Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wyposażenie meblowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyposażenie meblowe

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sadowie
Sadowie 86
27-580 Sadowie
powiat: opatowski
tel. 158692437
urzad@sadowie.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sadowie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 158692437
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
pn. ,,Przebudowa i wyposażenie Biblioteki - Ośrodka Kultury" w ramach działania: ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" współfinansowanego w ramach działania 7. Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na łata 2014-2020
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem obejmuje: Wyposażenie meblowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
L.P- Nazwa j.m. Liczba (ilość)
1. Meble biblioteczne zastaw 1
2. Składany stół konferencyjny szt. 12
3. Krzesła szt. 30
Lp. Nazwa Parametry
1. 1. Ilość i długość mb. regałów w Pomieszczenie biblioteki: - regał nr 1 stały dwustronny o długości L = 200 cm - 5 szt. (120,00 mb półek) - regał nr 2 stały jednostronny o długości L = 200 cm -1 szt. (12,00 mb półek) - regał nr 3 stały jednostronny o długości L = 275 cm -1 szt. (16,50 mb półek) - regał nr 4 stały jednostronny o długości L = 675 cm -1 szt. (40,50 mb półek) - regał nr 5 stały jednostronny o długości L = 190 cm -1 szt. (11,40 mb półek) - regał nr 6 stały jednostronny (dla dzieci) o długości L = 265 cm - 1 szt. (15,90 mb półek) - regał nr 7 stały jednostronny o długości L = 200 cm -1 szt. (6,00 mb półek) - regał nr 8 z półkami uchylnymi o długości L = 50 cm - 2 szt. (3,00 mb półek) - lada biblioteczna (parametry zgodne z załączanym rys. załączonym do niniejszego zapytania 3^8 mm 798 mm
Meble biblioteczne 1707 mm 2106 mm II. Pozostałe parametry regałów: - długość półek - od 75 cm do 100 cm - głębokość półki - 25 cm - odstępy miedzy półkami - 30 cm w świetle - grubość półki - 3 cm - mocowanie półek: na zaczepach co 30 mm - ściany działowe: stężenia krzyżowe _ listy tylne - ilość półek w pionie - 6 użytkowych + 1 kryjąca - dla regałów półkowych - ilość półek w pionie - 3 użytkowych + 1 kryjąca - dla regału dla dzieci - wysokość regałów półkowych - 208 cm - wysokość regałów dla dzieci -122 cm III. Konstrukcja i technologia wykonania ścian bocznych: Ściana boczna regału wykonana z jednego formatu blachy stalowej zimnowalcowanej. Szerokość ściany bocznej 250 mm. W profilach wykonane wycięcia na zaczepy półek. Zaczepy wykonane z ocynkowanej blachy 0 grubości min. 2 mm. Ze względu na rodzaj przechowywanych materiałów możliwość dowolnej zmiany rozstawu półek co 30 mm, bez konieczności użycia narzędzi.
Dla zapewnienia sztywności całej konstrukcji ściany boczne regału połączone poprzez stężenia krzyżowe oraz półkę górną regału. Ściany boczne pomalowane poliestrową farbą proszkową, na kolor jasno szary RAL 7035. - Konstrukcja i technologia wykonania półek: Półki wykonane ze stali zimnowalcowanej i pomalowane poliestrową farbą proszkową, na kolor jasno szary RAL 7035, trzykrotnie gięte na swej dłuższej krawędzi oraz dwukrotnie na krótszej, w celu zapewnienia odpowiedniej wytrzymałości i nie występowania ostrych krawędzi. Na krótszym boku półki wykonane specjalne wycięcia - otwory do mocowania zaczepów. Wytrzymałości półki 60 kg/mb. - Konstrukcja i technologia panele przedniego regałów: Panel przedni wykonany z płyty laminowanej grubości 18 mm w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. Panel mocowany do przedniej ściany bocznej regału. - Konstrukcja i technologia wykonania lady: Materiał: płyta laminowana o grubości min.15 mm, bryły wykończono okleiną ABS 0,5mm. Kolor: korpus w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. IV. Pozostałe wymagania: Regały powinny być objęte 5 letnią gwarancją. Regały powinny posiadać odpowiednie Atesty i certyfikaty: 1) Aktualny Atest Higieniczny. 2) Aktualna Klasyfikacja ogniowa w zakresie reakcji na ogień, zgodna z aktualnie obowiązującymi normami wystawiona na producenta regałów. 3) Certyfikat lub świadectwo Bezpieczeństwa Pracy na wyrób o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa, zgodne z aktualnie obowiązującymi normami. 4) Deklaracje zgodności.
2. Składany stół konferencyjny I. Opis: Model: Prostokątny Podstawa: Składany II. Materiał: Materiał blatu: Laminat Materiał podstawy: Stal III. Kolor: Kolor blatu: Buk Kolor stelaża: Chrom IV. Wymiary: Długość:1800 mm Wysokość:720 mm Szerokość:800 mm Wysokość po złożeniu:70 mm Grubość blatu:22 mm V. Dodatkowe wymagania: Montaż: Zmontowane
3. Krzesła I. Opis: Plastik Slim Lakierowany proszkowo metalowy stelaż krzesła. Siedzisko oraz oparcie wykonane z polipropylenu. Wysokość 755 mm, wys. Siedziska 435, szer. 375 II. Materiał: rama chromowana, siedzisko - siedmiowarstwowa sklejka, gumowe zakończenia na nogach III. Kolor: rama chrom, siedzisko buk IV. Wymiary: Wysokość całkowita 82 cm Szerokość całkowita 54 cm Głębokość całkowita 59 cm Wysokość do siedziska 45 cm Głębokość siedziska 42 cm Wysokość oparcia 36 cm V. Dodatkowe wymagania: Możliwość sztaplowania krzeseł w stosy do 12 sztuk, dająca oszczędność powierzchni magazynowej Wytrzymałość konstrukcji na obciążenia do 160 kg Niska waga krzesła, ułatwiająca przenoszenie i sprawną aranżację meblowanego pomieszczenia
Jeżeli zapytanie ofertowe wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem /minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe/Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.

