Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Skoroszyce
ul. Powstańców Śl.17
48-320 Skoroszyce
powiat: nyski
tel. 77 431 80 82
agaszek@skoroszyce.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Skoroszyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 431 80 82
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ USŁUGĘ

pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego
3. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia.
3.1. ,,Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego" dla zadania pn. ,,Przebudowa i
rozbudowa dróg w Skoroszycach - ulice: Słoneczna, Ogrodowa, Działkowa - Etap 1 i
Etap 2" realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Pełnienie przez Wykonawcę kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branżach:
a) Roboty drogowe,
b) Sieci elektryczne,
c) Sieci sanitarne,
d) Sieci gazowe
Pełnienie nadzoru tzn. nadzorowanie prowadzonych robót budowlanych - drogowych, oraz
związanych z budową przedmiotowej drogi, robót instalacyjnych gazowych, sanitarnych i
elektrycznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, projektami
budowlanymi, wykonawczymi, projektami technologicznymi, specyfikacjami technicznymi,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
3.2. Orientacyjny zakres rzeczowy podstawowych robót obejmuje przebudowę dróg w
Skoroszycach - Ul. Słoneczna i Ogrodowa w tym m. in.:
a) Prace rozbiórkowe i przygotowawcze
b) Nawierzchnie drogowe
c) Sieć kanalizacji deszczowej
d) Sieć kanalizacji sanitarnej (w zakresie ustalenia kolizji)
e) Sieć wodociągowa (w zakresie ustalenia kolizji)
f) Sieć gazowa (w zakresie wykonania robót ziemnych)
g) Oznakowanie pionowe
3.3. Realizacja robót i sprawowanie nadzoru jak wskazano poniżej oraz zgodnie z zapisami
wzoru umowy,
a) Wykonanie robót budowlanych odbywać się będzie w oparciu o harmonogram przedłożony
przez wykonawcę robót, stanowiący załącznik do umowy na roboty budowlane.
b) Nadzór inwestycji powinien być sprawowany w sposób ciągły. W przypadku nieobecności
Inspektora nadzoru na budowie (urlop, choroba i inne nie przewidziane czynniki) należy
zapewnić zastępstwo w sprawowaniu nadzoru.
c) Kompleksowy nadzór inwestorki przejmuje na siebie wszystkie obowiązki inwestora wynikające
z ustawy.
3.4. Postanowienia ogólne:
Inspektor Nadzoru jako przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz,
odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie z przepisami m. in.
a) Prawa budowlanego,
b) Prawa zamówień publicznych,
c) Warunków określonych w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą, Warunkami
umowy o dofinasowanie projektu ,
d) Kodeksu cywilnego,
e) Warunkami określonymi z SWZ.
3.5. Prawa i obowiązki
a) Inspektor Nadzoru podejmuje decyzje wraz z Zamawiającym we wszystkich sprawach
związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, w szeroko pojętych sprawach dotyczących
oceny wypełniania przez wykonawcę robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji
projektu.
b) Inspektor Nadzoru zapewnia pobyt osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót
budowalnych w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów
zadań projektu przez Wykonawcę.
c) Inspektor nadzoru realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego poprzez zespół
inspektorów nadzoru.
d) Wszystkie ważne informacje i decyzje niezbędne do realizacji projektu przekazywane między
Inspektorem Nadzoru, a Wykonawcami robót budowlanych oraz usług niezbędnych do realizacji
projektu wymagają formy pisemnej, aby można było uznać je za efektywne. Wszystkie pisma
Inspektora Nadzoru do wykonawców winny być w kopii przekazane do wiadomości
Zamawiającemu.
e) Inspektor Nadzoru pełni obowiązki nadzoru inwestorskiego wynikające z ustawy Prawo
budowlane.
f) Ogólne zadania polegają na podejmowaniu decyzji we wszystkich sprawach związanych z
jakością robót budowlanych, ocena jakości materiałów, oceną postępu prac i jakością postępu
usług dotyczących inwestycji.
g) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją projektu obejmuje m. in.:
- Nadzorowanie wykonawstwa robót budowlanych,
- Zatwierdzanie wszystkich materiałów, technik i technologii,
- Ilościowy i kosztowy nadzór nad pracami,
- Weryfikację dokumentacji.
h) Podwykonawcy - Inspektor nadzoru weryfikuje również, czy podwykonawcy zatrudnieni przez
Wykonawcę robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu wykonają
rzeczywiście takie prace, które Wykonawca w swojej ofercie dla Zamawiającego deklarował
jako prace planowane przez nich do podzlecenia. W przypadkach podzlecania przez
