Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Hrubieszowski
ul. Narutowicza 34
22-500 Hrubieszów
powiat: hrubieszowski
Telefon (+48) 84 696 50 68
starostwo@powiathrubieszow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Hrubieszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon (+48) 84 696
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: ,,Przebudowa, termomodernizacja, poprawa efektywności energetycznej oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Ośrodka Zdrowia w Kryłowie"
2. Opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie prowadzone jest według zasad określonych przez Zamawiającego w dalszej części zapytania i nie stosuje się do niego przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.]-
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: ,,Przebudowa, termomodernizacja, poprawa efektywności energetycznej oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Ośrodka Zdrowia w Kryłowie".
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część 1:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w związku z realizacją zadania ,,Przebudowa, termomodernizacja, poprawa efektywności energetycznej oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Ośrodka Zdrowia w Kryłowie";
2) część 2:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
w związku z realizacją zadania ,,Przebudowa, termomodernizacja, poprawa efektywności energetycznej oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Ośrodka Zdrowia w Kryłowie";
3) część 3:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w związku z realizacją zadania ,,Przebudowa, termomodernizacja, poprawa efektywności energetycznej oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Ośrodka Zdrowia w Kryłowie".
Zakres prac przewidzianych do wykonania zadania: ,,Przebudowa, termomodernizacja, poprawa efektywności energetycznej oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Ośrodka Zdrowia w Kryłowie" określony jest w dokumentacji technicznej. Rodzaj robót budowlanych oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji technicznej, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego:
https://powiathrubieszow.ezamawiajacv.pl/pn/powiathrubieszow/demand/notice/pu blic/123465/details
Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.] i będzie obejmował w szczególności:
a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót z dokumentacją techniczną oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami;
b) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego;
c) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż i ochrony środowiska;
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu;
e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń, materiałów, a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
f) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych; wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania robót określonych w umowie;
g) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swoich obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy;
h) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem;
i) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac;
j) udział w czynnościach odbioru dokumentacji powykonawczej, odbioru częściowego, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do potwierdzenia gotowości do odbioru oraz przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i dokumentacji powykonawczej;
k] współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym w zakresie wykonawstwa robót budowlanych:
- kontrola dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z dokumentacją projektową;
- sprawdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie jakości
dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych;
- w uzgodnieniu z Zamawiającym zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę;
- rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas, lub w następstwie wykonywania robót budowlanych;
- monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót z przyjętym harmonogramem robót wykonawcy;
- sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy,
- organizowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne;
- przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową oraz dobrą praktyką inżynierską;
- organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów ze spotkań;
- egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami kontraktowymi;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także - na żądanie Zamawiającego - kontrolowanie rozliczenia budowy;
- wydawanie Wykonawcy, kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
- żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy i/lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby
wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i/lub pozwoleniem na budowę;
- sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, prowadzenie prób i odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania;
- skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie;
- przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym;
- po zakończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad i w okresie rękojmi dla umów, lecz nie dłużej niż przewiduje to końcowa data gwarancji i rękojmi z tytułu prac i usług świadczonych w ramach umowy, uczestniczenie w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji;
1) kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane zawartej przez Zamawiającego z ich Wykonawcą;
n] działanie w ramach zawartej umowy związane z nadzorem z ramienia Zamawiającego nad prowadzonymi robotami budowlanymi oraz rozliczenie umowy, wynikające z uwarunkowań realizowanego zadania inwestycyjnego;
o) Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji zadania przez wykonawcę robót;
p) Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do wykonania czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem;
q) wykonywanie w imieniu Zamawiającego innych czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

CPV: 71247000 -1, 71520000 - 9

Dokument nr: RFZ.272.2.1.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie Ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, pok 20 - Sekretariat w terminie do dnia 28.03.2024 r,

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia
Przewiduje się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia tj. 1,2 i 3:
termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień zawarcia umowy zaś zakończenie z dniem upływu okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski. Okres gwarancji liczony będzie od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót budowlanych. Realizacja zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zawartą umową nastąpi w terminie 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Okres gwarancji jakości udzielonej na roboty budowlane będzie wynosił max. 84 miesiące.

Wymagania:
4. Kryteria oceny ofert
Kryterium Waga oceny w %
Cena brutto 100
Xc - cena brutto Sposób obliczenia Xc:

x= cena (brutto) najniższa / cena (brutto) badanej oferty
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta posiadająca najniższą cenę.
Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cen. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto będącej przedmiotem zamówienia oraz ceny brutto zawierającej obowiązujący podatek VAT.
Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji za wyjątkiem ustawowych zmian podatku VAT.
Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 168).
5. Termin związania ofertą
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
L.p. Funkcja Ilość osób Wymagania co do osoby, której będzie pełniła funkcję Nr części zamówienia
1. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 1 posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; Część 1 zamówienia
2. Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 1 posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; Część 2 zamówienia
3. Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 1 posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; Część 3 zamówienia
UWAGA: -- ilekroć w zapytaniu mowa jest o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, należy przez to rozumieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334);
-- Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób do pełnienia funkcji w odniesieniu do wszystkich części
7. Oferta częściowa
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na dwie części lub na trzy części zamówienia.
8. Wykonawca odpowiadając na niniejsze zaproszenie zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1;
2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty);
3) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik.
Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania jest integralną częścią dokumentacji, a postanowienia w niej zawarte traktuje się jako warunki udzjelenia zamówienia.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania i nie będzie podlegała ocenie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z oznaczeniem: ,,Oferta na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego".
Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym - zgodnie ze wzorem załączonym do zaproszenia - załącznik nr 1. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
Jeżeli oferta Wykonawcy nie będzie oznaczona w wymagany sposób, Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty. Za terminowe złożenie oferty uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego.
10. Dodatkowe postanowienia
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego;
2) Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym zaproszeniu;
3) Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów wskazanych w zaproszeniu;
4) Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona;
5) Zamawiający odrzuci ofertę, gdy:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie;
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania;
c) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji;
d) oferta wpłynęła po terminie;
6) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty;
7) w terminie 14 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu jest zobowiązany do podpisania umowy. Umowa musi zawierać w treści wszystkie elementy oferty Wykonawcy;
8) przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dla Zamawiającego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem posiadanych uprawnień wraz z zaświadczeniem dot. wymaganego ubezpieczenia OC;
9) Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

Uwagi:
11. Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Powiat Hrubieszowski. Przetwarzamy Państwa dane osobowe wyłącznie w celu wykonania zadań Administratora, które wynikają z przepisów prawa oraz zadań realizowanych w interesie publicznym. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.bip.starostwo.hrubieszow.pl w zakładce ochrona danych osobowych - RODO.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktów Anna Wasilewicz
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Anna Wasilewicz, tel. 84 696 50 68, e-mail: awasilewicz@powiathrubieszow.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.