Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Najem kontenerów i toalet przenośnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Najem kontenerów i toalet przenośnych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
ul. Romualda Traugutta 29
80-221 Gdańsk
powiat: Gdańsk
biuro@sportgdansk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem kontenerów na potrzeby imprez organizowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w 2024 roku, tj.:
1. Impreza: Triathlon:
- kontener magazynowy - 1 szt
- kontener typu biuro - 1 szt
- kontener magazynowy - 1 szt
- kontener magazynowy - 2 szt
2. Impreza: Bieg Westerplatte:
- kontener typu kasa z 10 okienkami - 2 szt
- kontener magazynowy - 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ przedmiotowego postępowania.
Przedmiotem zamówienia jest najem kontenerów biurowo-sanitarnych, magazynowych oraz sanitarnych wraz z wyposażeniem na potrzeby zaplecza magazynowo-socjalnego Kąpielisk Morskich w Gdańsku w 2024 roku.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Najem toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

CPV: 44211100-3

Dokument nr: 2024/BZP 00254676, ZP1.272.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 08:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d0044ec-e753-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
1. Przy użyciu Platformy e-Zamówienia - która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. - w pełnym zakresie.
2. Strona prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6d0044ec-e753-11ee-a01e-f641a8763d5f
Na powyższej stronie udostępniane będą wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3. Dopuszcza się korzystanie z poczty elektronicznej, w przypadku komunikowania się, odpowiednio:
a) Zamawiającego z Wykonawcą - na adres e-mail Wykonawcy ujawniony podczas komunikowania się z Zamawiającym,
b) Wykonawcy z Zamawiającym - na adres e-mail: przetargi@sportgansk.pl, z wyłączeniem dotyczącym przesyłania ofert, które odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia
i przechowywania dokumentów elektronicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1261, dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie e-Zamówienia, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Centrum pomocy"
na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
Wykonawca w celu komunikacji z Zamawiającym musi być zalogowany jako ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Klikając w kartę ,,Przeglądaj postępowania/konkursy" przechodzi do listy wszystkich postępowań, na której odnajduje i klika pozycję przedmiotowego postępowania.
Wykonawca może przesłać Zamawiającemu informację korzystając z zakładki ,,Formularze" klikając w ,,Formularz do komunikacji", wykorzystując pole ,,wniosek" lub ,,inne".
Maksymalny rozmiar wszystkich jednorazowo przesyłanych plików za pomocą ,,Formularzy do komunikacji": 150 MB.
Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@sportgdansk.pl (UWAGA: nie dotyczy składania ofert).
6. W przypadku korzystania z poczty elektronicznej za datę złożenia dokumentów przyjmuje się moment ich pojawienia się w systemie teleinformatycznym odbiorcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że:
i. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Ośrodek Sportu, ul Traugutta 29, 80-221 Gdańsk, dane kontaktowe: numer telefonu: +48 58-524 34 73, +48 501 596 316, adres e-mail: biuro@sportgdansk.pl adres email: rodo@sportgdansk.pl, zwany dalej Administratorem,
ii. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku, sprawa: ZP1.272.7.2024, prowadzonym
w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.),
iii. Administrator powołał inspektora ochrony danych, którym jest Pan Daniel Grzybowski, z którym można skontaktować się pod adresem: rodo@sportgdansk.pl,
iv. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
v. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;,
vi. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
vii. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
**Wyjaśnienie: Jeżeli wniesienie żądania o dostępie do danych spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do niego, to od dnia zakończenia postępowania nie udostępnia się tych danych, chyba że nastąpi to za zgodą osób, których dane zawarto w protokole lub załącznikach do niego lub w celu ustalenie, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub ochrony praw danej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważny interes publiczny. Bezwzględnie nie udostępnia się danych osobowych szczególnych kategorii
**Wyjaśnienie: Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 08:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-6d0044ec-e753-11ee-a01e-f641a8763d5f

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.