Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zaklików
ul. Zachodnia 15
37-470 Zaklików
powiat: stalowowolski
zamowienia@zaklikow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaklików
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego obejmującego zadaniepn.: ,,Budowa, przebudowa i modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Zaklików"
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia:
Wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego obejmującego Budowa, przebudowa i modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Zaklików
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zasadach wynikających z przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 oraz z 2022 r. poz. 88.) oraz określonych w niniejszym zapytaniu, w specjalności drogowej przy realizacji robót budowlanych związanych z budową, przebudową i modernizacją dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików w zakresie następujących zadań inwestycyjnych
2.1.1. Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi wewnętrznej Ul. Dworcowa w Zaklikowie na odcinku od km 0+000,0 do km 0+506,5 obejmujące swym zakresem m.in.:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe : odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie,
b) podbudowa jezdni: ręczne i mechaniczne wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa nawierzchni z jezdni z kruszywa łamanego wraz wyrównaniem betonem cementowym
c) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -- piaskowej, ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem oraz obcięciem i rozbiórką (lokalnie ) istniejącej nawierzchni z płyt betonowych,
d) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego poprzez ustawienie słupków z rur stalowych, przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych, wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami cienkowarstwowego,
e) roboty wykończeniowe i inne: regulacja pionowa studni i wpustów, inwentaryzacja powykonawcza.
2.1.2. Zadanie nr 2 Przebudowa drogi gminnej nr 101408R Antoniówka - Karkówka w m. Antoniówka w km 0+010,0 do km 0+479,0 i od km 0+511,0 do km 1+022,2 na łącznej długości 980,2 m obejmujące swym zakresem m.in.:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe : odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie, frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem materiału
b) podbudowa jezdni: ręczne wykonanie koryta wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniach, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego, przyklejenie geosiatki na całej powierzchni jezdni
c) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumiczną mieszanką mineralno -- asfaltową, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem podłoża emulsją asfaltową wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego,
d) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego poprzez ustawienie słupków z rur stalowych, przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych, wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami cienkowarstwowego,
e) roboty wykończeniowe i inne: umocnienie poboczy kruszywem łamanym, oczyszczenie przepustów z namułu, inwentaryzacja powykonawcza.
2.1.3. Zadanie nr 3 - Modernizacja i remont drogi gminnej w m-ci Józefów na odcinku w km 1+083,3 do km 1+903,3 obejmujące swym zakresem m.in.:
a) roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, zdjęcie ziemi urodzajnej wraz zagospodarowaniem pozyskanego gruntu w rejonie robót
b) podbudowy: profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
c) nawierzchnie: wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -- asfaltowo grysowej wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy podbudowy
d) roboty wykończeniowe i inne: wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego poprzez ustawienie słupków z rur stalowych, przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych, wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami cienkowarstwowego, inwentaryzacja powykonawcza.
