Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług serwisowych wentylacji mechanicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług serwisowych wentylacji mechanicznej

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o
ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1A
70-302 Szczecin
powiat: Szczecin
Tel. 91 430-91-00, 91 433-99-00 Fax. 91 430 91 45, tel. 91 461-36-92 w. 128
dboruta@stbs.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Tel. 91 430-91-00, 9
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług serwisowych wentylacji mechanicznej w
budynkach przy Ul. Koszarowej 24-33 w Szczecinie.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług serwisowych wentylacji mechanicznej w
budynkach przy Ul. Koszarowej 24-33 w Szczecinie.
2. W ramach świadczonych usług wykonawca zobowiązany jest do kontroli (raz na 6 miesięcy)
polegającej na sprawdzeniu:
1) wydajności wentylacji mechanicznej;
2) ilości wymienianego powietrza;
3) ciągu we wszystkich kanałach;
4) stanu technicznego anemostatów, czerpni i wyrzutni powietrza;
5) w razie potrzeby przeczyścić kanały wentylacyjne: mechanicznie lub chemicznie;
6) przy użyciu odpowiedniego sprzętu przeczyszczenie i udrożnienie kratek wentylacyjnych (raz na
6 miesięcy);
7) poprawności i sprawności nasad kominowych;
8) instalacji elektrycznej zasilającej elementy wentylacji mechanicznej (sprawdzana jest
poprawność i sprawność działania nasady kominowej, stabilizatora wentylacji za kratką oraz
nawietrzaków w zewnętrznych ścianach budynku);
9) wentylatorów z silnikami (czystość, wyważenie i poziom hałasu oraz zasilanie elektryczne);
10) filtrów przy nawiewie i wywiewie (wymiana co najmniej raz na 6 miesięcy);
11) poprawności działania sterownika.
3. Profesjonalnie przeprowadzona kontrola wentylacji powinna być zakończona protokołem
podpisanym przez osobę z odpowiednimi kwalifikacjami:
1) osoby z uprawnieniami budowlanymi odpowiedniej specjalności;
2) serwisanta reprezentującego firmę instalującą dany system wentylacji mechanicznej.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia przy zastosowaniu
materiałów własnych, pracownikami posiadającymi odpowiednie przygotowanie zawodowe i
kwalifikacje wymagane dla realizacji usług, o których mowa w przedmiocie umowy oraz przy
użyciu technicznie sprawnego sprzętu ogólnie stosowanego dla tego rodzaju usług.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót w sposób najmniej uciążliwy dla
lokatorów.
6. Wykonawca w ramach wykonywanych prac będzie zobowiązany do utrzymania porządku i
czystości w obrębie wykonywania robót oraz w czasie ich wykonywania, a w szczególności do
usunięcia i wywozu na swój koszt pozostałego gruzu oraz innych odpadów, zgodnie z ustawą
z dnia 14 grudnia 2012 r. oraz przepisami prawa miejscowego dotyczącymi utrzymania
czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Szczecin. Wszelkie opłaty z tego tytułu ponosi
Wykonawca. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z realizacją niniejszej
umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
7. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania
odpadów budowlanych (odpadów betonowych, gruzu budowlanego, drewna) odzyskowi, a
jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nie uzasadnione z przyczyn
ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania
powstałych odpadów do unieszkodliwiania. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować
Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami - zgodny z obowiązującymi
przepisami - jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach umowy robót, stanowią własność
Wykonawcy
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz innymi przepisami określonymi w drodze
rozporządzeń wydanych na podstawie ww. ustawy jak również zgodnie z obowiązującymi
normami i ogólnymi zasadami wiedzy technicznej a także zgodnie ze sztuką budowlaną
w zakresie danego rodzaju robót.