Wykonawców innych prac dla podwykonawstwa Inspektor Nadzoru weryfikuje zdolności
wykonawcze wskazanego przez Wykonawców podwykonawcy i opiniuje wnioski Wykonawcy
robót do Zamawiającego o wyrażenie zgody na jego zatrudnienie lub odrzucenie takiego
podwykonawcy.
i) Jakość materiałów:
Inspektor Nadzoru kontroluje jakość materiałów:
- Weryfikuje i zatwierdza Wykonawcom wszelkie źródła pozyskania materiałów,
- Decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów prefabrykatów, mieszanek
betonowych, do wszystkich elementów przewidzianych w realizacji projektu w oparciu o
przepisy, normy i wymagania formułowane w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych.
- Inspektor Nadzoru ma obowiązek podjąć decyzję w sprawie zatwierdzeń jakości materiałów w
okresie nie dłuższym niż 5 dni robocze.
j) Jakość sprzętu wykonawców robót budowlanych niezbędnych do realizacji projektu.
- Inspektor Nadzoru decyduje o dopuszczeniu do pracy sprzętu i urządzeń Wykonawców,
przewidzianych do realizacji projektu - w oparciu o przepisy, normy techniczne i inne
wymagania sformułowane w warunkach kontraktu, dokumentacji projektowej i szczegółowych
specyfikacjach technicznych, a także w przepisach Bhp i p/ppoż.
k) Jakość wykonanych robót.
l) Inspektor nadzoru kontroluje i dba o należytą jakość wykonywanych robót przez Wykonawców.
Sprawdza prace i wszelkie roboty Wykonawców robót budowlanych oraz powiadamia ich o
wszelkich stwierdzonych wadach, usterkach i uchybieniach. Inspektor Nadzoru zobowiązany
jest m. in. do:
- Sprawdzania punktów głównych wytyczonych obiektów,
- Zlecenia usunięcia robót wykonanych niewłaściwie,
- Kontrolowania wykonania robót i usług w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i
warunkami umowy,
- Przeprowadzania wszelkich bieżących kontrolnych badań jakości wykonania robót
budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu,
- Zlecania, jeżeli zajdzie taka potrzeba wykonanie odkrywek ukończonych,
- Dokonywanie ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających.
- Dokonywanie pomiarów geodezyjnych oraz wskazywania kolizji urządzeń istniejących w
obecnym pasie drogowym.
m) Inne kontrole.
- Inspektor Nadzoru ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzonych przez Organ
nadzoru budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń
i decyzji podjętych podczas tych kontroli.
n) Dziennik budowy.
- Inspektor Nadzoru kontroluje prowadzenie dziennika budowy. W imieniu Zamawiającego
pobiera dziennik budowy dla robót, dla których konieczne jest jego prowadzenie. Dla robót, dla
prowadzenia których nie jest nie jest wymagane założenie dziennika budowy (zgłoszenie robót,
lub roboty niewymagające pozwolenia budowlanego lub zgłoszenia robót) obowiązkiem
Inspektora Nadzoru jest zaprowadzenie wewnętrznych dzienników budowy dla dokumentowania
prowadzonych robót.
o) Bezpieczeństwo
- Inspektor Nadzoru winien upewnić się przed rozpoczęciem prac, że spełnione zostały
wymagania dotyczące bezpieczeństwa (obejmujące też poruszenie się po terenie budowy) i
zatwierdza plan robót lub rysunki przygotowane przez Wykonawcę. Po spełnieniu wszystkich
wymagań dotyczących bezpieczeństwa na budowie zezwala na prowadzenie robót.
- Inspektor Nadzoru wydaje polecenia wykonania wszelkich prac lub podjęcia niezbędnych
przedsięwzięć, jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko jakichkolwiek
awarii, mających wpływ na bezpieczeństwo życia ludzi lub majątku oraz niezwłocznie
powiadamia o tym Zamawiającego.
p) Prowadzenie robót.
- Inspektor Nadzoru organizuje prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było
zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawców.
r) Obsługa prawna.
- Inspektor Nadzoru przygotowuje opinię, uwagi do skarg, interwencji, pozwów, odwołań oraz
innych dokumentów skierowanych przeciwko Zamawiającego w związku z realizacja projektu.
s) Inspektor nadzoru uczestniczy w przeglądach gwarancyjnych dotyczących zrealizowanej
inwestycji.
t) Inwestycja realizowana będzie jednoetapowo, z wykonaniem wszystkich elementów objętych
zakresem rzeczowym.
Inwestycja realizowana jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowy zakres robót objętych kompleksowym nadzorem inwestorskim został opisany w
dokumentacji projektowej prowadzonego postępowania pn.: ,,Przebudowa i rozbudowa dróg
w Skoroszycach - ulice: Słoneczna, Ogrodowa, Działkowa - Etap 1, Etap" nr referencyjny
postępowania IP.IZ.271.14.2023.IBK zamieszczonego na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pl/pn/skoroszyce

