Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa fragmentu drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa fragmentu drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA BOLIMÓW
ul. Łowicka 9
99-417 Bolimów
powiat: skierniewicki
46 838 03 05
ug.sekretariat@bolimow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Bolimów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 46 838 03 05
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 115005E w miejscowościach Józefów i Humin
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę fragmentu drogi gminnej nr 115005E w miejscowości Humin.
W zakres zadania wchodzą następujące prace i roboty budowlane:
1) poszerzenie istniejącej jezdni wraz z wykonaniem konstrukcji,
2) wykonanie nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni,
3) uzupełnienie poboczy kruszywem,
4) odtworzenie istniejącego rowu,
5) wykonanie zjazdów na działki przyległe,
6) wykonanie nasadzeń zastępczych.
Opis stanu projektowanego:
1) parametry techniczne:
a) klasa drogi - D
b) kategoria ruchu - KR2
c) prędkość projektowa - 40 km/h
d) szerokość jezdni: - 4,50 od km 0+000,00 do km 0+942,68
e) długość jezdni - 942,68 m
f) spadek poprzeczny jednostronny
g) szerokość pobocza - 0,75 m
h) odwodnienie - powierzchniowe
i) szerokość zjazdów: - 4,50 od km 0+000,00 do km 0+942,68
Wszelkie przyjęte rozwiązania w przedmiotowym opracowaniu zachowują wytyczne i zalecenia zawarte w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Wójta Gminy Bolimów z dnia: 24.01.2022 roku stanowiącej załącznik nr 16 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 115005E w miejscowości Józefów.
W zakres zadania wchodzą następujące prace i roboty budowlane:
1) poszerzenie istniejącej jezdni wraz z wykonaniem konstrukcji,
2) wykonanie nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni,
3) uzupełnienie poboczy kruszywem,
4) odtworzenie istniejącego rowu,
5) wykonanie zjazdów na działki przyległe,
6) wykonanie nasadzeń zastępczych.
Opis stanu projektowanego:
1) parametry techniczne:
a) klasa drogi - D
b) kategoria ruchu - KR2
c) prędkość projektowa - 40 km/h
d) szerokość jezdni: - 5,00 od km 0+942,68 do km 1+512,68
e) długość jezdni - 570 m
f) spadek poprzeczny jednostronny
g) szerokość pobocza - 0,75 m
h) odwodnienie - powierzchniowe
i) szerokość zjazdów: - 5,00 od km 0+942,68 do km 1+512,68
Wszelkie przyjęte rozwiązania w przedmiotowym opracowaniu zachowują wytyczne i zalecenia zawarte w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Wójta Gminy Bolimów z dnia: 24.01.2022 roku stanowiącej załącznik nr 16 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.

CPV: 45233120-6

Dokument nr: 2024/BZP 00253087, GRP.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7ea55da-e6b0-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/, ug.sekretariat@bolimow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały wskazane w rozdziale 13, rozdziale 16 i rozdziale 17 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bolimów, 99-417 Bolimów Ul. Łowicka 9;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email s.koziel@4consult.com.pl z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru Wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas, określony przepisami prawa, związanymi z realizacją przedmiotu niniejszej umowy oraz w celach archiwizacyjnych, a po tym czasie zostaną zniszczone albo zwrócone drugiej stronie umowy,
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu
oraz zawarcia umowy.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podlądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.