Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa altany rekreacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa altany rekreacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA NOWA WIEŚ WIELKA
ul. Ogrodowa 2
86-060 Nowa Wieś Wielka
powiat: bydgoski
+48 523206868
kancelaria@nowawieswielka.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/898866
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nowa Wieś Wielka
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 523206868
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Wielkiej przy Ul. Aleja Pokoju 12 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Zielona enklawa"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 obejmuje budowę wolnostojącej altany rekreacyjnej wraz z infrastrukturą techniczną w Nowej Wsi Wielkiej przy Ul. Aleja Pokoju 12 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Zielona enklawa".
Zakres zamówienia obejmuje:
a) budowę wolnostojącej altany rekreacyjnej o wymiarach: długość całkowita 12,0 m, szerokość całkowita 6,0 m, wysokość maksymalna 3,91 m, powierzchnia wiaty 72,0 m2, o następujących parametrach:
- parterowa, z dwoma wejściami zlokalizowanymi w centralnych częściach ścian elewacji podłużnych,
- konstrukcja szkieletowa z 22 słupów drewnianych o wymiarach 20x20 cm drewno C24,
- posadowienie bezpośrednie w postaci ław fundamentowych na głębokości -1,20 m,
- ściany z częściowym (dolnym) wypełnieniem konstrukcją ażurową do wysokości 1,1 m,
- dach wielospadowy, kopertowy, kryty gontem bitumicznym na pełnym deskowaniu i podkładzie z papy asfaltowej,
b) utwardzenie nawierzchni pod altaną z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm, zakończone obrzeżami betonowymi o wymiarach 30x8 cm - 91,0 m2,
c) przeniesienie wolnostojącego grilla ogrodowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego (przy altanie): rozebranie istniejącego grilla ogrodowego, wykonanie betonowej podbudowy oraz ścian grilla murowanych z kamienia łamanego na zaprawie cementowej (1,94 m3) wraz ze spoinowaniem (7,04 m2),
d) wykonanie zewnętrznej linii zasilającej WLZ z istniejącej rozdzielnicy w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej do zaprojektowanej rozdzielnicy TBW przy altanie,
e) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej: instalacja oświetlenia (5 opraw oświetleniowych IP 65 P40W) i 4 gniazd wtyczkowych wraz z włącznikiem zasilania,
f) montaż obrzeża trawnikowego o wymiarach 20x6cm - 254 m.
Część Nr 2 obejmuje zagospodarowanie terenu w Nowej Wsi Wielkiej przy Ul. Aleja Pokoju 12 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Zielona enklawa".
Zakres zamówienia obejmuje:
a) przygotowanie terenu pod nasadzenia na powierzchni 1386 m2: oczyszczenie terenu z kamieni, gałęzi, śmieci,
b) wyrównanie gruntu rodzimego ze ścięciem wypukłości do 30 cm - 1386 m2,
c) dostawa ziemi żyznej 207,9 m3 i wyrównanie terenu działki 15 cm warstwą gruntu urodzajnego,
d) uporządkowanie terenu z istniejącymi nasadzeniami (strzyżenie, pielenie rabat bylinowych) - 188 m2,
e) nasadzenie roślin:
- Żywotnikowiec zachodni ,,smaragd" 118 szt.
- Surmia bignoniowa ,,Nana" 13 szt.
- Lawenda wąskolistna 20 szt.
- Tawuła japońska ,,Goldflame" 14 szt.
- Juka karolińska 9 szt.
f) wyłożenie części terenu geowłókniną oraz obsypanie korą sosnową gr. 5-8 cm - 444 m2,
g) wykonanie trawników dywanowych z nawożeniem - 1386,0 m2,
h) montaż linii kroplującej - 4 sekcje o łącznej długości 350 m,
i) prace pielęgnacyjne i porządkowe.

CPV: 44112100-9, 45262311-4,45261100-5,45261214-7,45233250-6, 45315300-1, 45112710-5, 45111200-0,77310000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00244771, ZPL.271.18.2024.AW

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 12:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/898866
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/898866. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z wykonawcami: a.wysota@nowawieswielka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XII. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce "Wiadomości - komunikaty publiczne". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki ,,Wiadomości - wiadomości prywatne". Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/nowawieswielka i formularza Wyślij wiadomość. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowawieswielka, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres a.wysota@nowawieswielka.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne, kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem przycisku Wyślij wiadomość jako załączniki. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Oferta powinna być: 1) sporządzona na podstawie załączników do SWZ w języku polskim, 2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, 3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka Ul. Ogrodowa 2;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kancelaria@nowawieswielka.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/898866
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/898866

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.