Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu konserwatorskiego muru otaczającego kościół

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu konserwatorskiego muru otaczającego kościół

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem Św. Andrzeja Apostoła w Sieciechowicach
ul. Zakościele 2
32-095 Iwanowice Włościańskie
powiat: krakowski
tel. 12 388-24-61
Województwo: małopolskie
Miasto: Iwanowice Włościańskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 12 388-24-61
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

Na realizację inwestycji pn.

,,Remont konserwatorski muru otaczającego kościół pw. Św. Andrzeja Apostoła w Sieciechowicach zlokalizowanego na działkach nr 494/2, 494/1, 493 i 1118 obr. 15 w Sieciechowicach gm. Iwanowice.

III. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę lub sprawdzenia dokumentacji projektowej zamówienia. Wizja lokalna winna być potwierdzona podpisem Zamawiającego. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej należy ustalić poprzez nr tel. 504-918-775 Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu robót odbywa się na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego muru otaczającego kościół pw. Św. Andrzeja Apostoła w Sieciechowicach polegającego na konserwacji tynków, konserwacji kamieniarki (słupy furtek, nakrywy), wykonaniu okładziny kamiennej i nakryw współczesnych słupków bramy wjazdowej i montaż stalowej bramy wzorowanej na istniejącej metaloplastyce furtek prowadzących na teren kościoła, oraz odtworzenie uszkodzonych fragmentów muru w rejonie bramy wjazdowej. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
Zamawiający posiada prawomocną decyzję Starosty Krakowskiego na wykonanie robót budowlanych - stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wykonywane prace mają być prowadzone zgodnie z zaleceniami określonymi w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego

Składanie ofert:
Oferty należy składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym tel. 504-918-775) lub listownie na adres: Parafia Św. Andrzeja Ap., 32-095 Sieciechowice, Ul. Zakościele 2 do dnia 25 kwietnia 2024 r. (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego, nie data nadania)

Na kopercie powinien znajdować się adnotacja: dotyczy zapytania ofertowego: ,,Remont konserwatorski muru otaczającego kościół pw. Św. Andrzeja Apostoła w Sieciechowicach zlokalizowanego na działkach nr 494/2, 494/1, 493 i 1118 obr. 15 w Sieciechowicach gm. Iwanowice."

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: 31.08.2024 r.

Wymagania:
II. Informacje ogólne:
Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia dot. wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
Wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu wszystkich robót, po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy, potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru końcowego, nie wcześniej jednak niż po wypłaceniu Zamawiającemu całej kwoty dotacji od Gminy Iwanowice.

IV. Warunki zamówienia:

2. Okres gwarancji: Oferent w przypadku wyboru oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.

3. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo po zakończeniu robót budowlanych na podstawie protokołu odbioru robót, w terminie do 35 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

4. Okres związania z ofertą: oferenci pozostają związani z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

V. Warunki udziału w postępowaniu
Do udziału w postępowaniu uprawnieni są Wykonawcy, którzy:

Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.

O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

W ciągu ostatnich 3 lat zrealizowani co najmniej 1 projekt polegający na wykonaniu robót budowlanych o podobnym charakterze na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków za kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W celu potwierdzenia oferent powinien dostarczyć potwierdzenie wykonania usługi w formie np. protokołu odbioru, zaświadczeń urzędowych, referencji, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora.
Dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37a ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2003 nr 162 poz. 1568) lub prowadzenie prac pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia i kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ww. ustawy wraz z zobowiązaniem do faktycznego przejęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do potwierdzenia kwalifikacji wskazanej osoby wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia. Wykluczeniu podlegają wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności.

VI. Kryterium oceny ofert:

1. Kryterium ,,cena" (Kc) 100% zamawiający dokona oceny punktowe każdej z ofert zgodnie z formułą:

Kc = (Cmin / Cx) * 100 pkt

gdzie:

Kc = ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium ,,cena"

Cx = cena zaoferowana w ofercie badanej

Cmin = najniższa zaoferowana cena z pośród badanych ofert.

2. W zakresie określonym w punkcie V.2 - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów.

3. Najniższa cena - 100%

4. W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców spełniających kryteria oceny złoży oferty na tę samą cenę, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych.

VII. Tryb zamówienia:

1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytanie ofertowego.

2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postepowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.

5. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

8. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Ofertę należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo wynika z reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.

Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą ofertę. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do zamawiającego.

IX. Warunki zmiany umowy:

1. Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem.

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w drodze aneksu w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidywanych zdarzeń losowych (np. nietypowe warunki pogodowe, rozprzestrzenianie się pandemii).

4. Gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, zmiana terminu jest możliwa , o okres o jaki działanie Zamawiającego spowodowało opóźnienie w realizacji zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.