kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA WIDUCHOWA GRUNWALDZKA 74-120 Widuchowa powiat: gryfiński 91 416 72 55 org@widuchowa.pl https://portal.smartpzp.pl/widuchowa |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Widuchowa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 91 416 72 55 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Przebudowa dróg w Krzywinie i Rynicy " w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie obejmuje przebudowę na trzech odcinkach o łącznej długości 505,23 m wraz z budową i przebudową zjazdów , placów oraz wysp a także wykonanie poboczy gruntowych. Całość inwestycji zlokalizowana będzie w m. Krzywin na obszarze działki nr 445/15 obr. 0009 Krzywin , gm. Widuchowa .Jezdnia drogi gminnej posiadać będzie szerokość nawierzchni wynoszącą 2,25-4,50 m. Jezdnia po obu stronach ograniczona zostanie poboczem gruntowym. W ramach inwestycji przewiduje się : - przebudowę nawierzchni jezdni, - budowę placów, - budowę wysp, - budowę i przebudowę zjazdów, - budowę poboczy gruntowych, - regulację urządzeń infrastruktury podziemnej, - zagospodarowanie terenów zielonych Bilans powierzchni: - powierzchnia przebudowywanej nawierzchni jezdni ok 2 400 m^2 - powierzchnia placów ok. 350 m^2 - powierzchnia zjazdów ok. 180 m^2 - powierzchnia wysp ok. 80 m^2 - powierzchnia poboczy gruntowych ok. 550 m^2 Konstrukcja nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej. Zadanie obejmuje przebudowę drogi na dz. ewid. nr: 110/2, 107 obręb Rynica, gm. Widuchowa. Planowane zadanie jest inwestycją o charakterze liniowym (komunikacyjnym) o długości 607,12 m. Klasa drogi po przebudowie L. W wyniku zamierzenia budowlanego planuje się wymianę istniejącej nawierzchni na projektowanych odcinkach drogi powiatowej. Geometria pozioma oraz pionowa drogi dostosowana została do istniejącego przebiegu drogi. W ramach opracowania zaplanowano przebudowę jezdni poprzez nadanie jej normatywnej szerokości jeden pas ruchu 3,50 m. Na projektowanym odcinku należy przygotować istniejącą nawierzchnię do ułożenia górnych warstw jezdni. Konstrukcja nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w dokumentacji projektowej oraz SST. CPV: 45233000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00244775, ISR.271.2.202.MD Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/widuchowa 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego https://portal.smartpzp.pl/widuchowa 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .ms Do pełnego i prawidłowego korzystania z systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentyfikacji i podpisu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że: 1. administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest: Gmina Widuchowa, ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa adres email : org@widuchowa.pl tel. 91 416 72 55 2.kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Widuchowa: adres e-mail: iod@widuchowa.pl , tel. 91 416 72 55 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia, odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy), 4. ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio: przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata; - przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE; - do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy, w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO6. osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych. b) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; c) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników); d) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, a. osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/widuchowa TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/widuchowa Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ISR.271.2.202.MD 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie obejmuje przebudowę na trzech odcinkach o łącznej długości 505,23 m wraz z budową i przebudową zjazdów , placów oraz wysp a także wykonanie poboczy gruntowych. Całość inwestycji zlokalizowana będzie w m. Krzywin na obszarze działki nr 445/15 obr. 0009 Krzywin , gm. Widuchowa .Jezdnia drogi gminnej posiadać będzie szerokość nawierzchni wynoszącą 2,25-4,50 m. Jezdnia po obu stronach ograniczona zostanie poboczem gruntowym. W ramach inwestycji przewiduje się : - przebudowę nawierzchni jezdni, - budowę placów, - budowę wysp, - budowę i przebudowę zjazdów, - budowę poboczy gruntowych, - regulację urządzeń infrastruktury podziemnej, - zagospodarowanie terenów zielonych Bilans powierzchni: - powierzchnia przebudowywanej nawierzchni jezdni ok 2 400 m^2 - powierzchnia placów ok. 350 m^2 - powierzchnia zjazdów ok. 180 m^2 - powierzchnia wysp ok. 80 m^2 - powierzchnia poboczy gruntowych ok. 550 m^2 Konstrukcja nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej. Zadanie obejmuje przebudowę drogi na dz. ewid. nr: 110/2, 107 obręb Rynica, gm. Widuchowa. Planowane zadanie jest inwestycją o charakterze liniowym (komunikacyjnym) o długości 607,12 m. Klasa drogi po przebudowie L. W wyniku zamierzenia budowlanego planuje się wymianę istniejącej nawierzchni na projektowanych odcinkach drogi powiatowej. Geometria pozioma oraz pionowa drogi dostosowana została do istniejącego przebiegu drogi. W ramach opracowania zaplanowano przebudowę jezdni poprzez nadanie jej normatywnej szerokości jeden pas ruchu 3,50 m. Na projektowanym odcinku należy przygotować istniejącą nawierzchnię do ułożenia górnych warstw jezdni. Konstrukcja nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w dokumentacji projektowej oraz SST. