Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont schodów zewnętrznych oraz wypoziomowanie podjazdu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont schodów zewnętrznych oraz wypoziomowanie podjazdu

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Kobyłka
ul. Wołomińska 1
05-230 Kobyłka
powiat: wołomiński
tel. 519-110-998, tel. 509826300
zapytanie.ofertowe.wai@kobylka.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobyłka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 519-110-998, te
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konkurs ofert
na remont schodów zewnętrznych (od Ul. Wołomińskiej) Urzędu Miasta Kobyłka
w technologii tzw. ,,kamienny dywan" oraz wypoziomowanie podjazdu od strony
parkingu UM Kobyłka
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych schodów wejściowych do Urzędu
Miasta Kobyłka od Ul. Wołomińskiej (schody zewnętrzne - 2szt.) w technologii tzw. ,,kamienny
dywan" oraz wypoziomowaniu podjazdu od strony parkingu. Szczegółowy zakres prac
przedstawia projekt techniczny remontu (załącznik nr 1) oraz przedmiar robót (załącznik nr 2)
do konkursu ofert.
Budowa systemu na schody
Rysunek poglądowy poniżej.

Dokument nr: WA.2512.3.2024

Otwarcie ofert: XII. Termin otwarcia i zapoznania się z ofertami:
29.05.2024r. godz. 12.15.

Składanie ofert:
XI. Termin i sposób składania ofert:
1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty poprzez przesłanie następujących
dokumentów;
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
- pełnomocnictwo - jeśli ofertę przesyła osoba upoważniona przez wykonawcę
- wykaz prac
2) Załączone dokumenty do regulaminu postępowania ofertowego należy przesłać na adres
e-mail: zapytanie.ofertowe.wai@kobylka.pl do dnia 29.05.2024 r. do godz. 12.00. w polu
TEMAT proszę wpisać: ,,REMONT SCHODÓW 2024". Oferty należy przesłać jako
załącznik do emaila w formacie PDF lub JPG.
Uwaga:
Oferty złożone po terminie lub złożone w inny sposób niż określony w rozdziale XI nie będą
rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia
31.10.2024r. (rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż 10.06.2024r.)
Szczegółowy harmonogram prac przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Wykonawcą
w dniu podpisania Umowy.

