Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie w trybie awaryjnym robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie w trybie awaryjnym robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ministerstwo Finansów
Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
powiat: Warszawa
222 500 121, tel.: +48 22 694 55 55, fax: +48 22 694 36 84
marta.kozlowska@mf.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 222 500 121, tel.: +
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą ,,Awaryjne wykonanie prac remontowo - naprawczych w obrębie
pomieszczeń 1103A i 1306" w budynku zlokalizowanym na nieruchomości Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmuje wykonanie w trybie awaryjnym robót budowlanych polegających
na wykonaniu prac remontowo-naprawczych okładziny elewacyjnej z kamienia
naturalnego, montażu nowej obróbki blacharskiej, prac naprawczych tynków i malatur
wewnętrznych oraz usprawnienia działania okien aluminiowych w części budynku
zlokalizowanego na nieruchomości Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12
w Warszawie, na działce nr ewid. 62/4, z obrębu 5-03-07, w dzielnicy Śródmieście m. st.
Warszawy.
Wykonywane prace nie mogą zakłócać bieżącej pracy Ministerstwa, utrudniać dostępu do
budynków, narażać pracowników i petentów na jakiekolwiek ryzyka i szkody związane z
realizacją zamówienia. Prace realizowane będą od poniedziałku do piątku w godz.ch
7:00- 17:00. Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, część prac może być
realizowana w innych godz.ch.

Dokument nr: BAD7.2230.8.2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest niepubliczne.

Składanie ofert:
3. Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej
zwykłym podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
zaawansowanym podpisem elektronicznym (e-dowód, podpis zaufany) lub podpisem
odręcznym (skan do pdf) na adresy email: marta.kozlowska@mf.gov.pl
i piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl;
VIII.TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 5 kwietnia 2024 r.

