4) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. IX. Kryterium oceniania ofert: Dokonując wyboru oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) cena brutto oferty - 80%; 2) okres gwarancji - 20%. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktów. Każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną według wzoru: Kryterium - cena brutto oferty (C): C = Cn / Cob * 80,00% * 100 gdzie: C - liczba punktów przyznanych w kryterium cena Cn - najniższa oferowana cena brutto Cob - cena brutto w ofercie badanej Kryterium - okres gwarancji (Gr): Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji niż 36 miesiące, wówczas w ofercie wskaże liczbę miesięcy gwarancji. Punkty zostaną przyznawane wykonawcy w następujący sposób: 60 miesięcy (minimum) - 0 pkt 84 miesiące - 10 pkt 120 miesięcy - 20 pkt Niewpisanie nic w miejsce formularza ofertowego dotyczące oferowanej ilości miesięcy lub zaznaczenie więcej niż jednej opcji równoznaczne będzie z oferowaniem 60 miesięcy gwarancji, a oferta ta otrzyma 0 pkt w tym kryterium. Łączna liczba punktów zostanie wyliczona na podstawie wzoru: P = C + Gr gdzie: P - łączna liczba punktów badanej oferty C - liczba punktów w kryterium cena oferty Gr - liczba punktów w kryterium okres gwarancji X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta powinna być sporządzana na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego konkursu ofert. 2. Oferta powinna być opatrzona pieczątka firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres oferenta, NIP i REGON, numer telefonu, adres e-mail i powinna być podpisana. 3. W treści oferty powinna być podana cena netto i brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 4. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich. Jeżeli Wykonawca pomyli się przy wyliczeniach matematycznych (oczywista omyłka rachunkowa), Zamawiający poprawi omyłki przyjmując za właściwą cenę netto za usługę. XIII. Sposób przekazania wyniku: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie BIP Kobyłka https://kobylka.bipgmina.pl/ - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE BEZ OBOWIĄZKU STOSOWANIA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH XIV. Sposób przesyłania odpowiedzi na pytania wykonawców: Pytania dot. prowadzonego postępowania proszę kierować drogą elektroniczną na adres e- mail michal.godlewski@kobylka.pl lub monika.swiderska@kobylka.pl. Odpowiedzi na pytania wykonawców będą przesyłane drogą elektroniczną jako odpowiedź korespondencji e-mailowej oraz umieszczone na stronie BIP Kobyłka https://kobylka.bipgmina.pl/ - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE BEZ OBOWIĄZKU STOSOWANIA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH XV. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Zamawiający dokona płatności za przedmiot zamówienia na podstawie faktury. 2. Termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. XVII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Uwagi: XVI. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, tel. 22 760 70 45; e-mail: urzad@kobylka.pl; inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kobyłka jest Pani Anna Dąbrowska, e-mail: iod@kobylka.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Remont schodów zewnętrznych i części chodnika z podjazdem dla osób niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta w Kobyłce", prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych w Urzędzie Miasta Kobyłka; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; ? Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Kobyłka oraz upoważnione przepisami prawa inne organy, które posiadają uzasadniony interes prawny. Kontakt: XIV. Osoba do kontaktu: Monika Świderska, tel. 519-110-998, e-mail: monika.swiderska@kobylka.pl Michał Godlewski, tel. 509826300 e-mail: michal.godlewski@kobylka.pl . |
© eurobudowa.pl 2004-2024