CPV: 71315410-6

Otwarcie ofert: 3. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 11.04.2024 roku o godz. 1130 w siedzibie przy
ul. Winogronowej 11F (kondygnacja przyziemia).
2. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
XIV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie STBS przy Ul. Winogronowej 11F, w Kancelarii Zarządu, nie
później niż do dnia 11.04.2024 roku do godz. 1100

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres realizacji zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania umowy

Wymagania:
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wykonawca zapozna się ze wszystkimi postanowieniami Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Wykonawca uzyska we własnym zakresie wszelkie informacje, które będą niezbędne
do przygotowania oferty i podpisania umowy.
4. Ofertę sporządza się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym
atramentem. Zaleca się numerowanie stron.
5. Ofertę i wszystkie załączniki podpisuje osoba upoważniona do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy. Poszczególne strony oferty oraz wszystkie miejsca, w których
Wykonawca naniósł zmiany, muszą być parafowane przez upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika
z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy bez podania
przyczyny.
9. Do niniejszego postępowania protesty i odwołania nie przysługują.
10. Oferta musi być złożona w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego w niniejszej
specyfikacji.
11. Wykonawca wypełnia pozycje w części/ach na którą(-re) składa ofertę, na formularzu oferty
cenowej (załącznik nr 1 zgodnie z wymaganiami SWZ
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Udzielenie zamówienia odbywa się w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 roku nr 16 poz. 93 z późniejszymi
zmianami).

VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykażą, że w
okresie od ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi odpowiadające
swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, określonym w cz. IV SWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem
usług serwisowania wentylacji mechanicznej o wartości łącznie nie mniejszej niż
60.000,00 zł;
3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności przy sumie ubezpieczenia nie niższej niż 60.000,00 złotych.
4) nie ogłoszono wobec Wykonawcy likwidacji ani upadłości.
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia-nie spełnia", w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części
VII niniejszej SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww.
warunki Wykonawca spełnił.
3. Niespełnienie warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
1. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące
dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem składania ofert,
2) oświadczenie, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej
Specyfikacji,
3) wykaz sporządzony na formularzu będącym załącznikiem nr 4 do niniejszej Specyfikacji,
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie - usług o charakterze i
złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w cz. IV SWZ wraz
z dokumentami wystawionymi przez poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że
wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie; Wykazane usługi bez załączonych
referencji podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentacji Inwestora lub kopii
protokołu odbioru robót lub innych dokumentów zawierających powyższe informacje, nie będą
przez Zamawiającego uwzględnione;.
4) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy sumie
ubezpieczenia nie niższej niż 60.000,00 złotych.
2. W przypadku brak dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu lub w przypadku złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający
wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać:
1) ofertę cenową sporządzoną wg formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do
niniejszej specyfikacji;
2) dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków
udziału w postępowaniu określone w dziale VII niniejszej specyfikacji.
3) upoważnienia i pełnomocnictwa, z których wynika prawo do reprezentowania
Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z załączonych dokumentów;
2. Dokumenty składające się na ofertę, wymienione w pkt 1, mogą być przedstawione w formie
oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego (-ych)
przedstawiciela(-i) Wykonawcy.
3. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego.
Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawców pod
warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami określonymi przez
Zamawiającego. Wykonawcy, którzy w złożonej przez siebie ofercie dołączą załączniki o innej
treści niż określone w niniejszej specyfikacji, to ich oferty zostaną odrzucone.
4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SWZ.
IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
3. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie lub e-mailem dboruta@stbs.pl.
4. Wykonawca, który otrzyma od Zamawiającego oświadczenie, wniosek, zawiadomienie lub
informację powinien niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania dokumentu, jeśli Zamawiający
tego zażąda.
XI. OPIS SPOSOBU SKŁADANIA WYJAŚNIEŃ
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszej specyfikacji.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba wpłynie do Zamawiającego na
mniej niż 6 (sześć) dni kalendarzowych przed terminem składania ofert. Zamawiający przekaże
treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację, bez ujawniania
źródła zapytania. Treść wyjaśnienia zostanie również umieszczona na stronie internetowej
www.stbs.pl w zakładce ,,zamówienia publiczne".
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu
składania ofert, Zamawiający ma prawo zmodyfikować treść specyfikacji warunków
zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się integralną częścią niniejszej specyfikacji
i zostanie umieszczona na ww. stronie internetowej.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert w celu umożliwienia Wykonawcom
uwzględnienia w przygotowanych ofertach otrzymanych wyjaśnień lub zmian, jeżeli w wyniku
dokonanej modyfikacji niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
W tym przypadku, wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie
wcześniej ustalonego terminu będą podlegały nowemu terminowi.
4. Zamawiający umieści informację o przedłużeniu terminu składania na ww. stronie internetowej.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Okres związania Wykonawców złożoną ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XIII. OZNACZENIE OFERT
1. Wykonawca zamieszcza ofertę cenową i niezbędne dokumenty w kopercie wewnętrznej, którą
następnie umieszcza w kopercie zewnętrznej. Obie koperty (wewnętrzną i zewnętrzną) należy
zaadresować na Zamawiającego oraz opatrzyć następującym oznaczeniem:
OFERTA
NA WYKONYWANIE USŁUG SERWISOWYCH WENTYLACJI MECHANICZNEJ W BUDYNKACH PRZY UL. KOSZAROWEJ
24-33 W SZCZECINIE
NR P 1//DZE/2024
Nie otwierać przed dniem 11.04.2024 roku
2. Koperta wewnętrzna dodatkowo musi posiadać nazwę i adres Wykonawcy aby można było
odesłać ofertę, w przypadku złożenia jej po terminie określonym przez Zamawiającego w
niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem ust. 3
3. W przypadku przysłania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera, koperty (wewnętrzną i
zewnętrzną) należy umieścić w trzeciej kopercie, która zostanie otwarta w siedzibie
Zamawiającego. Kopertę należy oznaczyć adresem Zamawiającego oraz opatrzyć
następującym oznaczeniem:
OFERTA
NA WYKONYWANIE USŁUG SERWISOWYCH WENTYLACJI MECHANICZNEJ W BUDYNKACH PRZY UL.
KOSZAROWEJ 24-33 W SZCZECINIE
NR P 1/DZE/2024
Nie otwierać przed dniem 11.04.2024 roku
Dostarczyć do kancelarii - parter - ul. Winogronowa 11F

