Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana systemu baterii zasilania awaryjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 173 im. Żołnierzy Dywizji Kościuszkowskiej ul. Sienkiewicza 46 90-009 Łódź powiat: Łódź Sekretariat 42 633 17 39 kontakt@sp173.elodz.edu.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Sekretariat 42 633 1 |
Termin składania ofert: | 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe - wymiana systemu baterii działając na podstawie §5 Regulaminu Udzielania zamówień publicznych których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 50 000 PLN, obowiązującego w w/w placówce od dnia 01.01.2021 roku ZAPRASZAMY Do złożenia oferty w sprawie udzielenia zamówienia: Wymiana systemu baterii zasilania awaryjnego Jednostka centralna wraz z bateriami Lokalizacja - pływalna SP 173 Łódź. 2. Opis przedmiotu zamówienia, zakres prac: 1. Demontaż starego systemu baterii zasilania awaryjnego. 2. Odłączenie szafy z istniejącego okablowania zasilającego, wypięcie kabli odbiorowych. 3. Demontaż wyeksploatowanych akumulatorów - 18 szt. 4. Utylizacja szafy oraz akumulatorów - 18 szt. 5. DOSTAWA i montaż nowej szafy wraz z baterią centralnego zasilania. 6. Podłączenie okablowania oraz załączenie systemu. 7. Wykonanie testu zadziałania w przypadku zaniku zasilania. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, wraz z atestami na wykorzystane materiały. 9. Przygotowanie schematu nowej szafy. 10. Szkolenie z zakresu eksploatacji i obsługi w dniu uruchomienia. 11. Pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego. 12. DOSTAWA i montaż opraw w systemie przeciw wybuchowym Ex. 13.DOSTAWA świetlówek do opraw oświetleniowych. 14. Naprawa/wymiana opraw oświetlenia awaryjnego. Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć : e-mailem na adres: kontakt@sp173.elodz.edu.pl lub dostarczyć na adres szkoły Szkoła Podstawowa nr 173 im. Żołnierzy Dywizji Kościuszkowski ul Henryka Sienkiewicza 46, 90-009 Łódź 11. Ofertę należy złożyć do dnia: W jak najszybszym możliwym terminie, maksymalnie do dnia: 22 maja 2024 roku. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji: Rozpoczęcie prac od dnia 10 czerwca 2024 roku do dnia 24 czerwca 2024 roku. Wymagania: Przygotowana oferta powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie zawierającej dokładne dane oferenta tj. imię i nazwisko lub firmę oraz miejsce zamieszkania lub siedzibę, a także określenie oferty, której dotyczy. 4. Istotne warunki realizacji: Podpisanie umowy na wykonanie prac i uwzględnienie warunków pracy na pływalni szkoły. 6. Warunki serwisu: Powiadomienie telefoniczne wykonawcy o ewentualnych usterkach powstałych w czasie użytkowania i wykonanie prac naprawczych przez wykonawcę maksymalnie do 2 dni roboczych. 7. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji na system baterii zasilania awaryjnego wraz z jednostką centralna od daty podpisania protokołu odbioru prac. 8. Termin zapłaty: 30 dni kalendarzowych po dostarczeniu przez Wykonawcę właściwie wystawionej faktury VAT z określonym Nabywcą i Odbiorcą wraz z załączonym podpisanym bez zastrzeżeń przez obie strony końcowy protokołem odbioru prac . 9. Sposób zapłaty: Na podstawie wystawionych przez wykonawcę faktury VAT. 12. Informacje dotyczące zawierania umowy: Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający poinformuje wykonawców składających swoją ofertę o wynikach postępowania. Oferent wyłoniony w drodze procedury otrzyma projekt umowy w celu realizacji przedmiotu postępowania. 13. Zakończenie i odbiór prac: Zakończenie prac nastąpi po podpisaniu przez Zamawiającego i Wykonawcę końcowego protokołu odbioru prac. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 173 w Łodzi oraz nie stanowi podstaw do roszczenia sobie Praw ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy. Uwagi: 3. Kryteria oceny oferty: Przy kryterium wyboru wykonawcy, będzie brany całkowity koszt wykonania powyższych prac, długość udzielonej gwarancji. Kontakt: 10. Osobą uprawnioną do kontaktu z zamawiającym jest: Kierownik Gospodarczy Pływalni, Pan Rafał Jaguś |
© eurobudowa.pl 2004-2024