Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Likwidacja miejsc stwarzających zagrożenia w ruchu pieszych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Likwidacja miejsc stwarzających zagrożenia w ruchu pieszych

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy
ul. Wojska Polskiego 10
59-220 Legnica
powiat: Legnica
Telefon: 76 7564600, Telefaks: 76 7564619, tel. +48 516 150 343, tel. +48 76 756 46 06
zdm@zdm.legnica.eu
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 76 7564600,
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o
wartości poniżej 130 000 zł netto (nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych Dz.U. z 2023r. poz. 1605 i zgodnie z Zarządzeniem nr 4/DP/2023 Dyrektora Zarządu
Dróg Miejskich w Legnicy z dnia 02.10.2023 r.
Przedmiot zamówienia:
W ramach zadania: ,,Remont chodników w mieście"
- Likwidacja miejsc stwarzających
zagrożenia w ruchu pieszych na terenie miasta Legnicy.
2.
Zakres przedmiotu zamówienia:
W ramach robót przewiduje się remont cząstkowy nawierzchni chodników - rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni,
likwidację zapadnięć, wybrzuszeń i nierówności oraz uzupełnienie ubytków, bez zakupu materiałów. Do
uzupełnienia braków przewiduje się wykorzystanie materiałów pochodzących z odzysku, znajdujących się na
bazie przy Ul. Ceglanej w Legnicy, a w przypadku ich braku zakup nowych. W ramach prac objętych przedmiarem
należy uwzględnić wywóz odpadów (gruz i ziemia) na składowisko wraz z ich utylizacją. Zakup nowych
materiałów oraz inne roboty pomocnicze (np. regulacja urządzeń) będą rozliczane kosztorysami dodatkowymi
sporządzanymi w oparciu o składniki cenotwórcze. Przewiduje się prowadzenie prac ,,pod ruchem".
3. Istotne postanowienia, które będą wpisane do umowy:

Dokument nr: 13/2024

Składanie ofert:
13. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Wojska Polskiego 10 w Legnicy, pok. 105
(SEKRETARIAT) lub przesłać na adres e-mail: zdm@zdm.legnica.eu , do dnia: 28.03.2024 r.
do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Okres realizacji umowy: 31.12.2024r.

Wymagania:
1) Warunki płatności:
według kosztorysów powykonawczych raz w miesiącu na podstawie obmiaru potwierdzonego przez
Zamawiającego, z uwzględnieniem cen jednostkowych ustalonych w kosztorysie ofertowym.
2) Wynagrodzenie końcowe zostanie określone kosztorysem powykonawczym w oparciu o ryczałtowe ceny
jednostkowe robót i wprowadzone do umowy aneksem.
3. Na każdym etapie realizacji umowy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedłożenia kosztorysów
szczegółowych.
4. Jeśli w toku realizacji Przedmiotu Umowy wystąpi potrzeba wykonania robót dodatkowych lub zamiennych
będą one przedmiotem dodatkowych ustaleń Stron w formie aneksu do Umowy. Zamówienia takie rozliczane
będą kosztorysem sporządzonym w oparciu o składniki określone w kosztorysie ofertowym. W przypadku braku
cen materiałów i cen sprzętu oraz wartości robót w ww. kosztorysie przyjmuje się, ze ceny zostaną ustalone
przez Strony w wyniku negocjacji jednak nie mogą być one wyższe niż średnie ceny określone według
wydawnictwa SEKOCENBUD dla Województwa Dolnośląskiego z ostatniego kwartału okresu poprzedzającego
realizację robót.
4) podstawę do rozliczenia i wystawienia faktur stanowić będzie protokół odbioru podpisany przez
przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę,
5) Fakturę należy wystawić na:
Nabywca: Gmina Legnica, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica NIP: 691-00-11-742, Urząd Miasta Legnica, Pl.
Słowiański 8, 59-220 Legnica.
Odbiorca: Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy, ul. Wojska Polskiego 10, 59-220 Legnica.
6) Termin płatności faktury, licząc od momentu przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej
faktury 21 dni.
Termin uważa się za zachowany, jeśli w tym terminie dokonane zostanie polecenie przelewu z banku
Zamawiającego.
Zamawiający każdorazowo będzie stosował mechanizm podzielonej płatności (split payment), o którym mowa w
art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004r. (Dz. U. z 2021r. poz. 685 ze zm.), zgodnie z
Zarządzeniem Nr 735/PM/2019 Prezydenta Miasta Legnicy z dnia 31.10.2019r.,
7) Kary umowne:
Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowią kary umowne.
Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne
a) za zwłokę w wykonaniu robót, których termin został określony w protokole typowania - w wysokości 0,1%
wynagrodzenia brutto ustalonego w § ..ust.... umowy za każdy dzień zwłoki,
b) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w wysokości 200,00zł za każdy dzień zwłoki, liczony
od dnia wyznaczonego na usunięcie wad,
c) za spowodowanie przerwy w realizacji robót z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 0,1%
wynagrodzenia brutto ustalonego w § .. ust... umowy za każdy dzień przerwy
d) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 5% wynagrodzenia brutto
ustalonego § .. ust... umowy;
8) Zamawiający płaci Wykonawcy karę umowną
a) za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wysokości 5 %
wynagrodzenia umownego brutto określonego w § .. ust....umowy
9) Stronom przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach określonych w kodeksie cywilnym w
przypadku, gdy poniesiona szkoda przekracza wysokość naliczonej kary umownej .
10) Zamawiający wezwie Wykonawcę do zapłaty naliczonych kar umownych wskazując termin płatności tych kar.
Po upływie terminu płatności Zamawiający dokona potrącenia jw. Wykonawca na powyższe wyraża zgodę.
11) Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których mogą dochodzić strony, w wysokości 20% całości
wynagrodzenia brutto.
12) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania we własnym zakresie zabezpieczenia i oznakowania stref
prowadzenia prac, zgodnie z załącznikiem 1- 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, z dnia 3 lipca 2003r
w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220 poz. 2181
z 2003 r).
13) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania na koszt własny odpadów wytworzonych w trakcie
prowadzenia robót do zakładu unieszkodliwiania.
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić karty ewidencji i przekazywania odpadów zgodnie z aktualnie
obowiązującymi przepisami w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest do załączania do protokołu odbioru prac potwierdzenia przez zakład
unieszkodliwiania przyjęcia odpadów i osadów z okresu, jaki obejmuje protokół.
Jako wytwarzający odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
- Ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001 (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219), - Ustawy z dnia
14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.779 ze zm.)
Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu
prawnego w tym zakresie.
4. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń,
wiedzy i doświadczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
4.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - wypis z rejestru
4.2 do wykonania zleconych prac Wykonawca musi wykazywać się możliwością korzystania z personelu
gwarantującego właściwą jakość robót:
1 osoba - kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,
wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału
2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (t.j. ( Dz.U z 2019 r poz. 1186)) i ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem
ww. funkcji, 2)
- min. 2 osoby ; pracownicy drogowi z uprawnieniami do obsługi sprzętu wykorzystywanego do realizacji prac.
Skład brygady roboczej musi być adekwatny do specyfiki wykonywanych czynności oraz uwzględniać
konieczność zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz użytkowników drogi.
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6. Kryteria wyboru oferty : cena - wiarygodność ceny tj. wg aktualnych stawek roboczogodzin
oraz innych elementów cenotwórczych.
7. Sposób przygotowania oferty: Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy
2) Kosztorys ofertowy.
Uwaga: brak załączenia w ofercie wykonawcy wypełnionego i podpisanego Kosztorysu ofertowego ( wg.
załączonego wzoru będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty.
2) Oświadczenie o ubezpieczeniu,
3) Ksero uprawnień kierownika robót oraz wpis na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z
zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz
potwierdzenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z
wykonywaniem ww. funkcji.
3) Oświadczenie o posiadaniu lub dostępnie do sprzętu wyszczególnionego w Opisie przedmiotu zamówienia
oraz pracowników drogowych z uprawnieniami do obsługi sprzętu wykorzystywanego do realizacji prac.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcą, jak też do
niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny i unieważnienia postępowania.
9. Zamawiający zastrzega wykluczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca wykazywał znaczące lub
uporczywe niedociągnięcia w wykonaniu zamówienia, w ramach wcześniejszych umów.
10. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i umiejętnościami oraz wystarczającymi
środkami technicznymi do wykonania niniejszej umowy oraz, że wykona ją z należytą starannością,
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami.

