Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usuwanie śniegu z dachów budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie śniegu z dachów budynków

Data zamieszczenia: 2024-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Totalizator Sportowy sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
ul. Targowa 25
03-728 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 513-001-132
krzysztof.sikora@totalizator.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 513-001-132
Termin składania ofert: 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usuwanie śniegu z dachów budynków znajdujących się na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia i warunki jego realizacji
2.1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na profesjonalnym usuwaniu śniegu, nawisów śnieżnych, oblodzeń i sopli z dachów budynków znajdujących się na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie w tym budynków.:
2.1.1.
Trybuny I, II i III, biurowca - dach płaski, papa, taras trybuny I - kamień, taras trybuny II - sztuczna trawa ,
2.1.2.
Biurowca administracji, Siodlarni - dach płaski, papa,
2.1.3.
15 budynków mieszkalnych - dach dwuspadowy, płyta włóknowo-cementowa,
2.1.4.
26 budynków stajni- dach dwuspadowy, eternit, płyta włóknowo-cementowa
Rodzaj usługi każdorazowo uwzględniać musi rodzaj nawierzchni dachu i znajdującą się na nim infrastrukturę.
2.2.
Usługa, o której jest mowa w ust. 1 będzie obejmowała:
2.2.1. w zależności od potrzeb ręczne lub mechaniczne zgarnianie śniegu z dachu obiektu tak, aby poszycie dachu oraz znajdująca się na dachu infrastruktura techniczna nie uległa uszkodzeniu;
2.2.2.odladzanie skrajnych fragmentów dachu, rynien, otworów rur spustowych;
2.2.3.uprzątanie i pryzmowanie zrzuconego śniegu i lodu w miejscach wskazanych przez TWKS
2.1.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa szczegółowo wzór umowy stanowiący załącznik nr 2.

Dokument nr: 01/OAN/2024

Składanie ofert:
7. TERMIN SKŁADANIA ofert
7.1. Oferty należy składać w terminie do dnia16.02.2024 r. do godz. 1200
8. Forma i sposób składania ofert
8.1.
Ofertę należy złożyć jednej z poniższych form:
8.1.1.
w formie pisemnej,
8.1.2.
w formie dokumentowej jako skan podpisanych dokumentów,
8.1.3.
w formie elektronicznej, z użyciem odpowiednio: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaawansowanego podpisu elektronicznego, podpisu wygenerowanego przy pomocy platform dedykowanych do uwierzytelniania podpisów, zgodnie z wymogami zawartymi w zaproszeniu do składania ofert.
8.2.1.W przypadku, gdy oferta składana jest w formie pisemnej:
1)
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w recepcji w sekretariacie Oddziału TWKS od poniedziałku do piątku w godz.ch od 8:00 do 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
3.1.
Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony i będzie realizowana na podstawie Zleceń Zamawiającego. Zlecenia będą realizowane najpóźniej po 8 godz.ch od zgłoszenia.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu
4.1.
Umowa może zostać zawarta z wykonawcą, który spełnia następujące wymogi:
4.1.3.
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 usługi obejmujące podobny zakres jak w Przedmiocie Zamówienia o wartości co najmniej 10 000 zł każda usługa.
4.1.4.
dysponuje sprzętem odpowiednim do zrealizowania zadania które jest przedmiotem Zamówienia;
4.1.5.
dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu Zamówienia, tj. posiadającymi m. in uprawnienia do pracy na wysokości.
4.1.6.
zaakceptuje bez zastrzeżeń warunki realizacji zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2;
4.1.7.
odbędzie wizję lokalną na terenie TWKS
4.1.8.
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia,
1)
tj. terminowo realizuje zobowiązania publicznoprawne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz wobec właściwych organów podatkowych.
Postępowanie zakupowe nr 01/OAN/2024
Strona 2 z 16
2)
posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł, bądź złoży oświadczenie, iż w przypadku dokonania wyboru jego Oferty ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej na taką kwotę, zgodnie z wymogami zawartymi w Umowie.
4.2.
Nie jest dopuszczalne wykazywanie się doświadczeniem osób trzecich.
4.3.
Nie dopuszcza się składania ofert wspólnych, tj. przez konsorcjum firm.
