Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie 5 letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie 5 letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-05-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii
Al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 105
00-910 Warszawa
powiat: Warszawa
tel +48 (22) 516 99 09, tel. 22 516 99 80
zamowienia@wichir.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel +48 (22) 516 99
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie 5 letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach
należących do Wojskowego Instytutu Chemii i Radiometrii.
II.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Okresowy 5-letni przegląd elektryczny,
WYKAZ: Nr./Nazwa/pow. użytkowa
83 Garaż pięciostanowiskowy z PSO 404
100 Budynek administracyjno-laboratoryjny 1447
108 Magazyn sekcji zaopatrzenia 332
109 Warsztaty mechaniczne 563
117 Magazyn Pomocniczy Z II 104
118 Sprężarnia powietrza technicznego 14
138 Magazyn pomocniczy warsztatów i Z I 41
139 Garaż 6-stanowiskowy 326
140 Myjnia-Pompownia 11
141 PKT 26 144 Magazyn zaopatrzenia i pomocniczy Z I 106
164 Neutralizator ścieków 95
ZAKRES:
Przegląd pięcioletni instalacji elektrycznej w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt. 2 Ustawy
Prawo Budowlane w zakresie:
a) oględziny instalacji elektrycznej: urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na
szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas
użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz
budynku: sprawdzenie instalacji elektrycznej w zakresie prawidłowości połączeń, izolacji i
ułożenia przewodów, sprawdzenie instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości
osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i
oznaczeń,
b) oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie instalacji odgromowej w zakresie stanu
prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów,
c) pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie:
- skuteczności ochrony przeciwporażeniowej pomiary impedancji pętli zwarcia,
- rezystancji izolacji obwodów I-fazowych,
- rezystancji izolacji obwodów III-fazowych,
Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów.Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich
zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować
awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji przekaże wstępne oszacowanie kosztów
naprawy.
Z przeprowadzonych przeglądów w budynku należy sporządzić protokół oraz wykaz
usterek i nieprawidłowości, zalecenia pokontrolne, wskazanie daty wykonania kolejnego
przeglądu.

CPV: 71356100-9

Składanie ofert:
VII.MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.
Ofertę (podpisany skan oferty) należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia
24.05.2024 r. do godz. 11:00 drogą elektroniczną na adres mailowy:
zamowienia@wichir.waw.pl.

Miejsce i termin realizacji:
V.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA I TERMIN REALIZACJI:
1. Miejsce realizacji: Siedziba Zamawiającego przy Al. Gen. Antoniego Chruściela
,,Montera" 105, 00-910 Warszawa
2. Termin realizacji: do 30 czerwca 2024 r.