4. Nienaruszona koperta zewnętrzna zostanie zdeponowana do momentu otwarcia ofert.
5. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej
korespondencji i nie dostarczenia jej na miejsce składania ofert w terminie określonym
w niniejszej specyfikacji) ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną przez siebie ofertę przed
terminem składania ofert.
1) w przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę swą
wycofuje, w zamkniętej kopercie zaadresowanej jak w ust. 1 z dopiskiem ,,WYCOFANIE".
2) w przypadku zmiany oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą
zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian, a jeśli oświadczenie o zmianie pociąga za
sobą konieczność wymiany czy też przedłożenia nowych dokumentów, Wykonawca winien
dokumenty te złożyć.
Powyższe oświadczenie i ewentualnie dokumenty należy zamieścić w zamkniętej kopercie
wewnętrznej i zewnętrznej, oznaczonych jak w ust. 1 i 2, przy czym koperta zewnętrzna
powinna mieć dopisek ,,ZMIANY".
7. Wykonawca nie może wprowadzić zmian do oferty oraz wycofać jej po upływie terminu
składania ofert.
8. Oferty złożone po terminie składania Zamawiający zwraca Wykonawcom bez otwierania.
2. Wszystkie oferty złożone do Zamawiającego po ww. terminie zostaną zwrócone Wykonawcom
nie otwarte.
4. Wykonawca otrzyma na życzenie potwierdzenie złożenia oferty.
XV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca w ofercie cenowej sporządzonej wg wzoru stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszej specyfikacji wskaże wynagrodzenie brutto.
2. W cenie Wykonawca winien uwzględnić zakres jaki Zamawiający podał w rozdziale IV SIWZ
oraz wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład
elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie
wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. Nie przewiduje się zaliczek na poczet świadczonych usług oraz zakupu materiałów i urządzeń.
XVII. INFORMACJE O TRYBIE OTWARCIA OFERT I WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
1. Postępowanie dotyczące otwarcia ofert oraz ich ocena zostanie przeprowadzona przez
Komisję Przetargową działającą w Szczecińskim Towarzystwie Budownictwa Społecznego Sp.
z o.o., powołaną przez Prezesa Zarządu Szczecińskiego TBS.
3. Podczas otwierania kopert z ofertami Przewodniczący Komisji Przetargowej odczyta imię i
nazwisko, nazwę firmy oraz adres lub siedzibę Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a
także informację dotyczącą ceny oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie
(konsorcjum), Przewodniczący Komisji Przetargowej odczyta imię i nazwisko, nazwę firmy oraz
adres lub siedzibę każdego z partnerów konsorcjum.
4. Koperty zewnętrzne oznaczone ,,Wycofane" zostaną otwarte i odczytane w pierwszej
kolejności. Koperty wewnętrzne nie będą otwierane i zostaną odesłane Wykonawcom.
5. Zamawiający prześle informacje, o których mowa w ust. 3 i 4 na wniosek Wykonawców, którzy
nie byli obecni przy otwieraniu ofert.
6. Badanie ofert zostanie przeprowadzone przez Komisję Przetargową na posiedzeniach
niejawnych.
7. Członkowie Komisji Przetargowej działającej w Szczecińskim TBS dokonują oceny, czy
Wykonawcy spełniają wymagane warunki, czy treść oferty jest zgodna ze Specyfikacją oraz
oceniają poszczególne oferty.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych
przez nich ofert.
9. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w obliczeniu
ceny.
10. Wyboru oferty najkorzystniejszej dokonuje Prezes Zarządu Szczecińskiego TBS zatwierdzając
propozycję komisji przetargowej.
11. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty zawiadomi wszystkich
Wykonawców o wyborze oferty podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę
wybrano wraz z uzasadnieniem.
12. Zamawiający zastrzega że za zawarcie umowy będzie się uważać jej faktyczne podpisanie
przez strony.
13. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający,
określi termin i miejsce zawarcia umowy.
14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez
przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki
unieważnienia przetargu.
15. Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców również w przypadku zamknięcia
postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
XVIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY,
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu:
w przypadku spółki cywilnej - umowę spółki.
3. Umowa zostanie zawarta w terminie podanym w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej
oferty.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia
zgodnie z załączonym wzorem umowy (załącznik nr 5).
5. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą wybranym przez Wspólnotę Mieszkaniową po
podjęciu odrębnej uchwały.
XIX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający może odstąpić od wybrania najkorzystniejszej oferty i unieważnić przetarg w
przypadku gdy:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie przedmiotu umowy;