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: Cena ofertowa -70% Gwarancja jakości - 30% (minimalny wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy) . Zgodnie z SWZ- Rozdział XXIV 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.7.) Kolejność kryterium: 2 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że : - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą 1 000 000,00 zł (jeden milion PLN). 2) zdolności technicznej lub zawodowej: 1. wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie drogi kategorii publicznej, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 (pięćset tysięcy PLN) obejmującą wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki brukowej -betonowej w ilości min. 4000 m2.Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. 2. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.: Kierownikiem budowy posiadającą uprawnienia budowlane, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; z doświadczeniem zawodowym co najmniej 4 lat na stanowisku kierownika budowy podczas realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem była budowa/przebudowa dróg z kostki brukowej -betonowej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 (pięćset tysięcy) PLN . 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich poprawność i aktualność. Podmiotowe środki dowodowe składane są na wezwanie Zamawiającego : 1) Oświadczenie ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale XI pkt 1, 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do SWZ) 2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania aktualne na dzień złożenia niniejszego oświadczenia o aktualności informacji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ. 4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem w wysokości co najmniej 1 000 000,00 (słownie: jeden milion PLN) .5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ. 6) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w rozdziale IX ust. 1 pkt 2 SWZ. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ. 7),oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (Zamawiający odstąpi od wymogu złożenia oświadczenia, w przypadku gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden wykonawca). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: ZGODNIE Z SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: ZGODNIE Z SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 a do SWZ) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ - ROZDZIAŁ VIII 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamówienie realizowane jest przy udziale środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład. 1. Strony postanawiają, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu Umowy odbędzie się w 2 (dwóch) transzach na podstawie faktury VAT zaliczkowej i faktury VAT końcowej na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót . 2. Pierwsza transza wynagrodzenia zostanie przekazana Wykonawcy, w formie zaliczki na poczet realizacji całego przedmiotu Umowy, w wysokości 2 % wynagrodzenia netto/brutto określonego w § 3 Umowy, zaliczka zostanie przekazana na wniosek Wykonawcy, zawierający nazwę zadania, wysokość kwoty zaliczki (2%), numer rachunku bankowego, na który mają zostać wypłacone środki, na podstawie faktury VAT zaliczkowej. Zapłata zaliczki zostanie zrealizowana przelewem w terminie do 14 dni od daty złożenia wniosku i prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 3. Pozostałe wynagrodzenie za realizację przedmiotu Umowy zostanie przekazane Wykonawcy, po odbiorze końcowym, o którym mowa w § 22 umowy. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie Wykonawcy lub zmiany osób po stronie Zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy. 2) Zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, a zmiana taka staje się konieczna ze względu na okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty lub zmiany w harmonogramie w przypadku zmiany technologii wykonania robót lub niedostępności materiałów niezbędnych do wykonania prac zgodnie z harmonogramem. 3) W przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 4) Gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzone w formie Aneksu zawartego przez Zamawiającego z Wykonawcą. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert: Cena ofertowa -70% Gwarancja jakości - 30% (minimalny wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy) . Zgodnie z SWZ- Rozdział XXIV 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.7.) Kolejność kryterium: 2 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024