kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup baterii do zasilaczy UPS |
Data zamieszczenia: | 2024-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PGE GiEK SA/Centrala/Sekcja Realizacji Zakupów przy Oddziale EL. Opole ul. Elektrowniana 25 45-920 Opole powiat: Opole 77 423 5330 Kamilla.Jaszczynska@gkpge.pl https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/86832/details |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 77 423 5330 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup baterii do zasilaczy UPS dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole Opis zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: o AKUMULATOR 12V 7AH UPS APC RBC2 - 24 sztuki o AKUMULATOR UPS APC RBC7 - 8 sztuk Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Zaoferowany produkt ma być fabrycznie nowy. Dokument nr: POST/GEK/CSS/IZE-ELO/03758/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 03-06-2024 11:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/86832/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 03-06-2024 11:00 Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Zamawiającego, PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole, Ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole. Uwagi: Dodatkowe informacje: 1. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Zamawiającego, PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole, ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole. Awizacja dostawy na 2 dni przed terminem dostawy. Awizacja dostawy: a) Osoba kontaktowa do awizacji: Mariusz Sośniak tel. 607 674 529 lub 77 423 5370, e-mail: mariusz.sosniak@gkpge.pl Adrian Malczewski tel. 607 221 855 lub 77 423 5027, e-mail: adrian.malczewski@gkpge.pl Krzysztof Chamot tel. 695 381 572 lub 77 423 5357, e-mail: krzysztof.chamot@gkpge.pl b) Dane do awizacji wjazdu: Imię i Nazwisko kierowcy, Marka i typ samochodu, Numer rejestracyjny, Samochód osobowy/ciężarowy ( podać właściwe dane ), DMC samochodu ( do 3,5t. czy powyżej ). c) Kierowca zobowiązany jest do posiadania i okazania dokumentu tożsamości (DO). 2. Pozostałe warunki świadczenia dostawy zostały określone w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) - dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe. 3. Gwarancja: 24 miesiące. Pozostałe warunki gwarancji zostały określone w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) - dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe 4. Podstawy do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.1. O udzielenie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn.zm.) oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), tj. przesłanek wskazanych w pkt. 6.3.4.3. Procedury Zakupy w PGE GiEK S.A. PROC 10032/G; 4.1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanki wskazanej w pkt. 6.3.4.2. lit. ,,o" Procedury Zakupy w PGE GiEK S.A. PROC 10032/G, tj. Wykonawca został umieszczony na liście LWZW (Lista Wykonawców, z którymi współpraca została czasowo zawieszona); 4.2. W celu weryfikacji przedmiotowej pod kątem zaistnienia przesłanek do odrzucenia oferty złożonej w postępowaniu zakupowym w Zaproszeniu do złożenia oferty zostanie wprowadzony zapis o treści: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił i zagwarantował, że w ramach wykonywania umowy ani Wykonawca (w tym żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia), ani żaden z jego Podwykonawców/Dostawców/Podmiotów udostępniających zasoby, nie naruszą określonych w Rozporządzeniu UE 833/2014, Rozporządzeniu UE 765/2006 lub w innych aktach prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, zakazów nabywania dostaw, usług lub robót budowlanych znajdujących się w lub pochodzących z Białorusi lub Rosji oraz zakazów przywozu lub transportowania produktów pochodzących lub wywożonych z Białorusi lub Rosji. 4.3. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, określonych w pkt. 4.1. powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z Ofertą: 4.3.