Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja obiektów Lidl w zakresie instalacji i uruchomienia na parkingu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja obiektów Lidl w zakresie instalacji i uruchomienia na parkingu ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lidl sp. z o. o. sp. k
ul. Poznańska 48, Jankowice
62-080 Tarnowo Podgórne
powiat: poznański
ev.przetargi@lidl.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Tarnowo Podgórne
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE
Lidl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. (dalej zwana Zleceniodawcą) informuje, że zamierza rozpocząć
projekt polegający na posadowieniu ogólnodostępnych stacji ładowania samochodów elektrycznych o mocy nie
mniejszej niż 50 kW i mniejszej niż 150 kW.
Projekt finansowany jest przez Lidl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Jankowicach. Lidl
ubiega się także o wsparcie w ramach programu priorytetowego nr 6.4 ,,Zeroemisyjny transport. Wsparcie
infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych i infrastruktury tankowania wodoru".
Postępowanie ofertowe będzie prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz z warunkami określonymi przez
Zleceniodawcę.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Modernizacja obiektów Lidl w zakresie instalacji i uruchomienia na parkingu ogólnodostępnej stacji ładowania
pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną na terenie następujących powiatów:
będziński, chrzanowski, m. Bielsko-Biała, m. Bytom, m. Chełm, m. Częstochowa, m. Dąbrowa Górnicza, m. Gliwice,
m. Jaworzno, m. Katowice, m. Kielce, m. Lublin, m. Mysłowice, m. Piekary Śląskie, m. Poznań, m. Siemianowice Śląskie,
m. Sosnowiec, m. Świętochłowice, m. Tarnobrzeg, m. Tychy, m. Zabrze, mikołowski, obornicki, oleski, ostrowiecki,
oświęcimski, pleszewski, poznański, pszczyński, słubicki, szamotulski, tarnogórski, zawierciański
Wyżej wymieniona modernizacja obejmuje:
przygotowanie projektu, zgłoszenie budowy
posadowienie stacji ładowania pojazdów (min. 50 kW DC + 22 kW AC) wraz z prefabrykowanym
fundamentem (zostaną dostarczone przez Lidl),
wykonanie prac budowlanych obejmujących: prace ziemne, okablowanie
wykonanie oznakowania,
instalacja, montaż, uruchomienie stacji ładowania, odbiór UDT.

Składanie ofert:
4. Sposób złożenia oferty
Dokumentację
ofertową
należy
przesłać
na
adresy
ev.przetargi@lidl.pl
w
temacie
podając:
,,Montaż_EV_Pakiet_A_nazwa firmy"
Koszty przygotowania i przekazania oferty na powyższy adres obciążają Oferenta.
Oferent zobowiązany jest do złożenia oferty (w wersji elektronicznej - e-mail) w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 31.03.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązany będzie do zawarcia umowy w ciągu 21 dni od zakończenia
postępowania ofertowego oraz do realizacji zamówienia każdorazowo w okresie 120 dni od dnia jego otrzymania,
jednak nie później niż do 31.12.2024 r.

Wymagania:
KRYTERIA OCENY
Zleceniodawca przy wyborze oferty będzie brał pod uwagę następujące kryteria:
Kryterium nr 1. Cena
Najwyższą liczbę punktów (94) otrzyma najkorzystniejsza cenowo oferta, czyli taka, która uzyskała najniższą sumę
pkt_cena. Pozostałe oferty zostaną ocenione według następującego wzoru:
Liczba punktów = (najkorzystniejsza suma pkt_cena / suma pkt_cena badanej oferty) * 94
W przypadku otrzymania oferty z rażąco niską ceną Lidl zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta do złożenia
wyjaśnień, a w przypadku braku uzasadnienia różnicy - do odrzucenia oferty.
