Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa dróg

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Osielsko
Szosa Gdańska 55A
86-031 Osielsko
powiat: bydgoski
justyna.janicka@osielsko.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Osielsko
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2024 r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.
Budowa ulicy Leśnej w Żołędowie (519,43 m), polegająca na wykonaniu:
- jezdni o nawierzchni mineralno-asfaltowej o szerokości 4,50 - 5,50 m,
- zjazdów indywidualnych oraz dojść do furtek z kostki brukowej betonowej, (dodatkowo należy uwzględnić wykonanie 4 zjazdów indywidualnych szerokości 5 wraz z przepustami średnicy 400mm z rury HDPE)
- zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego,
- poboczy wzmocnionych kruszywem o szerokości 0,75 m,
- ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej,
- wycinka i karczowanie drzew,
- prefabrykowanego korytka ściekowego o wymiarach 500x600x150 mm oraz korytka ściekowego z polime-robetonu o wymiarach 333x370x95 mm,
- rowów przydrożnych,
- przepustów pod zjazdami mm z PEHD,
- oświetlenia drogowego: 13 latarni z linią kablową i szafką oświetleniową sterującą,
- likwidacja kolizji z linią elektroenergetyczną nn i złączami kablowymi
- kanalizacji deszczowej z rur PCV-U klasy S SDR-34 (SN8) ze studniami rewizyjnymi betonowymi o średnicy 1000, 1200 mm wraz z wpustami
- odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej PCV O 160 do granicy działki nr: 182/61, 182/65, 184/5,184/7, 187/19, 187/20
- przedłużenie odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej PCV O 160 do granicy działki nr: 182/63, 182/69, 182/71
- studni PCV O 600 wraz z odcinkiem sieci PCV O 200 - ok. 4,0 m do granicy działki drogowej o nr 187/5
- usunięcia kolizji Sygnatura TTISILU/MG.215-4552/21 Orange Polska S.A.
- kanałów technicznych telekomunikacyjnych w postaci kanalizacji kablowej z rur DVK110, RHDPE O110/6,3, rurociągów kablowych z rur HDPE O40/3,7; rurociągów mikrokanalizacji (prefabrykowanej wiązki mikrorur (7x10/8 mm) ; studni teletechnicznych SKR-1,
- oznakowania pionowego i poziomego,
- regulacji pionowej i poziomej elementów infrastruktury podziemnej,
- humusowania gr. 10 cm i obsiew trawą terenu pasa drogowego nie podlegającego utwardzeniu
Wymagane parametry oprawy oświetleniowej LED - załącznik nr 9 do SWZ
Część 2.
Budowa ulicy Ametystowej w Osielsku (188 m), polegająca na wykonaniu:
- jezdni z kostki brukowej o szerokości 5,00 m
- poboczy wzmocnionych kruszywem o szerokości 0,75 m,
- zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej,
- dojść do furtek z kostki brukowej betonowej,
- regulacji pionowej elementów infrastruktury podziemnej,
- kanał technologiczny telekomunikacyjny,
- rowów przydrożnych,
- oświetlenie drogowe: 4 latarnie (S1, S3, S4, S5) z linią kablową
- humusowanie gr. 10 cm i obsiew trawą całej nieutwardzonej powierzchni pasa drogowego
Wymagane parametry oprawy oświetleniowej LED - załącznik nr 9 do SWZ
Część 3.
Budowa odcinka Ul. Perłowej (od Bałtyckiej do Jantarowej, długość 272,76 m), odcinka Ul. Krabowej (od Perłowej do Jantarowej, długość 267,44 m) oraz Ul. Jantarowej w Osielsku (łącznie 210 m), polegająca na wykonaniu:
- wykonanie jezdni z kostki brukowej o szerokości 5,00 m, (od 4,50 do 9,00 m na poszerzeniach)
- poboczy wzmocnionych kruszywem o szerokości 0,75 m,
- rozbiórki: podbudów, nawierzchni z betonowej kostki brukowej, oporników
- zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej,
- zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego,
- zjazdów publicznych z kostki brukowej betonowej,
- wyniesionych skrzyżowań z kostki brukowej betonowej,
- progów zwalniających z kostki brukowej betonowej,
- dojść do furtek z kostki brukowej betonowej,
- regulacji pionowej elementów infrastruktury podziemnej,
- kanału technologicznego,
- przebudowy sieci energetycznej,
- przestawienia istniejących hydrantów,
- przyłączy kanalizacji sanitarnej,
- oznakowania pionowego i poziomego,
- wycinka i karczowanie drzew,
- wykonanie zieleni (trawnik),
- regulacji wysokościowej wjazdów, bram oraz furtek.
Wymagane parametry oprawy oświetleniowej LED - załącznik nr 9 do SWZ

CPV: 45000000-7, 45233120-6,45316110-9,45231300-8

Dokument nr: 2024/BZP 00263900, IiZP.271.B.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2392e97-ece6-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: justyna.janicka@osielsko.pl (w zakresie np. zadawania pytań dot. wyjaśnienia treści SWZ, przekazywania wezwań i zawiadomień). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). ,,Formularz do komunikacji" umożliwia w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osielsko Ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko tel. 52 324-18-00;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Osielsko jest Pani Violetta Dąbrowska, wybory@osielsko.pl, tel. 52 324-18-80;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Budowę dróg na terenie gminy Osielsko w 2024 r.", znak: IiZP.271.B.4.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00
Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.