2.1.4. Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej przy szkole w m. Zdziechowice Drugie na łącznym odcinku o długości 246,9 m obejmujące swym zakresem m.in.:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe : odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej, rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową, rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych oraz krawężników i obrzeży betonowych wraz z wywozem materiałów z rozbiórki, wykonanie nasypu ( zasypanie nieczynnego zbiornika piaskiem),
b) podbudowy: wykonanie koryta drogi, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego, przyklejenie geosiatki, wyrównanie nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową,
c) nawierzchnie: wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -- asfaltowo grysowej, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo -- piaskowej ( chodniki i plac manewrowy przylegający do jezdni), ustawienie krawężników ( na ławie betonowej z oporem) i obrzeży betonowych ( na podsypce cementowo --piaskowej) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym
d) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego poprzez ustawienie słupków z rur stalowych, przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków drogowych, wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami cienkowarstwowego,
e) roboty wykończeniowe i inne: regulacja pionowa studni i wpustów, inwentaryzacja powykonawcza,
2.1.5. Zadanie nr 5 - Przebudowa drogi gminnej nr 101408R Antoniówka - Karkówka w m. Karkówka w km 2+442,5 do km 2+986,0 obejmujące swym zakresem m.in.:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe : odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie, frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem materiału
b) podbudowa jezdni: ręczne wykonanie koryta wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniach, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego, przyklejenie geosiatki na całej powierzchni jezdni
c) nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumiczną mieszanką mineralno -- asfaltową, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wraz z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem podłoża emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego,
d) roboty wykończeniowe i inne: oczyszczenie części przelotowej przepustu, remont istniejącego przepustu polegający na rozbiórce istniejącej nawierzchni nad przepustem, odkopanie części przelotowej przepustu, regulacja i uszczelnienie styków kręgów z 2 warstw papy, wykonanie opasek betonowych, wykonanie obsypki przepustu, odtworzenie podbudowy i nawierzchni bitumicznej, montaż prefabrykowanych ścianek czołowych, umocnienie poboczy kruszywem łamanym, inwentaryzacja powykonawcza
2.2. Szczegółowy zakres robót objętych pełnieniem nadzoru inwestorskiego znajduje się na stronie internetowej zamawiającego https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/
(numer postępowania ZP.271.2.2023 - nazwa postępowania: Budowa, przebudowa i modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Zaklików - Link do postępowania:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl
2.3. Do obowiązków inspektorów będzie należało w szczególności:
a) Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych,
b) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami SWZ dla robót budowlanych objętych postępowaniami ZP.271.2.2023
c) Zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów umowy i postanowień SWZ
d) Dokonywanie sprawdzenia czy produkty oferowane przez Wykonawcę, jako równoważne do rozwiązań określonych w SWZ spełnią warunki równoważności, w szczególności poprzez wydanie opinii akceptującej lub braku akceptacji na zastosowanie zaproponowanych produktów
e) Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu, co odnotowane zostanie wpisem w dzienniku budowy,
f) Przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem,
g) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane oraz zgodnych z parametrami określonymi przez Zamawiającego w SWZ,
h) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania
i) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, w szczególności potwierdzanie przekazywanych przez Wykonawcę obmiarów wykonanych robót,
j) Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn
k) Zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych wraz ze wskazaniem zakresu koniecznych do wykonania robót w postaci przedmiaru - inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania tych robót,
1) Nadzorowanie nad kompletowaniem i kontrola wszystkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót w szczególności dotyczących atestów materiałów, orzeczeń, deklaracji zgodności, certyfikatów, jakości materiałów wbudowanych w trakcie realizacji, potwierdzenie kompletności dokumentów załączonych przez Wykonawcę do odbioru końcowego,
m) Rozliczenie finansowe Wykonawcy robót zgodnie z umową na roboty budowlane, w szczególności sprawdzenie zgodności kosztorysu powykonawczego przekazanego przez Wykonawcę z rzeczywistym zakresem wykonanych robót.
n) Uczestniczenie w komisji odbioru końcowego oraz przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych w okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawcy robót budowlanych oraz dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 4/2023, IND.I.7013.ZO.4.2023

Składanie ofert:
1. Oferta musi być złożona w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim w Zaklikowie, Ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików, w terminie do 03.02.2023 r. godz. 1322 Dopuszcza się złożenie oferty w formie pisemnej lub elektronicznej w formie skanu podpisanej oferty lub dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres: zamowienia@zaklikow.pl

Miejsce i termin realizacji:
II. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy.
2. Planowany termin zakończenia zadania inwestycyjnego objętego nadzorem: dziesięć miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych .
3. Termin zakończenia obowiązków w zakresie nadzoru inwestorskiego: wraz z okresem gwarancyjnym określonym w ofercie Wykonawcy robót budowlanych (min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót budowlanych)

Wymagania:
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji ma być wystawione w oryginale oraz podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z zawartej umowy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych: na jedną lub dwie części stanowiące przedmiot zamówienia.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom (usług nadzoru dla danej branży objętej przedmiotem zapytania). W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w formularzu oferta i wskazania Podwykonawców.
