Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1223z dziś
7430z ostatnich 7 dni
24304z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wyposażenia budynków świetlic wiejskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wyposażenia budynków świetlic wiejskich

Data zamieszczenia: 2024-05-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Opatów
ul. Plac Obrońców Pokoju 34
27-500 Opatów
powiat: opatowski
tel: 15 8681 300, tel. 15 868 13 26
opatow@umopatow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Opatów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 15 8681 300, te
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia budynków świetlic wiejskich w Strzyżowicach i Gojcowie dla zadania ,,Przebudowa i wyposażenie budynków świetlic wiejskich w Gojcowie i Strzyżowicach".
2) Elementami składowymi dostawy są:
Świetlica w Strzyżowicach:
a) Kuchnia z piekarnikiem
b) Dozownik mydła
c) Dozownik papieru
d) Zestaw mebli do kuchni
e) Stoły
f) Regał
g) Lodówka
h) Wieża
i) Piłkarzyki

Świetlica w Gojcowie:
a) Kuchnia z piekarnikiem
b) Dozownik mydła
c) Dozownik papieru
d) Zestaw mebli do kuchni
e) Stoły
f) Lodówka
g) Zmywarka
h) Piłkarzyki
i) Krzesła
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczno-jakościowe, jakie mają spełniać poszczególne elementy składowe zamówienia, zostały określone w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego (Specyfikacja przedmiotu zamówienia). Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie minimalne parametry określone w załączniku.
4) Na potwierdzenie, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Oferent zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (Formularz cenowy). W przypadku dodatkowego wezwania Zamawiającego, Oferent zobowiązany będzie do załączenia do oferty dokumentacji technicznej (foldery lub certyfikaty lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty o równoważnej wartości), aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy oferowana dostawa odpowiada wymaganiom postawionym w zapytaniu ofertowym.
5) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Dostawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
8) Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje). Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności.
9) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia i konfiguracji wszystkich dostarczonych urządzeń.

CPV: 37461000, 39100000-3, 39141000-2, 39160000-1, 39162000-5, 39710000-2, 44411000-4

Składanie ofert:
1) Składanie ofert
a) Oferta może zostać złożona osobiście, przez kuriera, pocztę na adres Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Opatowie, Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów,
b) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 07.06.2024 r. o godz. 12:00.
e) Na kopercie należy umieścić napis: Oferta na dostawę i montaż wyposażenia budynków świetlic wiejskich w Strzyżowicach i Gojcowie dla zadania ,,Przebudowa i wyposażenie budynków świetlic wiejskich w Gojcowie i Strzyżowicach"."" Nie otwierać przed dniem 07.06.2024r., godz. 12:10

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia :
1) Termin realizacji zamówienia (dostawy): od daty podpisaniu umowy do 24 października 2024 roku.
2) Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do Świetlic wiejskich w Strzyżowicach i Gojcowie, powiat opatowski, zamontowany, zainstalowany i uruchomiony.
3) Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez każdą ze stron.

Wymagania:
3. Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie realizowane jest w trybie zapytania ofertowego w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustaw z dnia 11 września 2019r Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.)

Zadanie realizowane jest w ramach operacji typu ,,Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW).
3) Zalecane jest aby przed dostawą mebli i urządzeń Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy i montażu przedmiotu zamówienia oraz konsultacja Wykonawcy z bezpośrednim użytkownikiem Zamawiającego w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Zamawiający wymaga okresu gwarancji jednolitego na całość sprzętu objętego zapytaniem. Zamawiającemu przysługują uprawnienia wynikające z rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
7) W ramach realizacji umowy Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, w pełni sprawny technicznie, wolny od wad, nie powystawowy, gotowy do użycia, spełniający wymogi bezpieczeństwa, posiadający wymagane prawem atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty wynikające z obowiązujących przepisów w tym zakresie.
c) Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
d) Ofertę należy złożyć opakowaną w kopertę.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
3) Treść oferty musi odpowiadać treści zawartej w zapytaniu ofertowym
4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od każdego oferenta dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
6) W przypadku unieważnienia postępowania, złożone przez Wykonawców oferty pozostaną w dokumentacji Zamawiającego.
7. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy
1) Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3.
2) Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- Oświadczenie RODO (zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego);
- Formularz cenowy - załącznik nr 2
- oświadczenie o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę- załącznik nr 5
3) Oferta winna być sporządzona w języku polskim, napisana na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę uprawnioną.
4) Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję.
5) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie rejestrowym, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy.
6) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1) Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium ,,cena".
2) Liczba punktów w kryterium ,,cena" obliczane będzie zgodnie z poniższym wzorem: liczba punktów = cena brutto oferty najtańszej/ cena brutto oferty badanej x 100
3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska najwięcej punktów.
9. Warunki płatności
1) Przewiduje się płatność jednorazową za wykonaną dostawę na podstawie protokołu końcowego odbioru i prawidłowo wystawionej faktury.
2) Płatności za fakturę nastąpi na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
3) Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
10. Informacja na temat zakazu powiazań osobowych lub kapitałowych
1) Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2) Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa handlowego lub nie został określony przez IZ,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
11. Podstawy wykluczenia:
Z postępowania zamawiający wykluczy wykonawców w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
13. Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
2) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

Kontakt:
12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami.
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Milena Krakowiak tel. 15 868 13 26, e-mail: krakowiak@umopatow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.