Wymagania:
IV.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji podobnych zamówień,
2) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe i
terminowe wykonanie zamówienia,
3) nie otwarto ich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,
4) złożą ważną ofertę w terminie wyznaczonym do składania ofert
VI.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na dowolnym formularzu, zawierającym
proponowaną cenę za wykonanie usługi, możliwość wykonania jej w określonym
terminie i potwierdzenie posiadania odpowiednich uprawnień przez osoby wykonujące
usługę.
Oferta powinna być:
a) opatrzona pieczątką firmową,
b) posiadać datę sporządzenia,
c) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres
elektroniczny,
d) podpisana czytelnie przez wykonawcę na pieczątce imiennej.
Za prawidłowe dostarczenie
Wykonawca.
oferty odpowiada
2. Zamawiający wymaga w temacie wiadomości wpisać: ,,ZAPYTANIE OFERTOWE:
Okresowy pięcioletni przegląd elektryczny".
VIII.
DODATKOWE WARUNKI:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Negocjacji warunków Zamówienia. W terminie 2 dni roboczych od złożenia ofert
Zmawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji w formie osobistej lub mailowej.
W przypadku przeprowadzenia negocjacji zostanie z nich sporządzona notatka.
Zamawiający zastrzega sobie wybór Wykonawców bez przeprowadzania
negocjacji.
2) Rezygnacji lub unieważnienia Zamówienia przed wyborem najkorzystniejszej
oferty podając uzasadnienie.
2.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących dokumentów lut treści złożonych
ofert.
3.Termin związania ofertą wynosi 14 dni.
4.Zasady poprawiania omyłek w ofercie - Zamawiający zastrzega sobie prawo do
poprawy w ofercie:
1) oczywistych omyłek pisarskich;
2) oczywistych omyłek rachunkowych;
3) innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem.
5.Odrzucenie oferty - Zamawiający zastrzega prawo do odrzucania oferty, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania, z zastrzeżeniem dotyczącym
poprawiania omyłek;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
4) zaoferowana cena stanowi cenę rażąco niską.
6.Unieważnienie postępowania - Zamawiający zastrzega sobie możliwość
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba ze Zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) jeżeli postepowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
7. Podstawy wykluczenia z postępowania
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie:
Strona 3 z 8a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835 z późn. zm.),
zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną";
b) art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), zwanej dalej ,,uPzp".
2) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, z postępowania o udzielenie
zamówienia Zamawiający wykluczy:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady
(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających
w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec
Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu
Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność
terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.
Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24
lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 tej ustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217
ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy.
3) Wykluczenie na podstawie przesłanek z art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej następuje na
okres trwania okoliczności określonych w tym artykule. W przypadku Wykonawcy
wykluczonego na podstawie przesłanek z art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej
Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
4) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie przesłanek na podstawie
przesłanek z art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, które w okresie tego wykluczenia
ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
Karę pieniężną, o której mowa w zdaniu poprzednim, nakłada Prezes Urzędu
Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
85) Weryfikacja braku podstaw wykluczenia, na podstawie przesłanek z art. 7 ust. 1
ustawy sankcyjnej oraz art. art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, odbywać się
będzie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 4
do Zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem postanowień ppkt 6.
6) W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w z art. 7 ust. 1
ustawy sankcyjnej, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania
danych podmiotów w ogólnodostępnych rejestrach, w tym w Krajowym Rejestrze
Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych
przypadkach, Zamawiający może żądać od wykonawców przedstawienia innych
koniecznych oświadczeń i dokumentów, uwierzytelnionych wyciągów
z dokumentów, w szczególności takich jak listy, księgi, rejestry wspólników,
udziałowców, akcjonariuszy itp. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie
potrzeby, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia dokumentów
z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku
takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy
lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.
IX.
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnice
przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233). Zamawiający nie ujawni informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert,
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazał, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Zastrzegając informację w ofercie, Wykonawca
winien mieć na względzie, że zastrzeżona informacja ma charakter tajemnicy
przedsiębiorstwa, jeśli spełni łącznie trzy warunki: i. ma charakter techniczny,
technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą; ii.
nie została ujawniona do wiadomości publicznej; i podjęto w stosunku do niej
niezbędne działania w celu zachowania poufności.
2. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji, które są jawne na
mocy odrębnych przepisów, ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny
oferty.
3. Złożenia zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest
równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Zamawiających (nie rodzi skutków
w postaci zawarcia umowy).
4. Cena winna być wyrażona w złotych polskich. Cenę oferty należy podać z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr). Cena oferty powinna obejmować pełny zakres
prac określonych w zapytaniu oraz uwzględniać wszystkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu umowy.
5. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko
jedna cena. Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną
(-e) do reprezentowania.
X.
DOKUMENTY DO OFERTY:
Zamawiający na dzień składania ofert wymaga złożenia:
1.
XI.
Oferty na dowolnym formularzu
KRYTERIA OCENY OFERT:
1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
ceny /Kc/ - 100% (max. 100 pkt);
2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3.Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
KRYTERIUM - Cena /Kc/
Zamawiający przyzna maksymalną ilość 100 punktów Wykonawcy, który zaoferuje
najniższą cenę za realizację zamówienia. W pozostałych ofertach, punkty zostaną
wyliczone zgodnie z poniższym wzorem.
?? =
4.
???? ?????ż??? ?????? (??????)
???? ?????? ?????? (??????)
× 100 ?????ó?
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Przy
dokonywaniu oceny, Zamawiający będzie zaokrąglać liczbę punktów do dwóch
miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może
osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy oferent zostanie powiadomiony pocztą
elektroniczną lub faxem w terminie 7 dni od rozstrzygnięcia postepowania.

Uwagi:
XII.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO, zamawiający informuje, że:
81. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojskowy Instytut Chemii
i Radiometrii, al. gen. Antoniego Chruściela ,,Montera" 105, 00-910 Warszawa,
tel. 22/516 99 09.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Wojskowym
Instytucie Chemii i Radiometrii sprawuje Inspektor Ochrony Danych, z którym można
się kontaktować za pomocą: e-mail: odo@wichir.waw.pl, tel. 22/516-99-61.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6
ust.1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia.
5. Państwa dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim, przekazywane poza EOG ani
udostępniane organizacjom międzynarodowym. Odbiorcami danych osobowych mogą
być tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych pozyskanych w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
? na podst. Art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich
kopii, przy czym w przypadku gdyby wykonanie tego obowiązku wymagało
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane
dotyczą, podania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania;
? na podst. Art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;
? na podst. Art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy
przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
? na podst. Art. 18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, z zastrzeżeniem przypadków , o których mowa w art. 18 ust 2. RODO,
przy czym skorzystanie z tego prawa nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza
przepisy RODO.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest
równoznaczna z brakiem możliwości wyboru Państwa oferty.
8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, oraz dane nie będą podlegały profilowaniu

Kontakt:
6. Dodatkowych informacji udziela pod p. Wiesław Krzymowski tel. 22 516 99 80
oraz email w.krzymowski@wichir.waw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.