Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana systemu baterii zasilania awaryjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana systemu baterii zasilania awaryjnego

Data zamieszczenia: 2024-05-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 173 im. Żołnierzy Dywizji Kościuszkowskiej
ul. Sienkiewicza 46
90-009 Łódź
powiat: Łódź
Sekretariat 42 633 17 39
kontakt@sp173.elodz.edu.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: Sekretariat 42 633 1
Termin składania ofert: 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe - wymiana systemu baterii

działając na podstawie §5 Regulaminu Udzielania zamówień publicznych których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 50 000 PLN, obowiązującego w w/w placówce od dnia 01.01.2021 roku
ZAPRASZAMY
Do złożenia oferty w sprawie udzielenia zamówienia:
Wymiana systemu baterii zasilania awaryjnego
Jednostka centralna wraz z bateriami
Lokalizacja - pływalna SP 173 Łódź.

2. Opis przedmiotu zamówienia, zakres prac:
1. Demontaż starego systemu baterii zasilania awaryjnego.
2. Odłączenie szafy z istniejącego okablowania zasilającego, wypięcie kabli odbiorowych.
3. Demontaż wyeksploatowanych akumulatorów - 18 szt.
4. Utylizacja szafy oraz akumulatorów - 18 szt.
5. DOSTAWA i montaż nowej szafy wraz z baterią centralnego zasilania.
6. Podłączenie okablowania oraz załączenie systemu.
7. Wykonanie testu zadziałania w przypadku zaniku zasilania.
8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, wraz z atestami na wykorzystane materiały.
9. Przygotowanie schematu nowej szafy.
10. Szkolenie z zakresu eksploatacji i obsługi w dniu uruchomienia.
11. Pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego.
12. DOSTAWA i montaż opraw w systemie przeciw wybuchowym Ex.
13.DOSTAWA świetlówek do opraw oświetleniowych.
14. Naprawa/wymiana opraw oświetlenia awaryjnego.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć :
e-mailem na adres: kontakt@sp173.elodz.edu.pl
lub dostarczyć na adres szkoły
Szkoła Podstawowa nr 173 im. Żołnierzy Dywizji Kościuszkowski ul Henryka Sienkiewicza 46, 90-009 Łódź

11. Ofertę należy złożyć do dnia:
W jak najszybszym możliwym terminie, maksymalnie do dnia: 22 maja 2024 roku.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji:

Rozpoczęcie prac od dnia 10 czerwca 2024 roku do dnia 24 czerwca 2024 roku.

Wymagania:
Przygotowana oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie zawierającej dokładne dane oferenta tj. imię i nazwisko lub firmę oraz miejsce zamieszkania lub siedzibę, a także określenie oferty, której dotyczy.
4. Istotne warunki realizacji:

Podpisanie umowy na wykonanie prac i uwzględnienie warunków pracy na pływalni szkoły.
6. Warunki serwisu:

Powiadomienie telefoniczne wykonawcy o ewentualnych usterkach powstałych w czasie użytkowania i wykonanie prac naprawczych przez wykonawcę maksymalnie do 2 dni roboczych.
7. Okres gwarancji:

Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji na system baterii zasilania awaryjnego wraz z jednostką centralna od daty podpisania protokołu odbioru prac.

8. Termin zapłaty:

30 dni kalendarzowych po dostarczeniu przez Wykonawcę właściwie wystawionej faktury VAT z określonym Nabywcą i Odbiorcą wraz z załączonym podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony końcowy protokołem odbioru prac .

9. Sposób zapłaty:

Na podstawie wystawionych przez wykonawcę faktury VAT.
12. Informacje dotyczące zawierania umowy:

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający poinformuje wykonawców składających swoją ofertę o wynikach postępowania. Oferent wyłoniony w drodze procedury otrzyma projekt umowy w celu realizacji przedmiotu postępowania.

13. Zakończenie i odbiór prac:

Zakończenie prac nastąpi po podpisaniu przez Zamawiającego i Wykonawcę końcowego protokołu odbioru prac.

Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 173 w Łodzi oraz nie stanowi podstaw do roszczenia sobie Praw ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

Uwagi:
3. Kryteria oceny oferty:

Przy kryterium wyboru wykonawcy, będzie brany całkowity koszt wykonania powyższych prac, długość udzielonej gwarancji.

Kontakt:
10. Osobą uprawnioną do kontaktu z zamawiającym jest:

Kierownik Gospodarczy Pływalni, Pan Rafał Jaguś

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.