Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa armatury do podłączeń arma

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa armatury do podłączeń arma

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o
ul. 11 Listopada 2
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
tel. (32) 67 220 17/18wew. 49 fax (32) 67 010 49
monika.lyko@rpwikzawiercie.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (32) 67 220 17/
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Sukcesywna dostawa armatury do podłączeń domowych - część A (opaski do nawiercania POM).
Sukcesywna dostawa armatury do podłączeń domowych - część B (opaski żeliwo).
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa armatury do podłączeń domowych część A (opaski do nawiercania POM), część B (opaski żeliwo).
2) W sali aukcyjnej Wykonawca wpisuje kwotę netto za całość asortymentu dla każdej z pozycji osobno.
3) Miejsce dostawy: Magazyn na terenie Zaplecza Technicznego, Zawiercie, Ul. Wojska Polskiego 23A.
4) Termin realizacji dostaw - do 7 dni roboczych od przesłania zamówienia.
5) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień wysyłanych do Wykonawcy faksem lub e-mailem (skan zamówienia).
6) Cena ofertowa musi zawierać koszty dostawy i rozładunku.
7) Zamówienia będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie otrzyma zapłaty za te ilości, które nie zostały zamówione przez Zamawiającego, a były uwzględnione w wykazie.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w stosunku do asortymentu, w ramach kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę.
9) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego (w tym materiały nieuwzględnione w wykazie - załączniku nr 1A oraz załączniku nr 1B).
10) Termin płatności - 45 dni od dnia doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
11) Wykaz asortymentu składającego się na zamówienie zawiera załącznik nr 1A oraz załącznik nr IB.
12) Wszystkie zamawiane elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić od maksimum dwóch producentów, z uwzględnieniem:
a) Elementy z załącznika nr 1A muszą pochodzić od jednego producenta,
b) Elementy z załącznika nr 1B muszą pochodzić od innego producenta.
13) Oferowane opaski i zasuwy do przyłączy domowych muszą gwarantować wykonanie nawiercenia wodociągu pod ciśnieniem bez konieczności stosowania dodatkowych kształtek i/lub złączek.
14) Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na każdy element dostarczonego przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Dokumenty gwarancyjne dostarczone zostaną wraz z przedmiotem zamówienia.
15) Parametry techniczne:
Opaski do nawiercania.
Parametry techniczne zamawianych opasek do nawiercania dla rur stal. żel i A-C :
1) Ciśnienie nominalne 16 MPa.
2) Obejma wykonana ze stali nierdzewnej z podkładką gumową.
3) Śruby i nakrętki ze stali nierdzewnej.
4) Korpus opaski z żeliwa sferoidalnego.
5) Korpus zabezpieczony antykorozyjnie ( wewnętrznie i zewnętrznie ) poprzez pokrywanie żywicą epoksydową w technologii fluidyzacyjnej, zapewniające minimalną grubość warstwy 250(jm.
6) Uszczelka korpusu wykonana z gumy EPDM.
7) Opaska kompatybilna do oferowanej zasuwy do przyłącza domowego.
8) Opaski z odejściem kołnierzowym z podwójną taśmą ze stali nierdzewnej z podkładką gumową oraz z owierceniem kołnierza zgodnie z EN 1092-2 (wszystkie ośmiootworowe).
Parametry techniczne zamawianych opasek do nawiercania dla rur PE i PVC :
1) Ciśnienie nominalne 16 MPa.
2) Obejma i korpus wykonane z żeliwa sferoidalnego o długości min. 100 mm.
3) Śruby i nakrętki ze stali nierdzewnej.
4) Korpus opaski z żeliwa sferoidalnego.
5) Korpus zabezpieczony antykorozyjne (wewnętrznie i zewnętrznie) poprzez pokrywanie żywicą epoksydową w technologii fluidyzacyjnej, zapewniające minimalną grubość warstwy 250pm.
6) Uszczelka korpusu wykonana z gumy EPDM.
7) Opaska kompatybilna do oferowanej zasuwy do przyłącza domowego.
ZASUWY DO PRZYŁĄCZY DOMOWYCH Z ŻYWICY POLYOXYMETYLENOWEJ
PARAMETRY TECHNICZNE ZAMAWIANYCH ZASUW:
1 .CIŚNIENIE NOMINALNE PN 16.
2. GŁADKI, PEŁNY PRZELOT BEZGNIAZDOWY.
