łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Przesmyki)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi powiatowej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście powiat: Świnoujście tel. (91) 321 31 93, fax (91) 321 59 95, tel. 91 327 86 40 wim@um.swinoujscie.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świnoujście |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (91) 321 31 93, |
Termin składania ofert: | 2024-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dot. pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Remont drogi powiatowej prowadząca postępowanie): Wydział Inwestycji Miejskich 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania): Zamówienie dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na zadaniu pn.: ,,Remont drogi powiatowej Ul. Mostowej w Świnoujściu - odcinek od Ul. Wyspowej do Ul. Pomorskiej" Szczegółowy opis zawierają: - załącznik nr 2 -- skrócony opis zakresu rzeczowego robót budowlanych, - załącznik nr 3 - dokumentacja projektowa wg załączonego wykazu, - załącznik nr 4 - zakres zadań i czynności, 4. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): nie dotyczy. CPV: 71540000-5 Dokument nr: WIM.271.2.5.2024, 1 Otwarcie ofert: 6. Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzcnia ofert: 8.02.2024 r., godz. 14:00, w pole. 304; Składanie ofert: c) ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wim@um.swinoujscie.pl. d) termin złożenia oferty: do dnia 8.02.2024 r. godz. 12:00; Miejsce i termin realizacji: 3. Data realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do odbioru końcowego przedmiotu umowy (szacowany czas - około 7 miesięcy) Wymagania: 5. Kryteria oceny ofert wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: > Cena oferty brutto ( C) 80 % > Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) 20% Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad: ul. Mostowej w Świnoujściu - odcinek od ul. Wyspowej do ul. Pomorskiej" 1. Zamawiający: Gmina Miasto Świnoujście (komórka organizacyjna Urzędu Miasta 1) Cena oferty (C) C - 0,8 X (Ćmili / Cob) x 100 pkt gdzie: Cmin - cena brutto najniższa, Cob - cena brutto oferty badanej 2) Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia (D): 2.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru robót w specjalności drogowej posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadaj ące im uprawnienia _ wydane, na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat w nadzorowaniu na stanowisku Inspektora nadzoru w specjalności drogowej co najmniej 2 zadań inwestycyjnych, przedmiotem których była budowa lub przebudowa lub remont drogi o wartości min. 8 mln zł brutto (słownie złotych: osiem milionów 00/100), od rozpoczęcia zadania przez cały okres realizacji do jego zakończenia. Oferta otrzyma maksymalnie 10 pkt. w kryterium (Dl) Ilość realizacji, na których wskazana osoba pełniła nadzór w specjalności drogowej: 2 realizacje 3 realizacje i więcej Przyznane punkty -Dl: 5 10 Oferta Wykonawcy, który wykaże mniej niż 2 realizacje, zostanie odrzucona. 2.2. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za doświadczenie zawodowe inspektora ds. rozliczeń finansowych oraz roszczeń posiadającego doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat w rozpatrywaniu roszczeń oraz dokonywaniu rozliczeń finansowych co najmniej 1 umowy o roboty budowlane, od rozpoczęcia aż do ich ukończenia (rozliczenie końcowe), o wartości nie mniejszej niż min. 8 mln zł brutto (słownie złotych: osiem milionów 00/100) - otrzyma maksymalnie 10 pkt. w kryterium ? (D2) Ilość realizacji, na których wskazana osoba pełniła funkcję Inspektora ds. rozliczeń finansowych oraz roszczeń 1 realizacja 2 realizacje i więcej Przyznane punkty -D2: 5 10 Oferta Wykonawcy, który nie wykaże żadnej realizacji, zostanie odrzucona b) za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów tj.: L = C + Di + D2 gdzie: L - całkowita liczba punktów C - ilość punktów za cenę oferty Di - ilość punktów za doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru robót w specjalności drogowej D2 - ilość punktów za doświadczenie zawodowe inspektora ds. rozliczeń finansowych oraz roszczeń, 5. Forma oferty. Sposób składania oferty: a) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego; b) oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę; e) oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. 7. Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej FV. 8. Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi. 9. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz innych składanych dokumentów lub oświadczeń. 10. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z innymi złożonymi dokumentami , niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W ww. przypadkach zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 11. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy. 12. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu. 13. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert; 2) została złożona przez wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, b) jest niezgodna z zapytaniem ofertowym; 3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 4) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu; 7) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 12 ppkt 1, 2 oraz 3, 8) obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, stwierdzającej ich negatywny wpływ na bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo narodowe. Kontakt: 2. Dane do kontaktu: Główny specjalista Wydziału Inwestycji Miejskich, lszlapa@um.swinoujscie.pl: wim@um.swinoujscie.pl: tel. 91 327 86 40; |
© eurobudowa.pl 2004-2024