4.4.
Nie dopuszcza się udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń składanych przez wykonawcę
5.1.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
5.1.1.
formularz oferty, zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 1, w ramach którego składane jest również oświadczenie o terminowym realizowaniu przez wykonawcę zobowiązań publicznoprawnych wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz wobec właściwych organów podatkowych, z tym że Zamawiający zastrzega się prawo do żądania od wybranego wykonawcy przedstawienia aktualnych zaświadczeń wystawionych przez właściwy organ nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.1.2.
pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika;
5.1.3.
parafowany na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 2, na potwierdzenie akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy;
5.1.4.
wykaz zrealizowanych trzech usług, zgodnie z załącznikiem nr 3 do zaproszenia, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w ppkt. 4.1.1., wraz z dokumentami referencyjnymi potwierdzającymi należyte ich wykonanie, którymi mogą być np. referencje wystawione przez kontrahenta, na rzecz którego zrealizowano trzy usługi, wystawione faktury wraz z potwierdzeniem zapłaty, protokoły odbioru i inne dokumenty, o ile potwierdzają realizację wskazanych w wykazie usług;
5.1.5.
podpisaną klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o. - załącznik nr 4 do zaproszenia.
5.1.6.
potwierdzenie odbycia Wizji lokalnej, zgodnie z załącznikiem nr 7.
5.1.7.
Kopię polisy OC ważnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), albo oświadczenie własne Wykonawcy (wg wzoru w Załączniku nr 6 do Zaproszenia), iż w przypadku dokonania wyboru jego Oferty ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej na taką kwotę, zgodnie z wymogami Umowy;
5.2.
Dodatkowo wykonawca może złożyć aktualny KRS/wypis z CEIDG.
6. Wymagany sposób przedstawienia ceny w ofercie
6.1.
W formularzu oferty należy podać cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2 zaproszenia (cena oferty). Osobno należy podać cenę za odśnieżanie dachu i osobno za zbijanie nawisów, oblodzeń i sopli z krawędzi dachu.
6.2.
Cenę oferty należy podać w złotych polskich, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
6.3.
Zaoferowana cena stanowi całkowite wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia i musi uwzględniać wszystkie koszty jego realizacji, zgodnie z warunkami określonymi w zaproszeniu, w tym we wzorze umowy.
6.4.
W przypadku, gdy cena zostanie podana z inną dokładnością niż wymagana, wówczas: dla podanej większej liczby miejsc po przecinku, przyjęte zostaną dwa miejsca bez dokonywania zaokrągleń,
- dla podanej większej liczby miejsc po przecinku, przyjęte zostaną dwa miejsca bez dokonywania zaokrągleń,
- dla podanego jednego miejsca po przecinku lub braku cyfr po przecinku, przyjęta zostanie cyfra zero w odpowiednie miejsce.
6.5. Nie jest dopuszczalne zaoferowanie ceny 0,00 zł.
Podpisy powinny być złożone w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej.
8.2.
Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
2)
Wszelkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginałach albo w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, z tym że formularz oferty i oświadczenia wykonawcy składane są wyłącznie w oryginale.
8.2.2.W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w formie dokumentowej lub elektronicznej:
1) Ofertę należy przekazać na adres email krzysztof.sikora@totalizator.pl
2). Dopuszczalny rozmiar jednej wiadomości e-mail nie może być większy niż 20 MB.
3). Oferta składana drogą elektroniczną może zawierać skany podpisanych dokumentów w formacie *.pdf lub dokumenty podpisane elektronicznie (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaawansowanym podpisem elektronicznym, podpisem wygenerowanym przy pomocy platform dedykowanych do uwierzytelniania podpisów). W przypadku przesyłanych kopii dokumentów podpis wykonawcy potwierdza zgodność z oryginałem.
8.3.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
9. Termin związania ofertą
9.1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni (trzydziestu) dni, licząc od upływu terminu składania ofert, z możliwością przedłużenia tego okresu na wniosek zamawiającego.
10. Kryteria oceny ofert i zasady wyboru oferty
10.1.