3. KLIN Z NAWULKANIZOWANĄ WEWNĄTRZ I ZEWNĄTRZ POWŁOKĄ EPDM, DOPUSZCZONY DO KONTAKTU Z WODĄ PITNĄ, (TZW. KLIN MIĘKKOUSZCZELNIALNY).
4. KORPUS I POKRYWA WYKONANE Z ŻYWICY POLYOXYMETYLENOWEJ ŁĄCZONEJ METODĄ SPAWANIA ROTACYJNEGO.
5. WRZECIONO WYKONANE ZE STALI NIERDZEWNEJ Z WALCOWANYM POLEROWANYM GWINTEM.
ó.O-RINGOWE USZCZELNIENIE WRZECIONA.
7. ZEWNĘTRZNE USZCZELNIENIE WRZECIONA.
8. ZASUWA PRZYSTOSOWANA DO BEZPOŚREDNIEGO PRZYŁĄCZENIA RURY PE 100 W ZAKRESIE ŚREDNIC DN 25 - 50 MM (BEZ KONIECZNOŚCI MONTAŻU DODATKOWYCH ELEMENTÓW NIE WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZAMAWIANEGO TOWARU ).
9. ZASUWY KOMPATYBILNE Z OFEROWANYMI OPASKAMI DO NAWIERCANIA.
ZASUWY DO PRZYŁĄCZY DOMOWYCH Z ŻELIWA SFEROIDALNEGO
PARAMETRY TECHNICZNE ZAMAWIANYCH ZASUW:
1 .CIŚNIENIE NOMINALNE PN 1 6.
2. GŁADKI, PEŁNY PRZELOT BEZGNIAZDOWY.
3. KLIN Z NAWULKANIZOWANĄ WEWNĄTRZ I ZEWNĄTRZ POWŁOKĄ EPDM, DOPUSZCZONY DO KONTAKTU Z WODĄ PITNĄ, (TZW. KLIN MIĘKKOUSZCZELNIALNY).
4. KORPUS I POKRYWA WYKONANE Z ŻELIWA SFEROIDALNEGO , ZABEZPIECZONY ANTYKOROZYJNIE ( WEWNĘTRZNIE I ZEWNĘTRZNIE ) POPRZEZ POKRYWANIE ŻYWICĄ EPOKSYDOWĄ W TECHNOLOGII FLUIDYZACYJNEJ, ZAPEWNIAJĄCE MINIMALNĄ GRUBOŚĆ WARSTWY 250MM
5. WRZECIONO WYKONANE ZE STALI NIERDZEWNEJ Z WALCOWANYM POLEROWANYM GWINTEM.
Ó.O-RINGOWE USZCZELNIENIE WRZECIONA.
/.ZEWNĘTRZNE USZCZELNIENIE WRZECIONA.
8. ZASUWA PRZYSTOSOWANA DO BEZPOŚREDNIEGO PRZYŁĄCZENIA RURY PE 100 W ZAKRESIE ŚREDNIC DN 25 - 50 MM (BEZ KONIECZNOŚCI MONTAŻU DODATKOWYCH ELEMENTÓW NIE WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZAMAWIANEGO TOWARU ).
9. ZASUWY KOMPATYBILNE Z OFEROWANYMI OPASKAMI DO NAWIERCANIA.
Skrzynki uliczne żeliwne do zasuw.
Parametry techniczne zamawianych skrzynek :
1) Skrzynka zasuwowa żeliwna okrągła przystosowana do asfaltowania.
2) Pokrywa z żeliwa szarego zabezpieczona antykorozyjnie farbą bitumiczną.
3) Wysokość skrzynki min. 270 mm.
4) Zewnętrzna średnica podstawy min. 270 mm.
5) Pokrywa odchylana z trzpieniem mocującym.
6) Oznaczenie na pokrywie wskazujące na rodzaj medium - woda.
Obudowy do zasuw iw.
Parametry techniczne zamawianych obudów :
1) Trzpień stalowy ocynkowany z zawleczką do połączenia z zasuwą.
2) Rura ochronna z PE.
3) Nasadka wrzeciona z żeliwa sferoidalnego.
4) Łeb do klucza z żeliwa sferoidalnego.
5) Obudowy do zasuw kompatybilne z oferowanymi zasuwami.
Płyty podkładowe pod skrzynki uliczne do zasuw.
Parametry techniczne zamawianych płyt podkładowych :
1) Niełamliwe, wykonanie z PE.
2) Wewnętrzny otwór dla obudowy 120 mm.
3) Zewnętrzny wymiar podstawy min. 340 mm.
4) Wpust do ustawienia skrzynki ulicznej o średnicy zewnętrznej 270 mm.
5) Płyty podkładowe kompatybilne z oferowanymi skrzynkami ulicznymi do zasuw.
6. Dokumenty potwierdzające, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania:
Zamawiający uzna, iż oferowany asortyment spełnia wymagania jeśli Wykonawca do oferty dołączy:
1) Aprobatę techniczną wyrobu lub deklaracja zgodności z normami polskimi.
2) Karty katalogowe dla wszystkich oferowanych wyrobów.
3) Atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny na wyroby przeznaczone do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia dla opasek do nawiercania i zasuw do przyłączy domowych.
4) Wyniki z badań poświadczających jakość powłoki antykorozyjnej, wykonane przez zewnętrzną, niezależną akredytowaną jednostkę badawczą. Wyniki powinny wskazywać:
a. grubość powłoki min. 250 urn.
b. badanie stopnia usieciowania powłoki - test chemiczny za pomocą odczynnika MIBK.
c. porowatość powłoki metodą iskrową, poświadczające brak przebić elektrycznych po przyłożeniu napięcia próbnego 3 kV.
d. test udarowy - badanie odporności powłoki na uderzenia zgodnie z normą PN-EN ISO 62072-1.
5) Dla zasuw - raport z badań wytrzymałościowych wraz z określeniem mikrostruktury żeliwa
zgodnie z normg PN-EN 1563:2012 oraz PN-EN ISO 945.
6) Poświadczenie, że materiały wykonane z gumy użyte do produkcji armatury sq sprawdzane na wydzielanie szkodliwych substancji oraz podatność na rozwój mikroorganizmów, wydane przez niezależną jednostkę badawczą.