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.) oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), tj. przesłanek wskazanych w pkt. 6.3.4.3. Procedury Zakupy w PGE GiEK S.A. PROC 10032/G - zawarte w formularzu ofertowym dostępnym w Systemie Zakupowym GK PGE. 4.3.2. Oświadczenia przedmiotowego zawartego w formularzu ofertowym dostępnym w Systemie Zakupowym GK PGE o treści: ,,Wykonawca oświadcza i gwarantuje, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia ani Wykonawca (w tym żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia), ani żaden z jego Podwykonawców/Dostawców/Podmiotów udostępniających zasoby, nie naruszą określonych w Rozporządzeniu (UE) 833/2014, Rozporządzeniu (UE) 765/2006 lub innych aktach prawnych obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej zakazów nabywania dostaw, usług lub robót budowlanych znajdujących się w lub pochodzących z Białorusi lub Rosji oraz zakazów przywozu lub transportowania produktów pochodzących lub wywożonych z Białorusi lub Rosji." W przypadku, gdy powyższy wymóg zawarty w niniejszym punkcie nie zostanie spełniony, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie pkt. 6.3.5.1 lit e PROC 10032/G. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: 5.1. Ofertę należy złożyć w 1 (jednym) egzemplarzu - w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej SWPP2, za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty. Na kompletną Ofertę składają się: o Formularz ofertowy wypełniony za pośrednictwem Platformy Zakupowej SWPP2. 6. Wyjaśnienia i modyfikacja Ogłoszenia: Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Ogłoszenia oraz o zmianę terminu do złożenia oferty. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące Ogłoszenia należy kierować poprzez platformę zakupową SWPP2, w zakładce "Pytania i odpowiedzi". 7. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami: Korespondencję należy kierować drogą elektroniczną poprzez Platformę Zakupową SWPP2 lub na podany poniżej adres e-mail; Osobą uprawnioną do kontaktu jest Kamilla Jaszczyńska tel. 77 423 53 30, e-mail: kamilla.jaszczynska(at)gkpge.pl 8. Miejsce składania ofert: 8.1. Zamawiający informuje, że udział w postępowaniach zakupowych prowadzonych przez PGE GiEK S.A. jest możliwy wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej obsługiwanej, na zlecenie PGE S.A., przez firmę Market Planet dostępną pod adresem helpdesk.zakupy@gkpge.pl Dostępność: Usługa świadczona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 8.2. Aby uzyskać pełen dostęp do procesów zakupowych PGE, umożliwiający składanie ofert, niezbędne jest dokonanie rejestracji na platformie, pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/rejestracja?supplier=PGE. Kontakt z biurem obsługi klienta OnePlace pod numerem +48 22 576 87 87 lub adresem e-mail: helpdesk.zakupy@gkpge.pl, gdzie konsultanci poinformują Państwa o możliwościach platformy. 8.3. Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem procesu składania, tj. kliknięciu na przycisk ,,Złóż wniosek/ofertę" i wyświetleniu przez system komunikatu ,,Oferta złożona poprawnie". 8.4. UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty na serwer, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę. 8.5. Po upływie terminu wskazanego powyżej nie będzie możliwe złożenie Oferty, dlatego Zamawiający rekomenduje, aby Oferty składać odpowiednim wyprzedzeniem. 9. Termin związania z ofertą: Preferowany termin związania ofertą wynosi 60 dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert. 10. Kryterium oceny ofert: 100% ceny. 11. Informacje dotyczące udzielenia Zamówienia: 11.1. Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, Zamawiający udzieli Zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym Postępowaniu. 11.2. Wykonawca posiada i będzie utrzymywał przez cały okres realizacji Zamówienia ważne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej ogólnej oraz odpowiedzialności zawodowej wymaganych w związku z pracami wynikającymi z Zamówienia. 11.3. Zamawiający udostępnia Ogólne Warunki Zamówienia dostępne na stronie: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe w którym zawarte są wszystkie zapisy formalno-prawne. 11.4. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji w dniu jego przekazania przez Zamawiającego. Brak przyjęcia zamówienia do realizacji w w/w terminie może być przez Zamawiającego uznane za uchylanie od zawarcia zamówienia co skutkować może umieszczeniem Wykonawcy na liście Wykonawców niekwalifikowanych. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w w/w terminie może skutkować odmową przyjęcia dostawy/wykonania zamówienia przez Zamawiającego. 11.5. Niedotrzymanie w/w terminu może zostać potraktowane, jako uchylanie się od zawarcia Zamówienia. 11.6. Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana jako Najkorzystniejsza Oferta uchyla się od podpisania Zamówienia, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych Ofert, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia Postępowania zakupowego. 11.7. Płatność: Fakturowanie jednorazowe. 11.8. Podstawą do wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru. Protokół odbioru stanowi załącznik do Zamówienia. 11.9. Faktura będzie płatna w ciągu 30 dni od daty otrzymania jej przez Zamawiającego. Za 30-sty dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia konta Zamawiającego. 11.10. Faktura, rachunek lub faktura, rachunek korygujący wystawiony winien być: PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna, ul. Węglowa 5, 97-400 Bełchatów, Oddział Elektrownia Opole, ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole, NIP: 769-050-24-95. Faktura wystawiona zostanie przesłana na adres: ArchiDoc S.A. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów lub efaktura.giek@archidoc.pl 11.11. Faktura, rachunek lub faktura, rachunek korygujący wysłany winien być na adres: ArchiDoc S.A. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów. 11.12. Zamawiający nie udziela zaliczek. 11.13. Szczegółowe zasady płatności zostały ujęte w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe . 11.14. Rozliczenie z Wykonawcą prowadzone będzie w polskich złotych (PLN). 11.15. Zamawiający informuje, że najpierw dokona oceny Ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w Postępowaniu zakupowym. Jeżeli wobec Wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia lub Wykonawca ten nie spełnia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny Ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje badania kolejnego Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu jeżeli zostały zdefiniowane. Zamawiający kontynuuje procedurę ponownego badania i oceny Ofert, do momentu wyboru Najkorzystniejszej Oferty albo unieważnienia Postępowania zakupowego. 12. Negocjacje handlowe: 12.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji handlowych z Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu. 12.2. Termin i miejsce negocjacji zostaną uzgodnione drogą elektroniczną lub telefoniczną. Negocjacje prowadzone są przez platformę zakupowa SWPP. 12.3. Negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze Stron nie może bez zgody drugiej Strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. 13. Informacje dodatkowe: 13.1. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,Rozporządzenie" lub ,,RODO"), informujemy, że komunikat dot. przetwarzania danych osobowych, dostępny jest na stronie internetowej https://pgegiek.pl/ochrona-danych-osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią tego komunikatu. 13.2. PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny. 13.3. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia Postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej. 13.4. Warunkiem zakończenia Postępowania zakupowego i udzielenia zamówienia jest uzyskanie wymaganej zgody organów GiEK, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed przekazaniem zaproszenia. 13.5. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem zamówienia, w tym również treść i warunki projektu Zamówienia, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępniane osobom trzecim przez Wykonawcę jedynie za zgodą Zamawiającego. 13.6. Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy zamieszczone w Procedurze Zakupów PGE GiEK S.A. (PROC 10032/G) obowiązującej od dnia 01.10.2022 r. oraz Dobrych Praktykach Zakupowych, z uwzględnieniem Kodeksu Postępowania dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE dostępnych na stronie: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe jak również postanowienia Kodeksu Cywilnego. Wykonawca przystępując do udziału w Postępowaniu zakupowym oświadcza, że zapoznał się z zasadami określonymi w ww. dokumentach. Wykonawca zapewnia, że w swojej działalności będzie przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa oraz postanowień ww. dokumentów, ponadto dołoży należytej staranności, aby jego pracownicy, współpracownicy, podwykonawcy lub osób przy pomocy których będzie świadczył usługi/dostawy/roboty. Załączniki: Załącznik nr 1 - Protokół odbioru Kontakt: Osoba kontaktowa: Kamilla Jaszczyńska Adres mailowy do osoby kontaktowej: Kamilla.Jaszczynska@gkpge.pl Telefon do osoby kontaktowej: 77 423 5330 |
© eurobudowa.pl 2004-2024