CPV: 39155000-3, 39111000-3, 39121200-8

Dokument nr: 1/2024/PS

Składanie ofert:
5. Ofertę należy złożyć do dnia 28 maja 2024r. do godz. 15:00
o w siedzibie Zamawiającego,
przesyłką pocztową/kurierem, na adres mailowy: urzad@sadowie.pl

Miejsce i termin realizacji:
Maksymalny termin realizacji zamówienia to 21 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzjelenia zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które spełniają warunki dotyczące:
o zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
o sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
o zdolności technicznej lub zawodowej.
Na potwierdzenie spełniania tych wymogów należy złożyć podpisany formularz ofertowy, gdzie zawarto oświadczenie w tej sprawie.
2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.
IV. Kryteria wyboru oferty i oceny ofert
W odniesieniu do Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
Nr kryterium Opis kryteriów oceny Znaczenie
1 Oferowana cena brutto 100%
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do w/w kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
Punkty przyznawane będą wg następującego wzoru:
A. Kryterium ,,cena" w PLN
o Cena oferty to cena brutto.
o Podatek VAT Oferent powinien ustalić zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
a) znaczenie kryterium -100%
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,ceny" LC = (Cmin/C) x 100 Gdzie:
LC - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Cena" ocenianej oferty
C - cena w ofercie ocenianej
Cmin - najniższa cena spośród ofert złożonych w postępowaniu
Oferty w tym kryterium będą oceniane według ilorazu: cena oferty z najniższą ceną / cena badanej oferty x 100%
V. Sposób przygotowania i złożenia oferty
Wykonawca składa:
- ofertę - Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1
- oświadczenie o braku powiązań,
- w przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli
oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów.
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę obejmującą jedną lub dwie części (Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych).
4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestrowym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej:
Gmina Sadowie, Sadowie 86, 27-580 Sadowie Kopertę należy oznakować napisem o treści:
Oferta na Dostawę pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. ,,Przebudowa i wyposażenie Biblioteki - Ośrodka Kultury". Nie otwierać do 28 maja 2024r. do godz. 15:00
Nie dopuszcza się składania ofert za pomocą faxu
7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Zamawiającego
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane i będą odesłane do Oferenta bez otwierania.
10. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty.
11. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. Warunki zmiany umowy
Opisano we wzorze umowy - zał. nr 3 do Zapytania ofertowego.
VII Warunki płatności
Płatność z tytułu wykonania dostaw będzie zrealizowana przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze lub rachunku, w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Istnieje możliwość płatności częściowych - każdorazowo po odbiorze cząstkowym dostaw.
VIII Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od podpisania umowy bez podania przyczyny.
2. Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia można zadawać do 27 maja 2023r. do godz. 10:00 drogą elektroniczną na e-mail: p.kasprzyk@sadowie.pl lub urzad@sadowie.pl

Kontakt:
3. Osobą upoważnioną do udzielania wszelkich informacji związanych z zamówieniem jest Pani Paulina Kasprzyk tel. 158692437

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.