Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
powiat: Łódź
zampub@ld.policja.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/901079
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla potrzeb jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla potrzeb jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Zakup współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
ADRES LOKALIZACJI:
1) Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, Ul. Szkolna 30/38, 97-300 Piotrków Trybunalski
2) Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, Ul. gen. Władysława Sikorskiego 2, 98-200 Sieradz
3) Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach, Ul. Żeromskiego 18, 95-200 Pabianice
4) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, Ul. Jana III Sobieskiego 69, 96-100 Skierniewice
5) Komenda Powiatowa Policji Łódź - Wschód w Koluszkach, Ul. 11-go Listopada 62 F, 95-040 Koluszki
1 Zamawiający wymaga aby przed przystąpieniem do składania ofert Wykonawca odbył obowiązkową wizję lokalną dla wszystkich lokalizacji.
Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na poszczególne obiekty:
1) Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim w dniu 21.03.2024 r. o godz. 11:00 - 12:00
2) Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu w dniu 21.03.2024 r. o godz. 9:00 - 10:00
3) Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach w dniu 21.03.2024 r. o godz. 13:00 - 14:00
4) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach w dniu 22.03.2024 r. O godz. 09:00 - 10:00
5) Komenda Powiatowa Policji Łódź - Wschód w Koluszkach w dniu 22.03.2024 r. o godz. 11:00 - 12:00
Osobą do kontaktu pod wskazanymi adresami w pkt. 5.1 będzie p. Paweł Sikora tel. 47 8413963 lub 723655879
2 Oferty Wykonawców, którzy nie wezmą udziału w obowiązkowej wizji lokalnej dla wszystkich lokalizacji nie będą brane pod uwagę.
3 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in..:
4 dostawę pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w OPZ, stanowiącym integralną część SWZ;
5 montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii, celem odbioru przedmiotu zamówienia.
6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do realizacji przedmiotu zamówienia wykwalifikowaną kadrę pracowniczą ze stosowną wiedzą, praktyką i uprawnieniami.
7 Montaż wiaty będzie prowadzony na obiekcie czynnym, w związku z tym Wykonawca powinien tak przewidzieć etapy dostawy i montażu wiat, aby nie powodowało to zakłócenia w funkcjonowaniu jednostki i dezorganizacji pracy. Należy zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż. wymagane obowiązującymi przepisami. Po zakończeniu w danym dniu danego etapu zamówienia, należy dokonać prac porządkowych. Nie należy zostawiać elementów wiaty oraz sprzętu w sposób mogący ograniczać swobodne poruszanie się pracowników po terenie obiektu.
8 Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SWZ.
9 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
10 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w OPZ stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii przedmiotu zamówienia oraz standardu zastosowanych elementów.
11 Rozwiązania materiałowe zostały opisane w OPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści OPZ , zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przed montażem elementów / materiałów
i urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji karty katalogowe dla przedstawionych rozwiązań.
12 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów, urządzeń i innych elementów wolnych od wad fizycznych i prawnych.
13 Do dostarczonych elementów zamówienia Wykonawca winien załączyć stosowne świadectwa/certyfikaty wymagane obowiązującymi przepisami.
14 Miejsca lokalizacji przedmiotu zamówienia na poszczególnych obiektach zostaną wskazane podczas obowiązkowych wizji lokalnych

CPV: 09331200-0, 09332000-5,45311000-0,22473000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00249281, FZ-2380/9/24/RK

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/901079
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu cała komunikacja, między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową - https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz dedykowaną dla niniejszego postępowania poprzez wykorzystanie przycisku: ,,wyślij wiadomość do Zamawiającego" na stronie Platformy zakupowej. Zgodnie z
art. 61 ust. 1 uPzp w postępowaniu komunikacja i wymiana informacji oraz oferty, dokumenty, oświadczenia, zapytania do treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacje dotyczące postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy, na której prowadzone jest postępowanie.
3. W sytuacji awarii platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zampub@ld.policja.gov.pl. Adres url.https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej ( dostępny pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy (dostępna pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,komputer klasy
PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
4. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
5. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku".
6. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
8. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
Podpis zaufany - https://www.biznes.gov.pl/pl firmasprawyurzedowechcezalatwicspraweprzezinternet/profilzaufanyipodpis-zaufany
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy Ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej ,,danymi", przetwarzane są:
a) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na Dostawę i montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla potrzeb jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi - FZ-2380/9/24/RK prowadzonego w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa PZP).
b) w przypadku wyboru Pana/Pani oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu wykonania umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem.
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
6. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem, bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu.
7. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, przez cały czas obowiązywania umowy, a po tym czasie przez okres wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku.
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/901079
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez platformę dedykowaną dla niniejszego postępowania na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/901079