Dokument nr: IP.IZ.7013.1.2024.IBK

Otwarcie ofert: - otwarcie ofert dokonane zostanie bez udziału Wykonawców

Składanie ofert:
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Miejsce oraz termin składania ofert
- Urząd Gminy w Skoroszycach, Ul. Powstańców Śl. 17, 48-320 Skoroszyce; sekretariat (pok.
16, I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 28.03.2024 r. do godz. 12:00, z dopiskiem
,,Zapytanie ofertowe na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania ,,Przebudowa dróg w
Skoroszycach Etap 1 i Etap 2 - pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego";
- oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie;

Miejsce i termin realizacji:
4. Planowany termin wykonania zamówienia:
Od momentu podpisania umowy do dnia zakończenia robót przez wykonawcę, nie później niż
do 31.01.2025 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130 000,00 złotych. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki,
udziału w postępowaniu dotyczące:
5.1. posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
5.2. posiadania zdolności technicznej i zawodowej
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczasowe
realizowane zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
- spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminy składania ofert, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu
nadzoru inwestorskiego, który obejmował realizacje budowy lub przebudowy dróg wraz z
sieciami: np. deszczową, wodociągową, sanitarną o wartości minimum 3 000.000,00 zł brutto
- każda usługa.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wskazane wyżej usługi zostały
wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa
wyżej.
- spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wskazać, iż do realizacji
zamówienia dysponuje osobami posiadającymi następujące uprawnienia nad robotami branży:
- drogowej - koordynator inspektorów nadzoru,
- instalacyjnej w zakresie sieci wod. - kan.
- instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznej
- instalacyjnej w zakresie sieci gazowej
Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniała nadzór w więcej niż jednej specjalności, jeżeli będzie
posiadała odpowiednie uprawnienia. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień
budowlanych rozumie przez to ważnie uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie
obowiązującej ustawy Prawo Budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub
odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji
Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym , którzy nabyli prawo do
wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te
kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku,
gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest
zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe
tłumaczenie w kontaktach z Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji
umowy.
Celem potwierdzenia powyżej opisanego warunku , Wykonawcy muszą złożyć wykaz osób
zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
5.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o wskazane osoby do realizacji
zamówienia.
5.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o
przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły ,,spełnia - nie spełnia".
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.5
Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu
3) dowody, zgodnie z pkt.5.2, z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie,
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami
uprawnień budowlanych oraz kserokopiami zaświadczeń przynależności do OIIB osób
sprawujących funkcję inspektora nadzoru.
7. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Waluta w jakiej będą prowadzone rozliczenia w związku z realizacja niniejszego
postępowania.
Wszelkie rozliczenia związane z realizacja niniejszego postpowania dokonywane będą w PLN.
9. Opis sposobu przygotowywania oferty.
1. Wymagania podstawowe.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania
ofert częściowych i wariantowych.
3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
(Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z
dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw)
wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4) Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów
rejestrowych Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru CEIDG), to do oferty dołączyć należy
oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego
pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie
czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby.
7) Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone
przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne
podobne materiały. Żadne inne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te
przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
2. Zawartość oferty.
Kompletna oferta musi zawierać:
1) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia wraz z wymaganymi wykazami,
2) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszego zaproszenia,
3) stosowne Pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument
ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia,
5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na podstawie
wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
11. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena za wykonanie usługi, uwzględniająca zakres
prac opisany w zapytaniu
Lp.KryteriumZnaczenie procentowe (%)Max ilość pkt.
1.Cena ( C )100100
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów
wynikającą z działania:
Px (C) = C min/ C x * Max (C)
Px (C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta "x" za kryterium "cena"
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych I nieodrzuconych ofert
C x - cena oferty "x"
Max (C) - maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "cena"
12. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania,
zamieszcza na stronie internetowej, na której udostępnione zostało zaproszenie.
13. UWAGI
Przedmiot umowy powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w
szczególności: ustawa Prawo budowlane, ustawa Prawo ochrony środowiska, ustawa Prawo zamówień
publicznych oraz przepisy dotyczące szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz
dotyczące kosztorysu inwestorskiego.
Do wyżej wymienionego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub
ofert z podaniem uzasadnienia oraz do prowadzenia dalszych negocjacji z oferentem lub oferentami.

Uwagi:
14. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1. administratorem Pana danych osobowych będzie Urząd Gminy w Skoroszycach reprezentowany przez
Wójta Gminy Skoroszyce. Dane kontaktowe administratora: ul. Powstańców Śl. 17, 48-320 Skoroszyce,
tel. 77 431 8505, e-mail: ug@skoroszyce.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Skoroszycach jest Pan Bogusław
Dziadkiewicz radca prawny, kontakt: dziadkiewicz.kancelaria1@onet.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym
z wykonaniem umowy, której przedmiotem będzie wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora
nadzoru.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany umową i w celu jej realizacji.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących jest
niezbędne do zawarcia umowy w formie pisemnej, a następnie jej wykonania.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana danych osobowych.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą KC oraz nie może naruszać integralności pozostałych załączników do
umowy. Nie może skutkować również zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na odniesieniu do prawnej lub w celu ochrony
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Kontakt:
2. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Anna
Gaszek, email: agaszek@skoroszyce.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.