Otwarcie ofert: 2) Postępowanie zakończone jest aukcją elektroniczną, która odbędzie się w dniu 12.06.2024 r. o godz. 09:00.

Składanie ofert:
12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1) Oferty można składać do dnia 10.06.2024 r. do godz. 09:00.
2) Wszystkie wymagane zapisami SWZ załączniki należy dodać do końca tzw. rundy wstępnej, tj. do dnia 10.06.2024 r. do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
Umowa do dnia 31.05.2025 r.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia.
1) Przetarg nieograniczony, przeprowadzony w formie elektronicznej z zastosowaniem platformy aukcyjnej PROe.biz.
2) Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu (dostępny na stronie internetowej www.rpwikzawiercie.pl).
3) Szczegółowy opis przebiegu postępowania zawiera zaproszenie.
3. Oferty częściowe:
1) Postępowanie podzielone jest na dwie części:
a) sukcesywna dostawa armatury do podłączeń domowych - część A (opaski do nawiercania POM).
b) sukcesywna dostawa armatury do podłączeń domowych - część B (opaski żeliwo).
2) Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Nie dotyczy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Nie dotyczy.
9. Podwykonawcy:
Nie dotyczy.
10. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
2) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
4) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
5) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
6) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
7) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
8) podmioty zbiorowe, wobec których sqd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
9) wykonawców, którzy:
a) nie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub nie przedstawią pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
10) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,
11) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
12) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, pomimo wezwania ich do uzupełnienia dokumentów żądanych z specyfikacji warunków zamówienia, 13 ) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (w przypadku konieczności jego wniesienia), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
14) wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej,
15) z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może również wykluczyć wykonawców:
a) z którymi zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia lub odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
b) którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania, realizując zamówienia dla RPWiK Sp. z o.o. nie uzyskali pozytywnej oceny,
c) którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej, odmówili zawarcia umowy z zamawiającym, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
d) którzy nie wykonali w terminie bądź nienależycie wykonali zamówienie realizowane dla RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu, jeśli zdarzenie to miało miejsce w okresie 3 lat od tego faktu i zostało potwierdzone nałożeniem kar umownych wynikających z umowy.
11. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Oferty składa się w formie elektronicznej wypełniając odpowiednie pola w formularzu platformy elektronicznej lub wpisując dane do pól w formularzu i dodając tylko wymagane warunkami SWZ załączniki.
2) Dodatkowe załączniki dodane przez Uczestników, niestanowiące wymaganych SWZ dokumentów, nie będą rozpatrywane pod kątem badania oferty.
3) Szczegółowy przebieg rund postępowania zawiera Zaproszenie.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu przeprowadzenia aukcji lub do rezygnacji z aukcji. O decyzjach Zamawiającego Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (poprzez e-mail).
Wykaz asortymentu - nie jest wymagane załączanie wypełnionego załącznika nr 1. Załącznik ten zobowiązany będzie wypełnić i przesłać niezwłocznie najpóźniej do następnego dnia po odbyciu się rundy aukcyjnej przedmiotowego postępowania drogą mailowa do Zamawiającego tylko Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejsza.
13. Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu.
1) Wymagane załączniki (Aprobatę techniczną wyrobu, Atest higieniczny, Karty katalogowe, wyniki z badań , raport z badań, poświadczenie) należy dodać w sali aukcyjnej za pomocą okna ,,Załączniki" i przycisku ,,+".
2) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie (tekst oświadczenia dostępny na platformie aukcyjnej, pole "Kryteria zmienne"):
a) o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub arf. 14 RODO wobec osób, od których uzyskał dane osobowe w celu ubiegania się o zamówienie,
b) potwierdzenie czy podmiot jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny, z podaniem stawki VAT,
c) o niepodleganiu wykluczeniu,
d) oświadczenie, o dołączeniu przed zakończeniem rundy wstępnej wymaganych SWZ załączników będących warunkiem uczestnictwa w postępowaniu,
e) oświadczenie, o zapoznaniu się z zapisami SWZ i wzorem umowy oraz o przyjęciu ich bez zastrzeżeń,

Kontakt:
2) Osoba do kontaktu:
Monika Łyko; e-mail: monika.lyko@rpwikzawiercie.pl
tel. (32) 67 220 17; wew. 49

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.