Złożone oferty zostaną ocenione na podstawie kryterium punktowego, na podstawie zaoferowanych cen za odśnieżanie dachów i cen za zbijanie nawisów śnieżnych i sopli, zgodnie z następującym wzorem: Lp. Nazwa kryterium Wzór i opis kryterium Waga kryterium (pkt) 1
Cena (kwota brutto)
a)
Wzór do oceny kryterium koszt usługi odśnieżania dachu:
Najniższa cena brutto zaoferowana w Postępowaniu
C = X 70
Cena brutto Wykonawcy, którego Oferta jest oceniana
70 pkt 2
Cena (kwota brutto)
b)
Wzór do oceny kryterium koszt usługi zbijania nawisów śnieżnych i sopli:
Najniższa cena brutto zaoferowana w Postępowaniu
B = X 30
Cena brutto Wykonawcy, którego Oferta jest oceniana
30 pkt
10.2.
Oceniana będzie suma punktów z oferty 1 i 2.Oferta zwycięzcy postępowania może uzyskać w sumie maksymalnie 100 punktów, w oparciu o opisane kryteria. Pozostałym Oferentom spełniającym wymagania niniejszego zapytania ofertowego przypisana zostanie mniejsza (proporcjonalnie do oferty najkorzystniejszej) ilość punktów zgodnie z powyższym wzorem.
10.3.
Suma punktów uzyskanych w ramach kryterium będzie stanowić końcową ocenę Oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10.4.
Wybrana zostanie Oferta z najwyższą ilością punktów, nie podlegająca odrzuceniu.
10.5.
W przypadku, gdy dwie lub więcej Ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny Ofert, Zamawiający dokona wyboru Oferty z niższą ceną. W przypadku zaś, gdy dwie lub więcej Ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty do złożenia ofert dodatkowych, zawierających jedynie zmianę cen.
10.6.
Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych Ofertach.
10.7.
Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zostanie zawarta umowa zgodnie z wzorem w załączniku nr 2.
11. Klauzula informacyjna. Dane osobowe.
11.1.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Totalizator Sportowy Sp. z o. o. stanowią załącznik nr 5.
11.2.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w imieniu Totalizatora Sportowego Sp. z o. o., w stosunku do wszystkich osób, których dane osobowe przekazał w związku z ofertą, obowiązek informacyjny stanowiący załącznik nr 5, jednocześnie wskazując siebie jako źródło pochodzenia danych osobowych oraz poinformować o zakresie przekazanych danych do Totalizatora Sportowego Sp. z o. o.
12. Wykaz załączników do zaproszenia do składania ofert, stanowiących jego integralną część
OGÓLNE ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM
1.
Poniższe pojęcia używane w zaproszeniu do składania ofert należy rozumieć zgodnie z poniższymi definicjami:
1)
oferta - oferta w rozumieniu kodeksu cywilnego, podpisana przez wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji, złożona na realizację przedmiotu zamówienia określonego w zaproszeniu, w odpowiedniej formie i w odpowiednim czasie, zgodnie z określonymi wymogami i zasadami;
2)
postępowanie zakupowe - oznacza prowadzone przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o. postępowanie zakupowe, mające na celu dokonanie wyboru wykonawcy, który zrealizuje przedmiot zamówienia na warunkach określonych w zaproszeniu do składania ofert;
3)
przedmiot zamówienia - zakres świadczeń określony w zaproszeniu do składania ofert;
4)
umowa - umowa, jaka zostanie zawarta z wybranym w postępowaniu zakupowym wykonawcą, zgodnie z warunkami określonymi w zaproszeniu do składania ofert;
5)
wykonawca - podmiot, który oferuje na rynku realizację świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia, który ubiega się o zawarcie umowy lub podmiot, z którym zawarto umowę;
6)
zaproszenie do składania ofert lub zaproszenie - dokument opisujący przedmiot zamówienia oraz zasady postępowania zakupowego, w tym sposób przygotowywania i składania ofert oraz zasady oceny i wyboru oferty.
2.
Postępowanie zakupowe nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację całości przedmiotu zamówienia określonego w zaproszeniu do składania ofert, o ile nie określono w nim inaczej.
4.