Kryterium nr 2. Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
o
Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- brak dyskwalifikuje , >1 osoba: 2 pkt
o
Uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - w zakresie:
obsługa, konserwacja, remonty, montaż, kontrolno-pomiarowym: 2 pkt
o
Uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji
- brak dyskwalifikuje, >1 osoba: 2 pkt
POZOSTAŁE WARUNKI
1. Wyklucza się udział w postępowaniu ofertowym podmiotów osobowo lub kapitałowo powiązanych z Lidl.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Lidl lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Lidl lub osobami wykonującymi w imieniu Lidl czynności
związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
o
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
o
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
2.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Oferenta w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów robót objętych przedmiotem
przetargu,
przeprowadzenie wszelkich uzgodnień oraz odbiorów urzędowych, niezbędnych do zrealizowania zadania
inwestycyjnego,
wykonanie dokumentacji powykonawczej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, których kadra zaangażowana do realizacji umowy
dysponuje wiedzą i posiada doświadczenie tj. w ostatnich 2 latach przed upływem terminu składania ofert
zrealizowała co najmniej trzy roboty budowlane branży elektrycznej, obejmujące projekt, budowę,
uruchomienie oraz zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego stacji ładowania pojazdów wyposażonej w co
najmniej jeden punkt ładowania umożliwiający świadczenie usługi ładowania prądem stałym. W celu
udokumentowania doświadczenia, o którym mowa w niniejszym ustępie, Oferent zobligowany jest do złożenia
wraz z ofertą kopii protokołów odbioru końcowego robót i/lub referencji i/lub dokumentów równoważnych
wystawionych przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, potwierdzających, że roboty zostały
należycie wykonane. Zleceniodawca będzie weryfikował spełnienie ww. warunków przez Oferenta na zasadzie
,,spełnia wymóg/nie spełnia wymogu" na podstawie załączonych dokumentów do Formularza ofertowego
stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy do realizacji projektu wyznaczą osoby, które
posiadają kwalifikacje do serwisu/konfiguracji stacji ładowania AXON EASY 60 (urządzenia wybrane
w odrębnym postępowaniu ofertowym) potwierdzone pisemnie przez producenta. Zleceniodawca będzie
weryfikował spełnienie ww. warunków przez Oferenta na zasadzie ,,spełnia wymóg/nie spełnia wymogu" na
podstawie załączonych dokumentów do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania.
W przypadku zawarcia umowy Zleceniodawcy przysługuje prawo do naliczania Oferentowi kar umownych
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań przewidzianych w umowie, w tym:
5.1. w przypadku zwłoki w realizacji przez Oferenta jakiejkolwiek części przedmiotu umowy względem terminu
realizacji - w wysokości 0,85% wartości wynagrodzenia netto, za daną instalację, za każdy rozpoczęty
dzień zwłoki;
5.2. w sytuacji posługiwania się w toku realizacji umowy dokumentami lub oświadczeniami, które są fałszywe,
podrobione, przerobione lub stwierdzające nieprawdę lub Oferent posługuje się nimi w celu popełnienia
oszustwa - pełna wysokość wynagrodzenia netto, za daną realizację, której dotyczy naruszenie wraz
z możliwością natychmiastowego wypowiedzenia umowy oraz zlecenia zakończenia realizacji firmie
trzeciej na koszt Zleceniobiorcy;
5.3. innych przypadków niewykonania lub nienależytego wykonania przez Oferenta umowy zgodnie z jej
postanowieniami, mimo wezwania do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia dodatkowego terminu na ich
usunięcie - w wysokości 10% wartości wynagrodzenia netto za dane zlecenie.
5.4. Oferent zobowiązuje się zapłacić Zleceniodawcy karę umowną w wysokości 1000,00 zł (słownie: tysiąc
złotych), za każdy przypadek naruszenia przepisów i instrukcji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
ochrony przeciwpożarowej, prawa budowlanego oraz instrukcji roboczych Zleceniodawcy, w tym za
pozostawienie odpadów i za spożywanie alkoholu przez personel Oferenta podczas przebywania
w obiekcie, na terenie którego prowadzone są prace.
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW
1. Zakres prac
Zleceniodawca oświadcza, iż na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie powiatów wskazanych w opisie
przedmiotu zamówienia, zamierza wybudować na parkingach ogólnodostępne stacje ładowania pojazdów
elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną według standardów Zleceniodawcy, tzn.
z uwzględnieniem elementów oferty wymienionych w załączniku.
W związku z tym zaprasza do składania ofert na wykonywanie prac według opisu zawartego w niniejszej Specyfikacji.
Przy wycenie należy uwzględnić, że oferta na dostarczenie materiałów oraz wykonanie prac będą stanowić cennik,
który będzie miał zastosowanie do zlecania prac wynikających z zakresu projektu. Projektowana lokalizacja stacji
ładowania będzie każdorazowo uzgadniana ze Zleceniodawcą w celu optymalizacji pod względem nakładu kosztów
i prac.
W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się zlecenie prac na terenie Polski, na innym niż w.w. obszarze. Oferent ma
prawo odmówić przyjęcia zlecenia bez konsekwencji w terminie 7 dni od jego otrzymania. Liczba przyjętych
dodatkowo zleceń nie przekroczy 10 lokalizacji.
2. Zawartość pełnej dokumentacji przetargowej
Zestawienie elementów prac
Potwierdzenie kwalifikacji do serwisu/konfiguracji stacji ładowania AXON EASY 60
3. Dokumenty wchodzące w skład oferty
Oferta złożona przez Oferenta powinna zawierać następujące dokumenty
o
Formularz i cennik zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do konkursu ofertowego
o
Potwierdzenie kwalifikacji zawodowych osób wyznaczonych do realizacji projektu
o
Referencje itp.
5. Termin związania ofertą
5.2
Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od daty zakończenia negocjacji
w sprawie przyznania zlecenia.