7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie dodatkowych negocjacji z oferentami.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu przygotowania i złożenia oferty.
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że:
1.1. Dysponują personelem, skierowanym do realizacji zamówienia publicznego, który obejmuje w szczególności minimum 1 osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej (w rozumieniu przepisów aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie) w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, kierowania wytwarzaniem konstrukcyjnych elementów budowlanych oraz nadzoru i kontroli technicznej wytwarzania tych elementów, wykonywania nadzoru inwestorskiego , sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz doświadczenie przy realizacji minimum jednego zadania polegających na wykonaniu remontu, budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z masy mineralno -- asfaltowej na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy (robót) -- stosowną informację, zawierającą m.in. nazwę nadzorowanego zadania oraz nazwę Zamawiającego, należy zawrzeć w załączniku nr 1 do zapytania formularz oferta
1.2. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 oraz z 2022 r. poz. 88), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
1.3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego: kopię dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają doświadczenie określone w ofercie, zgodnie z wymaganiami określonymi powyżej (zawierających w szczególności: zakres i potwierdzenie prawidłowości zrealizowanych usług wystawione przez zleceniodawców) oraz kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku braku dostarczenia przedmiotowych dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego i załączników do zapytania.
3. Opis sposobu przygotowania ofert:
3.1 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (w szczególności zawierać wszystkie dane zawarte w przedmiotowym formularzu) i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym (czytelnym) niezmywalnym atramentem (tuszem), być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres email, numer NIP, być podpisana przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego.
3.2 Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć (dokumenty wymagane na dzień składania ofert):
a) Formularz ofertowe - zał. nr 1
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -- zał. nr 2
c) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.
d) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale I ust. 3.
3.3 Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3.4 Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i zadania z odpowiednim dopiskiem (zmiana, uzupełnienie lub wycofanie).
3.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienie postępowania przez Zamawiającego Wykonawcom nie będzie przysługiwało żadne wynagrodzenie lub zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.6 Zamawiający zastrzega prawo do odrzucenia oferty, która nie będzie zawierać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub w przypadku, gdy złożone dokumenty nie będą zgodne z formą określoną w zapytaniu, bez konieczności wezwania Wykonawcy do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień
V. KRYTERIA WYBORU OFERTY
1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium oceny: 1.1 Cena ofertowa -- znaczenie 100 %.
W zakresie kryterium Kc oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
C min
Wartość punktowa ofert Kc = ------------------------ x 100 pkt
Cof
gdzie:
C min - najniższa cena ofertowa brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu ocenie, C of - cena ofertowa brutto oferty badanej
Wartość punktową oferty w kryterium cena ofertowa stanowić będzie iloczyn przyznanych punktów i znaczenia procentowego kryterium.
4t3 Inne kryteria:.....................................................................................................
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
VI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ W POSTĘPOWANIU
1. Język i forma porozumiewania się:
1.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej.
1.2 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
1.3 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
1.4 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca porozumiewają się drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Roman Kozieł w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu, tj. 7:30 -- 15:30 numer telefonu 15 8738476, adres email: roman.koziel@zaklikow.pl
VII WYKLUCZENIE WYKONAWCY
1. Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1.1 Uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
1.2 Posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji,
1.3 Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
1.4 Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę:
2.1 Który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał
lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
2.2 Który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z dwoma Wykonawcami, których oferty zostaną uznane za najkorzystniejsze (uzyskają najwyższą punktację zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert). Negocjacje polegać będą na umożliwieniu złożenia dodatkowej oferty cenowej w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i formie.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone w siedzibie Zamawiającego lub umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego oraz przesłane drogą pocztową do Wykonawców , którzy złożyli oferty.
X. DODATKOWE INFORMACJE
1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy na wzorze i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.