Wymagania:
II. PROCEDURA ROZPATRYWANIA OFERT
Zamawiający rozpatrzy oferty w trybie konkursu ofert - wartość zamówienia nie przekracza
kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz Regulaminem udzielania zamówień
publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Burmistrza Miasta Kobyłka Nr 3/2022 z dnia
3 stycznia 2022 roku (wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł).
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej schodów oraz podjazdu
przed złożeniem oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby prace zostały wykonane zgodnie z wymaganiami
określonymi w:
a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725),
b) rozporządzeniu z dnia 12 kwietnia 2012 r. Ministra Infrastruktury w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225),
c) ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze
szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 r. poz. 2240).
3. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca będzie używał własnych narzędzi oraz
materiałów.
4. Rozstrzygnięcie nastąpi w oparciu o najniższą cenę łączną wykonania przedmiotu
zapytania (załącznik nr 1), według złożonej oferty w formie przewidzianej
w postępowaniu.
5. Wobec Wykonawcy nie mogą zachodzić przesłanki wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy
złożyli oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany w ofercie adres e-
mail i na stronie BIP Miasta Kobyłka.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę,
dostarczył referencje - min. 2szt z okresu ostatnich 5 lat.
8. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie zawiadomić o zakończeniu robót
budowlanych objętych przedmiotem umowy;
9. Harmonogram prowadzenia prac należy uzgodnić z Zamawiającym;
10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania prac
zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej;
11. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją
przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi
normami i obowiązującymi przepisami;
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji koloru wybranego materiału
schodów;
13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć komplet atestów, certyfikatów i deklaracji
zgodności na wbudowane materiały i urządzenia;
14. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole
odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz
Wykonawcę;
15. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy;
16. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia zamówienia uzupełniającego, jednakże
łączna wartość zamówienia uzupełniającego wraz z wartością zamówienia
podstawowego nie mogą przekroczyć kwoty 130.000,00zł netto.
V. Gwarancja:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy.
Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, chyba że
Wykonawca zaoferuje w kryterium dłuższy okres.
VI. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający dopuszcza stosowanie podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga
wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są już znane.
2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca
podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych
w realizację zamówienia, jeżeli są już znani. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić
zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w
zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać wymagane
informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza
powierzyć realizację usług.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał brak istnienia podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdział III ust. 6 niniejszego konkursu ofert,
wobec podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia na
etapie realizacji zamówienia. W tym celu wykonawca zobowiązany jest złożyć
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dotyczące tego podwykonawcy.
W przypadku, w którym wobec podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia,
Zamawiający będzie wymagać, aby wykonawca w terminie określonym przez
Zamawiającego zastąpił tego podwykonawcę pod rygorem niedopuszczenia
podwykonawcy do realizacji części zamówienia.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby
wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany
inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż
podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia.
Postanowienia określone w rozdział VI lit. 3) i 4) stosuje się również wobec dalszych
podwykonawców.
VII. Wykluczenie z postępowania oraz warunki udziału w postępowaniu
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia
tej procedury;
b) w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507, z późn, zm.)
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej, tj. wykażą że w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli) co najmniej dwie roboty polegające na
pracach będących przedmiotem tego postępowania.
3) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć do oferty
wykaz prac budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.
4) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, na wniosek Zamawiającego dostarczy
dowody określające, czy prace montażowe zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty.
VIII. Informacje uzupełniające:
1) każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
2) wykonawca związany jest z ofertą przez 30 dni;
3) w treści oferty ma być podana łączna wartość przedmiotu zamówienia w kwocie brutto;
4) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
IX. Kryterium oceniania ofert:
Dokonując wyboru oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena brutto oferty - 80%;
2) okres gwarancji - 20%.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktów. Każda
następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku), liczoną według wzoru:
Kryterium - cena brutto oferty (C):
C = Cn / Cob * 80,00% * 100
gdzie: C - liczba punktów przyznanych w kryterium cena
Cn - najniższa oferowana cena brutto
Cob - cena brutto w ofercie badanej
Kryterium - okres gwarancji (Gr):
Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji niż 36 miesiące, wówczas w ofercie
wskaże liczbę miesięcy gwarancji.
Punkty zostaną przyznawane wykonawcy w następujący sposób:
60 miesięcy (minimum) - 0 pkt
84 miesiące - 10 pkt
120 miesięcy - 20 pkt
Niewpisanie nic w miejsce formularza ofertowego dotyczące oferowanej ilości miesięcy lub
zaznaczenie więcej niż jednej opcji równoznaczne będzie z oferowaniem 60 miesięcy
gwarancji, a oferta ta otrzyma 0 pkt w tym kryterium.
Łączna liczba punktów zostanie wyliczona na podstawie wzoru:
P = C + Gr
gdzie: P - łączna liczba punktów badanej oferty
C - liczba punktów w kryterium cena oferty
Gr - liczba punktów w kryterium okres gwarancji
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna być sporządzana na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3
do niniejszego konkursu ofert.
2. Oferta powinna być opatrzona pieczątka firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać
adres oferenta, NIP i REGON, numer telefonu, adres e-mail i powinna być podpisana.
3. W treści oferty powinna być podana cena netto i brutto za wykonanie całości przedmiotu
zamówienia.
4. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich. Jeżeli Wykonawca pomyli się przy
wyliczeniach matematycznych (oczywista omyłka rachunkowa), Zamawiający poprawi
omyłki przyjmując za właściwą cenę netto za usługę.
XIII. Sposób przekazania wyniku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie BIP Kobyłka
https://kobylka.bipgmina.pl/ - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE BEZ
OBOWIĄZKU STOSOWANIA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
XIV. Sposób przesyłania odpowiedzi na pytania wykonawców:
Pytania dot. prowadzonego postępowania proszę kierować drogą elektroniczną na adres e-
mail michal.godlewski@kobylka.pl lub monika.swiderska@kobylka.pl. Odpowiedzi na pytania
wykonawców będą przesyłane drogą elektroniczną jako odpowiedź korespondencji e-mailowej
oraz umieszczone na stronie BIP Kobyłka https://kobylka.bipgmina.pl/ - ZAMÓWIENIA
PUBLICZNE - ZAMÓWIENIA PUBLICZNE BEZ OBOWIĄZKU STOSOWANIA USTAWY
PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
XV. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Zamawiający dokona płatności za przedmiot zamówienia na podstawie faktury.
2. Termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury.
XVII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym
jego etapie bez podania przyczyny.

Uwagi:
XVI. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
?
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kobyłka,
ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, tel. 22 760 70 45; e-mail: urzad@kobylka.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kobyłka jest Pani Anna
Dąbrowska, e-mail: iod@kobylka.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Remont schodów
zewnętrznych i części chodnika z podjazdem dla osób niepełnosprawnych przy
Urzędzie Miasta w Kobyłce", prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień
publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych w Urzędzie Miasta Kobyłka;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO ;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
?
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta
Kobyłka oraz upoważnione przepisami prawa inne organy, które posiadają uzasadniony
interes prawny.

Kontakt:
XIV. Osoba do kontaktu:
Monika Świderska, tel. 519-110-998, e-mail: monika.swiderska@kobylka.pl
Michał Godlewski, tel. 509826300 e-mail: michal.godlewski@kobylka.pl .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.