Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie punktów gromadzenia odpadów selektywnych w należytym stanie sanitarnym i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie punktów gromadzenia odpadów selektywnych w należytym stanie sanitarnym i porządkowym

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
ul. Mała 1
59-100 Polkowice
powiat: polkowicki
tel. 76 840 14 90, +48 76 840 14 92
j.matuszczak@zgzm.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Polkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76 840 14 90, +
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
zaprasza do
złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: ,,Utrzymanie punktów gromadzenia odpadów
selektywnych na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w należytym stanie sanitarnym i
porządkowym".
Usługa obejmuje:
? zewnętrzne mycie pojemników naziemnych (typu dzwon) do selektywnej zbiórki odpadów
komunalnych o pojemności 1,5m3 i 2,5m3;
? dwukrotne zewnętrzne mycie naziemnej części pojemników półpodziemnych 1,0m3, 3m3, 5m3,
klapy i pod klapą
? zewnętrzne mycie pojemników 1100l na kółkach, klapy i pod klapą;
? oczyszczenie terenu utwardzonego wokół pojemników, wykonanego z betonowej kostki
brukowej wraz czyszczeniem przestrzeni między kostką brukową z roślinności typu: mech,
trawa, chwasty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 - projekt umowy.

CPV: 90910000-9, 90918000-5

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty (wypełniony i podpisany skan formularza ofertowego -
załączniki od nr 1a do 1g) należy przesłać na adres email j.matuszczak@zgzm.pl do dnia 2
kwietnia 2024 r. do godz.10.00
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego -
załącznik nr 1A-1G.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji do uzgodnienia z Zamawiającym, z zastrzeżeniem terminów wykonania usługi
dla poszczególnych zakresów:
- pojemniki naziemne typu ,,dzwon" - usługę należy zakończyć do 15 lipca 2024 r.
- pierwsze mycie pojemników półpodziemnych wraz z myciem i odchwaszczeniem kostki betonowej
należy przeprowadzić w terminie od 1 maja 2024 do 31 maja 2024 r.
- drugie mycie pojemników półpodziemnych należy przeprowadzić w terminie od 1 sierpnia 2024 do
15 września 2024 r.

Wymagania:
Zamawiający wyodrębnia 7 części zadania - realizacja usługi na terenie danej gminy stanowi odrębną
część zadania i wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzach ofertowych 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f,
1g. Dopuszcza się złożenie ofert na poszczególne części lub na wszystkie części.
Lokalizację i liczbę pojemników zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Zastrzeżenia do przedmiotu zamówienia:
Wszystkie zadania Wykonawca realizuje przy użyciu własnych środków technicznych i środków
chemicznych z atestem, mogących wsiąkać do gruntu.
Wykonawca będzie zobowiązany do mycia pojemników i utwardzenia z kostki betonowej wokół
pojemników wyłącznie przy braku zalegających obok odpadów. W sytuacji, gdy przy pojemnikach
i na utwardzeniu znajdują się odpady, wykonawca będzie zobowiązany do ich przesunięcia w taki
sposób, aby zapewnić prawidłowe wykonanie usługi mycia. Wykonanie mycia pojemników
i terenu utwardzonego wokół pojemników w sytuacji zalegających odpadów jest niedopuszczalne
przez Zamawiającego i będzie traktowane jako nieprawidłowe wykonanie usługi.
5. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
Kryterium : Cena ryczałtowa oferty dla poszczególnych części (gmin) brutto: 100 %.
Cena ryczałtowa ofertowa brutto musi zawierać :
1) przygotowanie i realizację w/w przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi
przepisami technicznymi, terminami i wytycznymi Zamawiającego,
2) pokrycie wszelkich kosztów będących do poniesienia przez Wykonawcę podczas realizacji
przedmiotu zamówienia.
6. Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego:
- bez podawania przyczyny,
- w przypadku, gdy zaistniała istotna zmiana okoliczności powodująca, że zawarcie umowy
nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia (rezygnacja z
realizacji części zadania) a Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Zamawiającego
z tego tytułu żadnych roszczeń odszkodowawczych.
7. Zawarcie umowy:
W celu zawarcia umowy upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę zgłosi się w siedzibie Zamawiającego w terminie przez niego
wyznaczonym.

Uwagi:
8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informujemy że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
z siedzibą w Polkowicach (59-100) przy ul. Małej 1, tel. 76 840 14 90, e-mail: biuro@zgzm.pl.
? Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: Tomasz Wadas, e-mail: iod@zgzm.pl
3
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy oraz w celach kontaktowych
związanych z umową.
? Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy,
b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze - Ustawa z dnia 29 września 1994r. rachunkowości, Ustawa z
dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
c) art. 6 ust. 1 lit. f - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z
wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub
podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych
osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem. Prawnie
uzasadnionym interesem administratora danych jest umożliwienie prawidłowej realizacji
umowy między stronami, komunikacja z osobami kontaktowymi w zakresie realizacji umowy.
? Kategorie danych osobowych: dane osobowe osób uprawnionych do podpisania umowy: imię
i nazwisko, stanowisko, dane osobowe pracowników strony w zakresie: imię i nazwisko, adres
korespondencji służbowy, numer telefonu służbowego, adres e-mail służbowy.
? Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów
powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. Podmioty t.j. dostawców
usług lub produktów, w szczególności podmiotom świadczącym Administratorowi usługi IT (serwis,
hosting)
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego
zostały zebrane. W szczególności dane mogą być również przetwarzane przez wynikający
z przepisów prawa okres związany z dochodzeniem i przedawnieniem roszczeń.
? Posiada Pani/Pan prawo do edycji, wglądu, informacji o źródle pozyskania, sprzeciwu na dalsze
przetwarzanie, a także prawo do bycia zapomnianym, chyba że w przepisach prawa wyraźnie
wskazano inaczej lub żądanie stoi w sprzeczności z prawnie uzasadnionym interesem
Administratora.
? Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w Polsce jest nim Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
? Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym również profilowaniu.
? Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich (tj.
państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię) lub do organizacji międzynarodowych.
? Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do zawarcia do umowy.
? Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości podpisania umowy.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami: Joanna Matuszczak, adres e-mail:
j.matuszczak@zgzm.pl , telefon: +48 76 840 14 92 - w godzinach: 7:30 - 15:30 (od poniedziałku do
piątku).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.