Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
17z dziś
6230z ostatnich 7 dni
23104z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa osprzętu oświetleniowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa osprzętu oświetleniowego

Data zamieszczenia: 2024-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Koluszkach
ul. Mickiewicza 4
95-040 Koluszki
powiat: łódzki wschodni
telefon 447140495
j.laszczyk@koluszki.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Koluszki
Wadium: odstępuje
Nr telefonu: telefon 447140495
Termin składania ofert: 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
Postępowanie poniżej kwoty 130 tyś zł

DOSTAWA osprzętu oświetleniowego
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa:
1. Philips SON-T PIA Plus 70W 220V E27 2000 K 6600 LM w ilości do 400 szt.
2. Lampa sodowa wysokoprężna tubularna 100W E40 2000K 9000LM w ilości do 200 szt.
3. Lampa sodowa wysokoprężna tubularna 150W E40 2000K 17500LM w ilości do 200 szt.
4. Lampa sodowa wysokoprężna tubularna 250W E40 20000K 33200LM w ilości do 50 szt.
5. statecznik magnetyczny do lamp wyładowczych 70W, 50Hz, 230V - w ilości do 20 szt.
6. statecznik magnetyczny do lamp wyładowczych 150W, 50Hz, 230V - w ilości do 20 szt.
7. układ zapłonowy elektroniczny 70-400W - w ilości do 100 szt.

Otwarcie ofert: 5) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20-02-2024 r. o godz. 12.30 w Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach Ul. Mickiewicza 4 pok. 2
6) Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
1) Oferty należy składać w kancelarii Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach Ul. Mickiewicza 4 pok. 1 do dnia
20-02-2024 r. do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia:

dostawy sukcesywne od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.
na podstawie składanych zamówień cząstkowych pisemnie na adres email Wykonawcy. Za formę pisemną strony przyjmują również przesłanie zamówienia Faxem na numer telefonu wskazany przez Wykonawcę.

Wymagania:
II. Inne informacje dotyczące przetargu:

1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, każdy z Wykonawców musi złożyć ofertę kompleksową na wszystkie zadania.
2) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5) - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie dostarczyć świadectwo jakości, certyfikat lub atest potwierdzający, że dostarczony towar spełnia w/w. wymagania.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość każdorazowego kontrolowania wagi dostarczonego tłucznia. Wszelkie koszty związane z podstawieniem pojazdu na wagę na terenie miasta Koluszki ponosi Dostawca.
9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostaw tłucznia ze względu na okoliczności, których nie można przewidzieć w momencie ogłoszenia postępowania przetargowego lub nie rozpocząć dostaw ze względu na brak środków finansowych.
10) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

11) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
12) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13) Adres strony internetowej Zamawiającego https://zuk-koluszki.bip.gov.pl/
14) Zamawiający nie dopuszcza, aby przy realizacji zadania wykonawca zastosował rozwiązania równoważne opisywanym.
15) Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
16) Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy u których ponad 50 % zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej, oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
IV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert :
cena - 100 %

Najtańsza oferta otrzyma 100 pkt., a pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów obliczoną wg wzoru:

cena oferty najniższej
x 100 pkt. cena oferty badanej

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za realizację niniejszego zamówienia na poszczególnych zadaniach.
Z oferentem, który wygra przetarg zostanie zawarta umowa, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

V. Płatności

1) Rozliczenie za dostawy elementów oświetleniowych następować będzie po cenach zaoferowanych w ofercie przetargowej za każdą sztukę pomnożoną przez ilość szt. dostarczonych Zamawiającemu na jego wezwanie.
2) Zamawiający będzie zlecał dostawę w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb do wysokości nieprzekraczającej kwoty z wybranej oferty.
3) Rozliczenie za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej umowy może być regulowane przez Zamawiającego fakturami częściowymi VAT.

VI . Opis sposobu przygotowania ofert
1) Oferta powinna być sporządzona pisemnie w języku polskim.
2) Wszystkie strony oferty powinny być spięte i podpisane przez osobę / osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.
3) Oferta musi być podpisana czytelnie imieniem i nazwiskiem, albo zaparafowana wraz z pieczątka imienną tak, aby można było stwierdzić tożsamość osoby podpisującej ofertę.
4) Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem.
5) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione.
6) Wymagane pełnomocnictwo musi być przedłożone do oferty w formie oryginału, lub kopii
poświadczonej notarialnie.
7) Zaleca się ponumerowanie stron ofertowych.
8) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby ( lub osób ) uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy.
9) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
10) Oferty należy składać w zaklejonych kopertach lub opakowaniach.
11) Ofertę należy zapakować w kopertę lub opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne.

12) Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres :
Zamawiającego i opatrzona napisem: ,, Oferta na dostawę osprzętu oświetleniowego " oraz ,, Nie otwierać przed dniem 20-02-2024 r. do godz. 1230 "
13) Koperta wewnętrzna powinna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby
można było ją odesłać nie otwartą, w przypadku złożenia danej oferty po wymaganym terminie.

2) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę, jednocześnie informując pisemnie o tym fakcie Zamawiającego.
3) Oferta zmieniona powinna być także złożona w zaklejonej kopercie lub opakowaniu oraz
prawidłowo opisana z dopiskiem ,, oferta zmieniona".
4) Do zmienionej oferty należy dołączyć pismo przewodnie podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy informujące o zaistniałej zmianie.
7) Na otwarciu ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, oraz zaoferowane ceny.

VIII. Termin związania ofertą.

1) Wykonawcy zostają związani złożoną przez siebie ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert.
2) Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
IX. Opis sposobu obliczenia ceny i informacja dotycząca walut obcych.
1) Cena oferty musi być wyrażona w walucie polskiej.
2) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą w walutach obcych.
3) Cena ofertowa w wysokości netto oraz brutto za sumę asortymentu oświetleniowego powinna być podana liczbowo i słownie, jako równowartość wynagrodzenia.

X. Tryb udzielania wyjaśnień na temat dokumentów przetargowych.
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ZAPROSZENIA. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku. 4)Pytania Wykonawców oraz odpowiedzi Zamawiającego muszą być sformułowane na piśmie - wymiana korespondencji może odbywać się przy pomocy połączeń faxowych lub e-maila ( wymaga się pisemnego potwierdzenia treści przesłanych faxów lub e - maila ). 5)Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający publikuje na stronie internetowej, na której udostępniona zostało Zaproszenie.
6) W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia.
7) Dokonaną zmianę zaproszenia Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zaproszenie, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej zamieszcza ją także na tej stronie.
8) Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieszcza informacje na stronie internetowej, jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniona na tej stronie.
9) Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.

XI. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do zaproszenia
2. Aktualny wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualny wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. Wyżej Wymienione dokumenty muszą być wystawione co najmniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

XII. Badanie kompletności ofert i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2) Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać
spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
3) W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4) Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem przypadków ujętych w punkcie XII ppkt. 5
5) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

XIII. Wymagania dotyczące wadium - Zamawiający odstępuje od żądania wpłaty wadium przetargowego.
XIV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
XV. Informacje o formalnościach jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .

1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informację o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę ( firmę ), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy
którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy ( firmy ) , albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. Informacja ta będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach ul. Mickiewicza 4 oraz na stronie internetowej Zamawiającego https://zuk-koluszki.bip.gov.pl/
2) Zawarcie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie podanym w w/w piśmie lub poprzez wymianę umowy podpisanej przez strony w swoich siedzibach i odesłanie podpisanej umowy pocztą lub kurierem. Dopuszcza się również podpisanie umowy podpisem kwalifikowanym.
3) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia przed zawarciem umowy Wykonawcy będą zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

XVI . Ogólne warunki umowy. Dopuszczalne przypadki zmian postanowień zawartej umowy.

1) Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy załączony do zaproszenia - Załącznik nr 2
2) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w uzasadnionych przypadkach, lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówienia,
b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
d) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu dostaw, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego po cenach wynikających ze złożonej oferty,
e) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT ) cena
netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.
XVII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego
z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje powinny być przekazywane przez zamawiającego i wykonawcę pisemnie:
a) drogą pocztową,
b) osobiście poprzez złożenie w kancelarii Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 4
c) faksem na numer (044) 7140495
d) e -mailem na adres j.laszczyk@koluszki.pl
2) Informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
3) W przypadku przekazywania informacji drogą faksową lub e - mailem, każda ze stron na żądanie drugiej strony powinna niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania.

Kontakt:
4) Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest :
Jacek Łaszczyk

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.