świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku Kawaleryjska 70 15-325 Białystok powiat: Białystok 25wog.kancelaria@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/25wog |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej na terenie JW w Białymstoku" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej na terenie JW w Białymstoku. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie czterech przeglądów okresowych i konserwacji w ciągu roku. Poszczególne przeglądy: dwa przeglądy standardowe (po I i III kwartale), jeden przegląd półroczny i jeden przegląd roczny są zróżnicowane pod względem zakresu czynności wymaganych, aby zapewnić prawidłową pracę układu. W zakres pierwszego, trzeciego i czwartego przeglądu włączono generalne czyszczenie urządzeń technologicznych, niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania układu. Szczegółowy zakres poszczególnych czynności wchodzących w skład każdego z przeglądów, a także zestawienie czynności serwisowych wymaganych przez dostawcę układu technologicznego myjni określa załącznik nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. CPV: 50112300-6 Dokument nr: 2024/BZP 00253382, 19/W1/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/25wog 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający informuje, iż wszelka komunikacja z Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie poprzez platformę zakupową, pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/25wog 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/25wog 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. Zgodnie z art. 64 ustawy PZP System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w celu potwierdzenia czynności złożenia oferty. 13. Ważne zalecenie! W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): a. dokumenty w formacie ,,pdf" należy podpisywać formatem PAdES; b. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XAdES. 14. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 15. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia: 1) posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania: w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje, b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek. 2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP): a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. 16. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning. 17. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawcy w związku z wykonywaniem zadania zostaną udostępnione dane pracowników do kontaktów roboczych. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/25wog TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 09:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/25wog Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 19/W1/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja urządzeń myjni samochodowej na terenie JW w Białymstoku. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie czterech przeglądów okresowych i konserwacji w ciągu roku. Poszczególne przeglądy: dwa przeglądy standardowe (po I i III kwartale), jeden przegląd półroczny i jeden przegląd roczny są zróżnicowane pod względem zakresu czynności wymaganych, aby zapewnić prawidłową pracę układu. W zakres pierwszego, trzeciego i czwartego przeglądu włączono generalne czyszczenie urządzeń technologicznych, niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania układu. Szczegółowy zakres poszczególnych czynności wchodzących w skład każdego z przeglądów, a także zestawienie czynności serwisowych wymaganych przez dostawcę układu technologicznego myjni określa załącznik nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje największa ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę. 2) Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 6. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że złożone oferty uzyskały taką samą liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; 4) Zdolności technicznej lub zawodowej 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą do realizacji zamówienia, posiadającą przeszkolenie w zakresie kompleksowego serwisowania dla danego typu myjni. Na potwierdzenie Wykonawca złoży wykaz osób wraz z oświadczeniem, że przy realizacji zamówienia dysponował będzie ww. osobą/osobami (wymagany dokument potwierdzający posiadanie przeszkolenia w zakresie kompleksowego serwisowania dla danego typu myjni, potwierdzony przez producenta technologii myjni z terminem ważności przez czas obowiązywania usługi). b) Wykonawca spełni warunek jeśli dostarczy: wykaz prac polegających na przeglądzie, serwisie i konserwacji urządzeń technologicznych myjni samochodowych AWAS wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane. Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty na: 2 roboty polegające na przeglądach, serwisie i konserwacji urządzeń technologicznych myjni samochodowych firmy AWAS, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Wszelkie zmiany treści zawartej Umowy mogą być dokonane jedynie zgodnie z treścią art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.) i zapisów zawartych w projektowanych postanowieniach umowy za zgodą obu stron, wyrażoną w aneksie do Umowy, sporządzonym w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje największa ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę. 2) Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 6. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że złożone oferty uzyskały taką samą liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2024