Wymagania:
Zamawiający dopuszcza, przed upływem terminu składania ofert, dokonanie wizji lokalnej
terenu objętego przedmiotem zamówienia, w celu sprawdzenia warunków związanych z
wykonaniem robót oraz skalkulowania oferty.
II. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wszelkie postanowienia dotyczące jego
wykonania, w tym uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, a także zasady
rozliczeń zawiera załączony wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia spółki prawa handlowego, osoby fizyczne,
prawne i jednostki organizacyjne niebędącą osobą prawną - wykonujące we własnym
imieniu działalność gospodarczą oraz niepodlegające wykluczeniu z postępowań na
podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
2. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł;
2) zdolności zawodowej i posiadanych uprawnień - Wykonawca spełni warunek, jeżeli
wykaże, że dysponuje osobą, która weźmie udział w realizacji zamówienia, posiadającą
wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których podstawę stanowi wpis
w drodze decyzji do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz wpis na listę członków właściwej
izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez
izbę, z określonym w nim terminem ważności;
3) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się
realizacją, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
trzech zamówień (robót) wykonanych w obiektach zabytkowych obejmujących w swoim
zakresie naprawę/renowację okładzin z kamieni naturalnych oraz wykonanie i renowację
obróbek blacharskich o wartości robót co najmniej 80.000,00 zł brutto każda,
wykonanych należycie, prawidłowo, terminowo i zgodnie z przepisami prawa
budowlanego.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego za
pomocą poczty elektronicznej, uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do
Zamawiającego na adres podany w punkcie 1, przed upływem wymaganego terminu. Każda
ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości
elektronicznej.
3. Oferty przekazywane są Zamawiającemu w formie elektronicznej.
4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści zamówienia w wersji
elektronicznej na adresy email: marta.kozlowska@mg.gov.pl i piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl.
V. WIZJA LOKALNA
1. Termin wizji lokalnej dla Wykonawców ustalony został na dzień 28 marca 2024 r. na godz.
12:00. Prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa na adres e-mail:
marta.kozlowska@mf.gov.pl i piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl.
2. Zebranie Wykonawców odbędzie się na holu głównym, prosimy o przybycie 15 minut przed
czasem z dowodem tożsamości, w celu wystawienia przepustki jednorazowej.
3. Z uwagi na względy organizacyjne prosimy o przybycie w zespołach liczących nie więcej niż
2 osoby od jednego Wykonawcy.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty
zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie
oferty złożonej przez danego Wykonawcę.
2. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy:
1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do zaproszenia wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
2/52) Zaświadczenie z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej RP/ KRS
odpis z rejestru lub wskazanie źródła, z którego Zamawiający może je pobrać;
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) Wykaz robót o których mowa w rozdz. III ust. 2 pkt 3 wraz z potwierdzeniem, że zostały
wykonane należycie (protokoły odbioru/referencje);
5) Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie
mniejsza niż 150 000 zł;
6) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień, o których mowa w rozdz. III ust. 2 pkt 2
Zaproszenia.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem
umowy, jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 150 000 zł oraz dokumentu
potwierdzającego posiadanie przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia uprawnień
budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, pozwalających pełnić
samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej.
5. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. WARUNKI FINANSOWE / PŁATNOŚCI
1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty i obciążenia, jakie powstaną
w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczne na podstawie obowiązujących
przepisów prawa i aktualnej wiedzy technicznej oraz niezbędne do całkowitej realizacji
przedmiotu umowy zawartej z Zamawiającym.
3. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu innych poniesionych
wydatków lub podwyższenia wynagrodzenia.
4. Jeśli wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu
oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który
miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę
zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazać wartość bez kwoty
podatku.
5. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie
z warunkami wypłaty wynagrodzenia za przedmiot umowy zawartymi we wzorze umowy.
2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1, nie będą brane pod
uwagę i zostaną odrzucone.
4. Zamówienie realizowane z wyłączeniem stosowania ustawy - Prawo zamówień
publicznych.
5IX. KRYTERIUM OCENY OFERT, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY
WYBORZE OFERTY
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami:
1) CENA określona w PLN brutto - 60 punktów,
2) TERMIN realizacji określony w dniach - 40 punktów.
2. Punkty w kryterium CENA zostaną obliczone według wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
Przyznane punkty = ---------------------------------------------------------- x 60
cena ocenianej oferty brutto
3. Punkty w kryterium TERMIN zostaną przyznane według zasad określonych w poniższego
wzoru:
0
??? ?? = 80
?
2
?
??
+
160
???
?? ? < 80;60 >
????? ?? =
40
??? ?? < 60
{
Gdzie ,,Tr" oznacza termin realizacji określony w dniach kalendarzowych.
4.
Zamawiający dopuszcza 80 dni jako maksymalny termin realizacji. Oferując taki termin
wykonawca otrzyma 0 pkt w ww. kryterium. W przypadku wskazania terminu realizacji
powyżej 80 dni oferta zostanie odrzucona.
40 pkt wykonawca otrzyma oferując 60 dni jako maksymalny termin realizacji.
Zaoferowanie terminu realizacji krótszego niż 60 dni nie będzie miało wpływu na liczbę
przyznanych punktów.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone
oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach).
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia oraz została oceniona jako
najkorzystniejsza.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość sprawdzenia oferty pod względem ,,rażąco niskiej
ceny", tj. gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co najmniej 30% od
średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie
wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
8. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na
Wykonawcy.
9. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym terminie lub
złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały podanej w ofercie ceny
lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną.
10. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w
Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zakupu.
X. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego
do dokonania zakupu.
4/52. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem
umowy.
3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści
złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste
omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
oraz inne omyłki, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od
podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w
postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania albo nieudzielenia
zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu.
Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w
szczególności związanych z przygotowaniem oferty.

Uwagi:
6. Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do postępowania
będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa powszechnie
obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna
Ministra Finansów z art. 13 RODO stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia
oferty.

Kontakt:
IV. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym zakupem, należy
przesyłać drogą elektroniczną na adresy email: marta.kozlowska@mf.gov.pl i
piotr.kosciuczuk@mf.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.