łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i modernizacja infrastruktury wodno -kanalizacyjnej i drogowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Udanin Kościelna 10 55-340 Udanin powiat: średzki (śląski) aleksandra.zastocka@udanin.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Udanin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno -kanalizacyjnej i drogowej na terenie Gminy Udanin Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa i modernizacja dróg gminnych na ternie Gminy Udanin. Zadanie realizowane jest zgodnie z wstępną promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja 8/2023/7429/PolskiLad. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1, 2 i 3 został opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym opracowanym odrębnie dla każdego zadania Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej i drogowej na terenie Gminy Udanin. Przedmiot zamówienia zamówienia obejmuje budowę i modernizację dróg powiatowych na terenie gminy Udanin. 2. Zadanie realizowane jest zgodnie z wstępną promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja 8/2023/7429/PolskiLad. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym opracowanym odrębnie dla każdego zadania. Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Udanin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym CPV: 45230000-8, 45232410-9 Dokument nr: 2024/BZP 00245581, OS.271.1.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.platformazakupowa.pl/pn/udanin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/udanin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem ,,Platformy Zakupowej" dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/udanin Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji obywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ,,Platformy Zakupowej", korzystając z przycisku ,,Wyślij wiadomość" znajdującego się na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1320 z późn. zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. Zalecany format: .pdf. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z ,,Platformy Zakupowej", określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z ,,Platformy Zakupowej" dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ,,Platformy Zakupowej" znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:45 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/udanin Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024