Nie dopuszcza się:
1)
składania ofert częściowych, tj. ofert na wykonanie części przedmiotu zamówienia określonego w zaproszeniu do składania ofert, chyba że postępowanie prowadzone jest w podziale na części i określono, że oferty można składać dla każdej części odrębnie;
2)
możliwości składania ofert wariantowych, tj. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż opisany w zaproszeniu do składania ofert;
3)
dokonywania zmian przez wykonawcę w treści załączonych załączników do zaproszenia do składania ofert, z zastrzeżeniem ich uzupełnienia o wymagane informacje.
5.
Złożenie oferty uważane jest za akceptację zasad prowadzenia postępowania zakupowego.
6.
Zamawiający może zażądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonej oferty i dokumentów oraz wezwać do uzupełnienia w terminie określonym przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalne uzupełnienie: formularza oferty oraz braków w treści formularza oferty w zakresie danych mających wpływ na wybór oferty.
7.
Przed upływem terminu do składania ofert, wykonawca może wycofać ofertę i w miejsce wycofanej oferty może złożyć nową ofertę.
8.
Składane w postępowaniu oferty nie są ujawniane innym wykonawcom. Wykonawcy, którzy złożyli w Postępowaniu oferty w wyznaczonym terminie mogą otrzymać informację o złożonych ofertach i zaoferowanych cenach.
9.
Wszelkie czynności związane z oceną i weryfikacją ofert dokonywane są w części niejawnej postępowania.
10.
Informacje o dokonanych ocenach ofert zgodnie z kryterium/kryteriami nie są przekazywane wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt 8.
11.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w zakresie złożonych ofert.
12.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zakupowego w każdym czasie, bez podania przyczyn.
13.
W postępowaniu zakupowym odrzuca się ofertę:
1)
złożoną po upływie terminu do składania ofert;
2)
której treść nie odpowiada wymogom określonym w dokumentacji postępowania lub uzgodnieniom poczynionym w trakcie negocjacji;
3)
wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli takie warunki określono;
4)
wykonawcy, który nie złożył dokumentów lub innych materiałów, w tym np. próbek, wzorów wymaganych w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy i nie zostały uzupełnione lub skorygowane pomimo wezwania do uzupełnień;
5)
wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość;
6)
która zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jest nieważna;
7)
wykonawcy niezaproszonego do udziału w postępowaniu, jeśli jest ono prowadzone w trybie ograniczonym;
14.
W postępowaniu zakupowym może być odrzucona oferta:
1)
w przypadku stwierdzenia, że jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
2)
w sytuacji gdy oferta zawiera rażąco niską cenę, tj. cenę znacząco odbiegającą od cen rynkowych, wskazującą na prawdopodobieństwo nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia;
3)
wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę wbrew zasadom określonym w postępowaniu;
4)
wykonawcy, z którym w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania rozwiązano umowę lub od umowy odstąpiono z winy wykonawcy;
5)
wykonawcy, który w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
a)
odstąpił od realizacji umowy lub rozwiązanie umowy nastąpiło w trybie wypowiedzenia przez wykonawcę albo w formie porozumienia stron ale przyczyną porozumienia było nienależyte wywiązywanie się wykonawcy z umowy,
b)
nie podpisał umowy pomimo dokonania wyboru jego oferty w postępowaniu lub nie wniósł zabezpieczenia i umowa nie weszła w życie,
c)
realizował umowę w sposób nienależyty powodujący naliczanie kar umownych przez zamawiającego, uzasadniający brak gwarancji należytej realizacji przedmiotu zamówienia;
6)
wykonawcy, który w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonywał obowiązków gwarancyjnych zgodnie z umową;
7)
wykonawcy, który zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
8)
wykonawcy, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania;
9)
wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r., którzy złożyli odrębne oferty, chyba że przynależność do tej samej grupy kapitałowej i istniejące między nimi powiązania nie mają wpływu na kalkulacje cenowe ofert i złożenie odrębnych ofert.

Kontakt:
7.2.
Pytania można zadawać na adres email:krzysztof.sikora@totalizator.pl, do dnia.12.02.2024
7.3.
Osobą uprawnioną do kontaktów jest Pan Krzysztof Sikora tel. 513-001-132 krzysztof.sikora@totalizator.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.