Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie i dostawa mebli, wraz z wniesieniem i ustawieniem w Sali rozpraw |
Data zamieszczenia: | 2024-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Otwocku ul. Armii Krajowej 2 05-400 Otwock powiat: otwocki Tel./faks 22 778 20 56 administracja@otwock.sr.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Otwock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./faks 22 778 20 |
Termin składania ofert: | 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA ,,Wykonanie i dostawę mebli dla Sądu Rejonowego w Otwocku" II. Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli, wraz z wniesieniem i ustawieniem w Sali rozpraw nr 5 wraz z częścią magazynową, oraz w pokoju nr 21- znajdujących się budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy Ul. Armii Krajowej 2 w Otwocku oraz z możliwością skorzystania z prawa opcji na wykonanie i dostawę mebli, wraz z wniesieniem i ustawieniem na sali rozpraw nr 2 Dokument nr: ADM. 262.2.2024 Składanie ofert: VIII. Miejsce i termin złożenia oferty Oferty na załączonym do zaproszenia ,,Formularzu Oferty" należy złożyć w terminie do dnia 22 maja 2024 roku Ofertę należy złożyć: 1) w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego; 2) e-mailem na adres administracja@otwock.sr.gov.pl Na kopercie / w e-mailu należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: ,,Oferta na wykonanie i dostawę mebli dla Sądu Rejonowego w Otwocku". Miejsce i termin realizacji: VII. Termin realizacji zamówienia: DOSTAWA mebli winna być zrealizowana najpóźniej do 31 lipca 2024 roku. Wymagania: I. Tryb udzielenia zamówienia: W związku z faktem, iż wartość niniejszego zmówienia nie przekracza 130 000 zł netto, zamówienie będzie realizowane zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych w oparciu o procedury określone w Regulaminie udzielania zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. III. Wymagania Zamawiającego związane z wykonaniem usługi: 1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia przez okres minimum 36 miesięcy. 2. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3. Zamawiający wymaga aby w okresie trwania gwarancji Wykonawca zapewnił bezpłatne naprawy gwarancyjne lub wymiany reklamowanego elementu w ciągu 5 dni roboczych na zasadach określonych w umowie. 4. Meble będą muszą być dostarczone jednorazowo. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wcześniejsze ustalenie terminu planowanej dostawy z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. 5. Meble powinny być dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Rozładunek, wniesienie i ustawienie mebli należy do obowiązków Wykonawcy, a koszty z tym związane powinny być uwzględnione w cenie mebli. lV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. VI. Termin związania z ofertą: 30 dni. X. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia negocjacji ceny lub innych warunków realizacji zamówienia z Oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze Oferty, o ile kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia jest niższa niż cena najkorzystniejszej Oferty. Ostateczna decyzja o podjęciu negocjacji w danym zakresie należy do Zamawiającego. XI. Zamawiający dokona wyboru Oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny Ofert oraz ewentualnych negocjacji. XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania oraz zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy, bez podania przyczyny. Wykonawcy, których Oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu złożenia swojej Oferty cenowej. Zamawiający nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek należności z tytułu kosztów sporządzenia Oferty. XIII. Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej w związku z rozstrzygnięciem postępowania przez Zamawiającego. XIV. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że przypadku gdy nie można będzie dokonać wyboru Oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone Oferty przedstawiają taki sam bilans cenowy Ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego Ofert dodatkowych. XV. Niniejsze Zaproszenie do składania Ofert nie stanowi zobowiązania Sądu Rejonowego w Otwocku do zlecenia zamówienia, w tym do zawarcia umowy. Uwagi: IV. Kryteria oceny ofert: 1. Jedynym kryterium jest cena brutto oferty. 2. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Kontakt: IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pani Irmina Miros, e-mail: administracja@otwock.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024