Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel.: 017 867 12 72, fax: 017 867 19 50, tel. (17) 867 10 70, tel. (13) 437 28 32
oa@rzeszow.uw.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 017 867 12 72,
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów klimatyzacji zainstalowanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy Ul. Grunwaldzkiej 15 oraz Miedzianej 4a w Rzeszowie, a także w Delegaturach Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Krośnie i Tarnobrzegu.
Rodzaj zamówienia: usługa

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów klimatyzacji zainstalowanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy Ul. Grunwaldzkiej 15 oraz Miedzianej 4a w Rzeszowie, a także w Delegaturach Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Krośnie i Tarnobrzegu.
Wykaz prac wchodzących w zakres przeglądu i konserwacji:
1) urządzenie wewnętrzne:
- zdjęcie osłon,
- czyszczenie obudowy, filtrów, wentylatora powietrza / turbiny nawiewowej, toru skroplin,
- usunięcie zanieczyszczeń stałych/organicznych typu brud, grzyby, alergeny, zarodniki, bakterie, itp.,
- dezynfekcja jednostki wewnętrznej, kanałów wentylacyjnych, powierzchni parownika i tacy ociekowej,
- sprawdzenie pracy i parametrów sterowania urządzenia, połączeń przewodów chłodniczych, prawidłowości pracy wentylatora;
2) urządzenie zewnętrzne:
- czyszczenie osłon radiatorów układu chłodzenia, skraplaczy, płukanie wodą lub przedmuchiwanie powietrzem pod ciśnieniem,
- kontrola układu łożyskowego wentylatora,
- sprawdzanie szczelności połączeń układów poniżej 5 ton ekwiwalentu CO2, dla których nie występuje konieczność przeprowadzania prób szczelności z wpisem do CRO,
- sprawdzanie stanu izolacji wygłuszającej kompresora,
- sprawdzenie ciśnienia gazu w układzie chłodzenia i uzupełnienie przy ubytku do 5% (dotyczy układów, które zawierają fluorowane gazy cieplarniane w ilości mniejszej niż 5 ton ekwiwalentu CO2 - czynnik w układzie-R410A) - w cenie przeglądu,
- sprawdzanie elementów konstrukcyjnych mocujących urządzenia instalacji klimatyzacyjnej pod kątem spełnienia warunków technicznych w zakresie wytrzymałości;
3) kontrola szczelności układu zawierającego czynnik R410A zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r., poz. 2065) - zwanej dalej ustawą, czyli:
- jeden raz w roku dla układów, które zawierają fluorowane gazy cieplarniane w ilości 5 ton ekwiwalentu CO2 lub większej, ale mniejszej niż 50 ton ekwiwalentu CO2,
- dwa razy w roku dla układów, które zawierają fluorowane gazy cieplarniane w ilości 50 ton ekwiwalentu CO2 lub większej, ale mniejszej niż 500 ton ekwiwalentu CO2.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać w cenie wykonania kontroli szczelności i uzupełnienia czynnika przy ubytku do 5% jego właściwej ilości.
Usługę należy wykonać przy użyciu środków spełniających następujące warunki:
- zawierają środki biobójcze,
- są nietoksyczne, nie mają właściwości żrących, nie zawierają chloru i aldehydów,
- niszczą wirusy, bakterie, grzyby, drożdże i pleśnie,
- są niepalne, nie powodują korozji, są niedrażniące, nie wydzielają oparów,
- posiadają dopuszczenie do użytku.
Przedmiotowe postępowanie dotyczy również usługi naprawy klimatyzacji w przypadku wystąpienia awarii. Zakres postępowania w tej materii dotyczy ustalenia kosztu godz. roboczej pracownika Wykonawcy, kosztu 1 kg czynnika chłodzącego R410A (koszt części oraz liczba godzin roboczych każdorazowo podlegać będą zatwierdzeniu przez Zamawiającego).
W zakresie pkt 1 i 2 czynności wykonywane będą 2 razy w roku, tj. w miesiącach kwiecień/maj i październik/listopad (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym).
Wymagane jest, aby Wykonawca po zakończeniu czynności dokonał odpowiednich wpisów w rejestrze CRO i kartach gwarancyjnych urządzeń.
Wymagane jest również, aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy posiadał ważne ubezpieczenie OC.
Szczegółowy wykaz urządzeń podlegających konserwacji stanowi formularz ofertowy załączony do niniejszego ogłoszenia.

CPV: 50730000-1

Dokument nr: OA-V.272.11.2024

Składanie ofert:
4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02.04.2024 r. w formie:
- pisemnej w siedzibie Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Ul. Grunwaldzka 15, 35 - 959 Rzeszów, w Kancelarii Ogólnej p. 27
lub
- w wersji elektronicznej na e-mail: oa@rzeszow.uw.gov.pl
Dotrzymanie ww. terminu dotyczy również ofert składanych drogą pocztową (liczy się moment wpływu oferty do Kancelarii Ogólnej Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów).

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający dokonuje podziału niniejszego zamówienia zgodnie z podziałem na poszczególne lokalizacje, tj.:
Część I - Rzeszów
Część II - Krosno
Część III - Tarnobrzeg
Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.

