Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie pomieszczeń celem zapewnienia bezprzerwowej pracy podczas prowadzenia procesu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie pomieszczeń celem zapewnienia bezprzerwowej pracy podczas prowadzenia procesu wytwarzania produktu ATIMP zgodnie z GMP w ramach projektu

Data zamieszczenia: 2024-03-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 13-15
85-067 BYDGOSZCZ
powiat: Bydgoszcz
Telefon/fax: 52 585 3361/52 585 3308 lub 602 577 559
sekretariat@cm.umk.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: BYDGOSZCZ
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon/fax: 52 585
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwraca się z prośbą o dokonanie wyceny usługi:
,,Utrzymanie pomieszczeń typu cleanroom Wytwórni ATMP celem zapewnienia bezprzerwowej pracy podczas prowadzenia procesu wytwarzania produktu ATIMP zgodnie z GMP w ramach projektu pn.: ,,Ocena skuteczności i bezpieczeństwa somatycznej terapii komórkowej w leczeniu nietrzymania moczu u pacjentów poddanych prostatektomii radykalnej" (Akronim: SUICell) finansowanego przez Agencję Badań Medycznych (umowa nr 2021/ABM/03/00018-00). Szczegółowy opis przedmiotu zapytania w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Prosimy o przesłanie oferty z ceną brutto, stawką podatku VAT zgodnie z załącznikiem nr 2 (dla każdej fazy trwania projektu).

Dokument nr: ASDE.262.2.2024

Składanie ofert:
2. Miejsce i termin składania ofert:
e-mailem: sekretariat@cm.umk.pl
lub na adres
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
85-067 BYDGOSZCZ, Ul. Jagiellońska 13-15

Z dopiskiem na kopercie
,,Utrzymanie pomieszczeń typu cleanroom Wytwórni ATMP"

do dnia 04.04.2024r. do godz. 1000

Wymagania:
3. Złożona oferta powinna zawierać: ofertę cenową wraz z nazwą i adresem wykonawcy, ceną brutto, stawką podatku VAT (wzór w załączeniu).

4. Wykluczenia:
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach" wyklucza się:
1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
7. Warunki wzięcia udziału w postepowaniu:

Szanowni Państwo, poszukujemy wykonawcy, który w okresie ostatnich 10 lat przed datą publikacji niniejszego Zapytania o cenę należycie wykonał jako generalny wykonawca, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektu przemysłowego lub budynku dydaktycznego, laboratoryjnego, centrum badawczego zawierającego pomieszczenia cleanroom o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 ppodlegające GMP (klasa czystości A, B, C, lub D) lub ISO 14644-1 (klasy czystości ISO1 - ISO8) lub wykonał co najmniej 3 usługi utrzymania w gotowości do pracy pomieszczeń cleanroom o powierzchni nie mniejszej niż 100m2 podlegające GMP (klasa czystości A, B, C, lub D) lub ISO 14644-1 (klasy czystości ISO1 - ISO8) przez okres co najmniej 12 miesięcy każda.

Oferty nie spełniające powyższych warunków nie będą rozpatrywane.

Uwagi:
6. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem email: iod@cm,umk.pl ;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia procesu wyboru wykonawcy zamówienia publicznego;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Umowę o dofinansowanie projektu;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia realizacji umowy;
o podanie danych jest dobrowolne i niezbędne do przeprowadzenia niniejszego procesu wyboru wykonawcy zamówienia publicznego;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
5. Korespondencja w trakcie trwania postępowania
W trakcie postępowania w razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Energetyki CM pod numerami telefonów: 52 585 3846; 52 585 3361, adres e-mail: energetyka@cm.umk.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.