Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż paneli fotowoltaicznych oraz zmiana źródła ogrzewania na źródło gazu ziemnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż paneli fotowoltaicznych oraz zmiana źródła ogrzewania na źródło gazu ziemnego

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Odrodzenie"
ul. 22 Lipca 1807 12c
67-120 Kożuchów
powiat: nowosolski
telefon 607 262 223
pawelzwolski@wp.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Kożuchów
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 607 262 223
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na zadania:
1. Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach zgodnie z załącznikiem A w Kożuchowie wraz z pompą ciepła - Hybrydowy system kotłowni OZE wspomagającymi przygotowanie C.W.U.
2. Zmiana źródła ogrzewania na źródło gazu ziemnego z ewentualnym wykorzystaniem węzłów cieplnych bądź prefabrykowanych, kontenerowych kotłowni gazowych zgodnie z załącznikiem A.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. OPIS PRZEDMIOTU PRZETARGU OFERTOWEGO/ ZAMÓWIENIA
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Wykonanie audytu celem pozyskania dofinansowania na:
1.1. Grant OZE - 50% dofinansowania kosztów przedsięwzięcia na ofertę nr 1 (montaż) z wyłączeniem budynków przy ulicy Kościuszki 7,9,11.
1.2. Zmianę źródła ogrzewania (premia termomodernizacyjna) - 26% dofinansowania na ofertę nr 2
2. Wykonanie projektu na zadania nr 1 i nr 2 dla poszczególnych budynków zgodnie z załącznikiem nr A
3. Wykonanie prac wskazanych w zadaniu nr 1 i nr 2 na każdym z budynków wykazanym w załączniku nr A
2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie w sprawie niniejszego zamówienia prowadzone będzie na podstawie ogłoszenia ofertowego.

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Wykonawców.

Składanie ofert:
V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą wykonawcy i zamawiającego oraz nazwą zamówienia - osobiście, za pośrednictwem poczty lub gońca na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Odrodzenie" Ul. 22 Lipca 1807 12c, 67-120 Kożuchów do dnia 29-03-2024 r. do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
3.3. Preferowany termin realizacji zamówienia do 31-10-2024 r.

