dolnośląskie (Ziębice)
lubelskie (Lublin)
świętokrzyskie (Stąporków)
śląskie (Katowice)
śląskie (Chorzów)
kujawsko-pomorskie (Lutówko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Czarna Czarna Górna 74 38-710 Czarna Górna powiat: bieszczadzki tel. 13 461 90 09, wew. 37, wew. 40 ochronasrodowiska@czarna.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Czarna Górna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 13 461 90 09, w |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zamówieniem pn.: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w popegeerowskiej miejscowości Czarna Górna" 6. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy wykonaniu zamówienia pn.: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w popegeerowskiej miejscowości Czarna Górna" Wymagane uprawnienia: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Składając ofertę Wykonawca potwierdza tym samym, że posiada uprawnienia o w/w. specjalnościach lub dysponuje osobami posiadającymi takie uprawnienia. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: 1) wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, 2) kopię aktualnej umowy regulującej współpracę podmiotów wchodzących w skład Konsorcjum (jeżeli dotyczy). Zakres zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do wykonania na podstawie niniejszego zapytania ofertowego określają: 1) art. 25-27 Prawa budowlanego, 2) Projektowane postanowienia umowy o pełnienie nadzoru inwestorskiego (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), 3) Program funkcjonalno-użytkowy: Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w popegeerowskiej m. Czarna Górna, który jest dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06e9951b-abac-11ee-a681- 52fe4aa7189e Dokument nr: IŚ.271.2.2024, 2/IŚ/2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.04.2024 r. o godz. 13:15 Składanie ofert: 2. Miejsce i sposób składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: do 26.04.2024 r. do godz. 13:00 Oferty można składać e-mailem na adres - ochronasrodowiska@czarna.pl Ofertę i wszystkie jej załączniki należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Miejsce i termin realizacji: 5. Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Czarna Obręb ewidencyjny Czarna Górna Powiat bieszczadzki Województwo podkarpackie 7. Termin realizacji zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia upływu okresu gwarancji lub rękojmi za wady za roboty budowlane pod nazwą: ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w popegeerowskiej miejscowości Czarna Górna". Wymagania: 1. Tryb udzielenia zamówienia: Zastosowano procedurę udzielania zamówienia wynikającą z Regulaminu stanowiącego Załącznik do Zarządzeniem Nr 154/2021 Wójta Gminy Czarna z dnia 11 lutego 2021 r. w sprawie regulaminu postępowania przy dokonaniu wydatków publicznych nieobjętych przepisami o zamówieniach publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentów oferty w formacie PDF. 8. Zmiana treści zapytania ofertowego: a) do upływu terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treści Zapytania Ofertowego. Istotna zmiana Zapytania Ofertowego może spowodować zmianę terminu składania ofert; b) zmiana treści Zapytania Ofertowego zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego i będzie wiążąca dla wykonawców. 9. Zamawiający dokona sprawdzenia złożonych ofert, poprawi oczywiste omyłki oraz omyłki rachunkowe, o czym zawiadomi Wykonawcę, a także zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień. 10. Kryterium oceny ofert: najniższa cena 100%. 11. Wynagrodzenie: Za wykonanie umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszelkie koszty konieczne do wykonania umowy oraz koszty w niej nie ujęte, a których poniesienie jest niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy. 12. Warunki płatności: a) wypłata wynagrodzenia nastąpi jednorazowo po wykonaniu umowy, na warunkach określonych w ,,Projektowanych postanowieniach umowy" (Załącznik nr 2); b) ustala się, że nie ma możliwości zwiększenia ustalonego wynagrodzenia za pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 13. Termin związania ofertą: 30 dni od pierwszego dnia po dniu, w którym upływał termin składania ofert. 14. Unieważnienie zapytania ofertowego: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, w szczególności w sytuacji: - wystąpienia okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, - wartość najkorzystniejszej oferty przekracza środki zabezpieczone na zadanie w budżecie, 15. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami; 3) do przeprowadzanego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego, przy jednoczesnym braku stosowania regulacji wynikających z ustawy Prawo Zamówień publicznych, a zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy; 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru żadnej oferty; 6) Zamawiający odrzuci ofertę w szczególności, jeżeli: a) została złożona po terminie składania ofert; b) została złożona przez wykonawcę: - niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub - który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; c) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; d) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego; e) została złożona przez wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, na których poprawienie Wykonawca nie wyraził zgody, g) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty; h) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą; i) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą; j) została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia; 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji; 8) Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania; 9) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Kontakt: 4. Kontakt z Zamawiającym może odbywać się w formie: a) pisemnej na adres: Urząd Gminy Czarna, 38-710 Czarna Górna 74; lub b) za pomocą e-mail na adres: ochronasrodowiska@czarna.pl Osobami do kontaktu z Wykonawcami są: 1) Adam Laszkiewicz, tel.13 461 90 09 wew. 37; 2) Paulina Płocica, tel.13 461 90 09 wew. 40. |
© eurobudowa.pl 2004-2024