Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przegląd roczny instalacji klimatyzacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd roczny instalacji klimatyzacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
ul. J. Cybisa 7
02-784 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 544 12 00
zamowienia@ops-ursynow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 544 12 00
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa polegająca na przeglądzie rocznym instalacji klimatyzacyjnych zamontowanych w dwóch lokalizacjach.
2.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie rocznym
instalacji klimatyzacyjnych zamontowanych w dwóch lokalizacjach Ośrodka
Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy (dalej: ,,OPS" lub
,,Ośrodek"):
1) Ul. Jana Cybisa 7 w Warszawie;
2) Ul. Jana Cybisa 6 w Warszawie.
2.3 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2
do Rozeznania rynku.
2.4 Wykaz urządzeń stanowi Załącznik nr 3 do Rozeznania rynku.
2.5 Plan rozmieszczenia klimatyzatorów znajduje się w Załącznikach nr 4a - 4d do
Rozeznania rynku.

CPV: 50710000-5

Dokument nr: OPS.DA.26.2.2024.BWA

Składanie ofert:
5.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub pocztą elektroniczną (skan
dokumentów podpisany przez Wykonawcę) do dnia 06.05.2024 r. godz. 12.00
na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
ul. J. Cybisa 7
02-784 Warszawa
e-mail: zamowienia@ops-ursynow.pl

Miejsce i termin realizacji:
3.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 25.05.2024 r.

Wymagania:
2.6 Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej obiektów, po wcześniejszym
umówieniu terminu i godziny w czasie pracy administracji Ośrodka.
2.7 Usługi będą świadczone przy użyciu sprzętu i środków chemicznych
zapewnionych przez Wykonawcę.
2.8 Wykonawca oraz pracownicy realizujący zamówienie muszą posiadać
certyfikaty wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) lub przez inną
Jednostkę Certyfikującą działającą na podstawie Rozporządzenia PEiR nr
517/2014 w sprawie fluorowanych gazów cieplarnianych.
2.9 Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9
listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych,
koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno -
prywatnym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666 z późn. zm.) wyłącza
możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
2.10 Płatność będzie dokonywana po prawidłowym wykonaniu usługi przelewem na
konto Wykonawcy wskazane w umowie w terminie 21 dni od daty dostarczenia
prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY.
4.1 Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym wg Załącznika Nr 1 do
Rozeznania rynku.
4.2 Zaleca się wykorzystanie formularzy opracowanych przez Zamawiającego.
4.3 Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
4.4 Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być
naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.
4.5 Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to
z jego treści musi wynikać uprawnienie do reprezentowania w postępowaniu
(pełnomocnictwo rodzajowe).
4.6 Cena ofertowa, wyrażona w złotych polskich, zaokrąglona do dwóch miejsc po
przecinku, podana w kwocie brutto musi uwzględniać całkowity koszt realizacji
przedmiotu zamówienia i wszystkie elementy cenotwórcze. Niezastosowanie się
do zaleceń Zamawiającego będzie skutkowało poprawieniem zaistniałych
omyłek rachunkowych.
4.7 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania.
UWAGA. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Ośrodka. Oferty,
które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
6.
KRYTERIA KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY.
6.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium - cena
ofertowa brutto podana w ofercie i wyrażona w PLN - waga kryterium 100%.
6.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie najtańsza.
6.3 Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze
względu na to, że oferty opiewają na takie same kwoty, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
6.4 Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen brutto
wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7.
INFORMACJE
DOTYCZĄCE
MOŻLIWOŚCI
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
7.1 Zamawiający
informuje,

prowadzone
rozeznanie
rynku
posłuży
do
oszacowania wartości zamówienia oraz może prowadzić do wyboru wykonawcy
usługi.
7.2 Zamawiający informuje, iż odrzuci oferty, których treść nie odpowiada treści
niniejszego ogłoszenia oraz te zawierające rażąco niską cenę (po ewentualnym
uprzednim wezwaniu Wykonawcy do złożenia wyjaśnień / kalkulacji ceny i ocenie
tychże przez Zamawiającego).
7.3 Zamawiający informuje, iż prowadzone postępowanie nie musi prowadzić
do wyłonienia wykonawcy usługi.
7.4 W przypadku podjęcia decyzji o wyborze Wykonawcy, Zamawiający podpisze z
nim umowę. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany
dostarczyć certyfikaty wydane przez Urząd Dozoru Technicznego lub przez inną
Jednostkę Certyfikującą działającą na podstawie Rozporządzenia PEiR nr
517/2014 (zarówno dla Wykonawcy jak i pracowników wyznaczonych do
realizacji zamówienia).
7.5 Zamawiający zastrzega, iż w sytuacji, gdy najtańszy Wykonawca będzie uchylał
się od podpisania umowy zostanie wybrany Wykonawca, który zajął kolejne
miejsca na liście rankingowej i potwierdzi chęć realizacji zamówienia.
7.6 Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza
się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności
wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r.,
poz. 507), t.j:
1) których wymieniono w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisano na listę osób i podmiotów objętych
sankcjami;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę osób i
podmiotów objętych sankcjami;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 120,
295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę
lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę osób i podmiotów objętych sankcjami.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.