Wymagania:
3. WYMAGANIA PRAWNE I TECHNICZNE:
3.1. Preferowany okres gwarancji przedmiotu zamówienia od 60 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.
3.2. Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przedmiotu zamówienia na wartość nie mniejszą niż 2 mln zł na moment podpisania umowy.
3.4. Termin związania ofertą - 30 dni, licząc od terminu wyznaczonego do składania ofert.
3.5. Zamawiający w przypadku unieważnienia prowadzonego postępowania może przejść do negocjacji ceny oraz warunków realizacji umowy z wybranym przez siebie wykonawcą.
3.6. Wykonawca zapewni objęcie przez osobę o odpowiednich kwalifikacjach funkcję kierownika robót przy realizacji zadania.
.7. Lokalizacja przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z Załącznikiem nr A
3.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dopuszcza się tylko i wyłącznie udział we wszystkich zadaniach jednocześnie.
3.9. Dokumentacja projektowa do opracowania przez Wykonawcę w ramach niniejszego zadania:
Zamawiający oczekuje wykonania dokumentacji projektowej i wykonawczej (format A4 wersja elektroniczna + papierowa).
Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać m.in.: karty katalogowe, atesty, deklaracje podzespołów, procedurę weryfikacji poprawności działania systemu, procedurę postępowania w przypadku awarii, plan przeglądów, instrukcję eksploatacji i konserwacji systemu, raporty z badań i pomiarów instalacji.
3.10.Zamawiający zapewni inspektora nadzoru.
3.11.Wytyczne do przygotowania dokumentacji projektowej i wykonania:
1. Przygotowanie dokumentacji projektowej, która pozwoli na budowę Hybrydowego systemu OZE do przygotowania C.W.U zapewnienie energii elektrycznej na części wspólne jak i częściową, ewentualną odsprzedaż jej na podstawie Systemu rozliczenia - Prosument Lokatorski
2. Przygotowanie dokumentacji na zmianę źródła ogrzewania
Dokumentacja wymieniona w pkt. 1 i 2 musi być spójna z zaakceptowanymi wytycznymi od BGK, tym samym ma dać możliwość spełnienia warunków postawionych przez BGK. Ponadto obie dokumentacje muszą być uzgodnione z wszelkimi niezbędnymi instytucjami administracji publicznej jak stanowi prawo.
Dokumentacja projektowa, a następnie instalacja powinna być zgodna z:
? Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682)
? Ustawa OZE
? Wytycznymi programu GRANT OZE, wraz z uwzględnieniem efektu ekonomicznego i ekologicznego.
Dokumentacja dotycząca pkt 1. (OZE) musi być dostosowana do istniejącej instalacji elektrycznej, do włączenia projektowanej instalacji fotowoltaicznej, oraz zasilania projektowanej pompy ciepła i ręcznego sterowania grzałkami elektrycznymi.
Dokumentacja dotycząca pkt 2. (zmiany źródła ogrzewania) będzie przygotowana zgodnie z wcześniej pozyskanymi przez oferenta warunkami przyłączenia instalacji gazowej z EWE na poszczególne budynki.
Dokumentacja projektowa w części 1 jak i 2 będzie przewidywała integracje tych układów do zarządzania inteligentnego i efektywnego energią HMES. System ten powinien być zaprojektowany w taki sposób, aby dawać możliwość generowania energii cieplnej z nowo powstałych źródeł w najbardziej ekonomiczny sposób, zarówno w czasie rzeczywistym, jak i w przyszłości. HMES powinien dawać możliwość automatycznego załączania źródła - silnika z uwzględnieniem priorytetu (algorytmu) zakupu najtańszego paliwa dostępnego w danym
momencie na rynku. Ponadto oferent przygotuje możliwość opomiarowania i pozyskania z wykonanych systemów raporty efektu ekonomicznego, energetycznego i ekologicznego.
3.12.Wykonania prac budowlano montażowych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji i odpowiednie organy jeśli będą tego wymagały przepisy prawa:
a) Wykonanie wszelkich prac budowlanych obejmujących m.in.: przebicia, wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń, zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń, wykonanie przepustów w miejscach przejść instalacyjnych tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody przez przegrody budowlane, uszczelnienie przepustów w tym zachowanie stref pożarowych, wykonanie prac porządkowych (np. malowanie, tynkowanie) mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego.
b) Pomiary kontrolne oraz uruchomienie i regulacja instalacji; wprowadzenie oznakowania w budynku zgodnie z wytycznymi normy PN-HD 60364-7-712;
c) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; w okresie gwarancji Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami instalacji i wymianą niezbędnych jego elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego.
d) Każdorazowy przegląd /serwis wymieniony w pkt. 3.12 pkt. c wymaga ustalenia stawki z Wykonawcą.
e) Podłączenie instalacji sanitarnej i elektrycznej w tym fotowoltaicznej oraz uruchomienie techniczne; sprawdzenie poprawności pracy w/w instalacji.
II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Podpis winien zawierać czytelne imię i nazwisko bądź pieczątkę imienną oraz podpis lub parafę. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji wykonawcy - do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo oraz odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Również wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenie oferenta powinny być podpisane.
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej o których mowa w pkt wyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty albo wpisał NIP lub nr KRS.
3. Oferta powinna zawierać:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 2 - formularz ofertowy - wypełniony
3.2. Aktualny odpis z rejestru sądowego lub zaświadczenie z CIEDG ważny 3 m-ce (jeśli nie jest możliwa do samodzielnego pobrania przez Zamawiającego ze strony www)
3.4. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS o niezaleganiu nie starsze niż 1 miesiąc lub oświadczenie własne.
4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji danego przedmiotu. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
III. INFORMACJE DOTYCZĄCE KRYTERIÓW I WARUNKÓW WYMAGANYCH OD OFERENTÓW
1. Oferent powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.
2. Każdy oferent może złożyć jedną ofertę. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. Wymaga się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej na budynku, na którym ma być przeprowadzona inwestycja.
5. W przetargu nie mogą uczestniczyć:
5.1. przedsiębiorca w stosunku do którego wszczęto postepowania upadłościowe, likwidacyjne lub układowe,
5.2. Przedsiębiorcy, które nie wywiązują się z płatności podatków i składek na ubezpieczenia społeczne.
6. Oferta zostanie odrzucona bez rozpatrywania, gdy:
a) nie spełnia wymogów niniejszej instrukcji
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
? Cena ofertowa
? Referencje
? Gwarancja
2. W toku ocen ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
3. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w tekście oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferenta.
2. Zamawiający nie odpowiada za złożenie oferty w innym miejscu i terminie niż wskazany wyżej.
VII. PROTESTY I ODWOŁANIA:
1. Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania procedura odwoławcza - przetarg ofertowy nie jest prowadzony w trybie ustawy o zamówieniach publicznych.
2. Oferentom nie przysługuje prawo odwołania się do decyzji komisji przetargowej.
VIII. ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA:
1. Ogłoszenie wyników przetargu następuje po podjęciu decyzji przez Zarząd Spółdzielni.
2. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Oferentów o zakończeniu przetargu i jego wyniku.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wymaganiom przedstawionym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4. Postępowanie zostanie zakończone podpisaniem umowy, którą draft został wysłany
5. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.

Kontakt:
VI. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z OFERENTAMI:
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan/i Paweł Zwolski e-mail: pawelzwolski@wp.pl, telefon 607 262 223

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.