Uwagi:
12. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Szczecińskie Towarzystwo
Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Boh. Getta Warszawskiego 1a, 70-302 Szczecin;
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych u Zamawiającego: adres e-mail:
iod@stbs.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia nr P 1/DZE/2024 prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego na ,,Usługi serwisowe wentylacji mechanicznej w
budynkach przy ul. Koszarowej 24-33 w Szczecinie";
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia oraz realizacji zadania
,,Usługi serwisowe wentylacji mechanicznej w budynkach przy ul. Koszarowej 24-33 w
Szczecinie" celem realizacji przedmiotowego zadania, w tym przeprowadzenia kontroli i
audytów;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane przez okres realizacji umowy oraz czas
wynikający z warunków realizacji zamówienia, w szczególności w zakresie gwarancji,
rękojmi, zabezpieczeń oraz warunków wynikających z umów zapewniających finansowanie
zadania pn. ,,Usługi serwisowe wentylacji mechanicznej w budynkach przy ul. koszarowej
24-33 w Szczecinie" oraz okres wynikający z innych powszechnie obowiązujących
przepisów prawa;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:

? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy
narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XVI. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE
OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
1. Oferty będą oceniane wg niżej podanego kryterium:
najniższa cena: 100%
2. Przez cenę podlegającą ocenie, należy rozumieć cenę brutto wynikającą z kosztorysu, którą
Wykonawca wskazał w ofercie cenowej.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną. Oferta z najniższą ceną
będzie stanowić podstawę zawarcia umowy z Wykonawcą, zgodnie z projektem stanowiącym
załącznik nr 5.
4. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą wybranym przez Wspólnotę Mieszkaniową po
podjęciu odrębnej uchwały.

Kontakt:
X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Dominik
Boruta tel. 91 461-36-92 w. 128 e-mail: dboruta@stbs.pl;
2. Osoba wymieniona w pkt 1 udziela informacji od poniedziałku do piątku w godz. od 1000 do
1500
.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.