Uwagi:
12. Ochrona danych osobowych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy, ul. Wojska Polskiego 10, 59-220 Legnica, email:
zdm@zdm.legnica.eu, tel. 76 756-46-00, (dalej: Zarząd) reprezentowany przez Dyrektora. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może
Pani/Pan skontaktować się osobiście lub drogą pocztową na adres jak wyżej, email: iod@zdm.legnica.eu, tel. 76 756-46-00.
2. Cele przetwarzania danych wynikają z realizacji zadań własnych określonych w Statucie Zarządu, zadań zleconych, zawartych umów oraz innych zadań
wyznaczonych przez Gminę. Podstawę prawną przetwarzania stanowi Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o drogach publicznych oraz inne akty
prawne zobowiązujące Zarząd do przetwarzania danych osobowych Klientów. Podstawą taką może być również zawarta umowa lub Pani/Pana zgoda - w
określonych przypadkach.
3. Odbiorcą danych mogą być organy władzy publicznej, kierownicy zespolonych służb, inspekcji i straży oraz inne podmioty prawne, jeśli właściwe przepisy
prawa tak stanowią. Odbiorcą danych mogą być też inne podmioty, które na podstawie podpisanych umów powierzenia przetwarzają dane osobowe, dla
których administratorem jest Zarząd.
4. Zarząd nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego, jeśli nie wymagają tego przepisy szczegółowe. Zarząd nie podejmuje decyzji w sposób
zautomatyzowany.
5. Okres przechowywania danych osobowych wynika z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych a także innych aktów prawnych w zależności od rodzaju sprawy.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Przysługuje Pani/Panu również prawo do przenoszenia
danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania, jeśli dzieje się to
niezgodnie
z prawem. Jeśli Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody, oprócz uprawnień wymienionych powyżej przysługuje Pani/Panu prawo do
cofnięcia zgody w dowolnym momencie przetwarzania danych osobowych

Kontakt:
11. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
11.1. sprawy merytoryczne ( dot. przedmiotu zamówienia i warunków realizacji):
Pani Danuta Szajwaj - Inspektor nadzoru inwestycyjnego d/s drogowych tel. +48 516 150 343
11.2. sprawy proceduralne Pani Walentyna Bończak - specjalista ds. zamówień publicznych i umów
tel. +48 76 756 46 06

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.