5.3
Oferent, który uchyli się od zawarcia umowy/przyjęcia zmówienia na warunkach określonych w złożonej
ofercie, jeśli jego oferta zostanie wybrana, może zostać wykluczony z listy oferentów mogących ubiegać się
w przyszłości o kontrakty ze Zleceniodawcą. Zleceniodawca może zwrócić się do Oferentów z prośbą o przedłużenie
terminu związania ofertą na określony, dodatkowy czas. Prośba oraz odpowiedzi Oferentów powinny być zgłoszone
elektronicznie.
5.4
Oferent może odmówić spełnienia prośby Zleceniodawcy. W takim przypadku może on wycofać swoją
ofertę bez konsekwencji opisanych w punkcie 5.3.
6.
Modyfikacje i wycofanie oferty
6.1. Żadna z ofert nie może być zmodyfikowana po terminie składania ofert, z wyłączeniem:
o
negocjacji cenowych zainicjowanych przez Zleceniodawcę,
o
poprawy oczywistych omyłek - również zainicjowaliśmy przez Zleceniodawcę.
6.2. Modyfikację lub wycofanie oferty, można składać, wpisując w tytule maila "Modyfikacja" lub "Wycofanie".
7.
Cena ofertowa
7.1. Umowa obejmować będzie wykonanie robót za cenę ujętą w cenniku określonym w formularzu ofertowym,
w zakresie wynikającym z projektów uzgodnionych ze Zleceniodawcą.
7.2. Niedopuszczalna jest ingerencja w układ i systematykę pozycji w Zestawieniu elementów prac bez uzgodnienia
ze Zleceniodawcą. Wprowadzenie przez Oferenta zmian we wzorze (dotyczy zmian/ uzupełnień opisu pozycji,
jednostek, ilości, formuł).
8.
Prawo Zleceniodawcy do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny
8.1. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej ze złożonych ofert oraz do unieważnienia
postępowania ofertowego bez podania przyczyny.
9. Powiadomienie o wyniku postępowania przetargowego i podpisanie Umowy
9.1. Oferent, którego ofertę przyjęto, zostanie powiadomiony przez Zleceniodawcę.
TERMINY

Pytania do 24.03.2024 r.
Złożenie ofert do 31.03.2024 r.
Rozstrzygnięcie: do 05.04.2024 r.
FORMULARZ OFERTOWY
Formularz ofertowy stanowi załącznik do ogłoszenia zawiera następujące zapisy i oświadczenia:
1. Niniejszym wyrażamy chęć uczestnictwa w postępowaniu ofertowym dotyczącym modernizacji obiektów Lidl
w zakresie wykonania na parkingu ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą
infrastrukturą techniczną, zgodnie z przedmiotem zlecenia.
2. Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami
ustawowymi.
3. Oświadczamy, że posiadamy ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac zgodnie z ofertą.
4. Oświadczamy, że posiadamy wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę, która umożliwi wykonanie Zlecenia.
5. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego
w zapytaniu ofertowym.
6. Deklarujemy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszym dokumencie są kompletne oraz
prawdziwe.
7. Upoważniamy Zleceniodawcę lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań
mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia
finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia.
8. Niniejszym deklarujemy, że w oparciu o doświadczenie zawodowe i wiedzę fachową przygotowane przez nas
projekty uwzględnią wszystkie możliwe zagrożenia i ryzyka, wynikające z zakresu prac budowlanych i instalacyjnych.
9. Niniejszym składamy ofertę na modernizację obiektów Lidl w zakresie wykonania na parkingu ogólnodostępnej
stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną zgodnie z przedmiotem
zlecenia.
10. Na podstawie warunków zlecenia podejmujemy się wykonania uzgodnionych ze Zleceniodawcą projektów
budowy stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz realizacji zakresu prac wynikających z tych projektów zgodnie
z dobrą praktyką budowlaną, wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz normami i należytą starannością.
11. Jesteśmy świadomi, że przedłożone kwoty na wykonanie zakresów ujętych w zestawieniu elementów prac nie
stanowią sumarycznej oferty, a Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do przyznania zlecenia na realizację
przedmiotu umowy dla wybranej ilości sklepów, jednak nie mniej niż 56 oraz nie więcej niż 70.
12. W przypadku rozliczenia prac dodatkowych, których zakres i wycena nie będą zawierać się w zestawieniu
elementów prac, kalkulowana wysokość dodatku za wykonanie prac wynosić będzie max 10%.
13. Integralną część naszej oferty stanowią niżej wymienione dokumenty:
Formularz i cennik zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do konkursu ofertowego
Potwierdzenie kwalifikacji zawodowych osób wyznaczonych do realizacji projektu
Referencje itp.

Kontakt:
10. Pytania i uwagi do dokumentacji przetargowej
W przypadku uwag i pytań Oferent może przesłać je na adres e-mail w temacie podając: ,,Montaż_EV_Pakiet_A_nazwa
firmy":
ev.przetargi@lidl.pl do dnia 24.03.2024 r.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.