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-24

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ-2380/9/24/RK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej dla potrzeb jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
Zakup współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
ADRES LOKALIZACJI:
1) Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Szkolna 30/38, 97-300 Piotrków Trybunalski
2) Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. gen. Władysława Sikorskiego 2, 98-200 Sieradz
3) Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach, ul. Żeromskiego 18, 95-200 Pabianice
4) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Jana III Sobieskiego 69, 96-100 Skierniewice
5) Komenda Powiatowa Policji Łódź - Wschód w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 62 F, 95-040 Koluszki
1 Zamawiający wymaga aby przed przystąpieniem do składania ofert Wykonawca odbył obowiązkową wizję lokalną dla wszystkich lokalizacji.
Wyznacza się terminy wizji lokalnej dla wykonawców na poszczególne obiekty:
1) Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim w dniu 21.03.2024 r. o godz. 11:00 - 12:00
2) Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu w dniu 21.03.2024 r. o godz. 9:00 - 10:00
3) Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach w dniu 21.03.2024 r. o godz. 13:00 - 14:00
4) Komenda Miejska Policji w Skierniewicach w dniu 22.03.2024 r. O godz. 09:00 - 10:00
5) Komenda Powiatowa Policji Łódź - Wschód w Koluszkach w dniu 22.03.2024 r. o godz. 11:00 - 12:00
Osobą do kontaktu pod wskazanymi adresami w pkt. 5.1 będzie p. Paweł Sikora tel. 47 8413963 lub 723655879
2 Oferty Wykonawców, którzy nie wezmą udziału w obowiązkowej wizji lokalnej dla wszystkich lokalizacji nie będą brane pod uwagę.
3 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in..:
4 dostawę pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii elektrycznej niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w OPZ, stanowiącym integralną część SWZ;
5 montaż pięciu wiat fotowoltaicznych wraz z magazynami energii, celem odbioru przedmiotu zamówienia.
6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do realizacji przedmiotu zamówienia wykwalifikowaną kadrę pracowniczą ze stosowną wiedzą, praktyką i uprawnieniami.
7 Montaż wiaty będzie prowadzony na obiekcie czynnym, w związku z tym Wykonawca powinien tak przewidzieć etapy dostawy i montażu wiat, aby nie powodowało to zakłócenia w funkcjonowaniu jednostki i dezorganizacji pracy. Należy zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p-poż. wymagane obowiązującymi przepisami. Po zakończeniu w danym dniu danego etapu zamówienia, należy dokonać prac porządkowych. Nie należy zostawiać elementów wiaty oraz sprzętu w sposób mogący ograniczać swobodne poruszanie się pracowników po terenie obiektu.
8 Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SWZ.
9 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy.
10 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz wymogi jakościowe, zostały określone w OPZ stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ, a także w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki te oraz pozostałe zapisy SWZ stanowią podstawę niezbędną do wyceny i określenia technologii przedmiotu zamówienia oraz standardu zastosowanych elementów.
11 Rozwiązania materiałowe zostały opisane w OPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający informuje, że wszędzie tam gdzie w treści OPZ , zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie mają spełniać. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu. W ofercie można przyjąć inne marki i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom opisanym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przed montażem elementów / materiałów
i urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do akceptacji karty katalogowe dla przedstawionych rozwiązań.
12 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów, urządzeń i innych elementów wolnych od wad fizycznych i prawnych.
13 Do dostarczonych elementów zamówienia Wykonawca winien załączyć stosowne świadectwa/certyfikaty wymagane obowiązującymi przepisami.
14 Miejsca lokalizacji przedmiotu zamówienia na poszczególnych obiektach zostaną wskazane podczas obowiązkowych wizji lokalnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
22473000-6 - Instrukcje techniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące /art. 112 ust. 2 uPzp/:
1. zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który wykaże, że dostarczył i prawidłowo zamontował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: trzy wiaty fotowoltaiczne wraz z magazynami energii elektrycznej o wartości
co najmniej 100 000,00 zł brutto każde zamówienie osobno oraz załączy dowody określające czy te dostawy wraz z montażem zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy zamówienie zostało przeprowadzone prawidłowo i ukończone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE Z OFERTĄ
1. oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp- wg załącznika nr 4 do SWZ.
2. /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - wg załącznika nr 8 do SWZ.
3. /jeżeli dotyczy/ oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 125 ust. 1 i 5 uPzp- wg załącznika nr 5 do SWZ
DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO
1 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wykaz usług musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym
w pkt 10.2.4. SWZ. Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-20

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.