Wymagania:
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Czy dopuszcza się podwykonawstwo w realizacji usługi: nie
Termin płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Wykonawca wystawi fakturę odrębnie dla każdej z lokalizacji świadczenia usługi:
- po każdorazowym wykonaniu usługi przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz dokonaniu kontroli szczelności układów klimatyzacji wskazanych urządzeń/układów oraz dokonaniu stosownych wpisów w CRO (jeżeli dotyczy),
- po dokonaniu ewentualnych napraw po akceptacji ich wyceny przez Zamawiającego.
Okres związania ofertą: 30 dni
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie (np. w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność):
- certyfikatu Autoryzowanego Partnera Serwisowego na systemy VRF firmy Fujitsu,
- uprawnień do dokonywania wpisów do kart urządzeń dot. czynności wymienionych
w art. 14 ust. 3 pkt 4 ustawy przez osoby posiadające certyfikat, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy.
2) zdolności technicznej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (np. w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność umów lub referencji), że wykonywał,
a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum dwie roboty polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji na 50 000,00 zł brutto (rozumiane jako dwie odrębne umowy).
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
3. Pracownicy Wykonawcy oddelegowani do realizacji przedmiotowej usługi winni posiadać z Wykonawcą umowę o pracę (zgodnie z Kodeksem Pracy).
4. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497 ze zm.), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
IV Kryteria oceny ofert:
- cena 60% (znaczenie kryterium 1% = 1pkt),
- koszt 1 kg czynnika - 10% (znaczenie kryterium 1% = 1pkt),
- koszt 1 roboczogodziny napraw wykraczających poza umowę na konserwację - 30% (znaczenie kryterium 1% = 1pkt)
Opis sposobu wyboru zwycięskiej oferty:
1. Wykonawca zostanie wyłoniony spośród ofert wykonawców spełniających warunki udziału
w niniejszym postępowaniu w oparciu o ustalone kryterium wg poniższego wzoru:
- cena:
cena najniższa spośród badanych ofert
C= ---------------------------------------------------- x 60
cena oferty badanej
gdzie: ,,C" stanowi wartość punktową określonego kryterium
do wzoru zostanie podstawiona wartość brutto wskazana przez wykonawcę
dla części I - w pkt 1.3 formularza ofertowego,
dla części II - w pkt 2.2 formularza ofertowego,
dla części III - w pkt 3.2 formularza ofertowego,

- koszt 1 kg czynnika R410A:
cena najniższa spośród badanych ofert
KC= ---------------------------------------------------- x 10
cena oferty badanej
gdzie: ,,KC" stanowi wartość punktową określonego kryterium
do wzoru zostanie podstawiona wartość brutto wskazana przez wykonawcę:
dla części I - w pkt 1.4 formularza ofertowego,
dla części II - w pkt 2.3 formularza ofertowego,
dla części III - w pkt 3.3 formularza ofertowego,

- koszt 1 roboczogodziny:
cena najniższa spośród badanych ofert
KR= ---------------------------------------------------- x 30
cena oferty badanej
gdzie: ,,KR" stanowi wartość punktową określonego kryterium
do wzoru zostanie podstawiona wartość brutto wskazana przez wykonawcę:
dla części I - w pkt 1.5 formularza ofertowego,
dla części II - w pkt 2.4 formularza ofertowego,
dla części III - w pkt 3.4 formularza ofertowego,
2. Przyznane punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, i zsumowane wg poniższego wzoru:
W=C+ KC + KR
gdzie: ,,W" stanowi wartość punktową oferty, ,,C" stanowi wartość punktową kryterium cena ,,KC" - wartość punktową kryterium kosztu 1 kg czynnika, a ,,KR" stanowi wartość punktową kryterium kosztu 1 roboczogodziny.
3. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej wartości punktowej, Zamawiający wybierze ofertę z korzystniejszą sumą kryterium ceny i kosztu 1 roboczogodziny. Jeżeli i w tym przypadku złożone oferty będą miały tę samą wartość punktową Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawca zobowiązany jest podać cenę ofertową w złożonej ofercie na realizację przedmiotu zamówienia;
V. Forma złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego (zał. do niniejszego ogłoszenia).
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Oferta musi być czytelna.
Koperta zawierająca ofertę winna być zaklejona i opisana w następujący sposób:
,,Usługa przeglądu i konserwacji klimatyzatorów oraz kontrola szczelności układów klimatyzacji zainstalowanych w budynkach Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (znak sprawy: OA-V.272.11.2024)"
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) złożoną po terminie:
2) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) niekompletną (np. ze względu na brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu);
4) niezgodną z treścią zapytania ofertowego;
5) zawierającą błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.
VI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego postępowania, a także zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku, gdy:
1) nie zostanie złożona żadna oferta;
2) procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcie umowy;
3) jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na realizację usługi.
2. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi zobowiązania Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego do zawarcia umowy.
3. Jeśli Wykonawca, o którym mowa w cz. IV pkt 1 uchyli się od zawarcia umowy wtedy Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę, jeśli ten Wykonawca spełnił wszystkie wymagania.
4. W przypadku, jeżeli oferta Wykonawcy będzie podlegała uzupełnieniu lub wymagać będzie wyjaśnienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień do oferty.
5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

Oferta musi zostać podpisana przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela:
1) w zakresie prowadzonego postępowania - p. Iwona Liskowicz- starszy inspektor wojewódzki w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym PUW,
tel. (17) 867 12 72, e-mail: iliskowicz@rzeszow.uw.gov.pl,

2) w zakresie przedmiotu zamówienia:
a) dla części I postępowania: p. Marek Kustra - starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym PUW,
tel. (17) 867 10 70, e-mail: mkustra@rzeszow.uw.gov.pl.
b) dla części II postępowania: p. Grzegorz Gorczyca - główny specjalista w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego PUW w Krośnie,
tel. (13) 437 28 32, e-mail: ggorczyca@rzeszow.uw.gov.pl.
c) dla części III postępowania: p. Zbyszek Marek - starszy specjalista w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego PUW w Tarnobrzegu,
tel. (15) 822 17 36, e-mail: zmarek@rzeszow.uw.gov.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.